abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115883326
Om dit glamourkoppel uit de schaduw van Yo en Wes te halen, dan nu hier hun eigen reeks O+

Er zijn immers altijd wel nieuwtjes, roddels, paparazzi- en twitpics die zorgvuldig geanalyseerd dienen te worden.

quote:
ma 20 aug 2012, 14:06
Sylvie van der Vaart en Eva Longoria werken samen

Van onze redactie
AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart en actrice Eva Longoria hebben de handen ineen geslagen dit weekend om geld in te zamelen voor het goede doel.

"The Global Gift Gala was wonderful. Thanks @evalongoria for such a great event for a very important cause," plaatste de voetbalvrouw op Twitter.
Sylvie en Eva zetten zich dit weekend in voor het goede doel, een charity event voor kankerpatienten dat gehost werd door de actrice. Tijdens het event werd er gewandeld om zo geld binnen te halen voor de zieke patienten.

Eerder deze week had Sylvie ook al een onderonsje met niemand minder dan Cheryl Cole. ''Je bent een enorme inspiratie'', twitterde Sylvie woensdag enthousiast naar Cheryl. ''Bedankt voor het interview en de fotoshoot die we samen voor de Nederlandse Grazia hebben gedaan.''
Vergeet Paris, Sylvie posed met Eva en Cheryl!

Een ode van The Sun aan Sylvies lichaam http://www.thesun.co.uk/s(...)art-makes-waves.html _O_ w/
know'm sayin?
word? word.
pi_115883374
Mede naar aanleiding van, deze post van Pisces29 uit het Yo & Wes topic

quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan plant ik hem wel even hier:

quote:
Ik vind die tekst onder de foto echt geniaal, zat hardop te lachen vanochtend _O-

[Sylvie van der Vaart feliciteert Sylvie van der Vaart met de prachtige Sylvie van der Vaart]

:')

Sinds ik hier op Fok! die foto's in het bikini-topic voorbij zie komen met die mega grijns, is dit wat ik ook al een tijdje denk, en voorheen vond ik Sylvie altijd wel leuk, maar nu... het wordt een beetje teveel allemaal :+
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 22:02:59 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_115883707
Ze beschouwt haar lichaam als een oeuvre :?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator woensdag 22 augustus 2012 @ 22:04:24 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_115883782
Wat ik in ieder geval weet is dat ze heel veel bikini's heeft :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_115884122
Van Missoni, en voor elke vakantiedag een andere, was het een paar jaar geleden toch (weet niet hoe het nu zit)?

Sowieso, dat oppervlakkige gegeil op designerspullen in haar column in Grazia, vreselijk. :{

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2012 22:12:14 ]
pi_115886421
Deze even uit het bikini/zwembroek-topic:

Zo spontaan :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_115886601
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Deze even uit het bikini/zwembroek-topic:
[ afbeelding ]

Zo spontaan :Y
Maar toch, dat lichaam! ^O^
pi_115886666
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef alors het volgende:

Vergeet Paris, Sylvie posed met Eva en Cheryl!

Wat grappig dat ze nog zoveel kleiner dan Eva is, ik dacht dat het al niet kleiner kon :D
pi_115886987
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat grappig dat ze nog zoveel kleiner dan Eva is, ik dacht dat het al niet kleiner kon :D
Ja idd, ze is even groot als Cheryl en die is ook echt superklein :D
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ja idd, ik zou ook zo lachen als ik haar was :D
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:09:17 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_115887918
quote:

[..]

Haar oeuvre! }:|
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_115929995
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:55 schreef alors het volgende:

[..]

Ja idd, ze is even groot als Cheryl en die is ook echt superklein :D

[..]

Ik mocht haar laatst de hand schudden, ik zat en zij stond en ondanks dat waren we ongeveer even lang. Ze liep op hakken. :')
pi_115946631
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:10 schreef female81 het volgende:
Van Missoni, en voor elke vakantiedag een andere, was het een paar jaar geleden toch (weet niet hoe het nu zit)?

Sowieso, dat oppervlakkige gegeil op designerspullen in haar column in Grazia, vreselijk. :{
En zich constant neerzetten als sterke vechter die daarmee haar ziekte heeft overwonnen. Alsof mensen die eraan zijn overleden niet genoeg kracht hadden.
pi_115946956
Ja, ze koketteert er echt mee, lijkt het best wel misbruikt te hebben het om haar imago op te vijzelen.

En het is haar nog gelukt ook, uitgekookt als ze is. :{
pi_115948611
nouja om te zegen dat ze de overwinning van haar ziekte aan het misbruiken is om haar carierre een boost te geven vind ik te ver gaan.
Ik vind dat ze zich er goed door heen heeft geslagen, ze heeft zich niet laten hangen en zich positief opgesteld ook voor haar zoontje om het zo min mogelijk zwaar te laten lijken.
pi_115948789
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:14 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

En zich constant neerzetten als sterke vechter die daarmee haar ziekte heeft overwonnen. Alsof mensen die eraan zijn overleden niet genoeg kracht hadden.
Ik word er ook een beetje moe van. :Y
Kan best dat mensen het telkens oprakelen bij een interview, maar god meid, je hebt het overwonnen. Je hebt gewoon geluk gehad. Alsof je er zelf iets aan kunt doen :')
pi_115948883
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef sherezade het volgende:
nouja om te zegen dat ze de overwinning van haar ziekte aan het misbruiken is om haar carierre een boost te geven vind ik te ver gaan.
Ik vind dat ze zich er goed door heen heeft geslagen, ze heeft zich niet laten hangen en zich positief opgesteld ook voor haar zoontje om het zo min mogelijk zwaar te laten lijken.
Ik had haar het wel eens willen zien doen als bijstandsmoeder, kijken of ze dan ook zo sterk was geweest. En dan een wat zwaardere chemokuur ipv een van de lichtere varianten.
pi_115949100
quote:

[..]

Ja, ze ziet er goed uit :Y , ze ziet er niet meer zo mager uit.
Al vind ik die siliconen wel erg jammer, zo strak.
pi_115952533
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef Casos het volgende:

[..]

Ik had haar het wel eens willen zien doen als bijstandsmoeder, kijken of ze dan ook zo sterk was geweest. En dan een wat zwaardere chemokuur ipv een van de lichtere varianten.
ja achja....iedereen heeft er een andere kijk op...wordt een beetje langdradig nu allemaal....
voornaamste is dat ze gezond is ^O^
Ben benieuwd of er nog een baby nummero 2 komt :D
pi_115952901
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef sherezade het volgende:
Dat vond en vind ik ook heel knap. Ik vond haar ook superstoer toen ze voor het eerst met kort koppie verscheen. Meer vrouwen moeten dat doorstaan, maar ze deed het toch maar in de glamour-spotlights.

Echter, ik heb haar meerdere malen horen stellen dat ze door haar wilskracht en doorzettingsvermogen de kanker heeft overwonnen en dat vind ik toch een beetje kwalijk.
pi_116036322
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef MightyMightyM het volgende:

Echter, ik heb haar meerdere malen horen stellen dat ze door haar wilskracht en doorzettingsvermogen de kanker heeft overwonnen en dat vind ik toch een beetje kwalijk.
Sterker nog, ik vind het enorme belediging voor vrouwen die de ziekte niet "overwinnen" en zelfs komen te overlijden. Alsof zij geen wilskracht en doorzettingsvermogen hebben/hadden :{
pi_116059035
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Sterker nog, ik vind het enorme belediging voor vrouwen die de ziekte niet "overwinnen" en zelfs komen te overlijden. Alsof zij geen wilskracht en doorzettingsvermogen hebben/hadden :{
exactly my point. Armstrong heeft er ook een handje van. Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die strijdbaar waren en toch verloren van die k*tziekte..
pi_116060516
quote:

[..]

Ze heeft weinig anders te doen dan haar lichaam te werken toch? Volgens mij kan iedereen er dan zo uit zien :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_116063027
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

exactly my point. Armstrong heeft er ook een handje van. Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die strijdbaar waren en toch verloren van die k*tziekte..
Ja dit :{

Alsof iedereen elk soort kanker kan overwinnen als je maar hard genoeg wilt :r

Je moet ook een flinke dosis geluk hebben hoor
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_116063727
quote:
6s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:47 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja dit :{

Alsof iedereen elk soort kanker kan overwinnen als je maar hard genoeg wilt :r

Je moet ook een flinke dosis geluk hebben hoor
Maarten van der Weijden zei eens in een interview dat hij niet begreep dat Armstrong zichzelf als krachtige strijder neerzette en door zijn wilskracht kanker overwon. Hij zei dat hij zelf zijn lot in de handen van de dokters legde en dat die hem, met een portie geluk, hebben laten genezen.
pi_116063776
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:13 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Maarten van der Weijden zei eens in een interview dat hij niet begreep dat Armstrong zichzelf als krachtige strijder neerzette en door zijn wilskracht kanker overwon. Hij zei dat hij zelf zijn lot in de handen van de dokters legde en dat die hem, met een portie geluk, hebben laten genezen.
Dat is een veel respectvollere instelling :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')