abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115247098
1 goed jaar bij de Bengals toch maar?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_115249555
De Jets wilden dit jaar niet op Hard Knocks maar willen wel erg graag dat ESPN dagelijks bij hun trainingen zit. En dan ook nog klagen dat de media teveel aandacht schenkt aan de diverse vechtpartijen die er dagelijks op de trainingen zijn. :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:18:28 #128
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115263053
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:27 schreef zjroentje het volgende:
Nou ja 2 dacht ik maar dat is nog steeds meer dan de andere USC starting QBs zoals Matt Leinart, John David Booty, Mark Sanchez, Aaron Corp, Mitch Mustain bijelkaar :D
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:54:37 #129
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_115265785
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:27 schreef zjroentje het volgende:
Na die blessure in de playoffs tegen Pittsburgh is het nooit meer helemaal goedgekomen. Absoluut geen bust. Maar ook geen Brady, Brees, Manning.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:22:09 #130
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_115283817
Zit Hard Knocks te kijken.
Lauren Tannehill, vrouw van Ryan Tannehill
Wordt een fijne serie zo!
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_115285818
is er al een FOK fanstasy league?

zo nee, interesse om met ze alle mee te doen? dan maak ik een league aan.
zo ja, kan ik nog meedoen?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:25:45 #132
67174 Dos37
Come on Twente
pi_115286056
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_115286729
aha, mijn excuus. ik heb alleen dit topic als bookmark en de rest van FOK kijk ik niet eens naar :+
  woensdag 8 augustus 2012 @ 19:16:27 #134
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_115302124
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:22 schreef Rahl het volgende:
Zit Hard Knocks te kijken. [ afbeelding ]
Lauren Tannehill, vrouw van Ryan Tannehill
Wordt een fijne serie zo!
Die tanden doen wel zeer aan de ogen.

Eerste aflevering gekeken. Nog iets teveel beelden en iets te weinig storyline. Serie moet oppassen dat het geen grote Chad-show wordt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_115305041
Nou dan slinger ik maar eens game pass aan voor de condensed HoF game :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_115306616
TO trouwens naar de Seahawks
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:14:20 #137
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115307495
Hard Knocks begint wel sneu
Luck is for losers
pi_115309095
Richardson knieblessure? Gaat iig voor verder onderzoek naar Florida. Het zou de Browns ook eens meezitten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 8 augustus 2012 @ 23:49:07 #139
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115316905
Jep en dan ook nog eens naar de Dr of Doom, James Andrews. Dat word opereren en ook al is het minor dit gaat zn seizoen niet ten goede doen
Luck is for losers
pi_115325362
Ik ben benieuwd of die deal van FOX nog wat gevolgen heeft voor het NFL aanbod in Nederland. Straks krijgen we hier ook blackouts omdat meneer Murdoch NFL op de nederlandse tv wil rebooten :( :(. Ik zit er persoonlijk niet op te wachten
Get it and Bet it
pi_115325636
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:06 schreef SteveBudin het volgende:
Ik ben benieuwd of die deal van FOX nog wat gevolgen heeft voor het NFL aanbod in Nederland. Straks krijgen we hier ook blackouts omdat meneer Murdoch NFL op de nederlandse tv wil rebooten :( :(. Ik zit er persoonlijk niet op te wachten
Natuurlijk niet, de deal heeft alleen betrekking op voetbal.
pi_115325687
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:06 schreef SteveBudin het volgende:
denk het niet, NFL is in nederland niet dusdanig populair dat ze er geld mee kunnen verdienen.
ze hebben zelfs nog niet eens een prijs voor de gamepass gemaakt, dat geeft IMO al aan hoe belangrijk NL als NFL land is...

en anders neem ik wel gamepass via een ander land en kijk ik via een proxy *O*
pi_115325703
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:20 schreef rgras het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, de deal heeft alleen betrekking op voetbal.
Voorlopig, maar hij zal toch echt andere content/sporten nodig hebben om de zendtijd te vullen.
Get it and Bet it
pi_115325772
Welke deal? Ik heb iets gemist geloof ik...
pi_115325868
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:26 schreef Guard het volgende:
Welke deal? Ik heb iets gemist geloof ik...
http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.html
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:23 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Voorlopig, maar hij zal toch echt andere content/sporten nodig hebben om de zendtijd te vullen.
hoezo, nu zijn er gewoon herhalingen e.d. te zien op eredivisie live.
dus zend tijd opvullen lijkt mij niet.

sowieso heeft ESPN nu de rechten voor de NFL volgens mij.
pi_115326031
Ah thanks.

Het gaat over voetbal, daarom wist ik het niet :P
ESPN heeft de rechten om NFL uit te zenden in NL (voorlopig), net zoals Sky dat in the UK heeft. Dus hij heeft al wel wat NFL rechten in Europa, maar voorlopig zal er weinig veranderen.

Mocht het hier allemaal mis gaan volg ik wel College football live, en de NLF mbv torrents en nieuwsgroepen.
pi_115326236
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:37 schreef Guard het volgende:
Ah thanks.

ESPN heeft de rechten om NFL uit te zenden in NL (voorlopig), net zoals Sky dat in the UK heeft. Dus hij heeft al wel wat NFL rechten in Europa, maar voorlopig zal er weinig veranderen.

Mocht het hier allemaal mis gaan volg ik wel College football live, en de NLF mbv torrents en nieuwsgroepen.
torrents :'(

maar zoals ik zei een gamepass via een ander land of een livestream op internet moeten geen probleem zijn, iemand die ze nieuwsserver in kan stellen kan dit ook wel namelijk ;)
pi_115326878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:30 schreef denniz0229 het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.html

[..]

hoezo, nu zijn er gewoon herhalingen e.d. te zien op eredivisie live.
dus zend tijd opvullen lijkt mij niet.

sowieso heeft ESPN nu de rechten voor de NFL volgens mij.
Het gebrek aan content vind ik persoonlijk het grote minpunt van Eredivisie Live (heb het een maand gratis gehad). Nu behoor ik niet echt tot de doelgroep van EL maar ik weet wel dat ze geen premium price kunnen vragen voor hun product als je 75% van je zendtijd moet vullen met herhalingen.
Hopelijk is de NFL fanbase in Nederland gewoon veel te klein aangezien ik best tevreden ben met de huidige mogelijkheden al blijf ik het vreemd vinden dat de prijzen voor Gamepass nog steeds niet beschikbaar zijn. Ik geloof niet in "gratis" in combinatie met de NFL.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:37 schreef Guard het volgende:
Ah thanks.

Aha, ik kon niks vinden over de NFL-rechten op internet.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:46 schreef denniz0229 het volgende:

[..]

maar zoals ik zei een gamepass via een ander land of een livestream op internet moeten geen probleem zijn, iemand die ze nieuwsserver in kan stellen kan dit ook wel namelijk ;)
Gamepass kan je ook gewoon afsluiten in Engeland. Je kan alleen niet live kijken naar de wedstrijden die op SKY komen. Proxy/VPN moeten flink wat bandbreedte hebben om die stream in HQ te kijken.
Get it and Bet it
pi_115327013
ja maar wat gaan ze dan uitzenden op eredivisie live, ik betaal voor voetbal en kan dan tennis kijken als er geen voetbal is? dan kunnen ze IMO nog steeds geen premium prijs gaan vragen, ik betaal immers voor het voetbal.

en gamepass engeland sowieso niet, zit je nog met blackout ook zoals je al zegt.
Proxy of VPN opzetten met normale bandbreedte is geen probleem, alleen waarschijnlijk ook betaald.
maar ik heb er aardig wat voor over om de NFL live te kunnen volgen.
persoonlijk denk ik dat dit scenario de eerste paar jaar nog niet te pas komt, dus maak me niet zo druk.
pi_115327071
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:10 schreef SteveBudin het volgende:

Proxy/VPN moeten flink wat bandbreedte hebben om die stream in HQ te kijken.
Dat viel me nogal tegen gisteren bij het kijken van gamepass.
Het was geen topkwaliteit, en soms zelfs ronduit slecht.
Zal voor een deel wel aan mijn netwerk in huis liggen, maar ik ga daar echt niets aan veranderen.
Met de torrents krijg ik wel topkwaliteit, alleen een dag of anderhalf laat. Maar goed, ik kan ook niet alles tegelijkertijd kijken en dan heb ik doordeweek ook nog wat te kijken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')