Maar kan Ajax wel in pot 2 komen. En best triest dat een PSV supporter dat komt posten in het Feyenoordtopic. PSV wordt toch geen kampioenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef BeamofLight het volgende:
Beter gaat Feyenoord nog ff een rondje verder. Dan kunnen ze in Amsterdam nog even geen geld uitgeven.
Nicequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Grifte het volgende:
http://www.feijenoordcasu(...)eyenoord-till-i-die/
Trein wordt lastig verhaal denk ik ivm tijd. is het mogelijk om bij p+r alexander te parkeren en van daaruit naar het stadion te komen? Of is dit waarschijnlijk vol?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:37 schreef Swennus het volgende:
Wij komen vanuit het oosten morgen. Nu twijfelen we nog of we met de auto gaan, of met de trein. Ik had een 2 tal vragen.
Is er ergens een dienstregeling te vinden van station rotterdam naar station Feyenoord?
Wat is het handigst voor parkeren met de auto? Wij zijn zo rond 19 uur in rotterdam als we met de auto gaan.
Alvast bedankt!
Ligt er aan met de trein. Van waar uit het oosten kom je? Is best te doen namelijk. Wedstrijd is om 20:00 al.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:08 schreef Swennus het volgende:
[..]
Trein wordt lastig verhaal denk ik ivm tijd. is het mogelijk om bij p+r alexander te parkeren en van daaruit naar het stadion te komen? Of is dit waarschijnlijk vol?
Dat is toch afgesloten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:14 schreef Happel het volgende:
Met auto adviseer ik je gewoon om ergens in sportdorp te parkeren. Is wat mij betreft het makkelijkst. Vroeger ook veel gedaan en ging altijd goed met binnen komen en weggaan. Mits je wel redelijk op tijd aankomt.
Oh? Ik kom nooit met de auto, dus zou het niet weten.quote:
Zeker waar, ja. Ooit een keer na het werk van Amersfoort naar Rotterdam gereden. Gingen 18:00 weg, waren rond 18:45 pas uit Amersfoort en kwamen een kwartier voor de wedstrijd aan bij de Kuip.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou bijna je auto in Utrecht neerzetten en vanaf daar de trein pakkenRond die tijd tussen Utrecht en Rotterdam gaan rijden is haast wel file verzekerd. Misschien nu wel iets minder druk ivm vakantie.
Ik parkeer altijd @ Olympia weg. 10 min lopen en je bent bij de Kuip. Alhoewel het gevaarlijk is om laat te gaan. Dan bestaat de kans dat ie vol staatquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh? Ik kom nooit met de auto, dus zou het niet weten.
Wij parkeerden altijd in de buurt van Station Lombardijen.
Ja, de Lede loopt daar parallel aan :-)quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:49 schreef Nozem. het volgende:
Of je zet hem bij het oude Zuiderziekenhuis en laatste stukkie met de tram 25.
Ik denk niet dat Kiev ons onderschat heeft, zij hebben moeite met het spel maken en als wij het net zo dicht houden tot aan die goal van hun is er geen vuiltje aan de lucht. Na hun goal ging het mis en werden de ruimtes veel te groot en konden zij hun spel spelen, counteren!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
Hier eigenlijk weer geen zenuwen, omdat ik eigenlijk al van een uitschakeling uitga. Kiev neemt deze wedstrijd itt vorige week wel serieus. Van onderschatting zal geen sprake meer zijn.
Wel enorm veel zin in de eerste thuiswedstrijd van het seizoen incl. lekker chaotisch sfeertje.
Kopic dan, wat een verrekte mongoolquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kiev ons onderschat heeft, zij hebben moeite met het spel maken en als wij het net zo dicht houden tot aan die goal van hun is er geen vuiltje aan de lucht. Na hun goal ging het mis en werden de ruimtes veel te groot en konden zij hun spel spelen, counteren!
WIe is dat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopic dan, wat een verrekte mongool
Wij kunnen het spel ook niet maken dus moeten komen. En spelen op de counter weten die gasten wel raad mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kiev ons onderschat heeft, zij hebben moeite met het spel maken en als wij het net zo dicht houden tot aan die goal van hun is er geen vuiltje aan de lucht. Na hun goal ging het mis en werden de ruimtes veel te groot en konden zij hun spel spelen, counteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |