Ja, dat denk ik ook, en MvG noemt dat dan, op financieel vlak is het nog niet rondquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:43 schreef Sejt het volgende:
Ik denk dat het tussen Feyenoord en Mathijssen allang rond is - dat we alleen nog op Malaga wachten. Die moeten hem nog officieel transfervrij laten gaan.
Zolang hij een contract hier heeft, blijft hij. Als dat afgekocht wordt, niet meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Blijft Cabral nou bij Feyenoord?
Hij heeft soms erg mooie goals en een goed schot maar helaas heeft hij veel te vaak een slechte wedstrijd
Volgens mij mocht hij nog altijd weg, maar is er geen club geinteresseerd, zal wel met zjn eisenpakket te maken hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Blijft Cabral nou bij Feyenoord?
Hij heeft soms erg mooie goals en een goed schot maar helaas heeft hij veel te vaak een slechte wedstrijd
Prima toch, als al die andere clubs zichzelf meer en meer gaan overschatten en ons blijven onderschattenquote:
Ja, ik heb er ook niks op tegen hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Prima toch, als al die andere clubs zichzelf meer en meer gaan overschatten en ons blijven onderschatten
Inderdaad. Ik vond de verdediging van Ajax ontzettend tegenvallen. Ik was ook niet onder de indruk van de verdedigende kwaliteiten van Psv overigens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Prima toch, als al die andere clubs zichzelf meer en meer gaan overschatten en ons blijven onderschatten
BMI is toch minder een zekerheidje dan Vlaar en Nelom vond ik ook erg wisselvallig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vond de verdediging van Ajax ontzettend tegenvallen. Ik was ook niet onder de indruk van de verdedigende kwaliteiten van Psv overigens.
Wat dat betreft onderschrijf ik wel bovenstaande mening dat wij ook zonder Vlaar of Mathijsen de beste verdediging hebben.
BMI kan er in het centrum niks van, als LB is hij redelijk te doen. Nelon is gewoon nog niet goed genoeg. Met Vlaar had Feyenoord veruit de beste verdediging van Nederland. Helaas heb je nu twee zwakke plekken en een dus veel mindere verdediging. Ik zal de komst van Joris dan ook toejuichen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
BMI is toch minder een zekerheidje dan Vlaar en Nelom vond ik ook erg wisselvallig.
Ik vind het nog steeds vreemd dat Schenkeveld min of meer afgeserveerd is, ik dacht echt dat hij gewoon klaar stond om het stokje over te nemen. Deed het bij Excelsior prima.
BMI is een baas in het centrum met de Vrij. Die 2 samen wordt het beste centrale duo van NL.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
BMI kan er in het centrum niks van, als LB is hij redelijk te doen. Nelon is gewoon nog niet goed genoeg. Met Vlaar had Feyenoord veruit de beste verdediging van Nederland. Helaas heb je nu twee zwakke plekken en een dus veel mindere verdediging. Ik zal de komst van Joris dan ook toejuichen.
Van Geel zegt dat we ook komend seizoen ruim binnen het salarisbudget zullen blijven. Waarom zouden we dan besparen en geen sportieve successen nastreven? Dat budget is er niet voor niks.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BMI is een baas in het centrum met de Vrij. Die 2 samen wordt het beste centrale duo van NL.
Ik zie 100keer liever, qua voetbal, de Vrij / BMI dan Vlaar / insert random name.
Vandaag zat ik weer vooraan. Vooraan in de kerk, rechts vooraan. Te bidden voor de 40ste keer dat Mathijsen toch echt niet komt. Die gozer gaat ons een godsvermogen aan salaris kosten. Zelfs met het inleveren van meer dan de helft blijft ie een 1m + verdiener
Daar komt bij dat ie al 32 is en minimaal voor 2, of 3? jaar wil tekenen. Vergeet niet dat ie vaak geblesseerd was de laatste tijd hé. Mag ie van jou de bank warm houden voor 1m per seizoen?
2 jaar zou ik voor het eerst in 10 jaar terug naar de kerk gaan om te dankenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BMI is een baas in het centrum met de Vrij. Die 2 samen wordt het beste centrale duo van NL.
Ik zie 100keer liever, qua voetbal, de Vrij / BMI dan Vlaar / insert random name.
Vandaag zat ik weer vooraan. Vooraan in de kerk, rechts vooraan. Te bidden voor de 40ste keer dat Mathijsen toch echt niet komt. Die gozer gaat ons een godsvermogen aan salaris kosten. Zelfs met het inleveren van meer dan de helft blijft ie een 1m + verdiener
Daar komt bij dat ie al 32 is en minimaal voor 2, of 3? jaar wil tekenen. Vergeet niet dat ie vaak geblesseerd was de laatste tijd hé. Mag ie van jou de bank warm houden voor 1m per seizoen?
Haal daar een spits voor, ipv een geblesseerde verdediger.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Van Geel zegt dat we ook komend seizoen ruim binnen het salarisbudget zullen blijven. Waarom zouden we dan besparen en geen sportieve successen nastreven? Dat budget is er niet voor niks.
Die verdediger gaat niet ten koste van een spits.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haal daar een spits voor, ipv een geblesseerde verdediger.
Ook dat heeft Van Geel bevestigd, dat daar ruimte voor is binnen het budget - interview afgelopen vrijdag. Dan wel een transfervrije of huur spits.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haal daar een spits voor, ipv een geblesseerde verdediger.
Omdat we er een veel te lang kutcontract voor nodig hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die verdediger gaat niet ten koste van een spits.
Ik snap niet waarom men zo anti-Mathijsen is. Beetje ervaring zal de verdediging goed doen en in het Nederlands elftal heeft hij het nooit echt slecht gedaan. Kan prima mee bij Feyenoord.
Dat is nog helemaal niet bekend.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat we er een veel te lang kutcontract voor nodig hebben.
Let nou maar op. Minstens 3.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet bekend.
Twee jaar contract lijkt me persoonlijk genoeg.
Hij kost een vermogen aan salaris.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die verdediger gaat niet ten koste van een spits.
Ik snap niet waarom men zo anti-Mathijsen is. Beetje ervaring zal de verdediging goed doen en in het Nederlands elftal heeft hij het nooit echt slecht gedaan. Kan prima mee bij Feyenoord.
1. Binnen het budget.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kost een vermogen aan salaris.
Hij is al 32.
Hij is blessuregevoelig.
Hij wilt een langdurig contract.
Ik ben bang voor Tim de Cler the 2nd.
Hij geeft de verdediging een enorme kwaliteitsboostquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kost een vermogen aan salaris.
Hij is al 32.
Hij is blessuregevoelig.
Hij wilt een langdurig contract.
Ik ben bang voor Tim de Cler the 2nd.
Een onderbuikgevoel, can't help itquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij geeft de verdediging een enorme kwaliteitsboost
Hij kan een absolute leider zijn in de verdediging en heel het elftal.
Hij is bereid heel veel in te leveren.
Blessuregevoelig? Dat was Vlaar ook
Hij wil een langdurig contract? Wie zegt dat/ waar is dat bevestigd?
Hoezo Tim de Cler 2ndWaar is dat op gebaseerd?
Ze hebben nooit een bod op Mathijsen uitgebracht. Hoeft toch ook helemaal niet? Hij is transfervrij dacht ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:17 schreef Cara het volgende:
als ik zo op sbs 6 kijk gaat ajax zn bod op Mathijsen verhogen vanavond
Zie het eerlijk gezegd ook niet zo zitten. Het kan sowieso alleen maar gaan tegenvallen. Dat hij om de haverklap geblesseerd raakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een onderbuikgevoel, can't help it
Officieel is hij niet transfervrij, zijn contract loopt nog 1 jaar door, maar omdat Malaga het salaris momenteel niet meer kan betalen en hem op zich graag van de hand doen is het heel aannemelijk geworden dat ze hem zonder transfervergoeding laten gaan (heb ik gelezen, maar geen bronquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben nooit een bod op Mathijsen uitgebracht. Hoeft toch ook helemaal niet? Hij is transfervrij dacht ik.
Cabral loopt nu ook in Londen.... Momenteel aan kop.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef Muto het volgende:
Die Schaken doet mee aan de 100m onder de naam Churandy Martina?
Als je vindt dat er ervaring moet komen in de achterhoede: hoe dik gezaaid denk je dat de ervaren verdedigers zijn die binnen bereik van Feyenoord liggen en waaraan de jonkies zich op kunnen trekken en de fijne kneepjes van leren?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie het eerlijk gezegd ook niet zo zitten. Het kan sowieso alleen maar gaan tegenvallen. Dat hij om de haverklap geblesseerd raakt.
Ervaring moet er wel komen achterin. Gaat namelijk echt niet werken met het verdedigende aspect nu. Mulder mist de zekerheid en de rest is nog te jong om een echte leider te zijn. De Vrij, maar ook de andere spelers, hebben iemand nodig die ze beter kan maken op meerdere aspecten van het spel.
Daar kan ik er nog wel zoéén vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:04 schreef chrisr het volgende:
altijd wel een grote fout per wedstrijd
Eens. Afgelopen seizoen heeft-ie 28 wedstrijden gespeeld voor de nr 4 van de primera division. En hij heeft 80 interlands op z'n naam. Hij mag dan niet foutloos zijn, maar we hebben het hier echt niet over een tweede De Cler of zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:04 schreef chrisr het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nooit echt fan geweest ben van Mathijssen, altijd wel een grote fout per wedstrijd, maar de laatste tijd is hij volgens mij gewoon degelijk geweest. En degelijk wil je juist hebben bij een CV, creativiteit is voor het middenveld en een bonus als dat van achter uit kan komen.
Plus de bak ervaring in 2 sterke competities die hij mee zou brengen....ik zeg doen!
Dat. Niet mega-gecharmeerd van hem op Nederlands elftal, lees, wereldtop, niveau, maar zal in de eredivisie gelijk bij de beste verdedigers horen. Ik zeg Doen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Afgelopen seizoen heeft-ie 28 wedstrijden gespeeld voor de nr 4 van de primera division. En hij heeft 80 interlands. Hij mag dan niet foutloos zijn, maar we hebben het hier echt niet over een tweede De Cler of zo.
Maar kan Ajax wel in pot 2 komen. En best triest dat een PSV supporter dat komt posten in het Feyenoordtopic. PSV wordt toch geen kampioenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef BeamofLight het volgende:
Beter gaat Feyenoord nog ff een rondje verder. Dan kunnen ze in Amsterdam nog even geen geld uitgeven.
Nicequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Grifte het volgende:
http://www.feijenoordcasu(...)eyenoord-till-i-die/
Trein wordt lastig verhaal denk ik ivm tijd. is het mogelijk om bij p+r alexander te parkeren en van daaruit naar het stadion te komen? Of is dit waarschijnlijk vol?quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:37 schreef Swennus het volgende:
Wij komen vanuit het oosten morgen. Nu twijfelen we nog of we met de auto gaan, of met de trein. Ik had een 2 tal vragen.
Is er ergens een dienstregeling te vinden van station rotterdam naar station Feyenoord?
Wat is het handigst voor parkeren met de auto? Wij zijn zo rond 19 uur in rotterdam als we met de auto gaan.
Alvast bedankt!
Ligt er aan met de trein. Van waar uit het oosten kom je? Is best te doen namelijk. Wedstrijd is om 20:00 al.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:08 schreef Swennus het volgende:
[..]
Trein wordt lastig verhaal denk ik ivm tijd. is het mogelijk om bij p+r alexander te parkeren en van daaruit naar het stadion te komen? Of is dit waarschijnlijk vol?
Dat is toch afgesloten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:14 schreef Happel het volgende:
Met auto adviseer ik je gewoon om ergens in sportdorp te parkeren. Is wat mij betreft het makkelijkst. Vroeger ook veel gedaan en ging altijd goed met binnen komen en weggaan. Mits je wel redelijk op tijd aankomt.
Oh? Ik kom nooit met de auto, dus zou het niet weten.quote:
Zeker waar, ja. Ooit een keer na het werk van Amersfoort naar Rotterdam gereden. Gingen 18:00 weg, waren rond 18:45 pas uit Amersfoort en kwamen een kwartier voor de wedstrijd aan bij de Kuip.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou bijna je auto in Utrecht neerzetten en vanaf daar de trein pakkenRond die tijd tussen Utrecht en Rotterdam gaan rijden is haast wel file verzekerd. Misschien nu wel iets minder druk ivm vakantie.
Ik parkeer altijd @ Olympia weg. 10 min lopen en je bent bij de Kuip. Alhoewel het gevaarlijk is om laat te gaan. Dan bestaat de kans dat ie vol staatquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh? Ik kom nooit met de auto, dus zou het niet weten.
Wij parkeerden altijd in de buurt van Station Lombardijen.
Ja, de Lede loopt daar parallel aan :-)quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:49 schreef Nozem. het volgende:
Of je zet hem bij het oude Zuiderziekenhuis en laatste stukkie met de tram 25.
Ik denk niet dat Kiev ons onderschat heeft, zij hebben moeite met het spel maken en als wij het net zo dicht houden tot aan die goal van hun is er geen vuiltje aan de lucht. Na hun goal ging het mis en werden de ruimtes veel te groot en konden zij hun spel spelen, counteren!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:15 schreef Caland het volgende:
Hier eigenlijk weer geen zenuwen, omdat ik eigenlijk al van een uitschakeling uitga. Kiev neemt deze wedstrijd itt vorige week wel serieus. Van onderschatting zal geen sprake meer zijn.
Wel enorm veel zin in de eerste thuiswedstrijd van het seizoen incl. lekker chaotisch sfeertje.
Kopic dan, wat een verrekte mongoolquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kiev ons onderschat heeft, zij hebben moeite met het spel maken en als wij het net zo dicht houden tot aan die goal van hun is er geen vuiltje aan de lucht. Na hun goal ging het mis en werden de ruimtes veel te groot en konden zij hun spel spelen, counteren!
WIe is dat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopic dan, wat een verrekte mongool
Wij kunnen het spel ook niet maken dus moeten komen. En spelen op de counter weten die gasten wel raad mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kiev ons onderschat heeft, zij hebben moeite met het spel maken en als wij het net zo dicht houden tot aan die goal van hun is er geen vuiltje aan de lucht. Na hun goal ging het mis en werden de ruimtes veel te groot en konden zij hun spel spelen, counteren!
Ik denk het wel. Als je ziet dat ze zo'n Husyev (?) op de bank houden, toch geen misselijke speler. Milevski is dan wel wat ouder, dus die zal geen vaste basisplek hebben normaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kiev ons onderschat heeft
Oh Popov ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIe is dat?
Je bedoelt Popov zeker! Die schiet alles binnen 40 meter van het goal
Waarom Fer?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Samen met v/d Wiel, Babel, Fer in 1 team gooien.
Schaken is dat toch?quote:
Dat filmpje dat Fer, Wijnaldum en nog 1 zo'n rap voor Feyenoord moeten schrijven.quote:
Biseswar was datquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat filmpje dat Fer, Wijnaldum en nog 1 zo'n rap voor Feyenoord moeten schrijven.En dan het resultaat
Die foto uit het psv topic ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch wel een prima elftalna elke wedstrijd lekker rappen.
Kiev hoeft het spel niet te maken morgen, da's het probleem. 0-0 is genoeg en hoe langer het 0-0 blijft hoe meer risico Feyenoord moet nemen. Het lijkt me een tamelijk kansloze onderneming eigenlijk. Hopen maar dat het meezit. Een afzwaaier die er zomaar invliegt. Een blunder vd scheids of vieze tackle van Kiev waardoor die heerlijke verontwaardigde opgefokte Kuipsfeer ontstaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk dat Kiev er ook niet echt gelukkig van wordt als het heel lang 0-0 blijft. Dan kun je idd op een afzwaaier in de laatste 10 minuten eruit vliegen. Ik verwacht dat zij toch ook wel redelijk open zullen gaan spelen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Kiev hoeft het spel niet te maken morgen, da's het probleem. 0-0 is genoeg en hoe langer het 0-0 blijft hoe meer risico Feyenoord moet nemen. Het lijkt me een tamelijk kansloze onderneming eigenlijk. Hopen maar dat het meezit. Een afzwaaier die er zomaar invliegt. Een blunder vd scheids of vieze tackle van Kiev waardoor die heerlijke verontwaardigde opgefokte Kuipsfeer ontstaat.
Dit inderdaad. Ze hebben vorige week toch gezien dat we plotseling kunnen scoren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Kiev er ook niet echt gelukkig van wordt als het heel lang 0-0 blijft. Dan kun je idd op een afzwaaier in de laatste 10 minuten eruit vliegen. Ik verwacht dat zij toch ook wel redelijk open zullen gaan spelen.
Hahaha die kerel bij 0:48 trapt gewoon die politiehond wegquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:21 schreef Happel het volgende:
Jongens positief blijven! Wij helpen ze er doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |