Je begrijpt het weer lekker zie ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Divje het volgende:
Stiekem je schwanz buiten je broek hangen op elke foto
Dat is zo'n ding dat boven je benen, maar onder je lichaam hangt en alleen bij jongetjes.quote:
Daarom moet TS ook vluchten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:06 schreef rosepetals het volgende:
Ja ik wil je niet bang maken hoor, maar alle stelletjes die ik ken die zo'n shoot hebben gehouden hebben zich daarna binnen een jaar verloofd.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:07 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Daarom moet TS ook vluchten.
Of een mooie fotoshoot met rozeblaadjes ( 50 euro extra, voor het versnipperen van wat rozen.)
Oh maar ik wil mij best verloven met dit meisje hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:06 schreef rosepetals het volgende:
Ja ik wil je niet bang maken hoor, maar alle stelletjes die ik ken die zo'n shoot hebben gehouden hebben zich daarna binnen een jaar verloofd.
Ahhh dat is liefquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Oh maar ik wil mij best verloven met dit meisje hoor![]()
![]()
Weet je hoe tof ze is
Tijdens een duiksessie in haar thuisland op watervast papier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ahhh dat is liefAh heb je al een idee hoe je haar zou vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |