Ja! En daarna, Cee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:09 schreef Cee het volgende:
Ik vrees toch echt dat er 'I will try to life' staat.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:27 schreef Copycat het volgende:
I will try to life with this fucked-up tattoo, but it won't be easy.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
Aangezien ze haar lieve twitterfriends om raad heeft gevraagd wat betreft de tattoo, kunnen we er dus vanuit gaan dat iemand zei "Jezus, zoek het zelf uit." en ze daaruit hun conclusies trokken?
*grinquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:27 schreef Copycat het volgende:
I will try to life with this fucked-up tattoo, but it won't be easy.
Vic had natuurlijk never nooit een ordi tattoo toegestaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Had niemand hem even een tipje naar Wes kunnen sturen? Voorbeeldje van Beckham?
Die weet tenminste wat mooie sleeves zijn![]()
[ afbeelding ]
Jij gaat er vanuit dat hij het verschil in kwaliteit kan zien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Had niemand hem even een tipje naar Wes kunnen sturen? Voorbeeldje van Beckham?
Die weet tenminste wat mooie sleeves zijn![]()
[ afbeelding ]
Mwah, David had ook losse simpele gewone tattoos, maar heeft het nu mooi in sleeves laten zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vic had natuurlijk never nooit een ordi tattoo toegestaan.
Kapsalon annex tattooshopquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:07 schreef Ole het volgende:
groupon heeft ook wel aantrekkelijke aanbiedingen Verminkt door Groupon-tattoo
Had ik ook al gepost inderdaad. Goede timing voor dat artikelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:07 schreef Ole het volgende:
groupon heeft ook wel aantrekkelijke aanbiedingen Verminkt door Groupon-tattoo
Nou je het zegtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Copycat het volgende:
Die van Wesley lijkt wel een zelfportret in een Jezus-omlijsting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook als eerste. Vragende hondenogen, ongeschoren, droevige blik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Copycat het volgende:
Het zou me ook niets verbazen als hij zich daadwerkelijk zoon van God voelt. En dat Yo dat nog even extra voedt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef Cynix ® het volgende:
Dat dacht ik ook als eerste. Vragende hondenogen, ongeschoren, droevige blik.
verrekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Copycat het volgende:
Ja echt wel tering lelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:31 schreef yvonne het volgende:
Tering, wat een afschuwelijk tattoo-zooi
is dat serieus haar tweet? wat een belabberd Engelsquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Play a artistic girl in this movie, her clothing are pretty fun!![]()
Dat is met Jonny de Mol op de A'damse grachten, madam heeft een filmrolletje. En idd haar Engels is echt belabberd. Niveau steenkolenengels, deze schrijfwijze zie je bij pubermeisjes van 14 jaar ook vaak.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net de cover van de Weekend in de supermarkt liggen.
Iets van "Yolanthe weer BETRAPT". Met een foto waar ze een jongen kust met ietwat meer haar dan Wes![]()
Zal wel een filmrol zijn, ofzo?
-edit-
Deze dus:
http://www.weekend-online.nl/
Oh Johnny de Mol![]()
Perfecte stromannen. Wel de interesse, niet de intelligentie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:
Het is maar goed dat die jongens zo goed verdienen met voetballen....
Aan de andere kant onbreekt het ze aan intelligentie om werkelijk een crimineel van betekenis te worden.
En met hun status als voetballer wellicht ook wel... het zou me niet eens verbazen als je ze makkelijker dan de gemiddelde reiziger iets mee zou kunnen laten nemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Perfecte stromannen. Wel de interesse, niet de intelligentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |