quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Divje het volgende:
Stiekem je schwanz buiten je broek hangen op elke foto
Ze heeft de afspraak al gemaakt. Ik moest zelfs een "style" uitzoeken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Hopelijk wordt TS gewoon getrolled door z'n vriendin
Ik zal de 'leukste' eruit vissen en hier posten okquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ze heeft de afspraak al gemaakt. Ik moest zelfs een "style" uitzoeken.
Zwart wit (dat leek me dan nog het minst erge). Een ietwat oude style. Want dat is zo stijlvol en chique. Jeweetwel.quote:
Ja, jou ook...quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
"En daarna zetten we ze op facebook!![]()
"
"We kunnen zwart-wit en sepia foto's doen!!!"
Het ga jullie goed, knullen.
Kinky met je schoonmoederquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ze heeft de afspraak al gemaakt. Ik moest zelfs een "style" uitzoeken.
Wie is Roel?quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik zal de 'leukste' eruit vissen en hier posten ok
Mijn vriendin is knapper dan dat.quote:
Ik ben nog niet kaal, maar die duim is een goede tip.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:11 schreef kwiwi het volgende:
Vraag gelijk even of ze die grote kale plek op je hoofd wegshoppen TS, en wellicht de duim van je vriendin wat kleiner kunnen laten lijken.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Linda94 het volgende:
[..]
jullie zien er goed uit! Leuk koppel!
[..]
Nee maar met je dienblad vol eten droog naast elkaar een gezamelijke fotoshoot noemen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit ziet er dan weer niet zo verschrikkelijk uit.
[..]
[..]
Dit vind ik eigenlijk de best gecomposeerde foto van het topicquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee maar met je dienblad vol eten droog naast elkaar een gezamelijke fotoshoot noemen.
alleen heeft de vriendin van ts een beetje een hazenbekkiequote:
quote:
kloonquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Haha, zie je dat? Gadverdamme.
omfg die laatste.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Het kan ook leuk
[ afbeelding ]
Heel erg
[ afbeelding ]
Je begrijpt het weer lekker zie ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Divje het volgende:
Dat is zo'n ding dat boven je benen, maar onder je lichaam hangt en alleen bij jongetjes.quote:
Daarom moet TS ook vluchten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:06 schreef rosepetals het volgende:
Ja ik wil je niet bang maken hoor, maar alle stelletjes die ik ken die zo'n shoot hebben gehouden hebben zich daarna binnen een jaar verloofd.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:07 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Daarom moet TS ook vluchten.
Of een mooie fotoshoot met rozeblaadjes ( 50 euro extra, voor het versnipperen van wat rozen.)
Oh maar ik wil mij best verloven met dit meisje hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:06 schreef rosepetals het volgende:
Ja ik wil je niet bang maken hoor, maar alle stelletjes die ik ken die zo'n shoot hebben gehouden hebben zich daarna binnen een jaar verloofd.
Ahhh dat is liefquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Oh maar ik wil mij best verloven met dit meisje hoor![]()
![]()
Weet je hoe tof ze is
Tijdens een duiksessie in haar thuisland op watervast papier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ahhh dat is liefAh heb je al een idee hoe je haar zou vragen?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:10 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Tijdens een duiksessie in haar thuisland op watervast papier.
Al is het wel te hopen dat de schoonmoeder dan al weg is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef FL_Freak het volgende:
Gewoon doen TS. De sex die je erna krijgt ervoor zal onvergetelijk zijn.
Das mooi ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel mooi. En dan gezellig met z'n 3e
RIP aan de nabestaanden alvastquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Oh maar ik wil mij best verloven met dit meisje hoor![]()
![]()
Weet je hoe tof ze is
Zo cornyquote:"Lieverd, als jij er bent op mijn verjaardag, is dat het beste cadeau dat ik me maar kan indenken!"
Ze zei het in het Engels, dus het klonk iets minder dramatischquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Das mooi ja.
Echter loopt het meestal op zoiets uit, maar dan ³
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds wat er zo bijzonder is aan deze foto.
Leeft die gast nog die altijd de park loopt te checken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Snap je deze foto dan wel?
[ afbeelding ]
Nostalgiequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Snap je deze foto dan wel?
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar ik kan er nog iedere keer om lachen!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds wat er zo bijzonder is aan deze foto.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Das mooi ja.
Echter loopt het meestal op zoiets uit, maar dan ³
[ afbeelding ]
Ts had beloofd dat zij zelf een cadeau mocht uitkiezen en ongeacht wat het was dat hij haar wensen/eisen zou inwilligen. Dus ts, mits een man van zijn woord, heeft geen andere keus dan hier aan mee te doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Grow some balls TS..
Als mijn vriendin met dat soort ideeën aankwam keek ik haar altijd aan met de volgende blik :![]()
![]()
Dan wist ze genoeg en waagde ze het niet nog een keer te vragen..
Oke, eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ze nu wel mn ex is, maargoed
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef Bonkers. het volgende:
Laat snel een hakenkruis tatoeëren op je voorhoofd. Sowieso dat de fotoshoot wordt gecanceld en anders hebben wij hier legendarische foto's.
pics or it didnt happenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:14 schreef PalmRoyale het volgende:
Wij hebben ook een keer een fotoshoot gedaan maar omdat we niet helemaal normaal zijn werden het nogal bizarre foto's. Zo sta ik bv achter mijn vriendin met een gestoorde blik in mijn ogen en een mes bij haar keel en heeft de fotograaf een grote snee op haar keel geshopt waar bloed uit spuitOp een andere foto houdt mijn vriendin een nep pistool bij mijn hoofd en heeft de fotograaf een regen van bloed en hersenen geshopt
Die 2 foto's hangen in groot formaat aan de muur
Ik zie het al voor me, ts met een rozenblaadje op zijn erecte piemel naast zijn naakte schoonmoederquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel mooi. En dan gezellig met z'n 3e
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:32 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, ts met een rozenblaadje op zijn erecte piemel naast zijn naakte schoonmoeder
Misschien is dat wel het thema van de fotoshoot?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:25 schreef LovingMe het volgende:
Die vriendin van TS![]()
TS, je kunt beter je zeepje per ongeluk op de vloer laten vallen en verkracht worden, dan op deze manier
GeStefanPostma'd door z'n schoonmoeder, terwijl ze allebei lief in de camera lachen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het thema van de fotoshoot?
Ze bestaan echtquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:13 schreef pussycatdoll het volgende:
gewoon doen ts, misschien komt dit er ooit nog wel van.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef jeroen25 het volgende:
De eerste foto is klaar!
[ afbeelding ]
Iemand was je voor met deze foto.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef jeroen25 het volgende:
De eerste foto is klaar!
[ afbeelding ]
Xoiexo geld uitgeven om met je rotkop te horen te krijgen dat dit "echt de perfecte foto" is waar je zo leuke op staat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef Saisai het volgende:
WhahahahVan die semi-professionele foto's op facebook waar ik mensen altijd om uitlach!
![]()
Kijk nog eens goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand was je voor met deze foto.
Mm, mag je als lelijke vrouw niet op foto's staan dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Saisai het volgende:
Het zijn ook vaak van die net-te-lelijke wijven die zichzelf wél mooi vinden die dat soort shoots doen.
Nee meisje, ook met een andere belichting heb je een rotkop.
Waar precies zeg ik dat dit niet mag? Mn fobo staat er vol mee, ik kan het alleen maar aanmoedigen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mm, mag je als lelijke vrouw niet op foto's staan dan?
Mijn meisje niet hoor die is superleukquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Saisai het volgende:
Het zijn ook vaak van die net-te-lelijke wijven die zichzelf wél mooi vinden die dat soort shoots doen.
Uiteraard.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Mijn meisje niet hoor die is superleuk
Oke, dan gooi ik mijn camera nog niet uit het raamquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
Waar precies zeg ik dat dit niet mag? Mn fobo staat er vol mee, ik kan het alleen maar aanmoedigen!
Jeej! \quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, dan gooi ik mijn camera nog niet uit het raam
Dat vindt iedere kerel van zijn vriendinquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Mijn meisje niet hoor die is superleuk
Doe eens normaal jij wat ben jij voor monster :Squote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Saisai het volgende:
Dit moet wel de lelijkste trouwjurk zijn die ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:13 schreef pussycatdoll het volgende:
Ze zien er op die foto's vaak wel een stukje beter uit dan normaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Saisai het volgende:
Die hele poespas eromheen maakt het alleen maar erger. Sowieso ben ik nooit echt onder de indruk van foto's tenzij er echt iets speciaals mee gedaan is, en daarmee bedoel ik niet instagram.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Ze zien er op die foto's vaak wel een stukje beter uit dan normaal.
Instagram bewerkt ook nice.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Die hele poespas eromheen maakt het alleen maar erger. Sowieso ben ik nooit echt onder de indruk van foto's tenzij er echt iets speciaals mee gedaan is, en daarmee bedoel ik niet instagram.
Ik verander mn eigen foto ook echt sporadisch op facebook. Nobody cares.
Wat een ontzettende kut bruiloftquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit moet wel de lelijkste trouwjurk zijn die ik ooit heb gezien.
En schoenen. Mijn god, volledig platte schoenenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Goedendag, beste mensen, het is de conducteur.
Mijn vriendin is bijna jarig en uiteraard had ik nog niet het denkvermogen opgebouwd om zelf een cadeau voor haar te verzinnen. Daarom vroeg ik haar, gehaaid als ik ben, "Uhm, schatje, wat wil je voor je verjaardag? Zeg maar wat je wilt en ik regel het"
Uiteraard zei ze toen: "Lieverd, als jij er bent op mijn verjaardag, is dat het beste cadeau dat ik me maar kan indenken!"
MOOI! Opgelost. Ik kan weer naar mijn pc.
Oh, dat zijn die twee van die foto, hahahaha.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind haar mooier op die foto.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Oh, dat zijn die twee van die foto, hahahaha.
Ja, ik ook. Daar lijkt ze ook nog wel een beetje vlot, in dit filmpje wordt duidelijk dat ze een saaie miep is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind haar mooier op die foto.
Nee joh alsof ik ooit nog een meisje vindquote:
Bedankt broederquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Sterkte, TS. Ik heb met je te doen zoals met Dries Roelvink in z'n speelfilm.Je zó machteloos voelen. Nogmaals, sterkte.
Ik was een keer met mijn vriendin aan het batsen in een steeg maar toen kwamen er mensen langs, dus ik snel me broek ophijsen maar me eikel keek nog boven me broek uit naar buitenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Divje het volgende:
Nee. Wel alvast wat mooiboy pics opgezocht voor de juiste pose en gezichtsuitdrukkingen. Straks oefensessie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:03 schreef rosepetals het volgende:
Heb je al geoefend voor de spiegel?
Spannend hoor. Wat ga je aandoen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nee. Wel alvast wat mooiboy pics opgezocht voor de juiste pose en gezichtsuitdrukkingen. Straks oefensessie.
Een pak of tenminste een overhemd, denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Spannend hoor. Wat ga je aandoen?
Jaja als de foto's er zijn laat ik het wel wetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:12 schreef rosepetals het volgende:
Natuurlijk moet je het niet uitmaken
Mag ik de foto's via de DM zien?Ik heb van veeeel users foto's gezien en ik hou het allemaal voor mezelf. Beloofd.
Yes!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:15 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Jaja als de foto's er zijn laat ik het wel weten
Laat me raden, veel piemelfoto's?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:12 schreef rosepetals het volgende:
Mag ik de foto's via de DM zien?Ik heb van veeeel users foto's gezien en ik hou het allemaal voor mezelf. Beloofd.
Koop dan alvast een cadeau voor volgend jaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:57 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nee joh alsof ik ooit nog een meisje vind
Ze lijken wel intens gelukkig. Wel 3e generatie incestkinderen, maargoed. Het zij zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind haar mooier op die foto.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:12 schreef rosepetals het volgende:
Als het zoiets wordt mogen we niet klagen, lijkt mequote:
Gaat het?quote:
Geeft die vrouw haar dochter nou een kutknietje?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Toradora het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan met TS ertussen
En die smilies staan allemaal in de juiste volgorde?quote:
Ja!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En die smilies staan allemaal in de juiste volgorde?
Dit slaat echt nergens op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ja!
Snachts het cadeau plan, dus toen de gaap.
Toen hij het hoorde, had hij even iets van dafuq?
Volgende dag was hij verdrietig, paar dagen later gingen ze trouwen, en nu mag hij niet meer FOK!ken
Ik vind het toch wel wat hebben hoor. De man vat een heel topic samen in slechts enkele smilies, waarvoor sjapo.quote:
Inderdaad, Ik ben benieuwd hoe je er op staat!quote:
Een paar maanden later wil hij zich al verlovenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik dacht dat jij gewoon liever voor altijd alleen was, TS?Je had het aan kunnen zien komen.
Wat is zijn probleem? Op 2:16quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:13 schreef pussycatdoll het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Wat is zijn probleem? Op 2:16
[..]
Mijn mening is ietwat bijgedraaid, maar het grootste gedeelte van de OP is nog steeds van toepassing.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik dacht dat jij gewoon liever voor altijd alleen was, TS?Je had het aan kunnen zien komen.
We beginnen je kwijt te raken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Mijn mening is ietwat bijgedraaid, maar het grootste gedeelte van de OP is nog steeds van toepassing.
Ik zou koste wat het koste vermijden dat ze op Facebook komen (jij mag ook wel een voorwaarde er aan hangen neem ik aan), want uiteraard ben je dan de komende tijd de grap van de virendengroep en lang nadat de relatie - mocht het stuk lopen - uit is kun je er nog mee geconfronteerd worden daar fotoshoots van stelletjes weleens de nijging hebben om een eigen leven te gaan leiden over internet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Mijn mening is ietwat bijgedraaid, maar het grootste gedeelte van de OP is nog steeds van toepassing.
Ze is een Vietnamese. We kennen elkaar al best lang en na mijn studie (half jaar) gaan we samenwonen in Vietnamquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
Haha
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar je vriendin.
Thank you come againquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ze is een Vietnamese. We kennen elkaar al best lang en na mijn studie (half jaar) gaan we samenwonen in Vietnam![]()
![]()
Ze is het tofste en leukste meisje ooit. Dus een fotoshoot neem ik dan maar voor lief.
Tijd om dit te blijven volgen dus!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:56 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
De foto's komen echt mensen. Beloofd. Heb een beetje geduld. Ze komen er binnen een paar dagen aan
TS of zijn gleuf is dus extreem lelijk aangezien de fotograaf 3 dagen moet fotoshoppenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:56 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
De foto's komen echt mensen. Beloofd. Heb een beetje geduld. Ze komen er binnen een paar dagen aan
Eerst moet mijn vriendin 50 foto's selecteren. Die worden dan (eventueel) licht bewerkt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:28 schreef gers het volgende:
[..]
TS of zijn gleuf is dus extreem lelijk aangezien de fotograaf 3 dagen moet fotoshoppen
Ze is mijn vriendin. Geen prostituee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
vietnameeshoeveel heb je betaald
?
picsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ze is mijn vriendin. Geen prostituee.
maar westerse mannen betalen voor een Aziatische vriendinquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen die naar Vietnam zijn geweest en daar een vrouw zijn "tegen gekomen"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Hell, ik ben zelf een vrouw en zou zelf nooit op het idee komen, laat staan dat ik me laat overhalen tot zoiets. Echt afschuwelijk dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef Micson het volgende:
Aan zulke onzin zou ik NOOIT van mijn leven beginnen, kan me niet schelen of mijn vriendin het op haar sterfbed zou vragen; dat is voor mij een keiharde grens.
Je verliest sowieso zowel je waardigheid als geloofwaardigheid als man als je je hieraan waagt.
Trouwen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hell, ik ben zelf een vrouw en zou zelf nooit op het idee komen, laat staan dat ik me laat overhalen tot zoiets. Echt afschuwelijk dit.
Deze vrouw snapt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hell, ik ben zelf een vrouw en zou zelf nooit op het idee komen, laat staan dat ik me laat overhalen tot zoiets. Echt afschuwelijk dit.
Dan moet je ook weer foto's maken.quote:
Nee. Vieze westerse mannen betalen voor een te jonge en te knappe vriendin. Ik ben niet vies en niet oud en niet lelijk en mijn vriendin betaalt net zoveel binnen onze relatie als ik (of we hanteren in ieder geval een normale eerlijke verdeling van de kosten).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar westerse mannen betalen voor een Aziatische vriendin
Je bent duidelijk nog nooit in Vietnam geweest. Vietnam is wat dat betreft namelijk niet te vergelijken met landen als Thailand en Cambodia. In Vietnam zijn de vrouwen veel trotser en zullen minder snel zulke dingen doen. Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:16 schreef antfukker het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen die naar Vietnam zijn geweest en daar een vrouw zijn "tegen gekomen"
Idd zeg... die kunnen behoorlijk vlammenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit in Vietnam geweest. Vietnam is wat dat betreft namelijk niet te vergelijken met landen als Thailand en Cambodia. In Vietnam zijn de vrouwen veel trotser en zullen minder snel zulke dingen doen. Je weet niet waar je het over hebt.
Preciesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd zeg... die kunnen behoorlijk vlammenen ze zijn vaak mooier.
Ik zou ze niet met westerse dames vergelijken want dat zijn over het algemeen dikke koeien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
PreciesJe hebt een vietnamees meisje echt niet 1,2,3 voor je gewonnen. Daar moet je gewoon, net als bij westerse meisjes, je best voor doen.
Niet allemaal tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou ze niet met westerse dames vergelijken want dat zijn over het algemeen dikke koeien.
ALLEMAALLL!!quote:
Nu zijn splinterdunne meisjes ook weer niet "je van het", wat jij broeder?quote:
Als het maar in proportie is en niet meer dan 80kg weegt :Squote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nu zijn splinterdunne meisjes ook weer niet "je van het", wat jij broeder?
Ik hield me gewoon aan mijn woord. Ik heb haar nu eenmaal gezegd dat ze zelf een cadeau uit mocht kiezen. Inderdaad, hier had ik geen rekening mee gehouden. Maar een belofte is een belofte.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
TS heeft thuis duidelijk altijd het laatste woord
okay schatje
westerse meisjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
PreciesJe hebt een vietnamees meisje echt niet 1,2,3 voor je gewonnen. Daar moet je gewoon, net als bij westerse meisjes, je best voor doen.
Zit je ook alleen maar een beetje te stangen, vind het erg lief van je dat je dit doet voor je vriendinnetjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik hield me gewoon aan mijn woord. Ik heb haar nu eenmaal gezegd dat ze zelf een cadeau uit mocht kiezen. Inderdaad, hier had ik geen rekening mee gehouden. Maar een belofte is een belofte.
Wij betaalden omgerekend ongeveer 150 euro ofzo. Dat is dan de hele dag en op verschillende locaties. In Nederland zal het wellicht duurder zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Hoeveel kost zo'n photoshoot eigenlijk?
En NEE, ik wil het niet zelf gaan doen.
okquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zit je ook alleen maar een beetje te stangen, vind het erg lief van je dat je dit doet voor je vriendinnetje
Hoe lang zijn jullie al samen?
Dat valt me nog reuze mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Wij betaalden omgerekend ongeveer 150 euro ofzo. Dat is dan de hele dag en op verschillende locaties. In Nederland zal het wellicht duurder zijn
Ja. Maar in Vietnam valt de prijs altijd wel meequote:
Zo, dat is wel een stap.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ze is een Vietnamese. We kennen elkaar al best lang en na mijn studie (half jaar) gaan we samenwonen in Vietnam![]()
![]()
Ze is het tofste en leukste meisje ooit. Dus een fotoshoot neem ik dan maar voor lief.
Een prima stap. Vietnam is thuis voor mijquote:
Ja ja, in a few daysquote:
copy pasten bedoel je?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Levolution het volgende:
Sowieso gaat die Vietnamees wel wat glitters en hartjes erin shoppen enzo.
Waarom denk je dat dit een trolltopic is?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Nou, dan komt dit trolltopic tot een spetterend einde... Ben benieuwd!
Ze staat toch echt op de foto's hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:12 schreef Pallas-Athene het volgende:
Even doorgelezen dit topic.
Hopelijk geen 2 of 3 delen hiervan, want foto's van vriendin van TS zullen nooit komen.
Geen enkele vent doet zoiets natuurlijk gekkiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit een trolltopic is?
Ze zal er best op staan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ze staat toch echt op de foto's hoor
T zal je nog verbazenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Geen enkele vent doet zoiets natuurlijk gekkie
Wacht maar afquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:14 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ze zal er best op staan.
Maar iets zegt me dat je een hoop praatjes hebt, maar niet van plan ben deze te plaatsen hier.
Lang genoeg gewacht.quote:
Wat doe je nou moeilijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Lang genoeg gewacht.
Tip: volgende keer als je weer eens een topic wil maken als dit, zorg dat je foto's er bij hebt.
Scheelt je een hoop geloofwaardigheid.
DIe heb je nu verspeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd beter achter spoilerDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Ok.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Wat doe je nou moeilijkWacht gewoon af tot vanavond, of blijf anders weg. En anders ga je maar klagen bij een modje, vind ik ook prima.
OMG TS IS VIN DIESEL EN ZN WIJF IS... een of ander bruut lekker wijf die jullie allemaal kennen en ik niet omdat ik nooit tv kijkquote:
Prodent smile.quote:
Ass to mouth dit.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:18 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ok.
Je hebt dan tot vanavond de tijd om een geschikte foto te vinden op het web.
Succes.
Jullie kunnen inderdaad vanavond foto's verwachten en die vergelijken met de foto's uit mijn fotoboek om te verifieren dat ik het echt ben. Stelletje zeikwijven. Pleur lekker op als het je niet aanstaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
OMG TS IS VIN DIESEL EN ZN WIJF IS... een of ander bruut lekker wijf die jullie allemaal kennen en ik niet omdat ik nooit tv kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |