Hij kost een vermogen aan salaris.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die verdediger gaat niet ten koste van een spits.
Ik snap niet waarom men zo anti-Mathijsen is. Beetje ervaring zal de verdediging goed doen en in het Nederlands elftal heeft hij het nooit echt slecht gedaan. Kan prima mee bij Feyenoord.
1. Binnen het budget.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kost een vermogen aan salaris.
Hij is al 32.
Hij is blessuregevoelig.
Hij wilt een langdurig contract.
Ik ben bang voor Tim de Cler the 2nd.
Hij geeft de verdediging een enorme kwaliteitsboostquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kost een vermogen aan salaris.
Hij is al 32.
Hij is blessuregevoelig.
Hij wilt een langdurig contract.
Ik ben bang voor Tim de Cler the 2nd.
Een onderbuikgevoel, can't help itquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij geeft de verdediging een enorme kwaliteitsboost
Hij kan een absolute leider zijn in de verdediging en heel het elftal.
Hij is bereid heel veel in te leveren.
Blessuregevoelig? Dat was Vlaar ook
Hij wil een langdurig contract? Wie zegt dat/ waar is dat bevestigd?
Hoezo Tim de Cler 2ndWaar is dat op gebaseerd?
Ze hebben nooit een bod op Mathijsen uitgebracht. Hoeft toch ook helemaal niet? Hij is transfervrij dacht ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:17 schreef Cara het volgende:
als ik zo op sbs 6 kijk gaat ajax zn bod op Mathijsen verhogen vanavond
Zie het eerlijk gezegd ook niet zo zitten. Het kan sowieso alleen maar gaan tegenvallen. Dat hij om de haverklap geblesseerd raakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een onderbuikgevoel, can't help it
Officieel is hij niet transfervrij, zijn contract loopt nog 1 jaar door, maar omdat Malaga het salaris momenteel niet meer kan betalen en hem op zich graag van de hand doen is het heel aannemelijk geworden dat ze hem zonder transfervergoeding laten gaan (heb ik gelezen, maar geen bronquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben nooit een bod op Mathijsen uitgebracht. Hoeft toch ook helemaal niet? Hij is transfervrij dacht ik.
Cabral loopt nu ook in Londen.... Momenteel aan kop.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef Muto het volgende:
Die Schaken doet mee aan de 100m onder de naam Churandy Martina?
Als je vindt dat er ervaring moet komen in de achterhoede: hoe dik gezaaid denk je dat de ervaren verdedigers zijn die binnen bereik van Feyenoord liggen en waaraan de jonkies zich op kunnen trekken en de fijne kneepjes van leren?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie het eerlijk gezegd ook niet zo zitten. Het kan sowieso alleen maar gaan tegenvallen. Dat hij om de haverklap geblesseerd raakt.
Ervaring moet er wel komen achterin. Gaat namelijk echt niet werken met het verdedigende aspect nu. Mulder mist de zekerheid en de rest is nog te jong om een echte leider te zijn. De Vrij, maar ook de andere spelers, hebben iemand nodig die ze beter kan maken op meerdere aspecten van het spel.
Daar kan ik er nog wel zoéén vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:04 schreef chrisr het volgende:
altijd wel een grote fout per wedstrijd
Eens. Afgelopen seizoen heeft-ie 28 wedstrijden gespeeld voor de nr 4 van de primera division. En hij heeft 80 interlands op z'n naam. Hij mag dan niet foutloos zijn, maar we hebben het hier echt niet over een tweede De Cler of zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:04 schreef chrisr het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nooit echt fan geweest ben van Mathijssen, altijd wel een grote fout per wedstrijd, maar de laatste tijd is hij volgens mij gewoon degelijk geweest. En degelijk wil je juist hebben bij een CV, creativiteit is voor het middenveld en een bonus als dat van achter uit kan komen.
Plus de bak ervaring in 2 sterke competities die hij mee zou brengen....ik zeg doen!
Dat. Niet mega-gecharmeerd van hem op Nederlands elftal, lees, wereldtop, niveau, maar zal in de eredivisie gelijk bij de beste verdedigers horen. Ik zeg Doen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Afgelopen seizoen heeft-ie 28 wedstrijden gespeeld voor de nr 4 van de primera division. En hij heeft 80 interlands. Hij mag dan niet foutloos zijn, maar we hebben het hier echt niet over een tweede De Cler of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |