Tijd om dit te blijven volgen dus!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:56 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
De foto's komen echt mensen. Beloofd. Heb een beetje geduld. Ze komen er binnen een paar dagen aan
TS of zijn gleuf is dus extreem lelijk aangezien de fotograaf 3 dagen moet fotoshoppenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:56 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
De foto's komen echt mensen. Beloofd. Heb een beetje geduld. Ze komen er binnen een paar dagen aan
Eerst moet mijn vriendin 50 foto's selecteren. Die worden dan (eventueel) licht bewerkt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:28 schreef gers het volgende:
[..]
TS of zijn gleuf is dus extreem lelijk aangezien de fotograaf 3 dagen moet fotoshoppen
Ze is mijn vriendin. Geen prostituee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
vietnameeshoeveel heb je betaald
?
picsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ze is mijn vriendin. Geen prostituee.
maar westerse mannen betalen voor een Aziatische vriendinquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen die naar Vietnam zijn geweest en daar een vrouw zijn "tegen gekomen"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Hell, ik ben zelf een vrouw en zou zelf nooit op het idee komen, laat staan dat ik me laat overhalen tot zoiets. Echt afschuwelijk dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef Micson het volgende:
Aan zulke onzin zou ik NOOIT van mijn leven beginnen, kan me niet schelen of mijn vriendin het op haar sterfbed zou vragen; dat is voor mij een keiharde grens.
Je verliest sowieso zowel je waardigheid als geloofwaardigheid als man als je je hieraan waagt.
Trouwen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hell, ik ben zelf een vrouw en zou zelf nooit op het idee komen, laat staan dat ik me laat overhalen tot zoiets. Echt afschuwelijk dit.
Deze vrouw snapt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hell, ik ben zelf een vrouw en zou zelf nooit op het idee komen, laat staan dat ik me laat overhalen tot zoiets. Echt afschuwelijk dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |