quote:BETHLEHEM, Pa. – Garrett Reid, the oldest son of Philadelphia Eagles coach Andy Reid, was found dead Sunday morning in his room at training camp at Lehigh University.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef Rahl het volgende:
Wedstrijden condensed terugkijken is echt fantastisch. Nu hoop ik helemaal dat die GamePass voor het hele seizoen is.
Goeie save ook van Skeltonquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef The_Playmaker het volgende:
Kolb en Skelton zijn echte bff's!![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe camp voor hem is.. gehazed worden door lui die x jaren jonger zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Aniron het volgende:
Weeden starter van Browns in week 1. Komt niet als een verassing, maar toch erg leukBen benieuwd hoe hij het gaat doen.
had in principe niet eens gehoeven.quote:
Kolb staat alleen hoger op de depth chart omdat hij een contract heeft van 65 miljoen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:17 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
had in principe niet eens gehoeven.
Kolb laat zich in deze meer kennen als Skelton.
enige reden dat Kolb hoger staat op de depth chart is omdat ze QB rating hoger is.
alleen jammer dat dat in het spel nog NOOIT naar voren is gekomen.
al met al wel een rete saaie wedstrijd, net als alle pre-season wedstrijden.
maar je moet wat als NFL fan he
Ik wou net zeggen, zijn rating heeft hier echt niks mee van doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:17 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Kolb staat alleen hoger op de depth chart omdat hij een contract heeft van 65 miljoen.
De meeste Cardinals fans hebben het al wel gehad met Kolb.
Ik kijk er al een tijd naar uit, erg jammer dat het vorig jaar niet doorging.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:17 schreef Maravilla het volgende:
Vannacht begint Hard Knocks, dus morgenochtend wel te downloaden.
contract heeft weinig te maken met de depth chart, als kolb niet presteert komt die gewoon 2e te staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, zijn rating heeft hier echt niks mee van doen.
Maar Skelton lijkt me toch ook niet het antwoord in Phoenix, nietwaar?
Nou ja 2 dacht ik maar dat is nog steeds meer dan de andere USC starting QBs zoals Matt Leinart, John David Booty, Mark Sanchez, Aaron Corp, Mitch Mustain bijelkaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:27 schreef zjroentje het volgende:
1 goed jaar bij de Bengals toch maar?
Na die blessure in de playoffs tegen Pittsburgh is het nooit meer helemaal goedgekomen. Absoluut geen bust. Maar ook geen Brady, Brees, Manning.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:27 schreef zjroentje het volgende:
1 goed jaar bij de Bengals toch maar?
Die tanden doen wel zeer aan de ogen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:22 schreef Rahl het volgende:
Zit Hard Knocks te kijken. [ afbeelding ]
Lauren Tannehill, vrouw van Ryan Tannehill
Wordt een fijne serie zo!
Natuurlijk niet, de deal heeft alleen betrekking op voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:06 schreef SteveBudin het volgende:
Ik ben benieuwd of die deal van FOX nog wat gevolgen heeft voor het NFL aanbod in Nederland. Straks krijgen we hier ook blackouts omdat meneer Murdoch NFL op de nederlandse tv wil rebooten![]()
. Ik zit er persoonlijk niet op te wachten
denk het niet, NFL is in nederland niet dusdanig populair dat ze er geld mee kunnen verdienen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:06 schreef SteveBudin het volgende:
Ik ben benieuwd of die deal van FOX nog wat gevolgen heeft voor het NFL aanbod in Nederland. Straks krijgen we hier ook blackouts omdat meneer Murdoch NFL op de nederlandse tv wil rebooten![]()
. Ik zit er persoonlijk niet op te wachten
Voorlopig, maar hij zal toch echt andere content/sporten nodig hebben om de zendtijd te vullen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:20 schreef rgras het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, de deal heeft alleen betrekking op voetbal.
http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.htmlquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:26 schreef Guard het volgende:
Welke deal? Ik heb iets gemist geloof ik...
hoezo, nu zijn er gewoon herhalingen e.d. te zien op eredivisie live.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:23 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Voorlopig, maar hij zal toch echt andere content/sporten nodig hebben om de zendtijd te vullen.
torrentsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:37 schreef Guard het volgende:
Ah thanks.
Het gaat over voetbal, daarom wist ik het niet
ESPN heeft de rechten om NFL uit te zenden in NL (voorlopig), net zoals Sky dat in the UK heeft. Dus hij heeft al wel wat NFL rechten in Europa, maar voorlopig zal er weinig veranderen.
Mocht het hier allemaal mis gaan volg ik wel College football live, en de NLF mbv torrents en nieuwsgroepen.
Het gebrek aan content vind ik persoonlijk het grote minpunt van Eredivisie Live (heb het een maand gratis gehad). Nu behoor ik niet echt tot de doelgroep van EL maar ik weet wel dat ze geen premium price kunnen vragen voor hun product als je 75% van je zendtijd moet vullen met herhalingen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:30 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.html
[..]
hoezo, nu zijn er gewoon herhalingen e.d. te zien op eredivisie live.
dus zend tijd opvullen lijkt mij niet.
sowieso heeft ESPN nu de rechten voor de NFL volgens mij.
Aha, ik kon niks vinden over de NFL-rechten op internet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:37 schreef Guard het volgende:
Ah thanks.
Het gaat over voetbal, daarom wist ik het niet
ESPN heeft de rechten om NFL uit te zenden in NL (voorlopig), net zoals Sky dat in the UK heeft. Dus hij heeft al wel wat NFL rechten in Europa, maar voorlopig zal er weinig veranderen.
Mocht het hier allemaal mis gaan volg ik wel College football live, en de NLF mbv torrents en nieuwsgroepen.
Gamepass kan je ook gewoon afsluiten in Engeland. Je kan alleen niet live kijken naar de wedstrijden die op SKY komen. Proxy/VPN moeten flink wat bandbreedte hebben om die stream in HQ te kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:46 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
maar zoals ik zei een gamepass via een ander land of een livestream op internet moeten geen probleem zijn, iemand die ze nieuwsserver in kan stellen kan dit ook wel namelijk
Dat viel me nogal tegen gisteren bij het kijken van gamepass.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:10 schreef SteveBudin het volgende:
Proxy/VPN moeten flink wat bandbreedte hebben om die stream in HQ te kijken.
wat voor verbinding heb je thuis dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat viel me nogal tegen gisteren bij het kijken van gamepass.
Het was geen topkwaliteit, en soms zelfs ronduit slecht.
Zal voor een deel wel aan mijn netwerk in huis liggen, maar ik ga daar echt niets aan veranderen.
Met de torrents krijg ik wel topkwaliteit, alleen een dag of anderhalf laat. Maar goed, ik kan ook niet alles tegelijkertijd kijken en dan heb ik doordeweek ook nog wat te kijken
Basis ADSL lijntjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:40 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
wat voor verbinding heb je thuis dan?
ik haal namelijk met gemak de volledige kwaliteit (3000kb/s) en zou in principe nog hoger kunnen alleen dat wordt momenteel nog niet zo ge-streamed.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:09 schreef denniz0229 het volgende:
dat ik de HoF game ging kijken, in herhaling dat wel, was er max 3000kb/s beschikbaar en was het gedeelte tot 4500kb/s nog grijs.
ik begrijp dat jij hem wel in 4500 kon kijken?
Iemand zin om snel 25 dollar p.p. te besparen op NFL Game Pass?quote:Earning Rewards
Referrer shall receive one (1) Reward valued at Fifty US Dollars ($USD50.00) for each verified Qualified Referral generated by Referrer.
Het is nog steeds gratisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:48 schreef rgras het volgende:
[..]
Iemand zin om snel 25 dollar p.p. te besparen op NFL Game Pass?
quote:
Ze hebben Chad Johnson nogquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:54 schreef kidkash19 het volgende:
[..]vind de Dolphins zon niks zeggend team
Hij kan volgens mij amper tot 10 tellen, maar zorgt wel voor leuke TVquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:46 schreef kidkash19 het volgende:
Nooit een fan van die overrated loudmouth geweest
T'zelfde...Pas op einde van vorig NFL seizoen ben ik pas beginnen volgen nu vanaf het begin.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef TheFastOne het volgende:
Die persconferentie van Johnson was wel vet
Dit is m'n eerste NFL seizoen dat ik actief wil gaan volgen, dus ook m'n eerste Hard Knocks.
Die actie van hem om de conference room binnen te lopen en om een stoel te vragen was hilarischquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef TheFastOne het volgende:
Die persconferentie van Johnson was wel vet
Dit is m'n eerste NFL seizoen dat ik actief wil gaan volgen, dus ook m'n eerste Hard Knocks.
Chadquote:DAVIE, Fla. (AP) -- Dolphins receiver Chad Johnson was arrested Saturday on a domestic violence charge, accused of head-butting his newlywed wife during an argument in front of their home outside Miami.
Ik heb gisteren afl 1 van Hard Knocks zitten kijken, en daarin zegt ie letterlijk: I'm gonna get arrested...quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:42 schreef Terreros85 het volgende:
Zocht er nog iemand storylines voor Hard Knocks?
[..]
Chad
Wat doe jij wanneer er een vrouw met een mes op jou afkomt?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar goed een echte man slaat een vrouw niet (nou ja slaan, kopstoten geven)
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:26 schreef rgras het volgende:
[..]
Wat doe jij wanneer er een vrouw met een mes op jou afkomt?
Hij is zeker een loudmouth en houd van aandacht maar ik vind hem niet overrated. Hij was van 2003 tot 2007 één van de beste WR's in de NFL. Ik kan me nog menig wedstrijd tegen de sterke Steelers en Ravens D herinneren waar ze hem gewoon niet konden afstoppen. Rex Ryan en Dick LeBeau werden er gek van. Nu is hij gewoon over the hill.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:46 schreef kidkash19 het volgende:
Nooit een fan van die overrated loudmouth geweest
Run like hellquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:26 schreef rgras het volgende:
[..]
Wat doe jij wanneer er een vrouw met een mes op jou afkomt?
Zoals ik al enkele keren gezegd heb: het is (hoogstwaarschijnlijk) ter compensatie van het feit dat iedereen behalve wij zich al een tijdje heeft kunnen inschrijven voor NFL Game Pass. Dit heeft ongeveer een maand geduurd, dus ik denk dat wij hier nog uiterlijk 2/2,5 week van kunnen genieten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:59 schreef Nagil het volgende:
Dat gratis Gamepass verhaal is toch bijna niet te geloven, wat zou daar toch in vredesnaam achter zitten? Heb al mijn vrienden maar even op de hoogte gesteld want normaal delen we hem met een paar man.
Ook maar eens even kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef Guard het volgende:
Nou game pass maar eens aanslingeren, Luck bekijken
Nogmaalsquote:the "heated argument" started over a receipt for condoms found in the car. Engle originally told NFL.com and NFL Network that Johnson had found the receipt, but he later clarified it indeed was Lozada who found it and then confronted her husband.
Resolutie is best ok, maar echt vloeiend is het niet idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ook maar eens even kijken.
Kwaliteit vind ik nog niet al te best, loopt net niet helemaal vloeiend.
Chad mocht er toch ook niet op als ie slecht speelde? Dan zal zijn vrouwtje wel benieuwd zijn geweest waarom ie condooms nodig hadquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:46 schreef Terreros85 het volgende:
Het verhaal achter de ruzie van Chad en miss Chad is ook echt
[..]
Nogmaals
Je kan met 1 account niet op 2 devices tegelijk kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef Guard het volgende:
Zo gamepass op de ipad heeft precies 7 min 18 sec gewerkt![]()
"no access to content" krijg ik nu bij iedere game, terwijl ik op de pc nog wel gewoon kan kijken
Bleek aan de app te liggen, crashte en bij het opnieuw starten leek het alsof ik ingelogd was, maar dat bleek dus niet zo te zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan met 1 account niet op 2 devices tegelijk kijken.
Je zou bijna zeggen dat ie opgelucht is...twitter:JimIrsay twitterde op zondag 12-08-2012 om 19:51:37Historic beginning!!!!!!!!!!!!! The legend has begun!!!!!!!!!!!!!!!!!! reageer retweet
Ik zou niet te vroeg juichen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:51 schreef Guard het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ie opgelucht is...twitter:JimIrsay twitterde op zondag 12-08-2012 om 19:51:37Historic beginning!!!!!!!!!!!!! The legend has begun!!!!!!!!!!!!!!!!!! reageer retweet
quote:The Green Bay Packers have signed free-agent RB Cedric Benson (Bengals) to a one-year deal. Financial terms were not disclosed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |