Ja! En daarna, Cee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:09 schreef Cee het volgende:
Ik vrees toch echt dat er 'I will try to life' staat.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:27 schreef Copycat het volgende:
I will try to life with this fucked-up tattoo, but it won't be easy.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
Aangezien ze haar lieve twitterfriends om raad heeft gevraagd wat betreft de tattoo, kunnen we er dus vanuit gaan dat iemand zei "Jezus, zoek het zelf uit." en ze daaruit hun conclusies trokken?
*grinquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:27 schreef Copycat het volgende:
I will try to life with this fucked-up tattoo, but it won't be easy.
Vic had natuurlijk never nooit een ordi tattoo toegestaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Had niemand hem even een tipje naar Wes kunnen sturen? Voorbeeldje van Beckham?
Die weet tenminste wat mooie sleeves zijn![]()
[ afbeelding ]
Jij gaat er vanuit dat hij het verschil in kwaliteit kan zien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Had niemand hem even een tipje naar Wes kunnen sturen? Voorbeeldje van Beckham?
Die weet tenminste wat mooie sleeves zijn![]()
[ afbeelding ]
Mwah, David had ook losse simpele gewone tattoos, maar heeft het nu mooi in sleeves laten zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vic had natuurlijk never nooit een ordi tattoo toegestaan.
Kapsalon annex tattooshopquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:07 schreef Ole het volgende:
groupon heeft ook wel aantrekkelijke aanbiedingen Verminkt door Groupon-tattoo
Had ik ook al gepost inderdaad. Goede timing voor dat artikelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:07 schreef Ole het volgende:
groupon heeft ook wel aantrekkelijke aanbiedingen Verminkt door Groupon-tattoo
Nou je het zegtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Copycat het volgende:
Die van Wesley lijkt wel een zelfportret in een Jezus-omlijsting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook als eerste. Vragende hondenogen, ongeschoren, droevige blik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Copycat het volgende:
Het zou me ook niets verbazen als hij zich daadwerkelijk zoon van God voelt. En dat Yo dat nog even extra voedt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef Cynix ® het volgende:
Dat dacht ik ook als eerste. Vragende hondenogen, ongeschoren, droevige blik.
verrekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Copycat het volgende:
Ja echt wel tering lelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:31 schreef yvonne het volgende:
Tering, wat een afschuwelijk tattoo-zooi
is dat serieus haar tweet? wat een belabberd Engelsquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Play a artistic girl in this movie, her clothing are pretty fun!![]()
Dat is met Jonny de Mol op de A'damse grachten, madam heeft een filmrolletje. En idd haar Engels is echt belabberd. Niveau steenkolenengels, deze schrijfwijze zie je bij pubermeisjes van 14 jaar ook vaak.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net de cover van de Weekend in de supermarkt liggen.
Iets van "Yolanthe weer BETRAPT". Met een foto waar ze een jongen kust met ietwat meer haar dan Wes![]()
Zal wel een filmrol zijn, ofzo?
-edit-
Deze dus:
http://www.weekend-online.nl/
Oh Johnny de Mol![]()
Perfecte stromannen. Wel de interesse, niet de intelligentie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:
Het is maar goed dat die jongens zo goed verdienen met voetballen....
Aan de andere kant onbreekt het ze aan intelligentie om werkelijk een crimineel van betekenis te worden.
En met hun status als voetballer wellicht ook wel... het zou me niet eens verbazen als je ze makkelijker dan de gemiddelde reiziger iets mee zou kunnen laten nemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Perfecte stromannen. Wel de interesse, niet de intelligentie.
Dan bedanken die bladen toch voor die sowieso al bedenkelijke eer? Wat een kapsones.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef Vivi het volgende:
Wisten jullie al dat ieder blad dat een interview met Yo wil doen een wurgcontract moet ondertekenen waarbij ze niet alleen toestemming geven de quotes van Yo door haarzelf te laten aanpassen maar ook de quotes van anderen?.
Helaas verkopen de magazines met Yo op de cover nog altijd bovengemiddeld..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan bedanken die bladen toch voor die sowieso al bedenkelijke eer? Wat een kapsones.
In een bepaald segment dan, uiteraard. Maar je zo voor dat karretje laten spannen. Voor een niksverhaal ook nog eens. Gelukkig ben ik geen uitgever.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:47 schreef Vivi het volgende:
Helaas verkopen de magazines met Yo op de cover nog altijd bovengemiddeld..
Och wat zielig, zo nep.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef Vivi het volgende:
Wisten jullie al dat ieder blad dat een interview met Yo wil doen een wurgcontract moet ondertekenen waarbij ze niet alleen toestemming geven de quotes van Yo door haarzelf te laten aanpassen maar ook de quotes van anderen?.
ben ik inderdaad de enige die het poseren met een van de Heineken ontvoerders volstrekt kansloos vind?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat toch met al dat geschurk tegen schurken van 'bn-ers'?
Straf is uitgezeten, done. Onder de mensen weer of moeten ze in krochten en onder bruggen hun leven voortzetten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ben ik inderdaad de enige die het poseren met een van de Heineken ontvoerders volstrekt kansloos vind?WTH.
Prima, maar ga jij met die dude op de foto als je hem op een terrasje ziet zitten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Straf is uitgezeten, done. Onder de mensen weer of moeten ze in krochten en onder bruggen hun leven voortzetten.
Ik zou hem niet eens herkennenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, maar ga jij met die dude op de foto als je hem op een terrasje ziet zitten?
Rodney dus wel. Raar volk, met rare connecties.quote:
Ja enquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rodney dus wel. Raar volk, met rare connecties.
Zou kunnen, maar die heeft gewoon een mooiere kop, vind ik, ook als je de jonge Wes erbij zet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar die is toch jonger? over een paar jaar groeit die ook door zijn haargrens heen
Stoer hoor met een crimineel op de foto. Geeft wel weer aan hoe simpel de Sneijdertjes zijn.quote:
Nope. Ook ik vind het enorm kansloos. Alsof het je grote idool is. Dom volk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
ben ik inderdaad de enige die het poseren met een van de Heineken ontvoerders volstrekt kansloos vind?WTH.
En helaas zijn er heel veel van dat soort bekendheden. Ik zie Yolanthe er best voor aan een van de ergste te zijn, maar ze is lang de enige niet.quote:
Ooeeii spannendquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:14 schreef Vivi het volgende:
Er schijnt hot Yoprah nieuws op komst te zijn...ik weet nog niet precies wat want er wordt nog onderhandeld over het betreffende interview door Arlette en Nieuwe Revu. To be continued dus..
Daar ging bijna mijn drinkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:31 schreef alors het volgende:
Zou ze dan eindelijk een kleine Wes (of is dat een pleonasme?) gaan baren?
edit: nog geen buikje oid te zien, of zou dat pas na 8 maanden komenquote:Yolanthe Sneijder Cabau in stijl op het strand
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO - Yolanthe Sneijder Cabau is overduidelijk het type vrouw dat op het strand stijl verkiest boven comfort...
'Yo' heeft een foto op het internet gezet waarop ze te zien is in een sexy badpak met glitters.
"Tijd voor het strand! Veel plezier allemaal", zo schrijft ze bij het plaatje.
Yo huurt gewoon een draagmoeder in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
edit: nog geen buikje oid te zien, of zou dat pas na 8 maanden komen![]()
Ik heb precies dit bericht zo al eerder gelezen vandaag en het was niet op FOK!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:31 schreef alors het volgende:
Zou ze dan eindelijk een kleine Wes (of is dat een pleonasme?) gaan baren?
it wasnt me!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb precies dit bericht zo al eerder gelezen vandaag en het was niet op FOK!
Ik zie meteen die veel te strakke haargrensquote:
hihi ik ook!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie meteen die veel te strakke haargrens
Ze krijgt weer een bijrolletje in een B-film?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Heel benieuwd naar het naderende hot news trouwens!
Nee volgens mij niet, zou eigenlijk wel moeten!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vandaag een erg leuke tekst bij een foto van Sylvie in de Viva, is er eik nog een Sylvie-Raf topic, nee toch?
Dan plant ik hem wel even hier:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, zou eigenlijk wel moeten!
quote:Sylvie van der Vaart feliciteert Sylvie van der Vaart met de prachtige Sylvie van der Vaart
Vind je dat een hond?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yol(...)ed+your+request.#_=_
ze hebben een HOND...
Hond? Een geblondeerde rat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yol(...)ed+your+request.#_=_
ze hebben een HOND...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:22 schreef Leandra het volgende:
Het woord HOND in caps is groter dan het beest zelf
Dat artikel is takkeoud, dudequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hoe dan ook, helemaal op eigen houtje (voor de deur) gaat Yolanterfanthe Cashgauw van Baldwergen het maken in Hollywood, samen met Mark Wahlberg:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Mark-Wahlberg.dhtml
Hahaha:Dquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
Het is net alsof het beest per ongeluk door het open raam naar binnen is gevlogen tijdens het autorijden en Wes heeft het nog niet door.
En nu wil ik ook zo'n hond.
Denk het niet, ik zie geen spelfoutenquote:
Oh ja, dan zou er staan 'Ik hou van jouw x Yolanthe'quote:Op woensdag 26 september 2012 18:03 schreef Soury het volgende:
Denk het niet, ik zie geen spelfouten
Hahahaquote:Op woensdag 26 september 2012 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, dan zou er staan 'Ik hou van jouw x Yolanthe'
Lou de palingboerquote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef Adelante het volgende:
Ik las trouwens: 'Ik hou van Lou' en dacht wie is Lou nou weer, Lou Vega
Ik las: 'Ik how van jou'. Lekker duidelijkquote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef Adelante het volgende:
Weet ik veel waar die mongool vandaan kwamquote:
Die lippen herken je wel meteenquote:Op woensdag 26 september 2012 18:42 schreef APK het volgende:
Ah, er was ook nog een foto
[ afbeelding ]
'Ik how Vanf ou'
Ahahaha ik moest zo hard lachen om deze reactiequote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef Adelante het volgende:
Mwah, dit is wel het meest ideaal om te coveren, zulke minimale dunne lettersquote:Op woensdag 26 september 2012 18:51 schreef Soury het volgende:
Die gast moet zich compleet zwart laten tatoeëren als hij ooit een ander treft.
Zelfs een K3 tattoo zou minder infantiel geweest zijn dan dit.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:42 schreef APK het volgende:
Ah, er was ook nog een foto
[ afbeelding ]
'Ik how Vanf ou'
Dat. Of een pokeball.quote:
Leuk tijdens een jolige bui met zo'n zwarte stift maar toch niet permanent. Zijn ze gestoord?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs een K3 tattoo zou minder infantiel geweest zijn dan dit.
Dan schrijft hij straks: ei wil vier noo iefelquote:Op donderdag 27 september 2012 10:55 schreef MightyMightyM het volgende:
Lou de Palingboer:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst "laat lauwe Lou er even buiten" maar geen gek bruggetje. Tekst van dit plaatje past ook best bij de matching tattoo van Yo en Wes met "I will fear no evil". Misschien leuke inspiratie voor de volgende tattoo, gezet door Jessy!
Uiteraard, kan niet wachten op het moment ik zo'n tattoo van mijn lief krijg.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:51 schreef vencodark het volgende:
Maar wij zijn natuurlijk allemaal stikjaloers.
Zo lelijk dat ie idd eng is jaquote:Op donderdag 27 september 2012 13:09 schreef Karina het volgende:
Ow hier stond het al, ik zocht op een topic "Yolanthe" maar het is Yomet mijn neus gekeken.
Die mond is trouwens gewoon eng![]()
Is het heel slecht van mij dat ik daar na het zien van al die ranzige tattoos gewoon op ga hopen?quote:
Mag ik stiekem met je meehopen?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Is het heel slecht van mij dat ik daar na het zien van al die ranzige tattoos gewoon op ga hopen?
Wat gemeenquote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-welkom-in-club.htmlquote:'Yolanthe en Wesley Sneijder niet welkom in club'
AMSTERDAM - Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe zijn zondag geweigerd bij een Amsterdamse club.
De portier van Club Air liet het glamourstel niet binnen, verklapte een bron aan AT5.
"Ik stond in de rij van Club Air en tot mijn verbazing stonden Yolanthe, Wesley, zijn vrienden en het zusje van Yolanthe daar ook", aldus de ooggetuige. "Ze werden geweigerd door de portier en ze begonnen stampij te maken en te schreeuwen dat ze in Italië wel op handen worden gedragen."
"Het waren vooral de gasten van Wesley en Yolanthe die heel bijdehand deden", zei een andere feestganger tegen de Amsterdamse zender. "Ze hadden tafels of zo, maar omdat ze bijdehand deden mochten ze alsnog niet naar binnen."
Jimmy Woo
Een vriend van Sneijder dreigde dat ze met één telefoontje Club Air zouden kunnen sluiten. "En dat ie de portiers af zou knallen."
Sneijder-Cabau zou Sneijder vervolgens hebben gezegd rustig aan te doen. De groep is toen maar naar de Amsterdamse club Jimmy Woo gegaan.
Zo zie je maar; klasse is niet te koop. Een reactie van het kaliber "weet je wel wie ik ben?".quote:"Ze werden geweigerd door de portier en ze begonnen stampij te maken en te schreeuwen dat ze in Italië wel op handen worden gedragen."
quote:Yolanthe Sneijder Cabau: 'Niet geweigerd bij club'
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder Cabau ontkent dat zij, Wesley en haar vrienden zondagavond zijn geweigerd bij Club Air in Amsterdam.
"Dat is weer eens onzin. Ik snap niet waar die rare verhalen steeds vandaan komen", zo laat Yolanthe weten aan RTL Boulevard.
Verschillende anonieme bronnen vertelden eerder aan AT5 dat Yo, Wes en hun vrienden de toegang tot Club Air werd ontzegd door een portier en dat er vervolgens stampij werd gemaakt door een van Wesleys vrienden. De vriend zou gedreigd hebben de portiers "af te knallen".
Yolanthe: "Het verhaal is uit zijn verband getrokken. Wij hebben zondag met familie en vrienden gegeten in een restaurant en onze auto stond vlakblij de club. Er zijn racistische opmerkingen gemaakt naar vrienden van ons en zij wilden daarom niet meer naar binnen. Het heeft niets met weigeren te maken. Ik vind het vooral vervelend voor Wesley dat er veel onzin wordt geschreven."
Wow, eindelijk eens niet "Wes" maar Wesleyquote:Ik vind het vooral vervelend voor Wesley dat er veel onzin wordt geschreven."
Wes(t)life...?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:09 schreef Cee het volgende:
Ik vrees toch echt dat er 'I will try to life' staat.
De auto stond er 'toevallig' geparkeerd en er werden racistische opmerkingen gemaakt. En daarna wilden hun vrienden niet meer naar binnen. Dat rammelt toch sowieso aan alle kanten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:39 schreef female81 het volgende:
inderdaad.
Verder moeilijk te zeggen wie gelijk heeft wat betreft de weigering voor Club Air. Maar ja, Yolanthe is glad en 'media-getraind' genoeg om zich zonder imagoschade overal uit te kunnen lullen; dat hierboven zou ook weer zoiets kunnen zijn.
quote:vr 12 okt 2012, 12:27
Yolanthe gespot met Antonio Banderas AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau heeft een foto op twitter geplaatst van een diner waar ze samen met Antonio Banderas te bewonderen is.
De actrice is momenteel met haar man Wesley Sneijder in Los Angeles.
Yolanthe twitterde vrijdagochtend een foto van een zeskoppig gezelschap aan tafel bij restaurant Madeo, onder wie de 52-jarige Antonio Banderas. "Geweldig gegeten bij Madeo", prijkt onder de foto.
Wat Yolanthe precies in Hollywood doet en hoe ze met Banderas in contact kwam, is niet bekend.
Hollywood
De 27-jarige actrice liet eerder dit jaar weten een rol te hebben bemachtigd naast Mark Wahlberg in de actiethriller 'Pain and Gain'. De film geregisseerd door Michael Bay (Transformers) wordt de eerste Hollywoodfilm voor de Spaans-Nederlandse actrice en presentatrice.
Elke kerst hoop ik weer dat ze een nieuw mobieltje krijgt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:53 schreef MightyMightyM het volgende:
Weer die zo kenmerkende fotokwaliteit.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:47 schreef Vivi het volgende:
Ze kende Banderas toch al lang? Tijd terug waren ze ook al met hem uit eten.
wat heeft zij daar mee te maken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou dat snolletje er uit Mijn Vieze, Vette, Vervelende Verloofde er ook bij betrokken zijn?
Club Air... Wel een goede naam voor mensen met kapsones/air trouwens
Vriendin van Yo en Yo lijkt haar inspiratie te zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:42 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat heeft zij daar mee te maken?
Ik denk dat je in de buurt zit. Ik heb trouwens het boek 'Gijp' gelezen en die kan leuke anekdotes vertellen. Het lijkt er op dat voor de meeste voetballers hun rugnummer ook ongeveer hun IQ is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:39 schreef MightyMightyM het volgende:
Die Sneijders zijn gewoon ordinaire tokkies die zonder het talent van Wesley (en in mindere mate Rodney) tot de laagste rang der paupers in onze maatschappij zouden behoren.
omg !quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vriendin van Yo en Yo lijkt haar inspiratie te zijn.
Rancuneus mannetje. Hij had het ten tijde van de breuk ook over Yo als "dat mens".quote:do 18 okt 2012, 10:44
Jaap Buijs vierde vertrek Yolanthe van onze redactie
AMSTERDAM - Jaap Buijs was maar wat blij toen de relatie van Jan Smit en Yolanthe op de klippen liep.
Jaap, die al vijftien jaar op persoonlijk en zakelijk vlak Jans steun en toeverlaat is , had al snel door dat Yolanthe niet de vrouw was voor Jan.
"Dat boek hebben we dicht gedaan. Maar het moge duidelijk zijn dat ik die relatie niet zag zitten. Ik kon natuurlijk niet zeggen: laat lopen dat meisje", zegt Jaap in een interview met Metro. "Toen het uit was, ben ik erg dronken geworden. Heb ik er een paar op genomen. Ik was blij dat het voorbij was."
Jan en Yolanthe zetten in 2009 na twee jaar een punt achter hun relatie. Kort na de breuk werd Yo stapelverliefd op voetballer Wesley Sneijder. Ook Jan vond snel daarna weer het geluk in de liefde met Liza Plat, met wie hij een jaar geleden trouwde.
4 real? Verbaasd mij echt niets die doet ook alles voor aandacht en als ze eenmaal binnen is gaat ze ook op zoek naar een rijke vent om via zijn rug wat te kunnen maken van t levenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bron? Ze staan één keer samen op de foto bij mijn weten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Aanvankelijk en afhankelijk door elkaar halenquote:Jenny Smit: 'Yolanthe stal mijn broer' Van onze redactie
AMSTERDAM - Jenny Smit, Jan's oudere zus, is in zijn biografie alles behalve te spreken over Yolanthe.
Jenny Smit zegt: "Zelf kon ik het afhankelijk met haar vinden, tot ik erachter kwam dat ze er zo haar eigen waarheid op nahield. Stap voor stap begon ik mijn broer kwijt te raken. Ze schermde hem af en hij liet dat toe. Liefde maakt blind, dat is echt waar."
Jenny merkte dat op zijn hevigst toen Jan's huis in aanbouw was. "Als familie mochten wij niet komen kijken hoe het ging. Ik hoorde van de bouwvakkers hoe het opschoot. Op een gegeven moment was de tuin klaar. Ik zag Jan en Yolanthe in de straat rijden en ik belde hem toen op of ik dan in elk geval even in zijn tuin mocht kijken. Jan reageerde enthousiast, maar Yolanthe zei nee."
"Later werd ik door mevrouw uitgenodigd om mee te helpen schoonmaken. Ik was wel goed genoeg om met een emmertje sop op de stoep te staan."
Zij concludeert: "Met Liza kregen wij Jan terug."
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef MightyMightyM het volgende:
En Jenny ook nog even:
[..]
Aanvankelijk en afhankelijk door elkaar halen![]()
En daar komen ze nu zoveel jaar later mee aankakken? Of is er een aanleiding?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef MightyMightyM het volgende:
En Jenny ook nog even:
[..]
Fok, waar anders?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Bron? Ze staan één keer samen op de foto bij mijn weten.
Het geheim van de Smitquote:
Een jas is een buitenstaander in Volendam. Maar die waren ook weg alles is wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat moest ie van z'n moeder erin zetten?
Triest ventje is het. Volgens mij was hij eerder met Liza dan zij met Wesley. Het geschenk was alleen dat zij de schuld kreeg. Bahquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef Soury het volgende:
Jan Smit vond Wesley Sneijder geschenk AMSTERDAM - Wesley Sneijder kwam als een geschenk uit de hemel, zegt Jan Smit in zijn biografie Het Geheim Van De Smit.
Veelbesproken relatie met Yolanthe, maar wat hij zegt is raak: "Laat ik het zo zeggen, ik had een verkeerde jas aangetrokken en ik was er in blijven doorlopen. De mensen in mijn omgeving hadden mij vaak genoeg gewaarschuwd dat er iets niet in de haak was. Aanvankelijk wilde ik dat niet zien, uiteindelijk kreeg ik in de gaten dat zij gelijk hadden. Achteraf gezien kwam Wesley als een geschenk uit de hemel."
Jan vertelt: "Zo'n breuk ontstaat niet van de één op de andere dag. Het is een proces. Later hoorde ik hoe mensen onder elkaar over onze relatie hadden gesproken. En dat de naam van Liza al was gevallen als degene wier hart bij dat van Jan Smit hoorde. Lief is dat."
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)sley_geschenk__.html
De plee in een Volendams café. The place to be Joahquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Triest ventje is het. Volgens mij was hij eerder met Liza dan zij met Wesley. Het geschenk was alleen dat zij de schuld kreeg. Bah
Hemels ja!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
De plee in een Volendams café. The place to be Joah
quote:
Klopt, hij heeft echt jaren achter die Liza aangelopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Triest ventje is het. Volgens mij was hij eerder met Liza dan zij met Wesley. Het geschenk was alleen dat zij de schuld kreeg. Bah
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft echt jaren achter die Liza aangelopen.
Zij zag hem eerst niet staan, totdat hij poen had![]()
Jan schijnt ook meerdere malen te zijn vreemd gegaan.
Het komt zo uit het niets, toch? Is er niet net een uitspraak gedaan bij de overkant ofzo? Heeft Yo iets gezegd?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oei![]()
Nu vind ik Yolanthe maar niks, dit is ook niet echt aardig om te zeggen. Wat is er gebeurd dat hij zo over haar praat? Zo heftig zal het niet zijn, toch?
Of gaat het alsnog om die servettenhouders enz
Zo te zien zijn er net een paar boekjes verschenen en die moeten verkocht worden voor Sinterklaas in Volendam?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het komt zo uit het niets, toch? Is er niet net een uitspraak gedaan bij de overkant ofzo? Heeft Yo iets gezegd?
We zijn immers een paar jaar verder.
Jantje heeft een boek geschrevenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het komt zo uit het niets, toch? Is er niet net een uitspraak gedaan bij de overkant ofzo? Heeft Yo iets gezegd?
We zijn immers een paar jaar verder.
Alrighty! Dat had ik even gemist.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Zo te zien zijn er net een paar boekjes verschenen en die moeten verkocht worden voor Sinterklaas in Volendam?
Ik dacht dat er meerdere boeken waren en dat die 'Jenny' ook een kerel was maar het gaat om één boekje.quote:
Slecht gelezenquote:Jenny Smit, Jan's oudere zus, is in zijn biografie alles behalve te spreken over Yolanthe.
Ach laat dat kindquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:15 schreef Copycat het volgende:
Een biografie zelfs.
Jaja, hij begon al jong, maar toch een biografie voor je dertigste vind ik toch wat pretentieus.
Ja treurig idd, maarja Yo heeft het stempel golddigger en Jan het stempel van ideale schoonzoon, dus hij kan het flikken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:00 schreef Andromache het volgende:
Zelf vreemdgaan en nu pek met veren over Yo uitstorten? Ze zal nooit mijn beste vriendin worden, maar dit verdient ze niet. Die pauperfiguur van een Jan Smit, én die kliek om hem heen, moet de ogen uit zijn kop schamen!
En ze zeker wist dat 'ie financieel binnen was, ongetwijfeld (dom blondje, duurde even voor het kwartje vielquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft echt jaren achter die Liza aangelopen.
Zij zag hem eerst niet staan, totdat ze getrouwd was er een kind had![]()
Jan schijnt ook meerdere malen te zijn vreemd gegaan.
Toen vond ik het al een kut jongquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ze zeker wist dat 'ie financieel binnen was, ongetwijfeld (dom blondje, duurde even voor het kwartje viel). Prototype golddigger, dat mens....
Er is nog maar weinig over van dat schattige jongske dat ooit over zijn omaatje zong
Ze was toch vreemdgegaan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oei![]()
Nu vind ik Yolanthe maar niks, dit is ook niet echt aardig om te zeggen. Wat is er gebeurd dat hij zo over haar praat? Zo heftig zal het niet zijn, toch?
Of gaat het alsnog om die servettenhouders enz
Misschien lullig voor die Jenny zus, maar als je een verbouwing laat doen wil je als allerlaatst dat allerlei mensen zich er vriendelijk mee gaan bemoeienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef MightyMightyM het volgende:
En Jenny ook nog even:
[..]
En het kon ze geen reet schelen dat Liza op dat moment getrouwd was. Alles geoorloofd voor Jan's geluk!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef Soury het volgende:
Jan Smit vond Wesley Sneijder geschenk AMSTERDAM - Wesley Sneijder kwam als een geschenk uit de hemel, zegt Jan Smit in zijn biografie Het Geheim Van De Smit.
Veelbesproken relatie met Yolanthe, maar wat hij zegt is raak: "Laat ik het zo zeggen, ik had een verkeerde jas aangetrokken en ik was er in blijven doorlopen. De mensen in mijn omgeving hadden mij vaak genoeg gewaarschuwd dat er iets niet in de haak was. Aanvankelijk wilde ik dat niet zien, uiteindelijk kreeg ik in de gaten dat zij gelijk hadden. Achteraf gezien kwam Wesley als een geschenk uit de hemel."
Jan vertelt: "Zo'n breuk ontstaat niet van de één op de andere dag. Het is een proces. Later hoorde ik hoe mensen onder elkaar over onze relatie hadden gesproken. En dat de naam van Liza al was gevallen als degene wier hart bij dat van Jan Smit hoorde. Lief is dat."
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)sley_geschenk__.html
Wie is hier nou de golddigger? Yo verdient tenminste d'r eigen centen, Liza hoeft alleen maar met d'r beentjes wijd voor Jan en wordt onderhouden door mijnheer 'omdat een vrouw voor de kinderen hoort te zorgen' (heeft ie volgens mij gezegd bij Jinek op zondag)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja treurig idd, maarja Yo heeft het stempel golddigger en Jan het stempel van ideale schoonzoon, dus hij kan het flikken.
Ik lach hardop, echt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wie is hier nou de golddigger? Yo verdient tenminste d'r eigen centen, Liza hoeft alleen maar met d'r beentjes wijd voor Jan en wordt onderhouden door mijnheer 'omdat een vrouw voor de kinderen hoort te zorgen' (heeft ie volgens mij gezegd bij Jinek op zondag)
Mensen kopen zelfs zijn kledingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:40 schreef Ziba het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat die trieste plofkop met accent waardoor ik zou willen meppen en het verdere gejengel überhaupt 'succesvol' is kunnen worden, jezus, wat een triest figuur met zijn geschenk uit de hemel. Over dat irritante zusje van hem nog niet te spreken.
Ja je zou bijna denken dat 'ie stoute dingen heeft gedaan die binnenkort naar buiten komen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef Andromache het volgende:
Het is idd één en al Smit-mediaoffensief de laatste dagen.
Nou, Jan zingt elke week en verkoopt aan de lopende band, wat doet Yo precies?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat Jan een beetje aandachtstekort komt en het niet kan hebben dat Yolanthe wel de aandacht krijgt en vandaar dat die nu maar weer over haar gaat zeiken. Zuur volk
Met wie dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze was toch vreemdgegaan?Denk dat dat er is gebeurd....
Helemaal eens met jou. En nu al een biografiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:00 schreef Andromache het volgende:
Zelf vreemdgaan en nu pek met veren over Yo uitstorten? Ze zal nooit mijn beste vriendin worden, maar dit verdient ze niet. Die pauperfiguur van een Jan Smit, én die kliek om hem heen, moet de ogen uit zijn kop schamen!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helemaal eens met jou. En nu al een biografie
Door de nieuwe biografie van Jan komen er steeds van dit soort mosterd-na-de-maaltijd-berichtjes..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En daar komen ze nu zoveel jaar later mee aankakken? Of is er een aanleiding?
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Mensen die het raar vinden dat er in de biografie van Jan Smit aan Yolanthe gerefereerd wordt.![]()
Dat de media drie regels, die ik nu al een week hoor, interessant vinden maakt het boek nou niet bepaald een haatcampagne.
Dat verhaal heeft ook twee kanten. Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet zou zitten te wachten op dat plakkerige Volendamse, de hele tijd bij elkaar buurten en binnen vallen. Een buitenstaander heeft dat niet zo gauw. Voor de rest blijven Volendammers wel sceptisch tov buitenstaanders, denk ik. Lekker de inteelt voortzetten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef MightyMightyM het volgende:
En Jenny ook nog even:
[quote]"Jenny merkte dat op zijn hevigst toen Jan's huis in aanbouw was. "Als familie mochten wij niet komen kijken hoe het ging. Ik hoorde van de bouwvakkers hoe het opschoot. Op een gegeven moment was de tuin klaar. Ik zag Jan en Yolanthe in de straat rijden en ik belde hem toen op of ik dan in elk geval even in zijn tuin mocht kijken. Jan reageerde enthousiast, maar Yolanthe zei nee."
"Later werd ik door mevrouw uitgenodigd om mee te helpen schoonmaken. Ik was wel goed genoeg om met een emmertje sop op de stoep te staan." "
Er is mijns inziens nog steeds niet duidelijk wie nou begon met vreemdgaan. Ze hebben allebei de ander beticht van vreemdgaan maar ontkennen het van zichzelf. Echt helder is het nooit geworden...quote:
Daar zat ik gister ook aan te denken!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat verhaal heeft ook twee kanten. Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet zou zitten te wachten op dat plakkerige Volendamse, de hele tijd bij elkaar buurten en binnen vallen. Een buitenstaander heeft dat niet zo gauw. Voor de rest blijven Volendammers wel sceptisch tov buitenstaanders, denk ik. Lekker de inteelt voortzetten.
Hij heeft zich altijd wel redelijk chique en vooral beperkt uitgelaten over Yolanthe.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:04 schreef paulaner het volgende:
Dit boek over Jan Smit is geschreven door iemand anders, die de directe omgeving van Jan geintervieuwd heeft. Jan heeft het dus niet zelf geschreven. Gisteren bij de Coen en Sander show was Jan wel en die zei dat hij ook wel moeite had met bepaalde uitspraken in het boek. Bv de uitspraken van zijn zussen dat alles in het gezin altijd om Jan draaide en hun vaak op de 2e plaats kwamen. Dat had hij nooit zo meegekregen OMDAT alles altijd om hem draaide.
Over Yolanthe zei hij niet veel, alleen dat een mens leert van zijn fouten.
Je weet niet meer dat ze op de bewakingscamera was gespot terwijl ze aan het zoenen was met Wesley?quote:
Toen was het toch schijnbaar al uit en mocht alleen de media dat niet weten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je weet niet meer dat ze op de bewakingscamera was gespot terwijl ze aan het zoenen was met Wesley?
Voor zover ik weet en wat er toen ook al gezegd werd is dat Yolanthe was vreemdgegaan met Wesley. Jan Smit had dan wellicht al wel gevoelens voor Liza, maar gevoelens hebben is niet hetzelfde als daadwerkelijk iemand vol op zijn bek pakken voor een bewakingscamera.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toen was het toch schijnbaar al uit en mocht alleen de media dat niet weten?
Geloof me, ik ben echt anti-Yolanthe, maar volgens mij hadden beide het al lang en breed uitgemaakt met elkaar en kwamen toen pas die beelden met Wesley naar boven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Voor zover ik weet en wat er toen ook al gezegd werd is dat Yolanthe was vreemdgegaan met Wesley. Jan Smit had dan wellicht al wel gevoelens voor Liza, maar gevoelens hebben is niet hetzelfde als daadwerkelijk iemand vol op zijn bek pakken voor een bewakingscamera.
Ik vind het nogal treurig dat Jan nu compleet de grond in wordt geboord terwijl Yolanthe toch echt degene is die op de gevoelige plaat werd vastgelegd en daarna nog even fijn het huis leegroofde.
Dat klopt, ze hebben gewoon gewacht met het openbaar maken van de breuk zodat ze Yolanthe publiekelijk de schuld konden geven. Leuke jongens, die Volendammersquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben echt anti-Yolanthe, maar volgens mij hadden beide het al lang en breed uitgemaakt met elkaar en kwamen toen pas die beelden met Wesley naar boven.
Zou dat ja? Dan nog snap ik niet helemaal waarom Jan zo afgezeken wordt nu...helemaal niet gezien het feit dat ie zijn boek niet zelf geschreven heeft. Hij was normaal nooit negatief over Yolanthe. Dus wat zou ie er überhaupt mee bereiken om haar nu wel af te zeiken? Daar valt toch niets uit te halen voor hem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben echt anti-Yolanthe, maar volgens mij hadden beide het al lang en breed uitgemaakt met elkaar en kwamen toen pas die beelden met Wesley naar boven.
Vergeet niet dat Jan al veel eerder betrapt is met Liza op het toilet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Voor zover ik weet en wat er toeook al gezegd werd is dat Yolanthe was vreemdgegaan met Wesley. Jan Smit had dan wellicht al wel gevoelens voor Liza, maar gevoelens hebben is niet hetzelfde als daadwerkelijk iemand vol op zijn bek pakken voor een bewakingscamera.
Ik vind het nogal treurig dat Jan nu compleet de grond in wordt geboord terwijl Yolanthe toch echt degene is die op de gevoelige plaat werd vastgelegd en daarna nog even fijn het huis leegroofde.
Ik dacht dat hij het zelf geschreven had, nu ik weet dat het anders is draai ik wel omquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zou dat ja? Dan nog snap ik niet helemaal waarom Jan zo afgezeken wordt nu...helemaal niet gezien het feit dat ie zijn boek niet zelf geschreven heeft. Hij was normaal nooit negatief over Yolanthe. Dus wat zou ie er überhaupt mee bereiken om haar nu wel af te zeiken? Daar valt toch niets uit te halen voor hem.
Wat ik gister op 3FM had gehoord was dat iemand anders het boek had geschreven door middel van interviews met verschillende personen. En dat er ook wat dingen in het boek geschreven waren waar Jan het ook niet helemaal mee eens was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het zelf geschreven had, nu ik weet dat het anders is draai ik wel om![]()
Al geeft Jan ook zijn toestemming ergens, of gaat het blind naar de drukkerij?
En dat vreemdgaan, ik laat het in het midden, ik heb geen flauw idee wie er eerst was.
Ik snap overigens best dat ze zo lovend zijn over Liza, sinds ik bij Peter vd Vorst zag dat ze elkaar echt al vanaf tienerleeftijd kennen, ik had geen idee.
Ik vind Jan nog steeds leuk (als persoon, de muziek moet ik niet) en Yo weinig boeiends.
Ze verdienen elkaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:27 schreef Noek het volgende:
Yolanthe Grijpgraag.![]()
Liza, die lekker de wc aan het checken was terwijl haar vriend thuiszat met hun kind. Wat een graf stel.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik snap de Volendam-hetze tegen Yolanthe best hoor. Stel het je even voor, die hittepetit in dat dorp. Dat haar eigen afbeelding als wandschildering liet maken in de privé-badkamer. Dat doen veel mensen, bekend of onbekend, níet.
Ik heb heus weinig met Volendammers op, maar ik geloof wél dat ze oog hebben voor megalomaan gedrag. En dat zou Yolanthe zomaar eens hebben kunnen vertoond in het dorp.
kan wel zijn maar er is wel een boek te verkopen he?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
Jezus vind het een beetje zuren mensen , ze zijn nu allebei getrouwd . Jan heeft zelfs een kind waarom is nog nodig om nog steeds over Yolanthe te emmeren . Dit is toch niveautje triest .
dat dus. het kwam het charme-offensief van jan smit maar al te goed uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit een kettingboek wordt..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan wel zijn maar er is wel een boek te verkopen he?
maar ook geen bestseller mag ik hopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit een kettingboek wordt..
Of hij is het er wel mee eens, maar doet alsof hij het er niet mee eens isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:57 schreef lady-wrb het volgende:
hoe kan je nou een boek over je laten schrijven met daarin stukken waar je het niet mee eens bent?
echt hoor, dat snap ik niet
Precies wat ik dacht, ik dacht dat ik ergens een stukje soms gemist had waarin hij haar tot het bot toe affikt. Maar hij zegt gewoon dat ze toch niet zo goed bij elkaar pasten en dat vergelijkt ie met een verkeerde jas, nou nou, bruut hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:06 schreef yvonne het volgende:
Zo negatief doet hij toch niet?
Ik vind het wel netjes zo.
Van die tattoo wist yo toch niks? Ze had volgens mij liever een andere afbeelding gehad, staat ergens in een oud topic.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:14 schreef Leandra het volgende:
Tegenwoordig pakt ze het beter aan, in plaats van een badkamermuur die je niet mee kunt nemen, heeft ze zichzelf nu gewoon op het lichaam van Wesley laten zetten.
Als je zo graag naar jezelf kijkt, hang dan een paar extra spiegels op.
Als hij het ergens echt niet mee eens zou zijn, was dat echt niet in dat boek gekomen hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:04 schreef paulaner het volgende:
Dit boek over Jan Smit is geschreven door iemand anders, die de directe omgeving van Jan geintervieuwd heeft. Jan heeft het dus niet zelf geschreven. Gisteren bij de Coen en Sander show was Jan wel en die zei dat hij ook wel moeite had met bepaalde uitspraken in het boek. Bv de uitspraken van zijn zussen dat alles in het gezin altijd om Jan draaide en hun vaak op de 2e plaats kwamen. Dat had hij nooit zo meegekregen OMDAT alles altijd om hem draaide.
Over Yolanthe zei hij niet veel, alleen dat een mens leert van zijn fouten.
quote:Jan Smit dankt succes aan manager.
Jan Smit heeft zijn succes te danken aan zijn manager Jaap Buijs. Volgens de zanger hebben de twee nog nooit ruzie gehad en zijn ze de beste maatjes ondanks het leeftijdsverschil van zo'n veertig jaar.
"Zonder Jaap had ik dit succes nooit behaald", zegt de 26-jarige Smit in het AD. "We zijn niet bedankerig, grote cadeaus geven we elkaar niet.
Maar Buijs weet heel goed dat ik levenslange waardering voor hem heb. Want het is niet makkelijk om aan de top te komen, maar er blijven is nog veel moeilijker."
Smit en Buijs, die vroeger ook Jans chauffeur was, willen samen door 'tot het einde'. Ondanks dat hij de pensioengerechtigde leeftijd al gepasseerd is, denkt Buijs niet aan stoppen. "Ik weet zeker dat ik dood op mijn stoel in mijn kantoor eindig", voorspelt hij. "Dat kan vandaag of morgen zijn, of over twintig jaar, maar ik zal aan het werk zijn."
Whahahaha!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:46 schreef Smikke het volgende:
Een aantal jaren terug werd hem op tv gevraagd wat hij ging doen op 4 mei om acht uur. "Dan slaap ik nog, ik sta nooit zo vroeg op.", was zijn antwoord.![]()
Nou men ging hem meer als man ipv jongen zien, natuurlijk is dat de leeftijd maar een relatie met in die tijd de sexbom van Nederland speelt natuurlijk ook een rol.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:59 schreef Greys het volgende:
Je kunt veel van Jan Smit vinden, maar die heeft qua carrière echt geen fuck aan Yo te danken hoorDie was zonder haar precies waar hij nu is.
Laat die Volendammers maar schuiven met al die tv programma's, Symphonica's, Ahoy concertreeksen etc. Daar hadden ze Yo geen seconde bij nodig.
Het is één boekje over die jongen (z'n carrière) tot nu toe, dat de diverse bladen en roddelprogramma's zich allemaal storten op het stuk Yolanthe en dat eruitpikken en onder een vergrootglas leggen, wil niet zeggen dat het een hele klaagzang over Yolanthe is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:06 schreef Andromache het volgende:
Het is niet alleen Jan, het is de hele kliek er om heen die nu collectief allerlei dingen over Yo zit te verkondigen dat het allemaal kommer en kwel met die meid was, terwijl Jan zelf ook geen schone handen heeft. Dat stoort me mateloos. Wees zo sjiek om als ex-schoonfamilie er nou eens een keer je mond over te houden.
Voordat Yolanthe iets had met Jan had ik eigenlijk niet echt wat van haar gehoord. Denk dat het eerder andersom is en Yolanthe nog bekender is geworden dankzij haar relatie met Jan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou men ging hem meer als man ipv jongen zien, natuurlijk is dat de leeftijd maar een relatie met in die tijd de sexbom van Nederland speelt natuurlijk ook een rol.
Zoveel PR is onbetaalbaar.
Inderdaad vooral een bepaald publiek wat hem leuk vindt, maar iedereen had voor Yolanthe wel eens van hem gehoord.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:19 schreef Noek het volgende:
Ik kende Yolanthe als dat lekkere wijf van gtst en later BNN. Jan hoorde bij de grootste familie van Nederland. Dus laten we wel zijn, zo groots waren ze beiden volgens mij niet. Ze versterkten elkaars positie want eenmaal een stelletje, kwamen ze in de bladen. Hun breuk maakte ze juist bekender. Kan het helemaal fout hebben hoor want misschien was Jan echt al enorm. Al denk ik dat het vooral bij een bepaald publiek was. Mijn moeder bijvoorbeeld, die vond het toch een leuk jonk.
Dat denk ik ook!quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Voordat Yolanthe iets had met Jan had ik eigenlijk niet echt wat van haar gehoord. Denk dat het eerder andersom is en Yolanthe nog bekender is geworden dankzij haar relatie met Jan.
Frans Bauer ook, maar Marisj had ook aandacht nodige.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:24 schreef Leandra het volgende:
Hij was wel wereldberoemd in heel Duitsland hè...
Zeg dan niksquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik weet niet hoe ik hier de foto's moet posten, maar een vriendin wees me vandaag op de Instagram van Yolanthe. Het is om je te bescheuren.
Mijn nokia zegt NOquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Niet in staat zelf even te kijken? Instagram downloaden op je telefoon en Yolanthe intikken.
Blieb blieb dit is een forumquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dan kan ik je verder ook niet helpen.
quote:
Nee ik ben geen fan van Jantje Smit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:19 schreef Noek het volgende:
Ik kende Yolanthe als dat lekkere wijf van gtst en later BNN. Jan hoorde bij de grootste familie van Nederland. Dus laten we wel zijn, zo groots waren ze beiden volgens mij niet. Ze versterkten elkaars positie want eenmaal een stelletje, kwamen ze in de bladen. Hun breuk maakte ze juist bekender. Kan het helemaal fout hebben hoor want misschien was Jan echt al enorm. Al denk ik dat het vooral bij een bepaald publiek was. Mijn moeder bijvoorbeeld, die vond het toch een leuk jonk.
Maar wat heeft dat met Yolanthe en Wesley te maken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:07 schreef Soury het volgende:
Er was wat weer op de plee gekrast, Monique Smit online lastiggevallen
Van onze redactie
AMSTERDAM - Monique Smit wordt lastiggevallen via Twitter. Vandaag wenste deze persoon haar de dood toe.
"Hoop dat je dood gaat domme k*t Monique Smit", twitterde de persoon. De zangeres reageerde direct met: "Ok dit gaat mij echt te ver. Is toch niet normaal meer!"
Aan RTL Boulevard laat ze weten dat ze al een tijd wordt lastig gevallen door deze persoon, een banketbakkersleerling. Monique heeft hem al geblockt maar hij blijft berichten plaatsten.
De Volendamse wil er verder geen aandacht aan besteden. "Hij vindt het alleen maar leuker als ik dat wel doe."
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)astiggevallen__.html
Koekenbakker
Ja, zo zijn ze he, die Smitjesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ze laat aan RTL Boulevard weten dat ze er verder geen aandacht aan wil besteden...
Ok.
Ik zie dat er een topic uit nws is nuquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met Yolanthe en Wesley te maken?
Dis naar Ramoon?quote:Moeder Wesley in de bres voor Yolanthe
© Anneke Janssen / Brunopress Sylvia Sneijder, de moeder van voetballer Wesley Sneijder, vindt het pijnlijk dat Yolanthe door het slijk wordt gehaald in de biografie van Jan Smit. Via Twitter neemt ze het op voor haar schoondochter.
"Dankzij Yolanthe Cabau heb IK mijn zoon alweer bijna 4 jaar terug! Love you Yo'tje!", schrijft Sylvia. Ze reageert hiermee op de uitspraak van Jenny Smit, de zus van Jan, die in de biografie zegt: "Met Liza kregen we Jan terug."
Jan doet zelf ook een boekje open over zijn verbroken relatie met Yolanthe. "Laat ik het zo zeggen, ik had een verkeerde jas aangetrokken en ik was er in blijven doorlopen. (...) Achteraf gezien kwam Wesley als een geschenk uit de hemel."
Wesley's moeder laat aan Shownieuws weten dat Jan iets over zijn ex in zijn biografie moest schrijven, omdat het, volgens haar, anders niet zou verkopen...
Heeft hij ook geen toestemming gegeven om het boek te publiceren dan? Ik hoorde hem ook zeggen: "ik maak Jolanthe niet zwart, zo zit ik niet in elkaar".quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zou dat ja? Dan nog snap ik niet helemaal waarom Jan zo afgezeken wordt nu...helemaal niet gezien het feit dat ie zijn boek niet zelf geschreven heeft.
Nou post ze al nooit een keer een zinnige foto met normaal licht, maar deze is nog eens gehalveerd, Yo is ineens de helft zo dun?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:19 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/240363
ze heeft de tas vol met restjes....
twitter:YolantheCabau twitterde op donderdag 08-11-2012 om 19:57:16Forza ragazzi...! Mio marito @sneijder101010 non può scrivere più su Twitter, le scelte della società. #Strano Ma noi… http://t.co/Uc3tjPKl reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |