Ik denk het wel. Als je ziet dat ze zo'n Husyev (?) op de bank houden, toch geen misselijke speler. Milevski is dan wel wat ouder, dus die zal geen vaste basisplek hebben normaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kiev ons onderschat heeft
Oh Popov ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIe is dat?
Je bedoelt Popov zeker! Die schiet alles binnen 40 meter van het goal
Waarom Fer?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Samen met v/d Wiel, Babel, Fer in 1 team gooien.
Schaken is dat toch?quote:
Dat filmpje dat Fer, Wijnaldum en nog 1 zo'n rap voor Feyenoord moeten schrijven.quote:
Biseswar was datquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat filmpje dat Fer, Wijnaldum en nog 1 zo'n rap voor Feyenoord moeten schrijven.En dan het resultaat
Die foto uit het psv topic ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch wel een prima elftalna elke wedstrijd lekker rappen.
Kiev hoeft het spel niet te maken morgen, da's het probleem. 0-0 is genoeg en hoe langer het 0-0 blijft hoe meer risico Feyenoord moet nemen. Het lijkt me een tamelijk kansloze onderneming eigenlijk. Hopen maar dat het meezit. Een afzwaaier die er zomaar invliegt. Een blunder vd scheids of vieze tackle van Kiev waardoor die heerlijke verontwaardigde opgefokte Kuipsfeer ontstaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kiev ons onderschat heeft, zij hebben moeite met het spel maken en als wij het net zo dicht houden tot aan die goal van hun is er geen vuiltje aan de lucht. Na hun goal ging het mis en werden de ruimtes veel te groot en konden zij hun spel spelen, counteren!
Ik denk dat Kiev er ook niet echt gelukkig van wordt als het heel lang 0-0 blijft. Dan kun je idd op een afzwaaier in de laatste 10 minuten eruit vliegen. Ik verwacht dat zij toch ook wel redelijk open zullen gaan spelen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Kiev hoeft het spel niet te maken morgen, da's het probleem. 0-0 is genoeg en hoe langer het 0-0 blijft hoe meer risico Feyenoord moet nemen. Het lijkt me een tamelijk kansloze onderneming eigenlijk. Hopen maar dat het meezit. Een afzwaaier die er zomaar invliegt. Een blunder vd scheids of vieze tackle van Kiev waardoor die heerlijke verontwaardigde opgefokte Kuipsfeer ontstaat.
Dit inderdaad. Ze hebben vorige week toch gezien dat we plotseling kunnen scoren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Kiev er ook niet echt gelukkig van wordt als het heel lang 0-0 blijft. Dan kun je idd op een afzwaaier in de laatste 10 minuten eruit vliegen. Ik verwacht dat zij toch ook wel redelijk open zullen gaan spelen.
Hahaha die kerel bij 0:48 trapt gewoon die politiehond wegquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Happel het volgende:
Jongens positief blijven! Wij helpen ze er doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |