Als 50 man de hele aanhang zou omvatten wel, ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je eigen aanhang het gaat bestormen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Als 50 man de hele aanhang zou omvatten wel, ja.
Don't feed the trollquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Als 50 man de hele aanhang zou omvatten wel, ja.
Kan niet vanuit het buitenlandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
https://mijn.eredivisielive.nl/inloggen/?product_id=1704164
Oh ja, dat is waar ook.quote:
Had ik dit jaar met wintersport, wireless internet genomen, dat was zo traag, verschrikkelijk, eindelijkop de site van Eredivisie Live, kan het niet vanuit het buitenlandquote:
Dan is het gewoon wederom een uitstekende aktie van Van Geel.quote:
Mooi hè, die vent weet gewoon wanneer hij iets zegt / moet zeggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is het gewoon wederom een uitstekende aktie van Van Geel.
Een week geleden liep-ie nog zuinig te doen in de pers met z'n 4 ton voor een ervaren leiderstype, en nu staat een 82-voudig international op het punt om een 2-jarig contract te tekenen.![]()
Ja, nu kost het ons slechts 2,5 miljoen (in het meest gunstige geval) voor 2 jaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is het gewoon wederom een uitstekende aktie van Van Geel.
Een week geleden liep-ie nog zuinig te doen in de pers met z'n 4 ton voor een ervaren leiderstype, en nu staat een 82-voudig international op het punt om een 2-jarig contract te tekenen.![]()
Meest gunstige geval ja. Als Feyenoord die vier maanden salaris nog moet betalen bij wijze van transfersom... als we er voor het gemak even vanuit gaan dat Mathijssen daar 3 miljoen per jaar verdiende dan komt dat neer op 1 miljoen. En bij een 2- ipv 3-jarig contract zal hij toch ook wel een miljoen per jaar aan salaris krijgen lijkt me?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, nu kost het ons slechts 2,5 miljoen (in het meest gunstige geval) voor 2 jaar
3 miljoen is ook nog wel redelijk om een dergelijke speler er 2 jaar bij te hebben. Maar ze zullen uiteraard wel er op inzetten dat Feyenoord een deel betaald, Malaga een deel betaald en Matthijsen wat toelegt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Meest gunstige geval ja. Als Feyenoord die vier maanden salaris nog moet betalen bij wijze van transfersom... als we er voor het gemak even vanuit gaan dat Mathijssen daar 3 miljoen per jaar verdiende dan komt dat neer op 1 miljoen. En bij een 2- ipv 3-jarig contract zal hij toch ook wel een miljoen per jaar aan salaris krijgen lijkt me?
Is iedereen onze financiële situatie vergeten ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
3 miljoen is ook nog wel redelijk om een dergelijke speler er 2 jaar bij te hebben. Maar ze zullen uiteraard wel er op inzetten dat Feyenoord een deel betaald, Malaga een deel betaald en Matthijsen wat toelegt.
Afwachten, maar ik vind het positief gaan
Ben al lang blij dat het bij 2 jaar blijftquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is iedereen onze financiële situatie vergeten ofzo?
Ik voorspel een Tim de Cler de 2e, een hele matige voetballer die ons alleen maar geld kost, want zo goed is Mathijsen niet. EK zat ie ook lekker de bank warm te houden met zijn blessure.
Dat ziet er goed uit ja nog helemaal nederlands ook nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:34 schreef elCholo het volgende:
--- Janmaat ------ de Vrij --- Mathijsen ------ Indi ---
Is gewoon de beste verdediging van de eredivisie.
Daarom mag je er ook vanuit gaan dat de beslissingen die genomen worden verantwoord zijn en niet worden genomen door 1 of 2 personen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is iedereen onze financiële situatie vergeten ofzo?
Ik voorspel een Tim de Cler de 2e, een hele matige voetballer die ons alleen maar geld kost, want zo goed is Mathijsen niet. EK zat ie ook lekker de bank warm te houden met zijn blessure.
Nou, nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:34 schreef elCholo het volgende:
--- Janmaat ------ de Vrij --- Mathijsen ------ Indi ---
Is gewoon de beste verdediging van de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |