quote:BETHLEHEM, Pa. – Garrett Reid, the oldest son of Philadelphia Eagles coach Andy Reid, was found dead Sunday morning in his room at training camp at Lehigh University.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef Rahl het volgende:
Wedstrijden condensed terugkijken is echt fantastisch. Nu hoop ik helemaal dat die GamePass voor het hele seizoen is.
Goeie save ook van Skeltonquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:59 schreef The_Playmaker het volgende:
Kolb en Skelton zijn echte bff's!![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe camp voor hem is.. gehazed worden door lui die x jaren jonger zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef Aniron het volgende:
Weeden starter van Browns in week 1. Komt niet als een verassing, maar toch erg leukBen benieuwd hoe hij het gaat doen.
had in principe niet eens gehoeven.quote:
Kolb staat alleen hoger op de depth chart omdat hij een contract heeft van 65 miljoen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:17 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
had in principe niet eens gehoeven.
Kolb laat zich in deze meer kennen als Skelton.
enige reden dat Kolb hoger staat op de depth chart is omdat ze QB rating hoger is.
alleen jammer dat dat in het spel nog NOOIT naar voren is gekomen.
al met al wel een rete saaie wedstrijd, net als alle pre-season wedstrijden.
maar je moet wat als NFL fan he
Ik wou net zeggen, zijn rating heeft hier echt niks mee van doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:17 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Kolb staat alleen hoger op de depth chart omdat hij een contract heeft van 65 miljoen.
De meeste Cardinals fans hebben het al wel gehad met Kolb.
Ik kijk er al een tijd naar uit, erg jammer dat het vorig jaar niet doorging.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:17 schreef Maravilla het volgende:
Vannacht begint Hard Knocks, dus morgenochtend wel te downloaden.
contract heeft weinig te maken met de depth chart, als kolb niet presteert komt die gewoon 2e te staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, zijn rating heeft hier echt niks mee van doen.
Maar Skelton lijkt me toch ook niet het antwoord in Phoenix, nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |