copy pasten bedoel je?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef Levolution het volgende:
Sowieso gaat die Vietnamees wel wat glitters en hartjes erin shoppen enzo.
Waarom denk je dat dit een trolltopic is?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Nou, dan komt dit trolltopic tot een spetterend einde... Ben benieuwd!
Ze staat toch echt op de foto's hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:12 schreef Pallas-Athene het volgende:
Even doorgelezen dit topic.
Hopelijk geen 2 of 3 delen hiervan, want foto's van vriendin van TS zullen nooit komen.
Geen enkele vent doet zoiets natuurlijk gekkiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit een trolltopic is?
Ze zal er best op staan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ze staat toch echt op de foto's hoor
T zal je nog verbazenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Geen enkele vent doet zoiets natuurlijk gekkie
Wacht maar afquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:14 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ze zal er best op staan.
Maar iets zegt me dat je een hoop praatjes hebt, maar niet van plan ben deze te plaatsen hier.
Lang genoeg gewacht.quote:
Wat doe je nou moeilijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Lang genoeg gewacht.
Tip: volgende keer als je weer eens een topic wil maken als dit, zorg dat je foto's er bij hebt.
Scheelt je een hoop geloofwaardigheid.
DIe heb je nu verspeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd beter achter spoilerDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Ok.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Wat doe je nou moeilijkWacht gewoon af tot vanavond, of blijf anders weg. En anders ga je maar klagen bij een modje, vind ik ook prima.
OMG TS IS VIN DIESEL EN ZN WIJF IS... een of ander bruut lekker wijf die jullie allemaal kennen en ik niet omdat ik nooit tv kijkquote:
Prodent smile.quote:
Ass to mouth dit.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:18 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ok.
Je hebt dan tot vanavond de tijd om een geschikte foto te vinden op het web.
Succes.
Jullie kunnen inderdaad vanavond foto's verwachten en die vergelijken met de foto's uit mijn fotoboek om te verifieren dat ik het echt ben. Stelletje zeikwijven. Pleur lekker op als het je niet aanstaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
OMG TS IS VIN DIESEL EN ZN WIJF IS... een of ander bruut lekker wijf die jullie allemaal kennen en ik niet omdat ik nooit tv kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |