vraag om een foto via twitter fb!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:34 schreef Cara het volgende:
ik word net gebeld door een vriend van mij dat Mathijsen in Rdam is gesignaleerd
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:35 schreef Cara het volgende:
weet daarbij niet of ie me zit te dollen maar hij werkt bij Feyenoord als rondleider
hij heeft het zelf niet gezien.quote:
Gehoord van de vriendin van de secretaresse van Gudde die onder het bureau de lakens een telefoongesprek hoordequote:
Zet het op Fr12 dan worden ze helemaal gekquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:59 schreef Cara het volgende:
hehe haters. hij heeft t wel vaker goed. geloven jullie het toch niet
Je weet dat het nu allang over iets anders gaat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Misschien moeten jullie in een apart topic maar bespreken waar je je pieletje wel of niet graag inhangt en of je wilt dat voetballers dit ook (ongestoord kunnen) doen. Dan kunnen we het hier weer over Feyenoord hebben
bedankt voor het weer terug brengen van een allang gepasseerd onderwerp. homo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Misschien moeten jullie in een apart topic maar bespreken waar je je pieletje wel of niet graag inhangt en of je wilt dat voetballers dit ook (ongestoord kunnen) doen. Dan kunnen we het hier weer over Feyenoord hebben
Valt mee hoor. Stuk welvarender dan voorheen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:13 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat land is zo fucking arm dat het een wonder is dat ze sowieso komen.
Dat zeker, maar op Polen blijven ze best wel achter hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Stuk welvarender dan voorheen.
Inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:17 schreef Cara het volgende:
als ik zo op sbs 6 kijkt gaat ajax zn bod op Mathijsen verhogen vanavond
Lekker voor hem, nu nog die 2 bij de Duitsersquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:23 schreef Muto het volgende:
Die Wijnaldem gaat het ook maken dit seizoen.
Fer die speelt de laatste weken wel redelijk, wat ik zo zie. Die Castaignos gaat het echt zwaar krijgen daar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker voor hem, nu nog die 2 bij de Duitsers
Maar hij was toch al gesignaleerd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:17 schreef Cara het volgende:
als ik zo op sbs 6 kijk gaat ajax zn bod op Mathijsen verhogen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |