Eerst werden negerts ook gepest in het veldquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Erg naïef om dat te denken. Je vergeet de spelers onderling, pesterijen in het veld? Elk gegeven word tegen je gebruikt.
Negers is nu 50% van de voetbalbevolking.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Negers werden ook niet geaccepteerd.
Zolang er nog type's zoals jij rondlopen helaas wel jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren, of iig nog heel lang gaan duren.
Alsof er voor die tijd geen negers konden voetballen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Negers is nu 50% van de voetbalbevolking.
Tenzij iedereen spontaan homo wordt vind ik dit geen realistische vergelijking
Nogmaals, homo's zijn procentueel een ontzettend klein gedeelte van de maatschappij. Daarom vind ik het niet te vergelijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsof er voor die tijd geen negers konden voetballen.
Ik snap niet waarom je deze gedachtegang hebt. Alsof het dan maar niet belangrijk is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Nogmaals, homo's zijn procentueel een ontzettend klein gedeelte van de maatschappij. Daarom vind ik het niet te vergelijken.
Het is wel belangrijk, maar omdat het om zo'n klein percentage mensen gaat zal het nooit van zn leven veranderen in de voetbalwereld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je deze gedachtegang hebt. Alsof het dan maar niet belangrijk is.
homoquote:
Toch wel denk/hoop ik. Dat kleine percentage wordt in de maatschappij ook steeds meer geaccepteerd, ik vermoed dat dat uiteindelijk wel door zal sijpelen in de sportwereld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk, maar omdat het om zo'n klein percentage mensen gaat zal het nooit van zn leven veranderen in de voetbalwereld.
In andere sporten (kijk nu naar de OS) zijn er toch heel wat sporters die ermee naar buiten zijn gekomen. Helaas zie ik dat niet binnen korte tijd gebeuren in het voetbal, omdat er teveel kortzichtige mensen in rondlopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch wel denk/hoop ik. Dat kleine percentage wordt in de maatschappij ook steeds meer geaccepteerd, ik vermoed dat dat uiteindelijk wel door zal sijpelen in de sportwereld.
Ik kliktequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen jullie niet optyfen met het gesprek over flikkers?
Doe dat hier
Laten wij het gewoon over de mooiste club ter wereld hebben.
Filmpje beetje verpest nu door Dagobert Dirk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |