Ja! En daarna, Cee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:09 schreef Cee het volgende:
Ik vrees toch echt dat er 'I will try to life' staat.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:27 schreef Copycat het volgende:
I will try to life with this fucked-up tattoo, but it won't be easy.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
Aangezien ze haar lieve twitterfriends om raad heeft gevraagd wat betreft de tattoo, kunnen we er dus vanuit gaan dat iemand zei "Jezus, zoek het zelf uit." en ze daaruit hun conclusies trokken?
*grinquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:27 schreef Copycat het volgende:
I will try to life with this fucked-up tattoo, but it won't be easy.
Vic had natuurlijk never nooit een ordi tattoo toegestaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Had niemand hem even een tipje naar Wes kunnen sturen? Voorbeeldje van Beckham?
Die weet tenminste wat mooie sleeves zijn![]()
[ afbeelding ]
Jij gaat er vanuit dat hij het verschil in kwaliteit kan zien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Had niemand hem even een tipje naar Wes kunnen sturen? Voorbeeldje van Beckham?
Die weet tenminste wat mooie sleeves zijn![]()
[ afbeelding ]
Mwah, David had ook losse simpele gewone tattoos, maar heeft het nu mooi in sleeves laten zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vic had natuurlijk never nooit een ordi tattoo toegestaan.
Kapsalon annex tattooshopquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:07 schreef Ole het volgende:
groupon heeft ook wel aantrekkelijke aanbiedingen Verminkt door Groupon-tattoo
Had ik ook al gepost inderdaad. Goede timing voor dat artikelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:07 schreef Ole het volgende:
groupon heeft ook wel aantrekkelijke aanbiedingen Verminkt door Groupon-tattoo
Nou je het zegtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Copycat het volgende:
Die van Wesley lijkt wel een zelfportret in een Jezus-omlijsting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook als eerste. Vragende hondenogen, ongeschoren, droevige blik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Copycat het volgende:
Het zou me ook niets verbazen als hij zich daadwerkelijk zoon van God voelt. En dat Yo dat nog even extra voedt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef Cynix ® het volgende:
Dat dacht ik ook als eerste. Vragende hondenogen, ongeschoren, droevige blik.
verrekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Copycat het volgende:
Ja echt wel tering lelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:31 schreef yvonne het volgende:
Tering, wat een afschuwelijk tattoo-zooi
is dat serieus haar tweet? wat een belabberd Engelsquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Play a artistic girl in this movie, her clothing are pretty fun!![]()
Dat is met Jonny de Mol op de A'damse grachten, madam heeft een filmrolletje. En idd haar Engels is echt belabberd. Niveau steenkolenengels, deze schrijfwijze zie je bij pubermeisjes van 14 jaar ook vaak.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net de cover van de Weekend in de supermarkt liggen.
Iets van "Yolanthe weer BETRAPT". Met een foto waar ze een jongen kust met ietwat meer haar dan Wes![]()
Zal wel een filmrol zijn, ofzo?
-edit-
Deze dus:
http://www.weekend-online.nl/
Oh Johnny de Mol![]()
Perfecte stromannen. Wel de interesse, niet de intelligentie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:
Het is maar goed dat die jongens zo goed verdienen met voetballen....
Aan de andere kant onbreekt het ze aan intelligentie om werkelijk een crimineel van betekenis te worden.
En met hun status als voetballer wellicht ook wel... het zou me niet eens verbazen als je ze makkelijker dan de gemiddelde reiziger iets mee zou kunnen laten nemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Perfecte stromannen. Wel de interesse, niet de intelligentie.
Dan bedanken die bladen toch voor die sowieso al bedenkelijke eer? Wat een kapsones.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef Vivi het volgende:
Wisten jullie al dat ieder blad dat een interview met Yo wil doen een wurgcontract moet ondertekenen waarbij ze niet alleen toestemming geven de quotes van Yo door haarzelf te laten aanpassen maar ook de quotes van anderen?.
Helaas verkopen de magazines met Yo op de cover nog altijd bovengemiddeld..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan bedanken die bladen toch voor die sowieso al bedenkelijke eer? Wat een kapsones.
In een bepaald segment dan, uiteraard. Maar je zo voor dat karretje laten spannen. Voor een niksverhaal ook nog eens. Gelukkig ben ik geen uitgever.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:47 schreef Vivi het volgende:
Helaas verkopen de magazines met Yo op de cover nog altijd bovengemiddeld..
Och wat zielig, zo nep.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef Vivi het volgende:
Wisten jullie al dat ieder blad dat een interview met Yo wil doen een wurgcontract moet ondertekenen waarbij ze niet alleen toestemming geven de quotes van Yo door haarzelf te laten aanpassen maar ook de quotes van anderen?.
ben ik inderdaad de enige die het poseren met een van de Heineken ontvoerders volstrekt kansloos vind?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat toch met al dat geschurk tegen schurken van 'bn-ers'?
Straf is uitgezeten, done. Onder de mensen weer of moeten ze in krochten en onder bruggen hun leven voortzetten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ben ik inderdaad de enige die het poseren met een van de Heineken ontvoerders volstrekt kansloos vind?WTH.
Prima, maar ga jij met die dude op de foto als je hem op een terrasje ziet zitten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Straf is uitgezeten, done. Onder de mensen weer of moeten ze in krochten en onder bruggen hun leven voortzetten.
Ik zou hem niet eens herkennenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, maar ga jij met die dude op de foto als je hem op een terrasje ziet zitten?
Rodney dus wel. Raar volk, met rare connecties.quote:
Ja enquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rodney dus wel. Raar volk, met rare connecties.
Zou kunnen, maar die heeft gewoon een mooiere kop, vind ik, ook als je de jonge Wes erbij zet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar die is toch jonger? over een paar jaar groeit die ook door zijn haargrens heen
Stoer hoor met een crimineel op de foto. Geeft wel weer aan hoe simpel de Sneijdertjes zijn.quote:
Nope. Ook ik vind het enorm kansloos. Alsof het je grote idool is. Dom volk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
ben ik inderdaad de enige die het poseren met een van de Heineken ontvoerders volstrekt kansloos vind?WTH.
En helaas zijn er heel veel van dat soort bekendheden. Ik zie Yolanthe er best voor aan een van de ergste te zijn, maar ze is lang de enige niet.quote:
Ooeeii spannendquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:14 schreef Vivi het volgende:
Er schijnt hot Yoprah nieuws op komst te zijn...ik weet nog niet precies wat want er wordt nog onderhandeld over het betreffende interview door Arlette en Nieuwe Revu. To be continued dus..
Daar ging bijna mijn drinkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:31 schreef alors het volgende:
Zou ze dan eindelijk een kleine Wes (of is dat een pleonasme?) gaan baren?
edit: nog geen buikje oid te zien, of zou dat pas na 8 maanden komenquote:Yolanthe Sneijder Cabau in stijl op het strand
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO - Yolanthe Sneijder Cabau is overduidelijk het type vrouw dat op het strand stijl verkiest boven comfort...
'Yo' heeft een foto op het internet gezet waarop ze te zien is in een sexy badpak met glitters.
"Tijd voor het strand! Veel plezier allemaal", zo schrijft ze bij het plaatje.
Yo huurt gewoon een draagmoeder in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
edit: nog geen buikje oid te zien, of zou dat pas na 8 maanden komen![]()
Ik heb precies dit bericht zo al eerder gelezen vandaag en het was niet op FOK!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:31 schreef alors het volgende:
Zou ze dan eindelijk een kleine Wes (of is dat een pleonasme?) gaan baren?
it wasnt me!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb precies dit bericht zo al eerder gelezen vandaag en het was niet op FOK!
Ik zie meteen die veel te strakke haargrensquote:
hihi ik ook!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie meteen die veel te strakke haargrens
Ze krijgt weer een bijrolletje in een B-film?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Heel benieuwd naar het naderende hot news trouwens!
Nee volgens mij niet, zou eigenlijk wel moeten!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vandaag een erg leuke tekst bij een foto van Sylvie in de Viva, is er eik nog een Sylvie-Raf topic, nee toch?
Dan plant ik hem wel even hier:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, zou eigenlijk wel moeten!
quote:Sylvie van der Vaart feliciteert Sylvie van der Vaart met de prachtige Sylvie van der Vaart
Vind je dat een hond?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yol(...)ed+your+request.#_=_
ze hebben een HOND...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |