Nou ja 2 dacht ik maar dat is nog steeds meer dan de andere USC starting QBs zoals Matt Leinart, John David Booty, Mark Sanchez, Aaron Corp, Mitch Mustain bijelkaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:27 schreef zjroentje het volgende:
1 goed jaar bij de Bengals toch maar?
Na die blessure in de playoffs tegen Pittsburgh is het nooit meer helemaal goedgekomen. Absoluut geen bust. Maar ook geen Brady, Brees, Manning.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:27 schreef zjroentje het volgende:
1 goed jaar bij de Bengals toch maar?
Die tanden doen wel zeer aan de ogen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:22 schreef Rahl het volgende:
Zit Hard Knocks te kijken. [ afbeelding ]
Lauren Tannehill, vrouw van Ryan Tannehill
Wordt een fijne serie zo!
Natuurlijk niet, de deal heeft alleen betrekking op voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:06 schreef SteveBudin het volgende:
Ik ben benieuwd of die deal van FOX nog wat gevolgen heeft voor het NFL aanbod in Nederland. Straks krijgen we hier ook blackouts omdat meneer Murdoch NFL op de nederlandse tv wil rebooten![]()
. Ik zit er persoonlijk niet op te wachten
denk het niet, NFL is in nederland niet dusdanig populair dat ze er geld mee kunnen verdienen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:06 schreef SteveBudin het volgende:
Ik ben benieuwd of die deal van FOX nog wat gevolgen heeft voor het NFL aanbod in Nederland. Straks krijgen we hier ook blackouts omdat meneer Murdoch NFL op de nederlandse tv wil rebooten![]()
. Ik zit er persoonlijk niet op te wachten
Voorlopig, maar hij zal toch echt andere content/sporten nodig hebben om de zendtijd te vullen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:20 schreef rgras het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, de deal heeft alleen betrekking op voetbal.
http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.htmlquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:26 schreef Guard het volgende:
Welke deal? Ik heb iets gemist geloof ik...
hoezo, nu zijn er gewoon herhalingen e.d. te zien op eredivisie live.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:23 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Voorlopig, maar hij zal toch echt andere content/sporten nodig hebben om de zendtijd te vullen.
torrentsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:37 schreef Guard het volgende:
Ah thanks.
Het gaat over voetbal, daarom wist ik het niet
ESPN heeft de rechten om NFL uit te zenden in NL (voorlopig), net zoals Sky dat in the UK heeft. Dus hij heeft al wel wat NFL rechten in Europa, maar voorlopig zal er weinig veranderen.
Mocht het hier allemaal mis gaan volg ik wel College football live, en de NLF mbv torrents en nieuwsgroepen.
Het gebrek aan content vind ik persoonlijk het grote minpunt van Eredivisie Live (heb het een maand gratis gehad). Nu behoor ik niet echt tot de doelgroep van EL maar ik weet wel dat ze geen premium price kunnen vragen voor hun product als je 75% van je zendtijd moet vullen met herhalingen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:30 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.html
[..]
hoezo, nu zijn er gewoon herhalingen e.d. te zien op eredivisie live.
dus zend tijd opvullen lijkt mij niet.
sowieso heeft ESPN nu de rechten voor de NFL volgens mij.
Aha, ik kon niks vinden over de NFL-rechten op internet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:37 schreef Guard het volgende:
Ah thanks.
Het gaat over voetbal, daarom wist ik het niet
ESPN heeft de rechten om NFL uit te zenden in NL (voorlopig), net zoals Sky dat in the UK heeft. Dus hij heeft al wel wat NFL rechten in Europa, maar voorlopig zal er weinig veranderen.
Mocht het hier allemaal mis gaan volg ik wel College football live, en de NLF mbv torrents en nieuwsgroepen.
Gamepass kan je ook gewoon afsluiten in Engeland. Je kan alleen niet live kijken naar de wedstrijden die op SKY komen. Proxy/VPN moeten flink wat bandbreedte hebben om die stream in HQ te kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:46 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
maar zoals ik zei een gamepass via een ander land of een livestream op internet moeten geen probleem zijn, iemand die ze nieuwsserver in kan stellen kan dit ook wel namelijk
Dat viel me nogal tegen gisteren bij het kijken van gamepass.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:10 schreef SteveBudin het volgende:
Proxy/VPN moeten flink wat bandbreedte hebben om die stream in HQ te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |