abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:29:50 #201
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115185553
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:25 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Hahaha die kerel bij 0:48 trapt gewoon die politiehond weg :D /
Om door diezelfde hond weer te grazen genomen worden. Niet echt slim. Vechten tegen politie is sowieso niet iets wat je zou moeten doen. Verlies je altijd van.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115185576
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Die foto uit het psv topic ook :')
Welke? :{
★★★
pi_115185704
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Welke? :{
Deze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115185765
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Deze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Excuusblankedwerg in het midden.
★★★
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:37:51 #205
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115186029
Elite
Tegen TTIP
pi_115186046
Dat ze Dries in het water laten zonder zwembandjes om.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 14:45:57 #207
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115186372
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik denk dat Kiev er ook niet echt gelukkig van wordt als het heel lang 0-0 blijft. Dan kun je idd op een afzwaaier in de laatste 10 minuten eruit vliegen. Ik verwacht dat zij toch ook wel redelijk open zullen gaan spelen.
Misschien gaan ze voor een snelle kill, zou kunnen. Maar ik denk eigenlijk dat ze rustig afwachten hoe de tijdsdruk bij Feyenoord toeneemt en er gaten gaan vallen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_115187293
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Misschien gaan ze voor een snelle kill, zou kunnen. Maar ik denk eigenlijk dat ze rustig afwachten hoe de tijdsdruk bij Feyenoord toeneemt en er gaten gaan vallen.
Het is zo triviaal als maar kan: Het kan écht alle kanten nog op...
BFF met GGMM
pi_115187342
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Het lijkt me dat Feyenoord ook nog steeds gaat counteren. Die goal van hun kant mag niet vallen, en we zijn zonder echte spits sterker in de counter dan in de echte 4-3-3 met drie spitsen en aanvallende houding.

Wel denk ik dat Koeman Fernandez laat spelen, in de 4-3-3, maar dan met een verkapte 4-5-1, met een spits en twee counterspitsen. Althans, dat zou ik doen. Laat hun het spel maar maken en probeer niets weg te geven. Dan komt er vanzelf een kans(je).
pi_115187984
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:09 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Het lijkt me dat Feyenoord ook nog steeds gaat counteren. Die goal van hun kant mag niet vallen, en we zijn zonder echte spits sterker in de counter dan in de echte 4-3-3 met drie spitsen en aanvallende houding.

Wel denk ik dat Koeman Fernandez laat spelen, in de 4-3-3, maar dan met een verkapte 4-5-1, met een spits en twee counterspitsen. Althans, dat zou ik doen. Laat hun het spel maar maken en probeer niets weg te geven. Dan komt er vanzelf een kans(je).
Klopt, sowieso blijft het voor ons moeilijk om het spel te maken.
BFF met GGMM
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 15:27:02 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115188123
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:09 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Waarom zouden zij het spel willen gaan maken? Het is niet hun sterke punt en ook niet Feyenoords sterke punt. Dus dan ben je als Dynamo toch wel knettergek als je het initiatief niet bij de ploeg laat die iets moét forceren.
Maar goed, het blijft koffiedik kijken. Voor hetzelfde geld staat het binnen 10 minuten 1-0 of 0-1, en kunnen alle aanvangstaktieken de prullebak in.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:33:50 #212
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115188424
FeyenoordKanaal twitterde op maandag 06-08-2012 om 15:24:05 Veel media, veel supporters (zo'n 300) bij de training. #Feyenoordleeft. reageer retweet
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:46:04 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115191839
quote:
Steenrijke Kiev-preses eist scalp Feyenoord

Als Feyenoord er morgen in slaagt om Dinamo Kiev te laten struikelen in de derde voorronde van de Champions League, dan is de ploeg minimaal verzekerd van deelname aan de Europa League. Hetzelfde geldt uiteraard voor de opponent uit Oekraïne. De steenrijke president van de club is echter niet geïnteresseerd in de Europa League; alleen de Champions League telt.

De selectie van Dinamo Kiev wandelde gisteravond in hartje Rotterdam het Manhatten hotel binnen, het enige onderkomen met vijf sterren in de stad. President Igor Surkis liep voorop. De vermogende preses van de club legt zijn spelers graag in de watten, maar eist wel dat daar heel snel klinkende resultaten tegenover staan. Dat Dinamo Kiev verleden week dinsdag in het snikhete Olympisch Stadion nog geen ruime afstand heeft genomen van het onervaren Feyenoord zit de preses dwars.
De trots van Kiev sneuvelde de afgelopen twee seizoenen in de kwalificatie reeks. Dit jaar mag de deelname aan het lucratieve toernooi niet gemist worden. ‘Dinamo Kiev moet, wij willen graag’, liet Koeman deze week nog eens fijntjes weten. Feyenoord is underdog en wil die uitganspositie gebruiken om genadeloos toe te slaan.’

Dinamo-trainer Yuri Semin weet dat zijn positie stevig onder druk komt als hij Feyenoord voorrang moet verlenen. De coach spaarde vrijdagavond vrijwel al zijn vaste krachten in het competitieduel met Kryvbas Kryvi Rig, maar boekte desondanks de vierde zege op rij.

Afgelopen week nog huurde Dinamo Kiev de 27-jarige Nigeriaan Taiwo van AC Milan. De Afrikaan gaat net als zijn medespelers in Oekraïne een exorbitant jaarsalaris opstrijken. Kiev wil de Europese top bestormen. ‘De sleutel tot succes dinsdagavond is druk vooruit zetten,’ zegt Koeman, die gisteren geen pottenkijkers bij zijn tactische training toeliet. De coach bouwt de spanning richting de belangrijke wedstrijd gestaag op. ‘We hebben inderdaad tactisch getraind en vandaag laat ik de jongens met beelden zien wat er in Kiev goed ging en wat er beter moet.’
Ok, wie heeft er nog een honderdduizend klapper liggen ergens?
Elite
Tegen TTIP
pi_115192135
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Haha, ik zag al een aantal vage sujetten bij het hotel. Ik dacht: trekt dat hotel met z'n sterren nou Russische maffia aan? Maar dit bericht verklaard alles :D
pi_115192218
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Waarom zouden zij het spel willen gaan maken? Het is niet hun sterke punt en ook niet Feyenoords sterke punt. Dus dan ben je als Dynamo toch wel knettergek als je het initiatief niet bij de ploeg laat die iets moét forceren.
Maar goed, het blijft koffiedik kijken. Voor hetzelfde geld staat het binnen 10 minuten 1-0 of 0-1, en kunnen alle aanvangstaktieken de prullebak in.
Nee dat zullen ze niet willen, maar wij zeker ook niet. Zal dus een tactisch steekspel worden...
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:06:46 #216
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115192924
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef Happel het volgende:

[..]

:Y)

(begint @ 1:30, trouwens)
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 17:06:46 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115192925
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Nee dat zullen ze niet willen, maar wij zeker ook niet. Zal dus een tactisch steekspel worden...
Kiev hoéft ook geen initiatief te nemen, omdat ze het prima vinden als de wedstrijd eindigt zoals die begon.
FeyenoordKanaal twitterde op maandag 06-08-2012 om 17:00:56 #Koeman op de persconferentie: ,,We moeten winnen en dus zullen we anders spelen dan vorige week. We gaan meer initiatief nemen." #4-3-3 reageer retweet
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:10:52 #218
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115193145
quote:
1,2 miljoen euro bij winst tegen Dinamo Kiev
Gepubliceerd op 06 August 2012 - 16:15

Morgen is voor Feyenoord plaatsing van de volgende ronde in het Champions (?) League-toernooi in meerdere opzichten van groot belang. Bij winst tegen Dinamo Kiev is Feyenoord nog maar twee wedstrijden verwijderd van de groepsfase in het miljoenenbal, maar belangrijker is dat Feyenoord bij plaatsing voor de volgende voorronde 1,2 miljoen euro kan bijschrijven.

Aangezien we nog steeds iedere euro goed kunnen gebruiken, is het niet alleen sportief van groot belang dat we in een kolkende uitverkochte Kuip een ronde verder komen, maar zeker uit financieel oogpunt. Wedstrijden in de Europa League leveren nu eenmaal veel minder geld op.

Mocht Feyenoord morgen verder komen, dan zullen vrijdag dit de vijf mogelijke tegenstanders in de vierde voorronde worden:

• Sporting Braga
• Panathinaikos
• FC Kopenhagen
• Spartak Moskou
• Fenerbahce

Mochten FC Kopenhagen en/of Fenerbahce woensdag worden uitgeschakeld, dan zullen het Franse Lille en/of het Italiaanse Udinese de mogelijke tegenstanders zijn.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:22:04 #219
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115193868
Eerst maar eens Kiev zien te pakken, dan kijken we wel verder :Y)
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:24:44 #220
319979 Fok-it
All is well
pi_115194015
Lille schat ik in ieder geval niet heel veel hoger in dan Kiev. Udinese gaat dan wel stuk lastiger worden.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_115194083
Ik loop nog maar niet op de zaken vooruit, eerst morgen maar eens overleven. Het is echt te hopen dat we doorgaan want in de die laatste voorronde van de EL zijn we echt kansloos met die ploegen.
pi_115194195
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik loop nog maar niet op de zaken vooruit, eerst morgen maar eens overleven. Het is echt te hopen dat we doorgaan want in de die laatste voorronde van de EL zijn we echt kansloos met die ploegen.
Wij zijn bij voorbaat tegen al die tegenstanders kansloos en precies daarom gaan we in de groepsfase CL komen.

KGB _O_
BFF met GGMM
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:35:16 #223
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_115194570
4-3-3

Fernandez in de basis?
pi_115194583
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Kiev hoéft ook geen initiatief te nemen, omdat ze het prima vinden als de wedstrijd eindigt zoals die begon.
FeyenoordKanaal twitterde op maandag 06-08-2012 om 17:00:56 #Koeman op de persconferentie: ,,We moeten winnen en dus zullen we anders spelen dan vorige week. We gaan meer initiatief nemen." #4-3-3 reageer retweet
Hartstikke leuk, maar ik zou er niet invliegen als ik de KGB was, dat vinden onze vrienden uit Kiev maar al te leuk.
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 17:49:36 #225
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115195416
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:35 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Hartstikke leuk, maar ik zou er niet invliegen als ik de KGB was, dat vinden onze vrienden uit Kiev maar al te leuk.
Het zal iets er tussenin moeten worden. Want als Feyenoord achterin blijft hangen dan lachen ze zich bij Kiev ook dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')