toonaangevende bladen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:09 schreef PIETR het volgende:
Volgens verschillende Spaanse media komt Mathijsen naar Feyenoord.
Kan eigenlijk niks vinden.quote:
Duh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:32 schreef mega-worstje het volgende:
Ik neem toch aan als er dinsdag dat vreselijke nummer wordt gedraaid we er zelf wat moois overheen zingen toch ?
welk vreselijke nummer bedoel je?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:32 schreef mega-worstje het volgende:
Ik neem toch aan als er dinsdag dat vreselijke nummer wordt gedraaid we er zelf wat moois overheen zingen toch ?
twitter:Piet_FR twitterde op zondag 05-08-2012 om 14:07:39@MalagaCFSport Hi im from the netherlands. Is mathijsen coming to Feyenoord? reageer retweet
twitter:MalagaCFSport twitterde op zondag 05-08-2012 om 14:08:30@Piet_FR It is very likely that if reageer retweet
Dat is mij ook nooit duidelijk geworden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:57 schreef Sloggi het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe dat verhaal van De Wolf en het klaverjassen ook alweer zat? Hoe speelde hij precies vals?
twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 05-08-2012 om 14:53:18Er zullen overigens pakweg 150 supporters van Dynamo Kiev meereizen. Ook die gaan met knikkende knietjes de Kuip weer uit wat ons betreft! reageer retweet
maar liefst 150quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:06 schreef Happel het volgende:
twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 05-08-2012 om 14:53:18Er zullen overigens pakweg 150 supporters van Dynamo Kiev meereizen. Ook die gaan met knikkende knietjes de Kuip weer uit wat ons betreft! reageer retweet
Dat denk ik ook, een spits die afhankelijk is van voorzetten....quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:23 schreef Tito_Makani het volgende:
Mike Havenaar zou een leuke spits voor Feyenoord zijn
Tegen Mallorca werd ook gewoon super Feyenoord gedraaid volgens volgens mij..quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we serieus dat nieuwe gedrocht moeten aanhoren vlak voor aanvang dinsdag
Mooi kut voor diegene zonder kaart of EL.quote:Feyenoord - Dynamo Kiev live bij Eredivisie Live
Feyenoord - Dynamo Kiev zal dinsdagavond om 20.00 uur live worden uitgezonden door Eredivisie Live. Indien Feyenoord zich weet te kwalificeren voor de vierde en laatste voorronde van de Champions League dan worden beide duels van Feyenoord in de 4e voorronde door de NOS uitgezonden.
Zo een rare regeling vind ik dat voorronde champions league zou ook gewoon in het pakket van de nos moeten zitten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi kut voor diegene zonder kaart of EL.
Ach ja, mensen zullen er wel wat op vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:30 schreef Happel het volgende:
Zit er ook in, maar hebben verkocht aan EL. Ze kunnen het niet uitzenden, omdat ze al OS hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een rare regeling vind ik dat voorronde champions league zou ook gewoon in het pakket van de nos moeten zitten.
Indien hij komt is hij transfervrij. Aangezien hij niet aangetrokken kan worden indien er een transfersom moet worden betaald.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef Fok-it het volgende:
Netjes als Mathijsen komt. komt er ook nog een transfersom aan te pas of is hij transfervrij?
Ja, en ook voor mensen zonder tv of computerquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijerquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen jullie niet optyfen met het gesprek over flikkers?
Doe dat hier
Laten wij het gewoon over de mooiste club ter wereld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |