En daar probeert men nu gelukkig verandering in te brengenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Oké, dat maakte ik er niet uit op. Daar ben ik het in elk geval niet mee eens. Iedereen moet leven zoals hij zelf wil, het zou egoistisch zijn te bepalen voor anderen wat hun levenstijl moet zijn.
Van mij mag een voetballer er voor uit komen homo te zijn, maar we leven nu eenmaal in een wereld waarin dat bij voetbal niet verstandig is, dus met eigen risicos van dien.
Dus dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En daar probeert men nu gelukkig verandering in te brengenSnap niet dat dat nog zoveel weerstand kan oproepen.
Middeleeuws? Zijn gewoon feiten hoor. Noem mij eens 2 homo's spelend in de Eredivisie? Ik ken ze niet. Hieruit kun je dus concluderen dat voetbal geen sport is voor homo's. Heb verder niets tegen homo's, collega / maat van me is homo, prima gast.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij komt hier met je Middeleeuwse gedachtegang. Dan ben ik best bereid om daarin met je mee te gaan.
Wel eens aan gedacht dat niemand uit de kast durft te komen? Ze zijn er genoeg, verhalen zat, ze houden elkaar de hand boven het hoofd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Middeleeuws? Zijn gewoon feiten hoor. Noem mij eens 2 homo's spelend in de Eredivisie? Ik ken ze niet. Hieruit kun je dus concluderen dat voetbal geen sport is voor homo's. Heb verder niets tegen homo's, collega / maat van me is homo, prima gast.
Omdat dat toch niet werkt. Zo steekt men nou helaas eenmaal in elkaar. Niet perse in Nederland, maar vergeet nou niet dat voetbal een sport is dat over de hele wereld wordt beoefend. Andere culturen, andere belevenissen, etc. Feit is gewoon hoe toelaatbaar je voetbal in Nederland ook maakt, ben je homo, dan kom je in het buitenland niet aan de bak.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En daar probeert men nu gelukkig verandering in te brengenSnap niet dat dat nog zoveel weerstand kan oproepen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Middeleeuws? Zijn gewoon feiten hoor. Noem mij eens 2 homo's spelend in de Eredivisie? Ik ken ze niet. Hieruit kun je dus concluderen dat voetbal geen sport is voor homo's. Heb verder niets tegen homo's, collega / maat van me is homo, prima gast.
Nee hoor, met voldoende tijd gaat dat overal wel geaccepteerd worden. Kijk maar naar de ontwikkeling van het homo-huwelijk, dat gaat ook als een inktvlek de wereld over (wel langzaam, maar goed). Nederland mag hier best koploper in zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Omdat dat toch niet werkt. Zo steekt men nou helaas eenmaal in elkaar. Niet perse in Nederland, maar vergeet nou niet dat voetbal een sport is dat over de hele wereld wordt beoefend. Andere culturen, andere belevenissen, etc. Feit is gewoon hoe toelaatbaar je voetbal in Nederland ook maakt, ben je homo, dan kom je in het buitenland niet aan de bak.
Ik heb al vaker gezegd, de enige manier waarop je homoseksualiteit acceptabel maakt in de voetbalwereld is zodra Lionel Messi uit de kast zou komen. Maar dat is ook de enige manier.
BNN sensatieprogramma gaat dat echt niet doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vind jij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
BNN sensatieprogramma gaat dat echt niet doen.
Zogenaamdpolitiek correct gedoe en wat iets onzinnigs iets.
Niet alleen nee. Daarom is de KNVB er ook mee bezigquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
BNN sensatieprogramma gaat dat echt niet doen.
Zogenaamdpolitiek correct gedoe en wat iets onzinnigs iets.
Tuurlijk, maar kunnen homo's zich er niet bij neerleggen dat dit er heel weinig zijn de voetballerij? Waarom persé willen doen geloven dat er net zoveel homo's rondlopen in het voetbalwereldje als in andere kringen? Het kan toch dat dit niet zo is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat niemand uit de kast durft te komen? Ze zijn er genoeg, verhalen zat, ze houden elkaar de hand boven het hoofd.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar kunnen homo's zich er niet bij neerleggen dat dit er heel weinig zijn de voetballerij? Waarom persé willen doen geloven dat er net zoveel homo's rondlopen in het voetbalwereldje als in andere kringen? Het kan toch dat dit niet zo is?
Ik denk dat het procentueel ook lager is dan het landelijk gemiddelde. Maar ik ben er 110% voor dat het meer geaccepteerd moet worden. (Waar dan ook btw).quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar kunnen homo's zich er niet bij neerleggen dat dit er heel weinig zijn de voetballerij? Waarom persé willen doen geloven dat er net zoveel homo's rondlopen in het voetbalwereldje als in andere kringen? Het kan toch dat dit niet zo is?
Oke jij bent homo waarom kan het jou wat schelen als er meer homo'squote:Op zondag 5 augustus 2012 12:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vind jij. In de voetballerij rond lopen?
Wat win je daarmee?
Feiten.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk dat het procentueel ook lager is dan het landelijk gemiddelde. Maar ik ben er 110% voor dat het meer geaccepteerd moet worden. (Waar dan ook btw).
Wat ik er mee win? Dat heel die onzin van dat homo's niet zouden kunnen voetballen en alleen aan ballet zouden kunnen doen, voorbij is. Heel dat achterlijke vooroordeel. Ook op de tribune zitten genoeg homo's. Dat het eens wordt geaccepteerd dat homo's en voetbal samen gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke jij bent homo waarom kan het jou wat schelen als er meer homo's
In de voetballerij lopen? Wat win je ermee?
Leg de onderzoeken maar op tafel dan.quote:
Erg naïef om dat te denken. Je vergeet de spelers onderling, pesterijen in het veld? Elk gegeven word tegen je gebruikt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hoor, met voldoende tijd gaat dat overal wel geaccepteerd worden. Kijk maar naar de ontwikkeling van het homo-huwelijk, dat gaat ook als een inktvlek de wereld over (wel langzaam, maar goed). Nederland mag hier best koploper in zijn
Negers werden ook niet geaccepteerd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Erg naïef om dat te denken. Je vergeet de spelers onderling, pesterijen in het veld? Elk gegeven word tegen je gebruikt.
Dat zal nooit gebeuren, of iig nog heel lang gaan duren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het gaat er toch helemaal niet om dat er meer homo's in de voetballerij moeten komen stumpersHet gaat erom dat je homo kan zijn in de eredivisie en dat dit niks uitmaakt. Op dit moment is dat helaas niet zo.
Eerst werden negerts ook gepest in het veldquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Erg naïef om dat te denken. Je vergeet de spelers onderling, pesterijen in het veld? Elk gegeven word tegen je gebruikt.
Negers is nu 50% van de voetbalbevolking.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Negers werden ook niet geaccepteerd.
Zolang er nog type's zoals jij rondlopen helaas wel jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren, of iig nog heel lang gaan duren.
Alsof er voor die tijd geen negers konden voetballen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Negers is nu 50% van de voetbalbevolking.
Tenzij iedereen spontaan homo wordt vind ik dit geen realistische vergelijking
Nogmaals, homo's zijn procentueel een ontzettend klein gedeelte van de maatschappij. Daarom vind ik het niet te vergelijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsof er voor die tijd geen negers konden voetballen.
Ik snap niet waarom je deze gedachtegang hebt. Alsof het dan maar niet belangrijk is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Nogmaals, homo's zijn procentueel een ontzettend klein gedeelte van de maatschappij. Daarom vind ik het niet te vergelijken.
Het is wel belangrijk, maar omdat het om zo'n klein percentage mensen gaat zal het nooit van zn leven veranderen in de voetbalwereld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je deze gedachtegang hebt. Alsof het dan maar niet belangrijk is.
homoquote:
Toch wel denk/hoop ik. Dat kleine percentage wordt in de maatschappij ook steeds meer geaccepteerd, ik vermoed dat dat uiteindelijk wel door zal sijpelen in de sportwereld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk, maar omdat het om zo'n klein percentage mensen gaat zal het nooit van zn leven veranderen in de voetbalwereld.
In andere sporten (kijk nu naar de OS) zijn er toch heel wat sporters die ermee naar buiten zijn gekomen. Helaas zie ik dat niet binnen korte tijd gebeuren in het voetbal, omdat er teveel kortzichtige mensen in rondlopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch wel denk/hoop ik. Dat kleine percentage wordt in de maatschappij ook steeds meer geaccepteerd, ik vermoed dat dat uiteindelijk wel door zal sijpelen in de sportwereld.
Ik kliktequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen jullie niet optyfen met het gesprek over flikkers?
Doe dat hier
Laten wij het gewoon over de mooiste club ter wereld hebben.
Filmpje beetje verpest nu door Dagobert Dirk.quote:
toonaangevende bladen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:09 schreef PIETR het volgende:
Volgens verschillende Spaanse media komt Mathijsen naar Feyenoord.
Kan eigenlijk niks vinden.quote:
Duh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:32 schreef mega-worstje het volgende:
Ik neem toch aan als er dinsdag dat vreselijke nummer wordt gedraaid we er zelf wat moois overheen zingen toch ?
welk vreselijke nummer bedoel je?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:32 schreef mega-worstje het volgende:
Ik neem toch aan als er dinsdag dat vreselijke nummer wordt gedraaid we er zelf wat moois overheen zingen toch ?
twitter:Piet_FR twitterde op zondag 05-08-2012 om 14:07:39@MalagaCFSport Hi im from the netherlands. Is mathijsen coming to Feyenoord? reageer retweet
twitter:MalagaCFSport twitterde op zondag 05-08-2012 om 14:08:30@Piet_FR It is very likely that if reageer retweet
Dat is mij ook nooit duidelijk geworden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:57 schreef Sloggi het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe dat verhaal van De Wolf en het klaverjassen ook alweer zat? Hoe speelde hij precies vals?
twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 05-08-2012 om 14:53:18Er zullen overigens pakweg 150 supporters van Dynamo Kiev meereizen. Ook die gaan met knikkende knietjes de Kuip weer uit wat ons betreft! reageer retweet
maar liefst 150quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:06 schreef Happel het volgende:
twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 05-08-2012 om 14:53:18Er zullen overigens pakweg 150 supporters van Dynamo Kiev meereizen. Ook die gaan met knikkende knietjes de Kuip weer uit wat ons betreft! reageer retweet
Dat denk ik ook, een spits die afhankelijk is van voorzetten....quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:23 schreef Tito_Makani het volgende:
Mike Havenaar zou een leuke spits voor Feyenoord zijn
Tegen Mallorca werd ook gewoon super Feyenoord gedraaid volgens volgens mij..quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we serieus dat nieuwe gedrocht moeten aanhoren vlak voor aanvang dinsdag
Mooi kut voor diegene zonder kaart of EL.quote:Feyenoord - Dynamo Kiev live bij Eredivisie Live
Feyenoord - Dynamo Kiev zal dinsdagavond om 20.00 uur live worden uitgezonden door Eredivisie Live. Indien Feyenoord zich weet te kwalificeren voor de vierde en laatste voorronde van de Champions League dan worden beide duels van Feyenoord in de 4e voorronde door de NOS uitgezonden.
Zo een rare regeling vind ik dat voorronde champions league zou ook gewoon in het pakket van de nos moeten zitten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi kut voor diegene zonder kaart of EL.
Ach ja, mensen zullen er wel wat op vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:30 schreef Happel het volgende:
Zit er ook in, maar hebben verkocht aan EL. Ze kunnen het niet uitzenden, omdat ze al OS hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een rare regeling vind ik dat voorronde champions league zou ook gewoon in het pakket van de nos moeten zitten.
Indien hij komt is hij transfervrij. Aangezien hij niet aangetrokken kan worden indien er een transfersom moet worden betaald.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef Fok-it het volgende:
Netjes als Mathijsen komt. komt er ook nog een transfersom aan te pas of is hij transfervrij?
Ja, en ook voor mensen zonder tv of computerquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijerquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen jullie niet optyfen met het gesprek over flikkers?
Doe dat hier
Laten wij het gewoon over de mooiste club ter wereld hebben.
vraag om een foto via twitter fb!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:34 schreef Cara het volgende:
ik word net gebeld door een vriend van mij dat Mathijsen in Rdam is gesignaleerd
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:35 schreef Cara het volgende:
weet daarbij niet of ie me zit te dollen maar hij werkt bij Feyenoord als rondleider
hij heeft het zelf niet gezien.quote:
Gehoord van de vriendin van de secretaresse van Gudde die onder het bureau de lakens een telefoongesprek hoordequote:
Zet het op Fr12 dan worden ze helemaal gekquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:59 schreef Cara het volgende:
hehe haters. hij heeft t wel vaker goed. geloven jullie het toch niet
Je weet dat het nu allang over iets anders gaat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Misschien moeten jullie in een apart topic maar bespreken waar je je pieletje wel of niet graag inhangt en of je wilt dat voetballers dit ook (ongestoord kunnen) doen. Dan kunnen we het hier weer over Feyenoord hebben
bedankt voor het weer terug brengen van een allang gepasseerd onderwerp. homo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Misschien moeten jullie in een apart topic maar bespreken waar je je pieletje wel of niet graag inhangt en of je wilt dat voetballers dit ook (ongestoord kunnen) doen. Dan kunnen we het hier weer over Feyenoord hebben
Valt mee hoor. Stuk welvarender dan voorheen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:13 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat land is zo fucking arm dat het een wonder is dat ze sowieso komen.
Dat zeker, maar op Polen blijven ze best wel achter hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Stuk welvarender dan voorheen.
Inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:17 schreef Cara het volgende:
als ik zo op sbs 6 kijkt gaat ajax zn bod op Mathijsen verhogen vanavond
Lekker voor hem, nu nog die 2 bij de Duitsersquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:23 schreef Muto het volgende:
Die Wijnaldem gaat het ook maken dit seizoen.
Fer die speelt de laatste weken wel redelijk, wat ik zo zie. Die Castaignos gaat het echt zwaar krijgen daar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker voor hem, nu nog die 2 bij de Duitsers
Maar hij was toch al gesignaleerd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:17 schreef Cara het volgende:
als ik zo op sbs 6 kijk gaat ajax zn bod op Mathijsen verhogen vanavond
Ja, dat denk ik ook, en MvG noemt dat dan, op financieel vlak is het nog niet rondquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:43 schreef Sejt het volgende:
Ik denk dat het tussen Feyenoord en Mathijssen allang rond is - dat we alleen nog op Malaga wachten. Die moeten hem nog officieel transfervrij laten gaan.
Zolang hij een contract hier heeft, blijft hij. Als dat afgekocht wordt, niet meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Blijft Cabral nou bij Feyenoord?
Hij heeft soms erg mooie goals en een goed schot maar helaas heeft hij veel te vaak een slechte wedstrijd
Volgens mij mocht hij nog altijd weg, maar is er geen club geinteresseerd, zal wel met zjn eisenpakket te maken hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Blijft Cabral nou bij Feyenoord?
Hij heeft soms erg mooie goals en een goed schot maar helaas heeft hij veel te vaak een slechte wedstrijd
Prima toch, als al die andere clubs zichzelf meer en meer gaan overschatten en ons blijven onderschattenquote:
Ja, ik heb er ook niks op tegen hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Prima toch, als al die andere clubs zichzelf meer en meer gaan overschatten en ons blijven onderschatten
Inderdaad. Ik vond de verdediging van Ajax ontzettend tegenvallen. Ik was ook niet onder de indruk van de verdedigende kwaliteiten van Psv overigens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Prima toch, als al die andere clubs zichzelf meer en meer gaan overschatten en ons blijven onderschatten
BMI is toch minder een zekerheidje dan Vlaar en Nelom vond ik ook erg wisselvallig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vond de verdediging van Ajax ontzettend tegenvallen. Ik was ook niet onder de indruk van de verdedigende kwaliteiten van Psv overigens.
Wat dat betreft onderschrijf ik wel bovenstaande mening dat wij ook zonder Vlaar of Mathijsen de beste verdediging hebben.
BMI kan er in het centrum niks van, als LB is hij redelijk te doen. Nelon is gewoon nog niet goed genoeg. Met Vlaar had Feyenoord veruit de beste verdediging van Nederland. Helaas heb je nu twee zwakke plekken en een dus veel mindere verdediging. Ik zal de komst van Joris dan ook toejuichen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
BMI is toch minder een zekerheidje dan Vlaar en Nelom vond ik ook erg wisselvallig.
Ik vind het nog steeds vreemd dat Schenkeveld min of meer afgeserveerd is, ik dacht echt dat hij gewoon klaar stond om het stokje over te nemen. Deed het bij Excelsior prima.
BMI is een baas in het centrum met de Vrij. Die 2 samen wordt het beste centrale duo van NL.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
BMI kan er in het centrum niks van, als LB is hij redelijk te doen. Nelon is gewoon nog niet goed genoeg. Met Vlaar had Feyenoord veruit de beste verdediging van Nederland. Helaas heb je nu twee zwakke plekken en een dus veel mindere verdediging. Ik zal de komst van Joris dan ook toejuichen.
Van Geel zegt dat we ook komend seizoen ruim binnen het salarisbudget zullen blijven. Waarom zouden we dan besparen en geen sportieve successen nastreven? Dat budget is er niet voor niks.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BMI is een baas in het centrum met de Vrij. Die 2 samen wordt het beste centrale duo van NL.
Ik zie 100keer liever, qua voetbal, de Vrij / BMI dan Vlaar / insert random name.
Vandaag zat ik weer vooraan. Vooraan in de kerk, rechts vooraan. Te bidden voor de 40ste keer dat Mathijsen toch echt niet komt. Die gozer gaat ons een godsvermogen aan salaris kosten. Zelfs met het inleveren van meer dan de helft blijft ie een 1m + verdiener
Daar komt bij dat ie al 32 is en minimaal voor 2, of 3? jaar wil tekenen. Vergeet niet dat ie vaak geblesseerd was de laatste tijd hé. Mag ie van jou de bank warm houden voor 1m per seizoen?
2 jaar zou ik voor het eerst in 10 jaar terug naar de kerk gaan om te dankenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BMI is een baas in het centrum met de Vrij. Die 2 samen wordt het beste centrale duo van NL.
Ik zie 100keer liever, qua voetbal, de Vrij / BMI dan Vlaar / insert random name.
Vandaag zat ik weer vooraan. Vooraan in de kerk, rechts vooraan. Te bidden voor de 40ste keer dat Mathijsen toch echt niet komt. Die gozer gaat ons een godsvermogen aan salaris kosten. Zelfs met het inleveren van meer dan de helft blijft ie een 1m + verdiener
Daar komt bij dat ie al 32 is en minimaal voor 2, of 3? jaar wil tekenen. Vergeet niet dat ie vaak geblesseerd was de laatste tijd hé. Mag ie van jou de bank warm houden voor 1m per seizoen?
Haal daar een spits voor, ipv een geblesseerde verdediger.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Van Geel zegt dat we ook komend seizoen ruim binnen het salarisbudget zullen blijven. Waarom zouden we dan besparen en geen sportieve successen nastreven? Dat budget is er niet voor niks.
Die verdediger gaat niet ten koste van een spits.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haal daar een spits voor, ipv een geblesseerde verdediger.
Ook dat heeft Van Geel bevestigd, dat daar ruimte voor is binnen het budget - interview afgelopen vrijdag. Dan wel een transfervrije of huur spits.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haal daar een spits voor, ipv een geblesseerde verdediger.
Omdat we er een veel te lang kutcontract voor nodig hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die verdediger gaat niet ten koste van een spits.
Ik snap niet waarom men zo anti-Mathijsen is. Beetje ervaring zal de verdediging goed doen en in het Nederlands elftal heeft hij het nooit echt slecht gedaan. Kan prima mee bij Feyenoord.
Dat is nog helemaal niet bekend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat we er een veel te lang kutcontract voor nodig hebben.
Let nou maar op. Minstens 3.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet bekend.
Twee jaar contract lijkt me persoonlijk genoeg.
Hij kost een vermogen aan salaris.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die verdediger gaat niet ten koste van een spits.
Ik snap niet waarom men zo anti-Mathijsen is. Beetje ervaring zal de verdediging goed doen en in het Nederlands elftal heeft hij het nooit echt slecht gedaan. Kan prima mee bij Feyenoord.
1. Binnen het budget.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kost een vermogen aan salaris.
Hij is al 32.
Hij is blessuregevoelig.
Hij wilt een langdurig contract.
Ik ben bang voor Tim de Cler the 2nd.
Hij geeft de verdediging een enorme kwaliteitsboostquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kost een vermogen aan salaris.
Hij is al 32.
Hij is blessuregevoelig.
Hij wilt een langdurig contract.
Ik ben bang voor Tim de Cler the 2nd.
Een onderbuikgevoel, can't help itquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij geeft de verdediging een enorme kwaliteitsboost
Hij kan een absolute leider zijn in de verdediging en heel het elftal.
Hij is bereid heel veel in te leveren.
Blessuregevoelig? Dat was Vlaar ook
Hij wil een langdurig contract? Wie zegt dat/ waar is dat bevestigd?
Hoezo Tim de Cler 2ndWaar is dat op gebaseerd?
Ze hebben nooit een bod op Mathijsen uitgebracht. Hoeft toch ook helemaal niet? Hij is transfervrij dacht ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:17 schreef Cara het volgende:
als ik zo op sbs 6 kijk gaat ajax zn bod op Mathijsen verhogen vanavond
Zie het eerlijk gezegd ook niet zo zitten. Het kan sowieso alleen maar gaan tegenvallen. Dat hij om de haverklap geblesseerd raakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een onderbuikgevoel, can't help it
Officieel is hij niet transfervrij, zijn contract loopt nog 1 jaar door, maar omdat Malaga het salaris momenteel niet meer kan betalen en hem op zich graag van de hand doen is het heel aannemelijk geworden dat ze hem zonder transfervergoeding laten gaan (heb ik gelezen, maar geen bronquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben nooit een bod op Mathijsen uitgebracht. Hoeft toch ook helemaal niet? Hij is transfervrij dacht ik.
Cabral loopt nu ook in Londen.... Momenteel aan kop.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef Muto het volgende:
Die Schaken doet mee aan de 100m onder de naam Churandy Martina?
Als je vindt dat er ervaring moet komen in de achterhoede: hoe dik gezaaid denk je dat de ervaren verdedigers zijn die binnen bereik van Feyenoord liggen en waaraan de jonkies zich op kunnen trekken en de fijne kneepjes van leren?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie het eerlijk gezegd ook niet zo zitten. Het kan sowieso alleen maar gaan tegenvallen. Dat hij om de haverklap geblesseerd raakt.
Ervaring moet er wel komen achterin. Gaat namelijk echt niet werken met het verdedigende aspect nu. Mulder mist de zekerheid en de rest is nog te jong om een echte leider te zijn. De Vrij, maar ook de andere spelers, hebben iemand nodig die ze beter kan maken op meerdere aspecten van het spel.
Daar kan ik er nog wel zoéén vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:04 schreef chrisr het volgende:
altijd wel een grote fout per wedstrijd
Eens. Afgelopen seizoen heeft-ie 28 wedstrijden gespeeld voor de nr 4 van de primera division. En hij heeft 80 interlands op z'n naam. Hij mag dan niet foutloos zijn, maar we hebben het hier echt niet over een tweede De Cler of zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:04 schreef chrisr het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nooit echt fan geweest ben van Mathijssen, altijd wel een grote fout per wedstrijd, maar de laatste tijd is hij volgens mij gewoon degelijk geweest. En degelijk wil je juist hebben bij een CV, creativiteit is voor het middenveld en een bonus als dat van achter uit kan komen.
Plus de bak ervaring in 2 sterke competities die hij mee zou brengen....ik zeg doen!
Dat. Niet mega-gecharmeerd van hem op Nederlands elftal, lees, wereldtop, niveau, maar zal in de eredivisie gelijk bij de beste verdedigers horen. Ik zeg Doen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Afgelopen seizoen heeft-ie 28 wedstrijden gespeeld voor de nr 4 van de primera division. En hij heeft 80 interlands. Hij mag dan niet foutloos zijn, maar we hebben het hier echt niet over een tweede De Cler of zo.
Maar kan Ajax wel in pot 2 komen. En best triest dat een PSV supporter dat komt posten in het Feyenoordtopic. PSV wordt toch geen kampioenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef BeamofLight het volgende:
Beter gaat Feyenoord nog ff een rondje verder. Dan kunnen ze in Amsterdam nog even geen geld uitgeven.
Nicequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Grifte het volgende:
http://www.feijenoordcasu(...)eyenoord-till-i-die/
Trein wordt lastig verhaal denk ik ivm tijd. is het mogelijk om bij p+r alexander te parkeren en van daaruit naar het stadion te komen? Of is dit waarschijnlijk vol?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:37 schreef Swennus het volgende:
Wij komen vanuit het oosten morgen. Nu twijfelen we nog of we met de auto gaan, of met de trein. Ik had een 2 tal vragen.
Is er ergens een dienstregeling te vinden van station rotterdam naar station Feyenoord?
Wat is het handigst voor parkeren met de auto? Wij zijn zo rond 19 uur in rotterdam als we met de auto gaan.
Alvast bedankt!
Ligt er aan met de trein. Van waar uit het oosten kom je? Is best te doen namelijk. Wedstrijd is om 20:00 al.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:08 schreef Swennus het volgende:
[..]
Trein wordt lastig verhaal denk ik ivm tijd. is het mogelijk om bij p+r alexander te parkeren en van daaruit naar het stadion te komen? Of is dit waarschijnlijk vol?
Dat is toch afgesloten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:14 schreef Happel het volgende:
Met auto adviseer ik je gewoon om ergens in sportdorp te parkeren. Is wat mij betreft het makkelijkst. Vroeger ook veel gedaan en ging altijd goed met binnen komen en weggaan. Mits je wel redelijk op tijd aankomt.
Oh? Ik kom nooit met de auto, dus zou het niet weten.quote:
Zeker waar, ja. Ooit een keer na het werk van Amersfoort naar Rotterdam gereden. Gingen 18:00 weg, waren rond 18:45 pas uit Amersfoort en kwamen een kwartier voor de wedstrijd aan bij de Kuip.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou bijna je auto in Utrecht neerzetten en vanaf daar de trein pakkenRond die tijd tussen Utrecht en Rotterdam gaan rijden is haast wel file verzekerd. Misschien nu wel iets minder druk ivm vakantie.
Ik parkeer altijd @ Olympia weg. 10 min lopen en je bent bij de Kuip. Alhoewel het gevaarlijk is om laat te gaan. Dan bestaat de kans dat ie vol staatquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh? Ik kom nooit met de auto, dus zou het niet weten.
Wij parkeerden altijd in de buurt van Station Lombardijen.
Ja, de Lede loopt daar parallel aan :-)quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:49 schreef Nozem. het volgende:
Of je zet hem bij het oude Zuiderziekenhuis en laatste stukkie met de tram 25.
Ik denk niet dat Kiev ons onderschat heeft, zij hebben moeite met het spel maken en als wij het net zo dicht houden tot aan die goal van hun is er geen vuiltje aan de lucht. Na hun goal ging het mis en werden de ruimtes veel te groot en konden zij hun spel spelen, counteren!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
Hier eigenlijk weer geen zenuwen, omdat ik eigenlijk al van een uitschakeling uitga. Kiev neemt deze wedstrijd itt vorige week wel serieus. Van onderschatting zal geen sprake meer zijn.
Wel enorm veel zin in de eerste thuiswedstrijd van het seizoen incl. lekker chaotisch sfeertje.
Kopic dan, wat een verrekte mongoolquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kiev ons onderschat heeft, zij hebben moeite met het spel maken en als wij het net zo dicht houden tot aan die goal van hun is er geen vuiltje aan de lucht. Na hun goal ging het mis en werden de ruimtes veel te groot en konden zij hun spel spelen, counteren!
WIe is dat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopic dan, wat een verrekte mongool
Wij kunnen het spel ook niet maken dus moeten komen. En spelen op de counter weten die gasten wel raad mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kiev ons onderschat heeft, zij hebben moeite met het spel maken en als wij het net zo dicht houden tot aan die goal van hun is er geen vuiltje aan de lucht. Na hun goal ging het mis en werden de ruimtes veel te groot en konden zij hun spel spelen, counteren!
Ik denk het wel. Als je ziet dat ze zo'n Husyev (?) op de bank houden, toch geen misselijke speler. Milevski is dan wel wat ouder, dus die zal geen vaste basisplek hebben normaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kiev ons onderschat heeft
Oh Popov ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIe is dat?
Je bedoelt Popov zeker! Die schiet alles binnen 40 meter van het goal
Waarom Fer?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Samen met v/d Wiel, Babel, Fer in 1 team gooien.
Schaken is dat toch?quote:
Dat filmpje dat Fer, Wijnaldum en nog 1 zo'n rap voor Feyenoord moeten schrijven.quote:
Biseswar was datquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat filmpje dat Fer, Wijnaldum en nog 1 zo'n rap voor Feyenoord moeten schrijven.En dan het resultaat
Die foto uit het psv topic ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch wel een prima elftalna elke wedstrijd lekker rappen.
Kiev hoeft het spel niet te maken morgen, da's het probleem. 0-0 is genoeg en hoe langer het 0-0 blijft hoe meer risico Feyenoord moet nemen. Het lijkt me een tamelijk kansloze onderneming eigenlijk. Hopen maar dat het meezit. Een afzwaaier die er zomaar invliegt. Een blunder vd scheids of vieze tackle van Kiev waardoor die heerlijke verontwaardigde opgefokte Kuipsfeer ontstaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk dat Kiev er ook niet echt gelukkig van wordt als het heel lang 0-0 blijft. Dan kun je idd op een afzwaaier in de laatste 10 minuten eruit vliegen. Ik verwacht dat zij toch ook wel redelijk open zullen gaan spelen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Kiev hoeft het spel niet te maken morgen, da's het probleem. 0-0 is genoeg en hoe langer het 0-0 blijft hoe meer risico Feyenoord moet nemen. Het lijkt me een tamelijk kansloze onderneming eigenlijk. Hopen maar dat het meezit. Een afzwaaier die er zomaar invliegt. Een blunder vd scheids of vieze tackle van Kiev waardoor die heerlijke verontwaardigde opgefokte Kuipsfeer ontstaat.
Dit inderdaad. Ze hebben vorige week toch gezien dat we plotseling kunnen scoren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Kiev er ook niet echt gelukkig van wordt als het heel lang 0-0 blijft. Dan kun je idd op een afzwaaier in de laatste 10 minuten eruit vliegen. Ik verwacht dat zij toch ook wel redelijk open zullen gaan spelen.
Hahaha die kerel bij 0:48 trapt gewoon die politiehond wegquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Happel het volgende:
Jongens positief blijven! Wij helpen ze er doorheen.
Om door diezelfde hond weer te grazen genomen worden. Niet echt slim. Vechten tegen politie is sowieso niet iets wat je zou moeten doen. Verlies je altijd van.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:25 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Hahaha die kerel bij 0:48 trapt gewoon die politiehond weg/
Welke?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die foto uit het psv topic ook
Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
DezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Excuusblankedwerg in het midden.★★★
Misschien gaan ze voor een snelle kill, zou kunnen. Maar ik denk eigenlijk dat ze rustig afwachten hoe de tijdsdruk bij Feyenoord toeneemt en er gaten gaan vallen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Kiev er ook niet echt gelukkig van wordt als het heel lang 0-0 blijft. Dan kun je idd op een afzwaaier in de laatste 10 minuten eruit vliegen. Ik verwacht dat zij toch ook wel redelijk open zullen gaan spelen.
Het is zo triviaal als maar kan: Het kan écht alle kanten nog op...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien gaan ze voor een snelle kill, zou kunnen. Maar ik denk eigenlijk dat ze rustig afwachten hoe de tijdsdruk bij Feyenoord toeneemt en er gaten gaan vallen.
Het lijkt me dat Feyenoord ook nog steeds gaat counteren. Die goal van hun kant mag niet vallen, en we zijn zonder echte spits sterker in de counter dan in de echte 4-3-3 met drie spitsen en aanvallende houding.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien gaan ze voor een snelle kill, zou kunnen. Maar ik denk eigenlijk dat ze rustig afwachten hoe de tijdsdruk bij Feyenoord toeneemt en er gaten gaan vallen.
Klopt, sowieso blijft het voor ons moeilijk om het spel te maken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:09 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Feyenoord ook nog steeds gaat counteren. Die goal van hun kant mag niet vallen, en we zijn zonder echte spits sterker in de counter dan in de echte 4-3-3 met drie spitsen en aanvallende houding.
Wel denk ik dat Koeman Fernandez laat spelen, in de 4-3-3, maar dan met een verkapte 4-5-1, met een spits en twee counterspitsen. Althans, dat zou ik doen. Laat hun het spel maar maken en probeer niets weg te geven. Dan komt er vanzelf een kans(je).
Waarom zouden zij het spel willen gaan maken? Het is niet hun sterke punt en ook niet Feyenoords sterke punt. Dus dan ben je als Dynamo toch wel knettergek als je het initiatief niet bij de ploeg laat die iets moét forceren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:09 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Feyenoord ook nog steeds gaat counteren. Die goal van hun kant mag niet vallen, en we zijn zonder echte spits sterker in de counter dan in de echte 4-3-3 met drie spitsen en aanvallende houding.
Wel denk ik dat Koeman Fernandez laat spelen, in de 4-3-3, maar dan met een verkapte 4-5-1, met een spits en twee counterspitsen. Althans, dat zou ik doen. Laat hun het spel maar maken en probeer niets weg te geven. Dan komt er vanzelf een kans(je).
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op maandag 06-08-2012 om 15:24:05Veel media, veel supporters (zo'n 300) bij de training. #Feyenoordleeft. reageer retweet
Ok, wie heeft er nog een honderdduizend klapper liggen ergens?quote:Steenrijke Kiev-preses eist scalp Feyenoord
Als Feyenoord er morgen in slaagt om Dinamo Kiev te laten struikelen in de derde voorronde van de Champions League, dan is de ploeg minimaal verzekerd van deelname aan de Europa League. Hetzelfde geldt uiteraard voor de opponent uit Oekraïne. De steenrijke president van de club is echter niet geïnteresseerd in de Europa League; alleen de Champions League telt.
De selectie van Dinamo Kiev wandelde gisteravond in hartje Rotterdam het Manhatten hotel binnen, het enige onderkomen met vijf sterren in de stad. President Igor Surkis liep voorop. De vermogende preses van de club legt zijn spelers graag in de watten, maar eist wel dat daar heel snel klinkende resultaten tegenover staan. Dat Dinamo Kiev verleden week dinsdag in het snikhete Olympisch Stadion nog geen ruime afstand heeft genomen van het onervaren Feyenoord zit de preses dwars.
De trots van Kiev sneuvelde de afgelopen twee seizoenen in de kwalificatie reeks. Dit jaar mag de deelname aan het lucratieve toernooi niet gemist worden. ‘Dinamo Kiev moet, wij willen graag’, liet Koeman deze week nog eens fijntjes weten. Feyenoord is underdog en wil die uitganspositie gebruiken om genadeloos toe te slaan.’
Dinamo-trainer Yuri Semin weet dat zijn positie stevig onder druk komt als hij Feyenoord voorrang moet verlenen. De coach spaarde vrijdagavond vrijwel al zijn vaste krachten in het competitieduel met Kryvbas Kryvi Rig, maar boekte desondanks de vierde zege op rij.
Afgelopen week nog huurde Dinamo Kiev de 27-jarige Nigeriaan Taiwo van AC Milan. De Afrikaan gaat net als zijn medespelers in Oekraïne een exorbitant jaarsalaris opstrijken. Kiev wil de Europese top bestormen. ‘De sleutel tot succes dinsdagavond is druk vooruit zetten,’ zegt Koeman, die gisteren geen pottenkijkers bij zijn tactische training toeliet. De coach bouwt de spanning richting de belangrijke wedstrijd gestaag op. ‘We hebben inderdaad tactisch getraind en vandaag laat ik de jongens met beelden zien wat er in Kiev goed ging en wat er beter moet.’
Haha, ik zag al een aantal vage sujetten bij het hotel. Ik dacht: trekt dat hotel met z'n sterren nou Russische maffia aan? Maar dit bericht verklaard allesquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, wie heeft er nog een honderdduizend klapper liggen ergens?
Nee dat zullen ze niet willen, maar wij zeker ook niet. Zal dus een tactisch steekspel worden...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom zouden zij het spel willen gaan maken? Het is niet hun sterke punt en ook niet Feyenoords sterke punt. Dus dan ben je als Dynamo toch wel knettergek als je het initiatief niet bij de ploeg laat die iets moét forceren.
Maar goed, het blijft koffiedik kijken. Voor hetzelfde geld staat het binnen 10 minuten 1-0 of 0-1, en kunnen alle aanvangstaktieken de prullebak in.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, wie heeft er nog een honderdduizend klapper liggen ergens?
Kiev hoéft ook geen initiatief te nemen, omdat ze het prima vinden als de wedstrijd eindigt zoals die begon.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Nee dat zullen ze niet willen, maar wij zeker ook niet. Zal dus een tactisch steekspel worden...
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op maandag 06-08-2012 om 17:00:56#Koeman op de persconferentie: ,,We moeten winnen en dus zullen we anders spelen dan vorige week. We gaan meer initiatief nemen." #4-3-3 reageer retweet
quote:1,2 miljoen euro bij winst tegen Dinamo Kiev
Gepubliceerd op 06 August 2012 - 16:15
Morgen is voor Feyenoord plaatsing van de volgende ronde in het Champions (?) League-toernooi in meerdere opzichten van groot belang. Bij winst tegen Dinamo Kiev is Feyenoord nog maar twee wedstrijden verwijderd van de groepsfase in het miljoenenbal, maar belangrijker is dat Feyenoord bij plaatsing voor de volgende voorronde 1,2 miljoen euro kan bijschrijven.
Aangezien we nog steeds iedere euro goed kunnen gebruiken, is het niet alleen sportief van groot belang dat we in een kolkende uitverkochte Kuip een ronde verder komen, maar zeker uit financieel oogpunt. Wedstrijden in de Europa League leveren nu eenmaal veel minder geld op.
Mocht Feyenoord morgen verder komen, dan zullen vrijdag dit de vijf mogelijke tegenstanders in de vierde voorronde worden:
• Sporting Braga
• Panathinaikos
• FC Kopenhagen
• Spartak Moskou
• Fenerbahce
Mochten FC Kopenhagen en/of Fenerbahce woensdag worden uitgeschakeld, dan zullen het Franse Lille en/of het Italiaanse Udinese de mogelijke tegenstanders zijn.
Wij zijn bij voorbaat tegen al die tegenstanders kansloos en precies daarom gaan we in de groepsfase CL komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik loop nog maar niet op de zaken vooruit, eerst morgen maar eens overleven. Het is echt te hopen dat we doorgaan want in de die laatste voorronde van de EL zijn we echt kansloos met die ploegen.
Hartstikke leuk, maar ik zou er niet invliegen als ik de KGB was, dat vinden onze vrienden uit Kiev maar al te leuk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Kiev hoéft ook geen initiatief te nemen, omdat ze het prima vinden als de wedstrijd eindigt zoals die begon.twitter:FeyenoordKanaal twitterde op maandag 06-08-2012 om 17:00:56#Koeman op de persconferentie: ,,We moeten winnen en dus zullen we anders spelen dan vorige week. We gaan meer initiatief nemen." #4-3-3 reageer retweet
Het zal iets er tussenin moeten worden. Want als Feyenoord achterin blijft hangen dan lachen ze zich bij Kiev ook dood.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:35 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, maar ik zou er niet invliegen als ik de KGB was, dat vinden onze vrienden uit Kiev maar al te leuk.
Wat ben je verstandig geworden Happelquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Om door diezelfde hond weer te grazen genomen worden. Niet echt slim. Vechten tegen politie is sowieso niet iets wat je zou moeten doen. Verlies je altijd van.
...quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wat ben je verstandig oud geworden Happel
Gaat op basis van quotering, hè, Stel Kiev en Kopenhagen halen het niet, dan schuiven zij door, omdat ze hogere quoteringen hebben dan de andere ploegen die er in zitten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:30 schreef inZanity het volgende:
Zijn Lille en Udinese wel geplaatst dan? Dacht dat ze niet geplaatst waren omdat ze (net als Feyenoord) de afgelopen jaren niet bijster veel hebben bereikt Europees..
Zo'n Udinese moeten we overigens wel kunnen hebben denk ik. Volgens mij heeft AZ het afgelopen seizoen ook niet slecht tegen ze gedaan.. Maar goed eerst maar eens van Kiev zien te winnen, word nog lastig genoeg.
Wat een bazenmanier om te zeggen dat je weggespeeld werdquote:'In het laatste half uur hebben we veel leermomenten bij elkaar geschraapt.'
- Lex Immers
Ik zie het nog niet gebeuren. Zelfs al kunnen we aan zijn voorwaarden voldoen, denk ik niet dat hij transfervrij wegmag. Desnoods bieden ze hem bij half europa aan voor 2 miljoen en dan raken ze hem natuurlijk ook wel kwijt. Daarnaast hebben ze Giménez (Rubin Kazan), Cazorla (Arsenal) en Benitez (Zaragoza) al verkocht, dus zo hard hoeft hij waarschijnlijk al niet meer weg. Ik denk dat we alleen kans maken op een transfervrije komst als hij een rechtszaak aanspant tot contractontbinding omdat hij al maanden geen salaris heeft gehad, maar ook dat zie ik nog niet gebeuren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom net terug van een vakantie waarin ik zoveel mogelijk internet heb gemeden (wist wel dat Ron weg is) en ik zie dat Mathijsen wss mssn naar ons komt?
Mooi verhaal hoor. Hun geluid verstomde in een stadion van 70.000 man. Komt het wel op neer inderdaad. Heb ze geen minuut gehoord.quote:Bring Back The Passion!
Afgelopen dinsdag verscheen er een nieuw Feyenoord op de grasmat voor haar eerste wedstrijd. Gesteund door een mini-Legioen van 400 man liet Feyenoord haar tanden zien. Het streed en vocht voor elke meter en was zelfs in de eerste helft de bovenliggende partij. Totaal onverwacht en verrast schreeuwde de Feyenoord-aanhang het uit. Hun geluid verstomde in een stadion van 70.000 man.
Het Olympisch Stadion in Kiev klokte niet, het glom niet… maar Feyenoord maakte van deze steun dankbaar gebruik door even onverwacht aan het begin van de tweede helft op voorsprong te komen. Hoewel onverwacht was het gezien het wedstrijdbeeld tot de 0-1 helemaal niet onverdiend. Sterker nog, 1-2 had ook tot de mogelijkheden behoort.
Na de 0-1 vloeide de krachten echter weg, zowel op de tribune als op de mat was het batterijtje leeg. Dynamo wist hier handig gebruik van te maken en kwam langszij en uiteindelijk voor tijd op voorsprong. Eindstand 2-1 verloren. In het Champions League systeem is een 2-1 nederlaag in de eerste,- en uitwedstrijd een goed resultaat. We zullen niet zeggen heel goed, maar goed. Feyenoord heeft het in eigen hand, maar kan aanstaande dinsdag niet zonder ons. Niet zonder Het Legioen. Aanstaande dinsdag zijn voor Feyenoord de belangen groot. Groter dan ooit. Maar de conditionele staat van de selectie kan nog niet op tegen die van Dynamo. Feyenoord heeft een kans, een grote kans.
Wanneer de Kuip zal beven, de tribunes zullen kolken. Wanneer Feyenoord erop klapt en onze Kuip gaat trillen… Wanneer wij ons roeren… Gillen. Schreeuwen. Steunen. Wanneer wij Feyenoord op ramkoers zetten… alleen dan en dan alleen maakt Feyenoord morgen echt een kans! Morgen je sjaal mee, je teringzooi mee, een tweede aansteker mee, neem jezelf mee en laat je kalmeringstabletten thuis! Morgen moet het gebeuren. Moeten wij er staan. 90 minuten lang. Geen Woorden. Maar Daden!
Feyenoord Gloort!
Vlak ajax nog niet uit. Zeker niet na het JC-schaal debacle, waar er duidelijk gebrek aan ervaring in het veld was.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet gebeuren. Zelfs al kunnen we aan zijn voorwaarden voldoen, denk ik niet dat hij transfervrij wegmag. Desnoods bieden ze hem bij half europa aan voor 2 miljoen en dan raken ze hem natuurlijk ook wel kwijt. Daarnaast hebben ze Giménez (Rubin Kazan), Cazorla (Arsenal) en Benitez (Zaragoza) al verkocht, dus zo hard hoeft hij waarschijnlijk al niet meer weg. Ik denk dat we alleen kans maken op een transfervrije komst als hij een rechtszaak aanspant tot contractontbinding omdat hij al maanden geen salaris heeft gehad, maar ook dat zie ik nog niet gebeuren.
Vooral dat laatste zie ik wel gebeuren, ja. Als zij wat geld op de plank leggen gaat Malaga natuurlijk alleen met hen in zee. Begreep dat hij al 4 maanden zijn salaris niet heeft ontvangen, als een club dat bedrag aan Malaga geeft ben je snel klaar natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Vlak ajax nog niet uit. Zeker niet na het JC-schaal debacle, waar er duidelijk gebrek aan ervaring in het veld was.
Bij uitchakeling van Feyenoord morgen, zijn ze daar ineens nog een paar miljoen rijker. Ik zie ze dan nog wel een poging wagen om Mathijssen alsnog binnen te halen, evt met transfersom aanbod.
What are the odds.quote:Ruben Schaken, nou weten we van jou, je loopt hard. Sans rancune.
Ik voerde Guidetti in.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef TC03 het volgende:
http://www.smeetsmakelijk.nl/
Ik voerde hier Ruben Schaken in, kreeg ik:
[..]
What are the odds.
Beetje jammer.quote:Guidetti, met dat rare hoofd. Alsof hij nu pas doorheeft wat er gebeurt. Aparte wielrenner.
Waar komt dit dan vandaan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi verhaal hoor. Hun geluid verstomde in een stadion van 70.000 man. Komt het wel op neer inderdaad. Heb ze geen minuut gehoord.
Van degene die in het uitvak stond waarschijnlijk. Van waar ik zat kon je ze echt niet horen. Nauwelijks in ieder geval.quote:
Als je het niet erg vindt om te betalen zou ik op de Westvarkenoordse Weg gaan staan. Is in een woonwijk, sinds vorig seizoen betaald parkeren. Vroeger was het nog gratis, toen kon je al best goed staan, maar sinds het betaald parkeren is, is het er best rustig en je kan gewoon lopen naar De Kuip. Anders het parkeerterrein bij station Lombardijen.`quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:15 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier ervaring met het parkeerterrein beverwaard? Mijn baas zei dat hij daar de vorige keer zijn auto had neer gezet en dat het even met de bus/tram was.
Mij maakt het niet uit om geld te betalen om te parkeren, als ik maar verzekerd ben van een fatsoenlijke plek
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef TC03 het volgende:
http://www.smeetsmakelijk.nl/
Ik voerde hier Ruben Schaken in, kreeg ik:
[..]
What are the odds.
quote:Mulder, nu een hele eerlijke vraag: ben je dan blind? Ik bedoel, zit er dan stront in je ogen?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi verhaal hoor. Hun geluid verstomde in een stadion van 70.000 man. Komt het wel op neer inderdaad. Heb ze geen minuut gehoord.
quote:Morgen je sjaal mee, je teringzooi mee, een tweede aansteker mee, neem jezelf mee en laat je kalmeringstabletten thuis!
Zijn geaccrediteerde hoeren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Caland het volgende:
Kiev neemt gewoon 50 journalisten mee. Teh fuck.
Haha, meest lekkere wijven opeens op de perstribune. Mazzel als op je op W staat.quote:
Die onze jongens wakker houden.quote:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op maandag 06-08-2012 om 21:42:59De #Feyenoord selectie brengt de laatste nacht voor #FEYkie gezamenlijk in een hotel door. reageer retweet
Ach wel nee, die knulletjes van ons hebben nog gewoon een bedtijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Die onze jongens wakker houden.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op maandag 06-08-2012 om 21:42:59De #Feyenoord selectie brengt de laatste nacht voor #FEYkie gezamenlijk in een hotel door. reageer retweet
Ja, zou het? Dat Koeman om 10 uur schreeuwt: "Jongens! TV uit nu en telefoons op het nachtkastje!"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach wel nee, die knulletjes van ons hebben nog gewoon een bedtijd
Nope, gewoon na het verhaaltje lichten uit en tv/telefoon hebben ze sowieso niet in die jeugdherberg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, zou het? Dat Koeman om 10 uur schreeuwt: "Jongens! TV uit nu en telefoons op het nachtkastje!"
quote:
Jezusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:14 schreef Happel het volgende:
The fuck....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een hekje...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus
Nog even en het is een vesting
Ik fietste er vorige week langs, kreeg er maar een naar gevoel vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:14 schreef Happel het volgende:
The fuck....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je eigen aanhang het gaat bestormen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus
Nog even en het is een vesting
quote:'Mathijsen akkoord over 2-jarig contract; Feyenoord dichtbij deal met Malaga'
Volgens het lokale La Opinion de Malaga zou Joris Mathijsen een akkoord hebben bereikt met Feyenoord over een tweejarig contract in De Kuip. Feyenoord zou verder dichtbij een akkoord met het Spaanse Malaga zijn. Onderdeel van de onderhandelingen is ook het bedrag aan salaris van enkele maanden dat Mathijsen nog tegoed heeft van de Spaanse club.
Koeman gaf gisteren op de persconferentie al aan dat de overgang heel dichtbij is. Het is gaande. Het ligt aan de condities waaronder de transfer kan plaatshebben, en die condities worden natuurlijk gevormd door geld. Maar ik heb goede hoop, dat is dus bijna een ’ja’.”
"Ik heb zondagavond bij PSV-Ajax Mark van Bommel gezien. Die geeft meteen leiding aan zijn ploeg. Ik denk dat Mathijsen bij ons de ontwikkeling van spelers als Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij versnelt. Dat is de volgende stap die deze ploeg moet maken."
Hé kut, waar moet ik nu vanavond m'n scoter parkerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:14 schreef Happel het volgende:
The fuck....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://mijn.eredivisielive.nl/inloggen/?product_id=1704164quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:02 schreef SlamD het volgende:
Wat een kuttijd voor Australië... waarom niet gewoon om 20.45?
Ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat ik echt niet zo nodig om 4 uur op hoef te staan. Aan de andere kant hoop ik mezelf te overtuigen dat er echt wel een stream beschikbaar zal zijn.
Als 50 man de hele aanhang zou omvatten wel, ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je eigen aanhang het gaat bestormen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Als 50 man de hele aanhang zou omvatten wel, ja.
Don't feed the trollquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Als 50 man de hele aanhang zou omvatten wel, ja.
Kan niet vanuit het buitenlandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
https://mijn.eredivisielive.nl/inloggen/?product_id=1704164
Oh ja, dat is waar ook.quote:
Had ik dit jaar met wintersport, wireless internet genomen, dat was zo traag, verschrikkelijk, eindelijkop de site van Eredivisie Live, kan het niet vanuit het buitenlandquote:
Dan is het gewoon wederom een uitstekende aktie van Van Geel.quote:
Mooi hè, die vent weet gewoon wanneer hij iets zegt / moet zeggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is het gewoon wederom een uitstekende aktie van Van Geel.
Een week geleden liep-ie nog zuinig te doen in de pers met z'n 4 ton voor een ervaren leiderstype, en nu staat een 82-voudig international op het punt om een 2-jarig contract te tekenen.![]()
Ja, nu kost het ons slechts 2,5 miljoen (in het meest gunstige geval) voor 2 jaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is het gewoon wederom een uitstekende aktie van Van Geel.
Een week geleden liep-ie nog zuinig te doen in de pers met z'n 4 ton voor een ervaren leiderstype, en nu staat een 82-voudig international op het punt om een 2-jarig contract te tekenen.![]()
Meest gunstige geval ja. Als Feyenoord die vier maanden salaris nog moet betalen bij wijze van transfersom... als we er voor het gemak even vanuit gaan dat Mathijssen daar 3 miljoen per jaar verdiende dan komt dat neer op 1 miljoen. En bij een 2- ipv 3-jarig contract zal hij toch ook wel een miljoen per jaar aan salaris krijgen lijkt me?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, nu kost het ons slechts 2,5 miljoen (in het meest gunstige geval) voor 2 jaar
3 miljoen is ook nog wel redelijk om een dergelijke speler er 2 jaar bij te hebben. Maar ze zullen uiteraard wel er op inzetten dat Feyenoord een deel betaald, Malaga een deel betaald en Matthijsen wat toelegt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Meest gunstige geval ja. Als Feyenoord die vier maanden salaris nog moet betalen bij wijze van transfersom... als we er voor het gemak even vanuit gaan dat Mathijssen daar 3 miljoen per jaar verdiende dan komt dat neer op 1 miljoen. En bij een 2- ipv 3-jarig contract zal hij toch ook wel een miljoen per jaar aan salaris krijgen lijkt me?
Is iedereen onze financiële situatie vergeten ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
3 miljoen is ook nog wel redelijk om een dergelijke speler er 2 jaar bij te hebben. Maar ze zullen uiteraard wel er op inzetten dat Feyenoord een deel betaald, Malaga een deel betaald en Matthijsen wat toelegt.
Afwachten, maar ik vind het positief gaan
Ben al lang blij dat het bij 2 jaar blijftquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is iedereen onze financiële situatie vergeten ofzo?
Ik voorspel een Tim de Cler de 2e, een hele matige voetballer die ons alleen maar geld kost, want zo goed is Mathijsen niet. EK zat ie ook lekker de bank warm te houden met zijn blessure.
Dat ziet er goed uit ja nog helemaal nederlands ook nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:34 schreef elCholo het volgende:
--- Janmaat ------ de Vrij --- Mathijsen ------ Indi ---
Is gewoon de beste verdediging van de eredivisie.
Daarom mag je er ook vanuit gaan dat de beslissingen die genomen worden verantwoord zijn en niet worden genomen door 1 of 2 personen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is iedereen onze financiële situatie vergeten ofzo?
Ik voorspel een Tim de Cler de 2e, een hele matige voetballer die ons alleen maar geld kost, want zo goed is Mathijsen niet. EK zat ie ook lekker de bank warm te houden met zijn blessure.
Nou, nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:34 schreef elCholo het volgende:
--- Janmaat ------ de Vrij --- Mathijsen ------ Indi ---
Is gewoon de beste verdediging van de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |