En daar probeert men nu gelukkig verandering in te brengenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Oké, dat maakte ik er niet uit op. Daar ben ik het in elk geval niet mee eens. Iedereen moet leven zoals hij zelf wil, het zou egoistisch zijn te bepalen voor anderen wat hun levenstijl moet zijn.
Van mij mag een voetballer er voor uit komen homo te zijn, maar we leven nu eenmaal in een wereld waarin dat bij voetbal niet verstandig is, dus met eigen risicos van dien.
Dus dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En daar probeert men nu gelukkig verandering in te brengenSnap niet dat dat nog zoveel weerstand kan oproepen.
Middeleeuws? Zijn gewoon feiten hoor. Noem mij eens 2 homo's spelend in de Eredivisie? Ik ken ze niet. Hieruit kun je dus concluderen dat voetbal geen sport is voor homo's. Heb verder niets tegen homo's, collega / maat van me is homo, prima gast.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij komt hier met je Middeleeuwse gedachtegang. Dan ben ik best bereid om daarin met je mee te gaan.
Wel eens aan gedacht dat niemand uit de kast durft te komen? Ze zijn er genoeg, verhalen zat, ze houden elkaar de hand boven het hoofd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Middeleeuws? Zijn gewoon feiten hoor. Noem mij eens 2 homo's spelend in de Eredivisie? Ik ken ze niet. Hieruit kun je dus concluderen dat voetbal geen sport is voor homo's. Heb verder niets tegen homo's, collega / maat van me is homo, prima gast.
Omdat dat toch niet werkt. Zo steekt men nou helaas eenmaal in elkaar. Niet perse in Nederland, maar vergeet nou niet dat voetbal een sport is dat over de hele wereld wordt beoefend. Andere culturen, andere belevenissen, etc. Feit is gewoon hoe toelaatbaar je voetbal in Nederland ook maakt, ben je homo, dan kom je in het buitenland niet aan de bak.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En daar probeert men nu gelukkig verandering in te brengenSnap niet dat dat nog zoveel weerstand kan oproepen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Middeleeuws? Zijn gewoon feiten hoor. Noem mij eens 2 homo's spelend in de Eredivisie? Ik ken ze niet. Hieruit kun je dus concluderen dat voetbal geen sport is voor homo's. Heb verder niets tegen homo's, collega / maat van me is homo, prima gast.
Nee hoor, met voldoende tijd gaat dat overal wel geaccepteerd worden. Kijk maar naar de ontwikkeling van het homo-huwelijk, dat gaat ook als een inktvlek de wereld over (wel langzaam, maar goed). Nederland mag hier best koploper in zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Omdat dat toch niet werkt. Zo steekt men nou helaas eenmaal in elkaar. Niet perse in Nederland, maar vergeet nou niet dat voetbal een sport is dat over de hele wereld wordt beoefend. Andere culturen, andere belevenissen, etc. Feit is gewoon hoe toelaatbaar je voetbal in Nederland ook maakt, ben je homo, dan kom je in het buitenland niet aan de bak.
Ik heb al vaker gezegd, de enige manier waarop je homoseksualiteit acceptabel maakt in de voetbalwereld is zodra Lionel Messi uit de kast zou komen. Maar dat is ook de enige manier.
BNN sensatieprogramma gaat dat echt niet doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vind jij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
BNN sensatieprogramma gaat dat echt niet doen.
Zogenaamdpolitiek correct gedoe en wat iets onzinnigs iets.
Niet alleen nee. Daarom is de KNVB er ook mee bezigquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
BNN sensatieprogramma gaat dat echt niet doen.
Zogenaamdpolitiek correct gedoe en wat iets onzinnigs iets.
Tuurlijk, maar kunnen homo's zich er niet bij neerleggen dat dit er heel weinig zijn de voetballerij? Waarom persé willen doen geloven dat er net zoveel homo's rondlopen in het voetbalwereldje als in andere kringen? Het kan toch dat dit niet zo is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat niemand uit de kast durft te komen? Ze zijn er genoeg, verhalen zat, ze houden elkaar de hand boven het hoofd.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar kunnen homo's zich er niet bij neerleggen dat dit er heel weinig zijn de voetballerij? Waarom persé willen doen geloven dat er net zoveel homo's rondlopen in het voetbalwereldje als in andere kringen? Het kan toch dat dit niet zo is?
Ik denk dat het procentueel ook lager is dan het landelijk gemiddelde. Maar ik ben er 110% voor dat het meer geaccepteerd moet worden. (Waar dan ook btw).quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar kunnen homo's zich er niet bij neerleggen dat dit er heel weinig zijn de voetballerij? Waarom persé willen doen geloven dat er net zoveel homo's rondlopen in het voetbalwereldje als in andere kringen? Het kan toch dat dit niet zo is?
Oke jij bent homo waarom kan het jou wat schelen als er meer homo'squote:Op zondag 5 augustus 2012 12:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vind jij. In de voetballerij rond lopen?
Wat win je daarmee?
Feiten.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk dat het procentueel ook lager is dan het landelijk gemiddelde. Maar ik ben er 110% voor dat het meer geaccepteerd moet worden. (Waar dan ook btw).
Wat ik er mee win? Dat heel die onzin van dat homo's niet zouden kunnen voetballen en alleen aan ballet zouden kunnen doen, voorbij is. Heel dat achterlijke vooroordeel. Ook op de tribune zitten genoeg homo's. Dat het eens wordt geaccepteerd dat homo's en voetbal samen gaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke jij bent homo waarom kan het jou wat schelen als er meer homo's
In de voetballerij lopen? Wat win je ermee?
Leg de onderzoeken maar op tafel dan.quote:
Erg naïef om dat te denken. Je vergeet de spelers onderling, pesterijen in het veld? Elk gegeven word tegen je gebruikt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hoor, met voldoende tijd gaat dat overal wel geaccepteerd worden. Kijk maar naar de ontwikkeling van het homo-huwelijk, dat gaat ook als een inktvlek de wereld over (wel langzaam, maar goed). Nederland mag hier best koploper in zijn
Negers werden ook niet geaccepteerd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Erg naïef om dat te denken. Je vergeet de spelers onderling, pesterijen in het veld? Elk gegeven word tegen je gebruikt.
Dat zal nooit gebeuren, of iig nog heel lang gaan duren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het gaat er toch helemaal niet om dat er meer homo's in de voetballerij moeten komen stumpersHet gaat erom dat je homo kan zijn in de eredivisie en dat dit niks uitmaakt. Op dit moment is dat helaas niet zo.
Eerst werden negerts ook gepest in het veldquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Erg naïef om dat te denken. Je vergeet de spelers onderling, pesterijen in het veld? Elk gegeven word tegen je gebruikt.
Negers is nu 50% van de voetbalbevolking.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Negers werden ook niet geaccepteerd.
Zolang er nog type's zoals jij rondlopen helaas wel jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren, of iig nog heel lang gaan duren.
Alsof er voor die tijd geen negers konden voetballen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Negers is nu 50% van de voetbalbevolking.
Tenzij iedereen spontaan homo wordt vind ik dit geen realistische vergelijking
Nogmaals, homo's zijn procentueel een ontzettend klein gedeelte van de maatschappij. Daarom vind ik het niet te vergelijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsof er voor die tijd geen negers konden voetballen.
Ik snap niet waarom je deze gedachtegang hebt. Alsof het dan maar niet belangrijk is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Nogmaals, homo's zijn procentueel een ontzettend klein gedeelte van de maatschappij. Daarom vind ik het niet te vergelijken.
Het is wel belangrijk, maar omdat het om zo'n klein percentage mensen gaat zal het nooit van zn leven veranderen in de voetbalwereld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je deze gedachtegang hebt. Alsof het dan maar niet belangrijk is.
homoquote:
Toch wel denk/hoop ik. Dat kleine percentage wordt in de maatschappij ook steeds meer geaccepteerd, ik vermoed dat dat uiteindelijk wel door zal sijpelen in de sportwereld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk, maar omdat het om zo'n klein percentage mensen gaat zal het nooit van zn leven veranderen in de voetbalwereld.
In andere sporten (kijk nu naar de OS) zijn er toch heel wat sporters die ermee naar buiten zijn gekomen. Helaas zie ik dat niet binnen korte tijd gebeuren in het voetbal, omdat er teveel kortzichtige mensen in rondlopen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch wel denk/hoop ik. Dat kleine percentage wordt in de maatschappij ook steeds meer geaccepteerd, ik vermoed dat dat uiteindelijk wel door zal sijpelen in de sportwereld.
Ik kliktequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen jullie niet optyfen met het gesprek over flikkers?
Doe dat hier
Laten wij het gewoon over de mooiste club ter wereld hebben.
Filmpje beetje verpest nu door Dagobert Dirk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |