Je begrijpt het weer lekker zie ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Divje het volgende:
Stiekem je schwanz buiten je broek hangen op elke foto
Dat is zo'n ding dat boven je benen, maar onder je lichaam hangt en alleen bij jongetjes.quote:
Daarom moet TS ook vluchten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:06 schreef rosepetals het volgende:
Ja ik wil je niet bang maken hoor, maar alle stelletjes die ik ken die zo'n shoot hebben gehouden hebben zich daarna binnen een jaar verloofd.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:07 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Daarom moet TS ook vluchten.
Of een mooie fotoshoot met rozeblaadjes ( 50 euro extra, voor het versnipperen van wat rozen.)
Oh maar ik wil mij best verloven met dit meisje hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:06 schreef rosepetals het volgende:
Ja ik wil je niet bang maken hoor, maar alle stelletjes die ik ken die zo'n shoot hebben gehouden hebben zich daarna binnen een jaar verloofd.
Ahhh dat is liefquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Oh maar ik wil mij best verloven met dit meisje hoor![]()
![]()
Weet je hoe tof ze is
Tijdens een duiksessie in haar thuisland op watervast papier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ahhh dat is liefAh heb je al een idee hoe je haar zou vragen?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:10 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Tijdens een duiksessie in haar thuisland op watervast papier.
Al is het wel te hopen dat de schoonmoeder dan al weg is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef FL_Freak het volgende:
Gewoon doen TS. De sex die je erna krijgt ervoor zal onvergetelijk zijn.
Das mooi ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel mooi. En dan gezellig met z'n 3e
RIP aan de nabestaanden alvastquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Oh maar ik wil mij best verloven met dit meisje hoor![]()
![]()
Weet je hoe tof ze is
Zo cornyquote:"Lieverd, als jij er bent op mijn verjaardag, is dat het beste cadeau dat ik me maar kan indenken!"
Ze zei het in het Engels, dus het klonk iets minder dramatischquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Das mooi ja.
Echter loopt het meestal op zoiets uit, maar dan ³
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds wat er zo bijzonder is aan deze foto.
Leeft die gast nog die altijd de park loopt te checken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Snap je deze foto dan wel?
[ afbeelding ]
Nostalgiequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Snap je deze foto dan wel?
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar ik kan er nog iedere keer om lachen!quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:31 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds wat er zo bijzonder is aan deze foto.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Das mooi ja.
Echter loopt het meestal op zoiets uit, maar dan ³
[ afbeelding ]
Ts had beloofd dat zij zelf een cadeau mocht uitkiezen en ongeacht wat het was dat hij haar wensen/eisen zou inwilligen. Dus ts, mits een man van zijn woord, heeft geen andere keus dan hier aan mee te doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Grow some balls TS..
Als mijn vriendin met dat soort ideeën aankwam keek ik haar altijd aan met de volgende blik :![]()
![]()
Dan wist ze genoeg en waagde ze het niet nog een keer te vragen..
Oke, eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ze nu wel mn ex is, maargoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |