quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef Bonkers. het volgende:
Laat snel een hakenkruis tatoeëren op je voorhoofd. Sowieso dat de fotoshoot wordt gecanceld en anders hebben wij hier legendarische foto's.
pics or it didnt happenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:14 schreef PalmRoyale het volgende:
Wij hebben ook een keer een fotoshoot gedaan maar omdat we niet helemaal normaal zijn werden het nogal bizarre foto's. Zo sta ik bv achter mijn vriendin met een gestoorde blik in mijn ogen en een mes bij haar keel en heeft de fotograaf een grote snee op haar keel geshopt waar bloed uit spuitOp een andere foto houdt mijn vriendin een nep pistool bij mijn hoofd en heeft de fotograaf een regen van bloed en hersenen geshopt
Die 2 foto's hangen in groot formaat aan de muur
Ik zie het al voor me, ts met een rozenblaadje op zijn erecte piemel naast zijn naakte schoonmoederquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel mooi. En dan gezellig met z'n 3e
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:32 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, ts met een rozenblaadje op zijn erecte piemel naast zijn naakte schoonmoeder
Misschien is dat wel het thema van de fotoshoot?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:25 schreef LovingMe het volgende:
Die vriendin van TS![]()
TS, je kunt beter je zeepje per ongeluk op de vloer laten vallen en verkracht worden, dan op deze manier
GeStefanPostma'd door z'n schoonmoeder, terwijl ze allebei lief in de camera lachen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het thema van de fotoshoot?
Ze bestaan echtquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:13 schreef pussycatdoll het volgende:
gewoon doen ts, misschien komt dit er ooit nog wel van.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef jeroen25 het volgende:
De eerste foto is klaar!
[ afbeelding ]
Iemand was je voor met deze foto.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef jeroen25 het volgende:
De eerste foto is klaar!
[ afbeelding ]
Xoiexo geld uitgeven om met je rotkop te horen te krijgen dat dit "echt de perfecte foto" is waar je zo leuke op staat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef Saisai het volgende:
WhahahahVan die semi-professionele foto's op facebook waar ik mensen altijd om uitlach!
![]()
Kijk nog eens goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iemand was je voor met deze foto.
Mm, mag je als lelijke vrouw niet op foto's staan dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Saisai het volgende:
Het zijn ook vaak van die net-te-lelijke wijven die zichzelf wél mooi vinden die dat soort shoots doen.
Nee meisje, ook met een andere belichting heb je een rotkop.
Waar precies zeg ik dat dit niet mag? Mn fobo staat er vol mee, ik kan het alleen maar aanmoedigen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mm, mag je als lelijke vrouw niet op foto's staan dan?
Mijn meisje niet hoor die is superleukquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Saisai het volgende:
Het zijn ook vaak van die net-te-lelijke wijven die zichzelf wél mooi vinden die dat soort shoots doen.
Uiteraard.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Mijn meisje niet hoor die is superleuk
Oke, dan gooi ik mijn camera nog niet uit het raamquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
Waar precies zeg ik dat dit niet mag? Mn fobo staat er vol mee, ik kan het alleen maar aanmoedigen!
Jeej! \quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, dan gooi ik mijn camera nog niet uit het raam
Dat vindt iedere kerel van zijn vriendinquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Mijn meisje niet hoor die is superleuk
Doe eens normaal jij wat ben jij voor monster :Squote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Saisai het volgende:
Dit moet wel de lelijkste trouwjurk zijn die ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:13 schreef pussycatdoll het volgende:
gewoon doen ts, misschien komt dit er ooit nog wel van.
Ze zien er op die foto's vaak wel een stukje beter uit dan normaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Saisai het volgende:
Die hele poespas eromheen maakt het alleen maar erger. Sowieso ben ik nooit echt onder de indruk van foto's tenzij er echt iets speciaals mee gedaan is, en daarmee bedoel ik niet instagram.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Ze zien er op die foto's vaak wel een stukje beter uit dan normaal.
Instagram bewerkt ook nice.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Die hele poespas eromheen maakt het alleen maar erger. Sowieso ben ik nooit echt onder de indruk van foto's tenzij er echt iets speciaals mee gedaan is, en daarmee bedoel ik niet instagram.
Ik verander mn eigen foto ook echt sporadisch op facebook. Nobody cares.
Wat een ontzettende kut bruiloftquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit moet wel de lelijkste trouwjurk zijn die ik ooit heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |