Dan moet je ook weer foto's maken.quote:
Nee. Vieze westerse mannen betalen voor een te jonge en te knappe vriendin. Ik ben niet vies en niet oud en niet lelijk en mijn vriendin betaalt net zoveel binnen onze relatie als ik (of we hanteren in ieder geval een normale eerlijke verdeling van de kosten).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar westerse mannen betalen voor een Aziatische vriendin
Je bent duidelijk nog nooit in Vietnam geweest. Vietnam is wat dat betreft namelijk niet te vergelijken met landen als Thailand en Cambodia. In Vietnam zijn de vrouwen veel trotser en zullen minder snel zulke dingen doen. Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:16 schreef antfukker het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen die naar Vietnam zijn geweest en daar een vrouw zijn "tegen gekomen"
Idd zeg... die kunnen behoorlijk vlammenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit in Vietnam geweest. Vietnam is wat dat betreft namelijk niet te vergelijken met landen als Thailand en Cambodia. In Vietnam zijn de vrouwen veel trotser en zullen minder snel zulke dingen doen. Je weet niet waar je het over hebt.
Preciesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd zeg... die kunnen behoorlijk vlammenen ze zijn vaak mooier.
Ik zou ze niet met westerse dames vergelijken want dat zijn over het algemeen dikke koeien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
PreciesJe hebt een vietnamees meisje echt niet 1,2,3 voor je gewonnen. Daar moet je gewoon, net als bij westerse meisjes, je best voor doen.
Niet allemaal tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou ze niet met westerse dames vergelijken want dat zijn over het algemeen dikke koeien.
ALLEMAALLL!!quote:
Nu zijn splinterdunne meisjes ook weer niet "je van het", wat jij broeder?quote:
Als het maar in proportie is en niet meer dan 80kg weegt :Squote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nu zijn splinterdunne meisjes ook weer niet "je van het", wat jij broeder?
Ik hield me gewoon aan mijn woord. Ik heb haar nu eenmaal gezegd dat ze zelf een cadeau uit mocht kiezen. Inderdaad, hier had ik geen rekening mee gehouden. Maar een belofte is een belofte.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
TS heeft thuis duidelijk altijd het laatste woord
okay schatje
westerse meisjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
PreciesJe hebt een vietnamees meisje echt niet 1,2,3 voor je gewonnen. Daar moet je gewoon, net als bij westerse meisjes, je best voor doen.
Zit je ook alleen maar een beetje te stangen, vind het erg lief van je dat je dit doet voor je vriendinnetjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik hield me gewoon aan mijn woord. Ik heb haar nu eenmaal gezegd dat ze zelf een cadeau uit mocht kiezen. Inderdaad, hier had ik geen rekening mee gehouden. Maar een belofte is een belofte.
Wij betaalden omgerekend ongeveer 150 euro ofzo. Dat is dan de hele dag en op verschillende locaties. In Nederland zal het wellicht duurder zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Hoeveel kost zo'n photoshoot eigenlijk?
En NEE, ik wil het niet zelf gaan doen.
okquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zit je ook alleen maar een beetje te stangen, vind het erg lief van je dat je dit doet voor je vriendinnetje
Hoe lang zijn jullie al samen?
Dat valt me nog reuze mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Wij betaalden omgerekend ongeveer 150 euro ofzo. Dat is dan de hele dag en op verschillende locaties. In Nederland zal het wellicht duurder zijn
Ja. Maar in Vietnam valt de prijs altijd wel meequote:
Zo, dat is wel een stap.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ze is een Vietnamese. We kennen elkaar al best lang en na mijn studie (half jaar) gaan we samenwonen in Vietnam![]()
![]()
Ze is het tofste en leukste meisje ooit. Dus een fotoshoot neem ik dan maar voor lief.
Een prima stap. Vietnam is thuis voor mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |