Ja, maar in het voetbal beginnen ook niet alle teams tegelijkertijd met de eerste officiële wedstrijd. Als je Europese voorrondes speelt, moet je al een paar weken eerder aan de bak dan wanneer je geen Europees voetbal speelt. FC Twente moest bijvoorbeeld een aantal weken terug al spelen, terwijl een ploeg als NEC of VVV nog geen officiële wedstrijd gespeeld heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:47 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
In "ons" voetbal zie je ook dat het ene team eerder begint dan het andere, ligt aan de voorkeur van de coaches al is het aantal trainingen en bv trainingen in pads wel gereguleerd vanuit de league
Ik moest overigens lachen met een gedeelte van je signature, gewoon omdat het dit jaar toepasselijk is...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:24 schreef kidkash19 het volgende:
Klopt, ieder team traint weer anders en hebben andere schemas, Team 1 begint bv op dag 2 al in pads terwijl Team 2 pas na 3 dagen begint. Dit heeft te maken met de regels voor trainingskampen die de NFL heeft opgelegd, je mag bv maar een x aantal trainingen in pads doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onderaan de site staan, voorheen stond dit er dus niet.
en ook de hele site is nu scheef weergegeven bij mij.
zou natuurlijk wel super zijn als het daadwerkelijk gratis wordt, alhoewel ik dat niet echt geloof.
Waarschijnlijk inderdaad een pre-season actie om mensen te teasen. Maar desalniettemin de moeite waard om eens een kijkje te nemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef denniz0229 het volgende:
nou ik heb me er net even voor aangemeld, wel met een account dat al vaker gamepass heeft gehad.
en ik kan nu wel vrolijk NFL network kijken.
maar het zal vlak voor het seizoen vast wel betaald worden.
ik zou in ieder geval er nu je voordeel mee doen en gamepass voor gratis activeren op je account.
Tuurlijk, maandag 02.00 beginnen met preseason, HoF game, Cards vs Saintsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:07 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Zendt ESPN dit jaar ook weer gewoon wedstrijden uit?
De Sign in knop is kapotquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef denniz0229 het volgende:
nou ik heb me er net even voor aangemeld, wel met een account dat al vaker gamepass heeft gehad.
en ik kan nu wel vrolijk NFL network kijken.
maar het zal vlak voor het seizoen vast wel betaald worden.
ik zou in ieder geval er nu je voordeel mee doen en gamepass voor gratis activeren op je account.
Ja de layout is een beetje naar de klote...quote:
Ik ben al blij als ik wat stukken van de preseason wedstrijden kan kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:19 schreef Rahl het volgende:
Mij ook, maar ik reken me pas rijk als ik de eerste regular games erop heb.
pre-season is toch nooit spannend. altijd 3rd string mensen er in. enige leuke is om rookies te zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:23 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik wat stukken van de preseason wedstrijden kan kijken.
Ik kijk alleen de stukken van de 1st stringquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:30 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
pre-season is toch nooit spannend. altijd 3rd string mensen er in. enige leuke is om rookies te zien.
ben eerder blij dat ik NFL-network kan zien, aangezien ik altijd net aan NFL live mis op ESPN
Ik heb geen CC gegevens ingevuld. Hij ging gelijk door en de CC die ik vorig jaar heb gebruikt is ondertussen al verlopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:31 schreef kidkash19 het volgende:
Je moet wel gewoon CC gegevens invullen
Zit je achter een US-proxy?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:36 schreef kidkash19 het volgende:
Hmmmmmmmmmmm ok misschien zit ik ff verkeerd
ik ken de rookies ook, maar goed in college is niet perse goed in NFL. daarom wil ik de rookies wel zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:32 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de stukken van de 1st string. Meeste rookies ken ik wel omdat ik veel meer college kijk.
Het is inmiddels gelukt, fijn zo'n crap layoutquote:
Uiteraard, no sophomore slump herequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:47 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ben trouwens dit seizoen vooral benieuwd naar Cam Newton, kijken of die dit seizoen weer een baas is als vorig jaar.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:47 schreef denniz0229 het volgende:
Heren, een hele goede morgen.
ik heb me speciaal op fok aangemeld, omdat dit het enige topic is waar nederlands over de NFL wordt gepraat.
uiteraard een hoop zin in het begin van het seizoen, na het drama einde van vorig jaar (pats fan)
in ieder geval, ik ben net als velen aan het wachten op de gamepass prijzen.
dus ik kijk vanochtend even, zie ik dit:Nee, andere landen konden zich begin juli al inschrijven, maar wij hier in Nederland niet. Ik vermoed dat dit dan ook een korte tijdelijke actie is als compensatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onderaan de site staan, voorheen stond dit er dus niet.
en ook de hele site is nu scheef weergegeven bij mij.
zou natuurlijk wel super zijn als het daadwerkelijk gratis wordt, alhoewel ik dat niet echt geloof.Moet ik mijn rekeningnummer opgeven?quote:
Overigens is er ook een optie om het op 4500Kbps af te spelen (greyed out atm), wat een 50% increase t.o.v. vorig jaar zou betekenen!
nee? nee op wat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:30 schreef rgras het volgende:
[..]
Nee, andere landen konden zich begin juli al inschrijven, maar wij hier in Nederland niet. Ik vermoed dat dit dan ook een korte tijdelijke actie is als compensatie.
[..]
Moet ik mijn rekeningnummer opgeven?
Overigens is er ook een optie om het op 4500Kbps af te spelen (greyed out atm), wat een 50% increase t.o.v. vorig jaar zou betekenen!
Ik wist niet of je bekend was met de situatie van de afgelopen weken, vandaar.quote:zou natuurlijk wel super zijn als het daadwerkelijk gratis wordt, alhoewel ik dat niet echt geloof.
Gewoon 1 en dat is altijd de wedstrijd van de Seahawks, wat de rest doet boeit me niet zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
nee? nee op wat?
en ik weet dat andere landen zich al kunnen inschrijven, heb alle prijzen al bekeken via proxy.
toch vind ik het vaag, want vorig jaar heb ik me voor pre-season ook ingeschreven en meteen betaald.
en waarschijnlijk krijg je die 4500kbit verbinding alleen tijdens wedstrijden en niet bij nfl network.
maar ik heb hem sowieso altijd op best available staan, werkt beter als zelf instellen.
kijken jullie trouwens meerdere games tegelijk of gewoon 1?
eerste keer dat ik niet naar London ga, matchup is ruk...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:55 schreef denniz0229 het volgende:
iemand nog die trouwens naar USA gaat dit jaar en een wedstrijdje meepikt? of NFLuk zou nog kunnen.
ja helaas wou er niemand met mij mee en geen zin om alleen te gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:59 schreef rgras het volgende:
Ah dan heb je niets gemist, ook niet hier op het forum.
Eind oktober ga ik uiteraard naar Londen (Go Pats), de VS zit er dit seizoen wegens tijdgebrek niet in.
ben 4 van de vijf jaar alleen gegaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:40 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ja helaas wou er niemand met mij mee en geen zin om alleen te gaan.
wel echt jammer, had de pats graag zien winnen met 40+ vs. -14
maar zoals guard al zegt is het nou niet een echte knaller.
Cromartie is al niet de meest fysieke CB. Als hij als WR gebruikt word dan garandeer ik nu al dat hij flink wat hits gaat krijgen van safeties. Die staan nu al te likkebaarden. Ben je meteen een WR en CB kwijt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:09 schreef popolon het volgende:
Cromartie is dan zeker de op één na beste WR.
MWah zo'n grap vind ik het niet, volgens mij zijn er maar weinig spelers met het rendement van Tebow binnen de 10 yard lijn en dit is wel hoe je hem het beste kan gebruiken voor de prestatie in je team.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:06 schreef The_Playmaker het volgende:
De Jets blijven toch gewoon één grote grap. Tebow die de goalline QB word en Cromartie die misschien als WR gebruikt word.
quote:In the sixth practice of training camp, the Jets provided the first glimpse of how they plan to use Tebow this season. In four goal-line plays, Tebow ran for two touchdowns and threw for another, capping the sequence with a two-yard run out of the Wildcat formation.
Het is toch een bizar slecht plan om je 2e QB als punt protector te gebruiken, iedereen van het andere team gaat dan vol op Tebowquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
MWah zo'n grap vind ik het niet, volgens mij zijn er maar weinig spelers met het rendement van Tebow binnen de 10 yard lijn en dit is wel hoe je hem het beste kan gebruiken voor de prestatie in je team.
Hij is ook Personal Protector en ook dat vind ik niet eens een heel slecht idee, met de bal in zn hand is hij gewoon gevaarlijk en bijna een garantie voor 3-5 yards. Misschien dat de Jets snappen dat je hem moet gebruiken als Football player en niet perse als QB + het bijkomende voordeel dat hij Sanchez pusht
http://abclocal.go.com/wt(...)l&sa=NFL&eid=8225512
[..]
Uhu nee klinkt echt als iemand die dit niet wiltquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef The_Playmaker het volgende:
En bovendien zal geen enkele QB het pikken dat hij in de redzone er maar een beetje als spek en bonen bij loopt. Sanchez mag 80 yards het vuile werk doen en dan maakt iemand anders het af. En natuurlijk zal Sanchez politiek correcte antwoorden geven. Wat moet zo'n jongen anders? Veel krediet heeft hij niet dus die houd gewoon z'n mond dicht en vind alles "goed voor het teambelang".
Trade gewoon Sanchez en ook Shonn Greene weg en laat Tebow alles maar doen. Waar heb je een RB voor nodig dan? Leg maar eens aan je RB en starting QB uit dat ze in de redzone snaps zullen verliezen aan een andere QB.
Gelukkig doen andere teams niet aan deze onzin. Als je je starting QB niet vertrouwt in de redzone dan heb je een groot probleem.
Ik vind het schitterend dat Tebow een speler is die niet "normaal" is in de NFL en dat verandering met zoveel weerstand word aangegaan door de "traditionele" fans. De manier waarop de Jets hem gaan gebruiken is hoe Florida hem in zn freshman jaar gebruiktequote:Sanchez was peppered with questions about it, claiming he wouldn't mind if he's removed at the end of a long drive.
"Doesn't matter, we have to win," he said. "It's fine with me ... It's bigger than what one person on this team wants. We're in the business of winning and we have to be selfless, myself included."
en daarom is Tebow gegroeid naar 251 pounds en vertel ook ff meteen aan de vele Linebackers en DBs die hij vorig jaar opgeblazen heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Het is toch een bizar slecht plan om je 2e QB als punt protector te gebruiken, iedereen van het andere team gaat dan vol op Tebow
En Running Backs dan? Moet je die ook ineens gaan beschermen? Football is nou eenmaal zo'n sport. Sanchez kan in de Pocket ook gehit worden en geblesseerd raken (zie Brady bv).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:12 schreef denniz0229 het volgende:
@rgras:
ja en persoonlijk zou ik dan verder gaan met tebow.
sanchez heeft zich IMO niet echt bewezen afgelopen jaren (2x playoffs, maar dat lag meer aan de rest van het team)
daar komt bij dat ik denk dat er bij tebow nog meer in zit met wat extra taining.
@kidcash19:
het klappen vangen houd ook een x op. je kan nog zo sterk zijn, maar 1 verkeerde klap en het is over.
dat zijn toch risico's waar je een QB liever niet aan blootstelt als het onnodig is.
Tebow kan met wat training wel beter worden maar zijn passing skills zullen altijd matig blijven in vergelijking met de meeste QBs in de NFL.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:12 schreef denniz0229 het volgende:
@rgras:
ja en persoonlijk zou ik dan verder gaan met tebow.
sanchez heeft zich IMO niet echt bewezen afgelopen jaren (2x playoffs, maar dat lag meer aan de rest van het team)
daar komt bij dat ik denk dat er bij tebow nog meer in zit met wat extra taining.
@kidcash19:
het klappen vangen houd ook een x op. je kan nog zo sterk zijn, maar 1 verkeerde klap en het is over.
dat zijn toch risico's waar je een QB liever niet aan blootstelt als het onnodig is.
Thank you! Gebruik hem als Football player, zet hem neer waar je kan. QB, Wildcat QB, Punt Protector (Fake punt is al gedaan in camp, lange completion) en weet ik veel waar je hem neer kan zetten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:19 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Tebow kan met wat training wel beter worden maar zijn passing skills zullen altijd matig blijven in vergelijking met de meeste QBs in de NFL.
Dat gezeur over die hits is totale onzin. Voor elke QB kan een hit career ending zijn. Tebow krijgt meer hits te verduren maar hij is ook stukken sterker dan een gemiddelde QB. Tebow is geen standaard QB. Je moet hem ook niet vergelijken met /behandelen als een standaard QB als je het maximale uit hem wilt halen.
Tja, qua stats zitten ze erg dicht bij elkaar maar ik denk dat dit alleen al vanwege 'Spygate' niet gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:22 schreef Guard het volgende:
Michael Irvin wants the 'Lombardi/Belichick trophy'
Ryan doubleburnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:24 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat heeft dit met traditionele fans te maken? Van mij mag hij ook de FG's kicken. Maar als je je QB in het belangrijkste deel van het veld niet vertrouwt dan moet je hem gewoon wegdoen.
En Sanchez kan niks anders zeggen want anders word hij gewoon door Tannenbaum op het trade-blok gezet. Dat is algemeen bekend. Sanchez is allang blij dat hij een team heeft. Al zouden ze hem waterboy maken dan zou Sanchez nog glimlachen en zeggen dat hij het super vind.
De Jets winnen dit jaar en ook de komende jaren geen Super Bowl. Het blijft een overhypte ploeg samengestelt uit een verzameling dikke ego's.
Idd. Het mooiste is nog dat men bij de Jets wil doen geloven dat het nu ineens allemaal koek en ei is bij hun in het team. Sanchez en Tebow zijn best friends forever en Sanchez staat maar al te graag wat snaps af aan Tebow, Santonio word dit jaar een echte "teamspeler", Ryan doet geen voorspellingen meer en er word niet meer door spelers gelekt naar de pers. Het enigste wat nog mist is dat men s'avonds voor het naar bed gaan om het kampvuur zit en samen "Kumbaya" zingt.quote:
schrap zetten betekent niet dat je minder kans hebt om geblesseerd te raken, heeft er puur mee te maken of je het verwacht of niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:15 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
En Running Backs dan? Moet je die ook ineens gaan beschermen? Football is nou eenmaal zo'n sport. Sanchez kan in de Pocket ook gehit worden en geblesseerd raken (zie Brady bv).
De enige x dat Tebow goed geblesseerd is geraakt is in de pocket, waarom snappen weinige mensen dat als je rent je veel meer bewust bent van het feit dat je geraakt gaat worden en je je schrap kan zetten.
ik heb ook QB gespeeld een tijdje (ben origineel TE/WR) en de klappen die ik heb gevangen in de pocket zijn erger dan die ik als WR/TE/RB heb gehad.
BTW Tebow is 7 uit 7 in TDs vanaf de 3 yard line (PAT)
Niemand (misschien de Pats), ook de Jets niet want Tebow is compleet anders dan Sanchez en dus zal hun O omgegooid moeten worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:43 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
schrap zetten betekent niet dat je minder kans hebt om geblesseerd te raken, heeft er puur mee te maken of je het verwacht of niet.
dat een blind side hit meer schade op kan leveren snapt iedereen.
en sowieso zijn er meer goeie RB's dan QB's, waardoor ik liever me RB van het veld gedragen zie worden als me QB.
want welk team heeft nou een goeie 2nd QB die de 1e volledig kan vervangen?
terwijl er toch een aantal teams zijn met meerdere goeie RB's
@kidkash19:
als je hem teveel als football speler gaat gebruiken gaan andere teams daar op inspelen.
dit werkt misschien een paar x leuk, maar daarna ook niet meer.
Van wat ik hoor zouden Hoyer en/of Mallett het stokje van Brady kunnen overnemen in geval van blessure zonder al te veel drop off maar goed dat is niet gek met het talent in die Oquote:
lol, heb je die mensen wel is zien spelen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:54 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Van wat ik hoor zouden Hoyer en/of Mallett het stokje van Brady kunnen overnemen in geval van blessure zonder al te veel drop off maar goed dat is niet gek met het talent in die O
Juist. Dan krijg je dat defensive coordinators gaan denken "we won't allow Tebow to beat us so let Sanchez do it".Daar had men het al op NFL Network over. Defenses waren vorig jaar al niet bang voor de Jets offense. Daar zal een wildcat-variant weinig aan veranderen. Men zal zich blijven focussen op Tebow omdat men weet dat de rest van de offense toch zwaar middelmaat is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:43 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
@kidkash19:
als je hem teveel als football speler gaat gebruiken gaan andere teams daar op inspelen.
dit werkt misschien een paar x leuk, maar daarna ook niet meer.
Geluiden uit Pats Camp en andere bronnen geven toch wat anders aan, zeker in het geval van Hoyer, het zal geen 14-2 seizoen zijn maar nog steeds playoff bound.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
lol, heb je die mensen wel is zien spelen?
een 0-16 scenario zou waarschijnlijk niet gebeuren, maar met een back-up QB zouden ze niet verder komen als 9-7 gok ik. en dat als pats fan.
owja, tuurlijk heeft degene die de hardste klap uitdeelt het minste pijn.
maar dacht dat het algemeen bekend was dat een klap op een gespannen spier sneller een blessure veroorzaakt dan een spier in rust.
Zelfs met deze O-line is het kwaliteitsverschil zo groot dat het een sterk negatief effect heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:54 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Van wat ik hoor zouden Hoyer en/of Mallett het stokje van Brady kunnen overnemen in geval van blessure zonder al te veel drop off maar goed dat is niet gek met het talent in die O
Inderdaad, daarom raken dronken mensen bijna nooit gewond in situaties waar een nuchter persoon afgevoerd wordt in een ambulance.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
lol, heb je die mensen wel is zien spelen?
een 0-16 scenario zou waarschijnlijk niet gebeuren, maar met een back-up QB zouden ze niet verder komen als 9-7 gok ik. en dat als pats fan.
owja, tuurlijk heeft degene die de hardste klap uitdeelt het minste pijn.
maar dacht dat het algemeen bekend was dat een klap op een gespannen spier sneller een blessure veroorzaakt dan een spier in rust.
geluiden? ik ga liever af op wat ik zie en dat is hopelijk nog zeker 3 jaar brady.quote:[b]Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56
[..]
Geluiden uit Pats Camp en andere bronnen geven toch wat anders aan, zeker in het geval van Hoyer, het zal geen 14-2 seizoen zijn maar nog steeds playoff bound.
Ooit football gespeeld? Ik nu een jaar of 13, heb alle posities gehad op Oline na en kan je zeggen dat met de bal rennen en gehit worden een stuk "fijner" is dan een blindside in je route of in de pocket. In de laatste gevallen ben ik vaker geblesseerd geraakt dan in het eerste geval
Ik wou net reageren op Mallett, maar zie dat het nu vooral Hoyer is. Het kan zijn dat Mallett veranderd is maar volgens mijn bronnen was/is zijn instelling niet echt goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:59 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Geluiden uit Pats Camp en andere bronnen geven toch wat anders aan, zeker in het geval van Hoyer, het zal geen 14-2 seizoen zijn maar nog steeds playoff bound.
Ooit football gespeeld? Ik nu een jaar of 13, heb alle posities gehad op Oline na en kan je zeggen dat met de bal rennen en gehit worden een stuk "fijner" is dan een blindside in je route of in de pocket. In de laatste gevallen ben ik vaker geblesseerd geraakt dan in het eerste geval
Kunnen ze geen goal-line package verzinnen waarbij ze Sanchez als QB gebruiken en Tebow als RB. Denk dat je dan voor behoorlijk wat verwarring kan zorgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Juist. Dan krijg je dat defensive coordinators gaan denken "we won't allow Tebow to beat us so let Sanchez do it".Daar had men het al op NFL Network over. Defenses waren vorig jaar al niet bang voor de Jets offense. Daar zal een wildcat-variant weinig aan veranderen. Men zal zich blijven focussen op Tebow omdat men weet dat de rest van de offense toch zwaar middelmaat is.
Daarom zou ik gewoon Tebow de QB maken. Die kan nog iets uit niets maken. Sanchez niet.
niemand zegt het, iedereen weet hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:08 schreef Guard het volgende:
Het zou wat zijn als men in Pats training camp zegt: hopen dat Brady heel blijft dit seizoen, want die backup QB's zijn me toch een drama
Het zijn ook fans die het zeggen maar goed we zullen alles zien in Preseason denk ik, Hoyer zal sowieso veel spelen want die willen ze denk ik tradenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:08 schreef Guard het volgende:
Het zou wat zijn als men in Pats training camp zegt: hopen dat Brady heel blijft dit seizoen, want die backup QB's zijn me toch een drama
Dan zou ik nog alle aandacht op Tebow vestigen en laat Sanchez het dan maar doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:12 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Kunnen ze geen goal-line package verzinnen waarbij ze Sanchez als QB gebruiken en Tebow als RB. Denk dat je dan voor behoorlijk wat verwarring kan zorgen.
Buccaneers dan....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:22 schreef Guard het volgende:
Backup QB's, het blijven benchwarmers en clipboardholders (een enkele uitzondering misschien).
Als Panther fan lopen de rillingen me al over de rug, Anderson of Clausen
zeker na het fantastische voorbeeld bij de Colts afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:22 schreef Guard het volgende:
Backup QB's, het blijven benchwarmers en clipboardholders (een enkele uitzondering misschien).
Ach, de Seahawks hebben 3 back-ups dus de drop-off is niet zo heel grootquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:22 schreef Guard het volgende:
mooi, belgen inpakken is altijd leuk natuurlijk (grapjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:12 schreef Sasman het volgende:
Ik ga waarschijnlijk madden 13 wel kopen voor PS3.
Tevens vandaag op ESPN van 16-17 een uurtje NFL live. Altijd leuk meegenomen.
Ik kan hem gewoon "launchen". Ik heb nu ook een complimentary subscription.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:00 schreef Aniron het volgende:
Ik kom er nog niet helemaal uit bij Gamepass. Ik kan inloggen, maar als ik op "watch" druk word ik weer automatisch doorgestuurd naar hoofdsite van Gamepass. Mis ik iets? Ik zie ook nergens staan dat het gratis is voor ons in NL?
Voordat mensen denken dat ze hem niet kunnen meer kunnen 'launchen'.. dit is bij mij ook het geval bij Chrome en Firefox, maar via IE werkt het gewoon.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:21 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon "launchen". Ik heb nu ook een complimentary subscription.
Ik heb hetzelfde, zowel in Firefox als in IEquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:25 schreef Aniron het volgende:
Als ik op subscribe druk kom ik weer terug bij: "Pricing for the 2012 Season is being finalized. Please continue to check back for the latest updates". Als ik op "watch" druk gebeurt hetzelfde. Ikke nie snap
Ik kan mij niet registreren...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:23 schreef rgras het volgende:
En via http://gamepass.nfl.com/nflgp/console.jsp ?
Ik moest lachenquote:Roger Goodell: Football might become Olympic Sport
It's one thing for the NFL to try to grow its product overseas through games in London and increased marketing.
It's another thing to get other countries to play football at the highest levels. American football, that is. NFL Commissioner Roger Goodell believes the sport is taking major strides in that area partly in an effort to become an Olympic sport.
"We're already taking steps to gain that IOC recognition," Goodell told Mike Florio on the Dan Patrick Show via ProFootballTalk. "We have, I think, 64 countries that are playing American football now, and that's one of the requirements. That's been growing dramatically -- I think it was 40 just five years ago."
Other countries are playing football, but it will take some time until they play it well. Watching the U.S. face off against any international team other than Canada would be borderline inhumane.
The more immediate goal for Goodell is to grow fan interest in the NFL overseas. That is probably the clearest avenue to getting the youth of other countries play our version of football.
"Our point is just to keep growing the game," Goodell said. "We're having a tremendous reaction in London and the UK for the game of football, our regular season game over there is sold out again this year, we are seriously contemplating as early as 2013 playing two NFL games next season and I think we'll do that.
"It's a response to the tremendous fan reaction and the growth of the game. If we can continue to grow the game there and have the fan reaction that we have, there very well may be a franchise in London."
In the meantime, you'll just have to imagine what it would be like to see Cam Newton eviscerating the rest of the planet.
Ik heb NFL Gamepass gemailed en dit is het antwoord:quote:
Nee, ik verwacht hoogstens enkele dagen/1-2 weken om te compenseren voor het feit dat iedereen behalve wij zich heeft kunnen inschrijven voor NFL Game Pass.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:09 schreef voorpagina het volgende:
Ok, Game Pass begint me nu echt te verwarren. Creditcard klaargelegd, eindelijk niet de melding "pricing is being finalized". Kan ik alleen maar een gratis subscription doen, dus ik klik door, zegt ie; subsribtion complete.
Zou het echt voor het echtje gratis zijn? Voor het hele seizoen?
quote:BETHLEHEM, Pa. – Garrett Reid, the oldest son of Philadelphia Eagles coach Andy Reid, was found dead Sunday morning in his room at training camp at Lehigh University.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef Rahl het volgende:
Wedstrijden condensed terugkijken is echt fantastisch. Nu hoop ik helemaal dat die GamePass voor het hele seizoen is.
Goeie save ook van Skeltonquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef The_Playmaker het volgende:
Kolb en Skelton zijn echte bff's!![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe camp voor hem is.. gehazed worden door lui die x jaren jonger zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Aniron het volgende:
Weeden starter van Browns in week 1. Komt niet als een verassing, maar toch erg leukBen benieuwd hoe hij het gaat doen.
had in principe niet eens gehoeven.quote:
Kolb staat alleen hoger op de depth chart omdat hij een contract heeft van 65 miljoen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:17 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
had in principe niet eens gehoeven.
Kolb laat zich in deze meer kennen als Skelton.
enige reden dat Kolb hoger staat op de depth chart is omdat ze QB rating hoger is.
alleen jammer dat dat in het spel nog NOOIT naar voren is gekomen.
al met al wel een rete saaie wedstrijd, net als alle pre-season wedstrijden.
maar je moet wat als NFL fan he
Ik wou net zeggen, zijn rating heeft hier echt niks mee van doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:17 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Kolb staat alleen hoger op de depth chart omdat hij een contract heeft van 65 miljoen.
De meeste Cardinals fans hebben het al wel gehad met Kolb.
Ik kijk er al een tijd naar uit, erg jammer dat het vorig jaar niet doorging.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:17 schreef Maravilla het volgende:
Vannacht begint Hard Knocks, dus morgenochtend wel te downloaden.
contract heeft weinig te maken met de depth chart, als kolb niet presteert komt die gewoon 2e te staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, zijn rating heeft hier echt niks mee van doen.
Maar Skelton lijkt me toch ook niet het antwoord in Phoenix, nietwaar?
Nou ja 2 dacht ik maar dat is nog steeds meer dan de andere USC starting QBs zoals Matt Leinart, John David Booty, Mark Sanchez, Aaron Corp, Mitch Mustain bijelkaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:27 schreef zjroentje het volgende:
1 goed jaar bij de Bengals toch maar?
Na die blessure in de playoffs tegen Pittsburgh is het nooit meer helemaal goedgekomen. Absoluut geen bust. Maar ook geen Brady, Brees, Manning.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:27 schreef zjroentje het volgende:
1 goed jaar bij de Bengals toch maar?
Die tanden doen wel zeer aan de ogen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:22 schreef Rahl het volgende:
Zit Hard Knocks te kijken. [ afbeelding ]
Lauren Tannehill, vrouw van Ryan Tannehill
Wordt een fijne serie zo!
Natuurlijk niet, de deal heeft alleen betrekking op voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:06 schreef SteveBudin het volgende:
Ik ben benieuwd of die deal van FOX nog wat gevolgen heeft voor het NFL aanbod in Nederland. Straks krijgen we hier ook blackouts omdat meneer Murdoch NFL op de nederlandse tv wil rebooten![]()
. Ik zit er persoonlijk niet op te wachten
denk het niet, NFL is in nederland niet dusdanig populair dat ze er geld mee kunnen verdienen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:06 schreef SteveBudin het volgende:
Ik ben benieuwd of die deal van FOX nog wat gevolgen heeft voor het NFL aanbod in Nederland. Straks krijgen we hier ook blackouts omdat meneer Murdoch NFL op de nederlandse tv wil rebooten![]()
. Ik zit er persoonlijk niet op te wachten
Voorlopig, maar hij zal toch echt andere content/sporten nodig hebben om de zendtijd te vullen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:20 schreef rgras het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, de deal heeft alleen betrekking op voetbal.
http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.htmlquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:26 schreef Guard het volgende:
Welke deal? Ik heb iets gemist geloof ik...
hoezo, nu zijn er gewoon herhalingen e.d. te zien op eredivisie live.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:23 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Voorlopig, maar hij zal toch echt andere content/sporten nodig hebben om de zendtijd te vullen.
torrentsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:37 schreef Guard het volgende:
Ah thanks.
Het gaat over voetbal, daarom wist ik het niet
ESPN heeft de rechten om NFL uit te zenden in NL (voorlopig), net zoals Sky dat in the UK heeft. Dus hij heeft al wel wat NFL rechten in Europa, maar voorlopig zal er weinig veranderen.
Mocht het hier allemaal mis gaan volg ik wel College football live, en de NLF mbv torrents en nieuwsgroepen.
Het gebrek aan content vind ik persoonlijk het grote minpunt van Eredivisie Live (heb het een maand gratis gehad). Nu behoor ik niet echt tot de doelgroep van EL maar ik weet wel dat ze geen premium price kunnen vragen voor hun product als je 75% van je zendtijd moet vullen met herhalingen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:30 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.html
[..]
hoezo, nu zijn er gewoon herhalingen e.d. te zien op eredivisie live.
dus zend tijd opvullen lijkt mij niet.
sowieso heeft ESPN nu de rechten voor de NFL volgens mij.
Aha, ik kon niks vinden over de NFL-rechten op internet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:37 schreef Guard het volgende:
Ah thanks.
Het gaat over voetbal, daarom wist ik het niet
ESPN heeft de rechten om NFL uit te zenden in NL (voorlopig), net zoals Sky dat in the UK heeft. Dus hij heeft al wel wat NFL rechten in Europa, maar voorlopig zal er weinig veranderen.
Mocht het hier allemaal mis gaan volg ik wel College football live, en de NLF mbv torrents en nieuwsgroepen.
Gamepass kan je ook gewoon afsluiten in Engeland. Je kan alleen niet live kijken naar de wedstrijden die op SKY komen. Proxy/VPN moeten flink wat bandbreedte hebben om die stream in HQ te kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:46 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
maar zoals ik zei een gamepass via een ander land of een livestream op internet moeten geen probleem zijn, iemand die ze nieuwsserver in kan stellen kan dit ook wel namelijk
Dat viel me nogal tegen gisteren bij het kijken van gamepass.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:10 schreef SteveBudin het volgende:
Proxy/VPN moeten flink wat bandbreedte hebben om die stream in HQ te kijken.
wat voor verbinding heb je thuis dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat viel me nogal tegen gisteren bij het kijken van gamepass.
Het was geen topkwaliteit, en soms zelfs ronduit slecht.
Zal voor een deel wel aan mijn netwerk in huis liggen, maar ik ga daar echt niets aan veranderen.
Met de torrents krijg ik wel topkwaliteit, alleen een dag of anderhalf laat. Maar goed, ik kan ook niet alles tegelijkertijd kijken en dan heb ik doordeweek ook nog wat te kijken
Basis ADSL lijntjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:40 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
wat voor verbinding heb je thuis dan?
ik haal namelijk met gemak de volledige kwaliteit (3000kb/s) en zou in principe nog hoger kunnen alleen dat wordt momenteel nog niet zo ge-streamed.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:09 schreef denniz0229 het volgende:
dat ik de HoF game ging kijken, in herhaling dat wel, was er max 3000kb/s beschikbaar en was het gedeelte tot 4500kb/s nog grijs.
ik begrijp dat jij hem wel in 4500 kon kijken?
Iemand zin om snel 25 dollar p.p. te besparen op NFL Game Pass?quote:Earning Rewards
Referrer shall receive one (1) Reward valued at Fifty US Dollars ($USD50.00) for each verified Qualified Referral generated by Referrer.
Het is nog steeds gratisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:48 schreef rgras het volgende:
[..]
Iemand zin om snel 25 dollar p.p. te besparen op NFL Game Pass?
quote:
Ze hebben Chad Johnson nogquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:54 schreef kidkash19 het volgende:
[..]vind de Dolphins zon niks zeggend team
Hij kan volgens mij amper tot 10 tellen, maar zorgt wel voor leuke TVquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:46 schreef kidkash19 het volgende:
Nooit een fan van die overrated loudmouth geweest
T'zelfde...Pas op einde van vorig NFL seizoen ben ik pas beginnen volgen nu vanaf het begin.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef TheFastOne het volgende:
Die persconferentie van Johnson was wel vet
Dit is m'n eerste NFL seizoen dat ik actief wil gaan volgen, dus ook m'n eerste Hard Knocks.
Die actie van hem om de conference room binnen te lopen en om een stoel te vragen was hilarischquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef TheFastOne het volgende:
Die persconferentie van Johnson was wel vet
Dit is m'n eerste NFL seizoen dat ik actief wil gaan volgen, dus ook m'n eerste Hard Knocks.
Chadquote:DAVIE, Fla. (AP) -- Dolphins receiver Chad Johnson was arrested Saturday on a domestic violence charge, accused of head-butting his newlywed wife during an argument in front of their home outside Miami.
Ik heb gisteren afl 1 van Hard Knocks zitten kijken, en daarin zegt ie letterlijk: I'm gonna get arrested...quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:42 schreef Terreros85 het volgende:
Zocht er nog iemand storylines voor Hard Knocks?
[..]
Chad
Wat doe jij wanneer er een vrouw met een mes op jou afkomt?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar goed een echte man slaat een vrouw niet (nou ja slaan, kopstoten geven)
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:26 schreef rgras het volgende:
[..]
Wat doe jij wanneer er een vrouw met een mes op jou afkomt?
Hij is zeker een loudmouth en houd van aandacht maar ik vind hem niet overrated. Hij was van 2003 tot 2007 één van de beste WR's in de NFL. Ik kan me nog menig wedstrijd tegen de sterke Steelers en Ravens D herinneren waar ze hem gewoon niet konden afstoppen. Rex Ryan en Dick LeBeau werden er gek van. Nu is hij gewoon over the hill.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:46 schreef kidkash19 het volgende:
Nooit een fan van die overrated loudmouth geweest
Run like hellquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:26 schreef rgras het volgende:
[..]
Wat doe jij wanneer er een vrouw met een mes op jou afkomt?
Zoals ik al enkele keren gezegd heb: het is (hoogstwaarschijnlijk) ter compensatie van het feit dat iedereen behalve wij zich al een tijdje heeft kunnen inschrijven voor NFL Game Pass. Dit heeft ongeveer een maand geduurd, dus ik denk dat wij hier nog uiterlijk 2/2,5 week van kunnen genieten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:59 schreef Nagil het volgende:
Dat gratis Gamepass verhaal is toch bijna niet te geloven, wat zou daar toch in vredesnaam achter zitten? Heb al mijn vrienden maar even op de hoogte gesteld want normaal delen we hem met een paar man.
Ook maar eens even kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef Guard het volgende:
Nou game pass maar eens aanslingeren, Luck bekijken
Nogmaalsquote:the "heated argument" started over a receipt for condoms found in the car. Engle originally told NFL.com and NFL Network that Johnson had found the receipt, but he later clarified it indeed was Lozada who found it and then confronted her husband.
Resolutie is best ok, maar echt vloeiend is het niet idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ook maar eens even kijken.
Kwaliteit vind ik nog niet al te best, loopt net niet helemaal vloeiend.
Chad mocht er toch ook niet op als ie slecht speelde? Dan zal zijn vrouwtje wel benieuwd zijn geweest waarom ie condooms nodig hadquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:46 schreef Terreros85 het volgende:
Het verhaal achter de ruzie van Chad en miss Chad is ook echt
[..]
Nogmaals
Je kan met 1 account niet op 2 devices tegelijk kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef Guard het volgende:
Zo gamepass op de ipad heeft precies 7 min 18 sec gewerkt![]()
"no access to content" krijg ik nu bij iedere game, terwijl ik op de pc nog wel gewoon kan kijken
Bleek aan de app te liggen, crashte en bij het opnieuw starten leek het alsof ik ingelogd was, maar dat bleek dus niet zo te zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan met 1 account niet op 2 devices tegelijk kijken.
Je zou bijna zeggen dat ie opgelucht is...twitter:JimIrsay twitterde op zondag 12-08-2012 om 19:51:37Historic beginning!!!!!!!!!!!!! The legend has begun!!!!!!!!!!!!!!!!!! reageer retweet
Ik zou niet te vroeg juichen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:51 schreef Guard het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ie opgelucht is...twitter:JimIrsay twitterde op zondag 12-08-2012 om 19:51:37Historic beginning!!!!!!!!!!!!! The legend has begun!!!!!!!!!!!!!!!!!! reageer retweet
quote:The Green Bay Packers have signed free-agent RB Cedric Benson (Bengals) to a one-year deal. Financial terms were not disclosed.
dit lijkt me toch niet, anders zouden we toch ook de optie hebben om nu al voor het hele seizoen te kopen? Heb op fora in andere landen gelezen dat het ook voor bepaalde andere landen gratis is, dus ik durf er wel van uit te gaan dat dit voor het hele seizoen is. Zeker als je de voorwaarden en features van het complimentary-pakket bekijkt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:53 schreef rgras het volgende:
[..]
Zoals ik al enkele keren gezegd heb: het is (hoogstwaarschijnlijk) ter compensatie van het feit dat iedereen behalve wij zich al een tijdje heeft kunnen inschrijven voor NFL Game Pass. Dit heeft ongeveer een maand geduurd, dus ik denk dat wij hier nog uiterlijk 2/2,5 week van kunnen genieten.
Je praat hier wel over de NFL. Waarom zouden ze nu iets gratis aanbieden waar ze vorig jaar ongeveer ¤240,- voor vingen? Daarnaast kunnen ze het niet maken tegenover de omringende landen, die betalen ¤160 (UK) tot ¤205 (DE) voor hetzelfde product.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:58 schreef Nagil het volgende:
[..]
dit lijkt me toch niet, anders zouden we toch ook de optie hebben om nu al voor het hele seizoen te kopen? Heb op fora in andere landen gelezen dat het ook voor bepaalde andere landen gratis is, dus ik durf er wel van uit te gaan dat dit voor het hele seizoen is. Zeker als je de voorwaarden en features van het complimentary-pakket bekijkt.
Anyway, Luck zag er idd zeer scherp uit. Zijn de Colts eindelijk weer om aan te zien dit jaar.
De sport is best wel populair in Engeland en Duitsland (zeker in vergelijking met Nederland) en men zal daar wel een behoorlijk aantal abonnees hebben. Nederland is gewoon een small market met weinig fans. Waarschijnlijk proberen ze nu meer mensen aan te trekken door het dit jaar gratis te maken. De huidige leden posten op twitter/facebook/forums etc dat het gratis is en zo bereik je al snel een groot deel van de Nederlandse kijkers.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:34 schreef rgras het volgende:
[..]
Je praat hier wel over de NFL. Waarom zouden ze nu iets gratis aanbieden waar ze vorig jaar ongeveer ¤240,- voor vingen? Daarnaast kunnen ze het niet maken tegenover de omringende landen, die betalen ¤160 (UK) tot ¤205 (DE) voor hetzelfde product.
EDIT: Zojuist even met iemand van de helpdesk gechat, volgens hem liep mijn subscription af op 9 februari 2013... zeer vreemd.![]()
Je had 2 weken gratis Game Pass nodig om tot die conclusie te komen, niet 7 maanden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:41 schreef Rahl het volgende:
Daarnaast weet ik nu al dat ik er zeker voor ga betalen volgend seizoen, wat ik eerst niet eens overwoog.
Joe en Troyquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:45 schreef Guard het volgende:
Pfft na drie wedstrijden heb ik eigenlijk alweer genoeg van dat partijdig commentaar in preseason.
Alles maar mooi proberen te maken: "look at the penetration and pressure" op een screenplay![]()
"Defense keeps them in the game" terwijl de offense van de tegenstander zelf alles fout doet....
Je zou bijna verlangen naar Joe en Troy...
Madden13 heeft voicecontrol voor kinect:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:49 schreef Maravilla het volgende:
De Madden 13 demo is weer te downloaden (PS3/Xbox). Je kan spelen met NYG, SF, SEA en WAS. Ziet er prima uit voorlopig!
en daarom is het een overrated loudmouth, Carson Palmer heeft hem er goed uit laten zien omdat hij accepteerde en wist ongeveer wat Chad deed.quote:While the conversation between Philbin and Johnson was what everyone came to see, the far more interesting insight came earlier in the show when it was revealed that Johnson was having a hard time picking up the Dolphins’ offense, just like he did last year in New England.
At one point, Dolphins great Bob Griese, watching film with Philbin in his office, asks the coach if all the receivers can play all the positions. Answered Philbin: “Well, most of them. Chad hasn’t been a lot inside. You know, the big knock on him when he came here was he couldn’t pick up the system.”
Later, the three quarterbacks are shown in the film room shaking their heads at Johnson for not knowing where to be. Said David Garrard: “I’m going to have to talk to Chad. He does so much stuff that I don’t know if he’s not getting the plays, or if he’s trying to give me a head’s up on something.”
En ze gaan scheiden, daar pauzeer je dan Call of Duty voorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:53 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
en daarom is het een overrated loudmouth, Carson Palmer heeft hem er goed uit laten zien omdat hij accepteerde en wist ongeveer wat Chad deed.
Jones Drew?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:42 schreef zjroentje het volgende:
Bowe heeft zijn franchise tender getekend. Zijn er nu nog hold-outs?
quote:I am very proud to share the news that your Jacksonville Jaguars will be announced today as the featured home team in London as part of the NFL International Series.
Beginning in 2013, the Jaguars will play one of our regular season home games in Wembley Stadium through 2016 as part of the National Football League's effort to grow the NFL brand throughout the world. The Jaguars and the entire Jacksonville community will be a centerpiece in the NFL's efforts over these four seasons, and that's a very exciting and rewarding development for all of us. My ambition is to make the Jaguars one of the signature franchises in the NFL and to see Jacksonville realize its full potential as a destination for commerce, tourism and living. An annual home game in London over four years, supported by initiatives in Jacksonville and throughout the United Kingdom to further develop our following, will help us achieve these goals and much more.
I am honored to welcome NFL Commissioner Roger Goodell to Jacksonville today to announce the news, and in the weeks to come the Jaguars will have more information for our fans, partners and friends in the community. I wanted you to hear the news from me directly, and I thank you for the consistent and impressive support you've given the Jaguars over the years. I know great things are ahead for the Jacksonville Jaguars!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:20 schreef Sloppy het volgende:
Voor de mensen die jaarlijks naar London gaan...
De Jaguars gaan vanaf 2013 tot 2016 ieder jaar een homegame in Londen spelen.
[..]
Afgelopen jaar was al niet uitverkocht toch? Normaal was het bij de pre-sale uitverkocht, afgelopen jaar in ieder geval nog bij lange na niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef Guard het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat met de commitment van de Jags voor de komende jaren, gekoppeld met een minder interessante tegenstander, zal zorgen voor minstens een keer een niet uitverkocht Wembley in de komende periode.
Vorig jaar was het voor het eerst onder de 80.000. Dit jaar zal het door de Patriots wel weer (technisch) uitverkocht zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:19 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was al niet uitverkocht toch? Normaal was het bij de pre-sale uitverkocht, afgelopen jaar in ieder geval nog bij lange na niet.
Dan ben ik er uiteraard ook bij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:09 schreef Aniron het volgende:
Ben benieuwd wie de tegenstanders gaan worden. Ik wacht nog altijd op een keertje Panthers. Tegen wie ze dan spelen maakt me weinig uit
Ik ook maar niet om de kwaliteit van het football maar meer om de (marginale) kansen die het de Nederlandse teams/spelers schept.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef Guard het volgende:
Ik heb nog steeds heimwee naar NFLEuropa
Die bestaan al sinds 2007 niet meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:07 schreef zeebeschuit het volgende:
Amsterdam Admirals toch? Mooi man!
JOH! Je meent hetquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:22 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Die bestaan al sinds 2007 niet meer.
Hard Knocks word steeds saaier. Geen QB battle, Johnson weg, Vontae Davis weg. Misschien kunnen ze alvast vooruit kijken naar hun hoge draft pick voor volgend jaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:00 schreef zjroentje het volgende:
Vontae Davis naar de Colts voor een 2nd round pick.
En die storyline over die ouwe Guard (Steinbach) is ook al bijna klaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:15 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Hard Knocks word steeds saaier. Geen QB battle, Johnson weg, Vontae Davis weg. Misschien kunnen ze alvast vooruit kijken naar hun hoge draft pick voor volgend jaar.
Gelukkig maar, zo'n gast is niks voor de lockerrom van de Seahawks.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:39 schreef Guard het volgende:
TO gecut door de seahawks, misschien is dat nog een mogelijkheid om Hard Knocks te redden
Gisteren even Hawks - Chiefs gekeken en Wilson zag er idd goed uit.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Gisteren even Hawks - Chiefs gekeken en Wilson zag er idd goed uit.
quote:Seahawks name Wilson starting quarterback
Pete Carroll and John Schneider were overjoyed during the April NFL draft when the Seattle Seahawks were able to grab Russell Wilson in the third round.
Even they couldn't anticipate that Wilson would be the Seahawks' Week 1 starter.
Carroll announced Sunday night that the undersized, but highly successful rookie quarterback from Wisconsin will be the starter when the Seahawks open the regular season on Sept. 9 at Arizona. Wilson beat out Matt Flynn and Tarvaris Jackson - in the process of being traded to Buffalo - for the starting gig.
"It's been a very exciting competition that has gone on and Russell has taken full advantage of his opportunities and has done everything that we have asked for on the field and more than what you guys could know off the field in meeting rooms and with our players and how he's represented. He's earned this job," Carroll said on a conference call Sunday night. "It was a legitimate competition as we said from the beginning and with the opportunity he's taken advantage of he deserves to start."
Read more: http://sportsillustrated.(...)x.html#ixzz24jEQCScq
Super dit! Een aantal jaar geleden heb ik hier ook nog wel eens het volle pond voor betaald. Zal het alleen gratis blijven voor diegenen die zich voor het seizoen aanmelden? Ik zag gisteren trouwens wel dat ik het scherm niet helemaal vullend kreeg op m'n laptop, maar misschien ligt dat aan mij...quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:34 schreef rgras het volgende:
[..]
Je praat hier wel over de NFL. Waarom zouden ze nu iets gratis aanbieden waar ze vorig jaar ongeveer ¤240,- voor vingen? Daarnaast kunnen ze het niet maken tegenover de omringende landen, die betalen ¤160 (UK) tot ¤205 (DE) voor hetzelfde product.
EDIT: Zojuist even met iemand van de helpdesk gechat, volgens hem liep mijn complimentary subscription af op 9 februari 2013... zeer vreemd.![]()
EDIT 2:
NFL Game Pass: "The NFL is constantly evaluating our relationships in particular territories. Currently, the NFL is offering full access to NFL Game Pass in select territories"
Ik: "Will it be subject to blackouts or other restrictions?"
NFL Game Pass: "No, the subscription will act as normal in your area you will not receive any black outs on games, however if the NFL decides to exclude features they could do so."
NFL Game Pass: "But, currently, the NFL is offering full access to NFL Game Pass in select territories. You will receive full access to all of the features of NFL Game Pass."
Hoogste resolutie is pas beschikbaar tijdens regular season.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Super dit! Een aantal jaar geleden heb ik hier ook nog wel eens het volle pond voor betaald. Zal het alleen gratis blijven voor diegenen die zich voor het seizoen aanmelden? Ik zag gisteren trouwens wel dat ik het scherm niet helemaal vullend kreeg op m'n laptop, maar misschien ligt dat aan mij...
Ah, OK. Bedankt!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Hoogste resolutie is pas beschikbaar tijdens regular season.
ik kon vanaf de 2e pre-season game gewoon 4500kbit kijken hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Hoogste resolutie is pas beschikbaar tijdens regular season.
Regular season is volgens mij ook in 6000kbit (misschien nog hoger) te kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ik kon vanaf de 2e pre-season game gewoon 4500kbit kijken hoor.
nee 4500 is max dit jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:20 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Regular season is volgens mij ook in 6000kbit (misschien nog hoger) te kijken
Laat hem eens via een Nederlandse proxy een nieuw account aanmaken. Hij moet gewoon met zijn 'Nederlandse' account kunnen inloggen in Frankrijk en alles kunnen zien. Gamepass houdt alleen rekening met eventuele blackouts of andere beperkingen die in sommige landen gelden (met je Nederlandse Gamepass kan je dus geen Redzone kijken in de UK).quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef sincerinhoo het volgende:
Weet iemand hier of die gratis Gamepass echt alleen voor NL geldt? Vriend van mij woont in Frankrijk en had uiteraard dit aanbod niet. Ik heb toen via zijn account de game pass gratis geactiveerd, maar dit schijnt niet werken dan in Frankrijk zelf. Vast IP gebonden aan Locatie
Zijn account is inderdaad wel aangemaakt in Frankrijk (voor Fantasy Football) Ga dit vanavond is proberen. Thanks voor de tip.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef rgras het volgende:
Ik heb begrepen dat er maar een paar landen hier gebruik van kunnen maken, waaronder wij en Argentinië.
[..]
Laat hem eens via een Nederlandse proxy een nieuw account aanmaken. Hij moet gewoon met zijn 'Nederlandse' account kunnen inloggen in Frankrijk en alles kunnen zien. Gamepass houdt alleen rekening met eventuele blackouts of andere beperkingen die in sommige landen gelden (met je Nederlandse Gamepass kan je dus geen Redzone kijken in de UK).
Dat zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef rgras het volgende:
Ik heb begrepen dat er maar een paar landen hier gebruik van kunnen maken, waaronder wij en Argentinië.
[..]
Laat hem eens via een Nederlandse proxy een nieuw account aanmaken. Hij moet gewoon met zijn 'Nederlandse' account kunnen inloggen in Frankrijk en alles kunnen zien. Gamepass houdt alleen rekening met eventuele blackouts of andere beperkingen die in sommige landen gelden (met je Nederlandse Gamepass kan je dus geen Redzone kijken in de UK).
Cool, thanks voor checkingquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef rgras het volgende:
Ik heb het net even gechecked, als ik via een Britse proxy inlog kan ik geen Game Pass kijken. Dit gratis abonnement is dus een uitzondering op de regel dat je ook in het buitenland gebruik kan maken van je betaalde abonnement.
Ja geen probleem, gister nog gedaan en works like a charm.Wat NFL gevoel betreft, pre-season is leuk maar inderaad het echte werk moet nog beginnenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:11 schreef vivelafete het volgende:
Holy shit! Is gamepass dit jaar voor Nl'ers echt gratis?
Dan ga ik snel eens even een accountje aanmaken als dat nog lukt.
Heb trouwens nog niet echt het 'NFLgevoel' te pakken dit jaar, maar ik denk dat dat snel weer komt als het seizoen echt op punt van beginnen staat.
Vanaf donderdag begint het echt werkquote:
Mwah Gamecocks is dan de enige interessante, buiten het feit dat ik vrijdag ook gewoon weer om 8:30 op werk moet zijnquote:
Vanaf donderdag begint het echt werk![]()
Nou ja vrijdag hier natuurlijk...
http://espn.go.com/college-football/schedule
Die jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:39 schreef kidkash19 het volgende:
No. 24 Boise State at No. 13 Michigan State op vrijdag, mooi affiche
Meer scoren wil niet zeggen dat het leuker is. Een goede defensive battle kan heel wat spannender zijn dan een wedstrijd waarbij er iedere drive een score valt te noteren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:01 schreef sincerinhoo het volgende:
Bij college football heb ik ook niet echt een favoriet maar Oregon (uitstraling en outfits) en Auburn (Cam Newton tijd) volg ik wat meer. 'The Big House' is inderdaad een geweldig stadion.
Ik vind College football, mede vanwege de iets andere regels, sowieso een stuk aantrekkelijk dan de NFL. Het spel is toch wat sneller en er wordt weer gescoord (Vergeet Alabama en LSU matches van vorig jaar) En wat betreft die divisies en bowls, daar moet je je inderdaad echt even in verdiepen voordat je dat een beetje doorhebt.
Spelen die Nederlanders trouwens nog voor Boise state?
Mwah deels mee eens. Tuurlijk was de defense van 'Bama en LSU afgelopen jaar briljant maar serieus die BCS title game was echt oersaai. Het oog wil ook watquote:
Meer scoren wil niet zeggen dat het leuker is. Een goede defensive battle kan heel wat spannender zijn dan een wedstrijd waarbij er iedere drive een score valt te noteren.
8 drives voor de starting unit: 0 points!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:02 schreef The_Playmaker het volgende:
Fantasy tip: Nick Folk gaat héél veel FG's schoppen voor de Jets. Wat een waardeloze red zone offense.
Sanchez speelde nog niet eens slecht. Maar ze hebben zo weinig wapens. Shonn Greene is géén starting caliber RB, Hill is een rookie die de bal vaak laat vallen, Santonio is.....Santonio en dan heb je nog Keller. En dan komen de Tebow chants en die bakte er helemaal niks van.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:09 schreef rgras het volgende:
[..]
8 drives voor de starting unit: 0 points!
Viel me ook op...En dat vlak na een mooie run van 17 yards...Blijft toch ook een rare speler.quote:
Rare beslissing inderdaad, nog de moeilijkste worp die je kan maken ook rollend naar je verkeerde kant. Geen idee waar die met zn hoofd zatquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef Guard het volgende:
Hehehe... Na de Tebow interception
[ afbeelding ]
"I'm off"
ik vind college football juist weer minder door de andere regels.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:01 schreef sincerinhoo het volgende:
Bij college football heb ik ook niet echt een favoriet maar Oregon (uitstraling en outfits) en Auburn (Cam Newton tijd) volg ik wat meer. 'The Big House' is inderdaad een geweldig stadion.
Ik vind College football, mede vanwege de iets andere regels, sowieso een stuk aantrekkelijk dan de NFL. Het spel is toch wat sneller en er wordt weer gescoord (Vergeet Alabama en LSU matches van vorig jaar) En wat betreft die divisies en bowls, daar moet je je inderdaad echt even in verdiepen voordat je dat een beetje doorhebt.
Spelen die Nederlanders trouwens nog voor Boise state?
Ik vind het juist een zekere charme hebben dat College andere regels heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ik vind college football juist weer minder door de andere regels.
vooral dat je maar 1 voet nodig hebt voor een catch vind ik echt lelijk.
Helemaal mee eens! Op ESPN America zenden ze nu ook wel is Canadian Footbal uit. Dat is helemaal raarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind het juist een zekere charme hebben dat College andere regels heeft.
Bovendien is alles er omheen vele malen mooier dan de NFL; de pageantry, rivalries, history, studentsections.
dat vind ik juist wel weer leuk, lijn op 2yard afstand en bewegende WR's.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Op ESPN America zenden ze nu ook wel is Canadian Footbal uit. Dat is helemaal raar
Dat volg ik nooit, dat vind ik maar raar, met al die presnap movements, enorm veld, rare puntentelling en bovenal 3 downs...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Op ESPN America zenden ze nu ook wel is Canadian Footbal uit. Dat is helemaal raar
WTF was datquote:
Ik vind de penalty van maximaal 15 yard penalty voor defensive PI in College stukken beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ik vind college football juist weer minder door de andere regels.
vooral dat je maar 1 voet nodig hebt voor een catch vind ik echt lelijk.
even tussendoor een grapje
Nagelbijten voor de Lionsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:37 schreef Maravilla het volgende:
Madden is vandaag uitgekomen in Amerika, maar wij moeten nog 2 dagen wachten.
NCAA13 is al een tijdje uit hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:37 schreef Maravilla het volgende:
Madden is vandaag uitgekomen in Amerika, maar wij moeten nog 2 dagen wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |