En schoenen. Mijn god, volledig platte schoenenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit moet wel de lelijkste trouwjurk zijn die ik ooit heb gezien.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Goedendag, beste mensen, het is de conducteur.
Mijn vriendin is bijna jarig en uiteraard had ik nog niet het denkvermogen opgebouwd om zelf een cadeau voor haar te verzinnen. Daarom vroeg ik haar, gehaaid als ik ben, "Uhm, schatje, wat wil je voor je verjaardag? Zeg maar wat je wilt en ik regel het"
Uiteraard zei ze toen: "Lieverd, als jij er bent op mijn verjaardag, is dat het beste cadeau dat ik me maar kan indenken!"
MOOI! Opgelost. Ik kan weer naar mijn pc.
Oh, dat zijn die twee van die foto, hahahaha.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit moet wel de lelijkste trouwjurk zijn die ik ooit heb gezien.
Ik vind haar mooier op die foto.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Oh, dat zijn die twee van die foto, hahahaha.
Ja, ik ook. Daar lijkt ze ook nog wel een beetje vlot, in dit filmpje wordt duidelijk dat ze een saaie miep is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind haar mooier op die foto.
Nee joh alsof ik ooit nog een meisje vindquote:
Bedankt broederquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Sterkte, TS. Ik heb met je te doen zoals met Dries Roelvink in z'n speelfilm.Je zó machteloos voelen. Nogmaals, sterkte.
Ik was een keer met mijn vriendin aan het batsen in een steeg maar toen kwamen er mensen langs, dus ik snel me broek ophijsen maar me eikel keek nog boven me broek uit naar buitenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Divje het volgende:
Stiekem je schwanz buiten je broek hangen op elke foto
Nee. Wel alvast wat mooiboy pics opgezocht voor de juiste pose en gezichtsuitdrukkingen. Straks oefensessie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:03 schreef rosepetals het volgende:
Heb je al geoefend voor de spiegel?
Spannend hoor. Wat ga je aandoen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nee. Wel alvast wat mooiboy pics opgezocht voor de juiste pose en gezichtsuitdrukkingen. Straks oefensessie.
Een pak of tenminste een overhemd, denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Spannend hoor. Wat ga je aandoen?
Jaja als de foto's er zijn laat ik het wel wetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:12 schreef rosepetals het volgende:
Natuurlijk moet je het niet uitmaken
Mag ik de foto's via de DM zien?Ik heb van veeeel users foto's gezien en ik hou het allemaal voor mezelf. Beloofd.
Yes!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:15 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Jaja als de foto's er zijn laat ik het wel weten
Laat me raden, veel piemelfoto's?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:12 schreef rosepetals het volgende:
Mag ik de foto's via de DM zien?Ik heb van veeeel users foto's gezien en ik hou het allemaal voor mezelf. Beloofd.
Koop dan alvast een cadeau voor volgend jaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:57 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nee joh alsof ik ooit nog een meisje vind
Ze lijken wel intens gelukkig. Wel 3e generatie incestkinderen, maargoed. Het zij zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind haar mooier op die foto.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:12 schreef rosepetals het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |