Gelukkig maar, zo'n gast is niks voor de lockerrom van de Seahawks.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:39 schreef Guard het volgende:
TO gecut door de seahawks, misschien is dat nog een mogelijkheid om Hard Knocks te redden
Gisteren even Hawks - Chiefs gekeken en Wilson zag er idd goed uit.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Gisteren even Hawks - Chiefs gekeken en Wilson zag er idd goed uit.
quote:Seahawks name Wilson starting quarterback
Pete Carroll and John Schneider were overjoyed during the April NFL draft when the Seattle Seahawks were able to grab Russell Wilson in the third round.
Even they couldn't anticipate that Wilson would be the Seahawks' Week 1 starter.
Carroll announced Sunday night that the undersized, but highly successful rookie quarterback from Wisconsin will be the starter when the Seahawks open the regular season on Sept. 9 at Arizona. Wilson beat out Matt Flynn and Tarvaris Jackson - in the process of being traded to Buffalo - for the starting gig.
"It's been a very exciting competition that has gone on and Russell has taken full advantage of his opportunities and has done everything that we have asked for on the field and more than what you guys could know off the field in meeting rooms and with our players and how he's represented. He's earned this job," Carroll said on a conference call Sunday night. "It was a legitimate competition as we said from the beginning and with the opportunity he's taken advantage of he deserves to start."
Read more: http://sportsillustrated.(...)x.html#ixzz24jEQCScq
Super dit! Een aantal jaar geleden heb ik hier ook nog wel eens het volle pond voor betaald. Zal het alleen gratis blijven voor diegenen die zich voor het seizoen aanmelden? Ik zag gisteren trouwens wel dat ik het scherm niet helemaal vullend kreeg op m'n laptop, maar misschien ligt dat aan mij...quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:34 schreef rgras het volgende:
[..]
Je praat hier wel over de NFL. Waarom zouden ze nu iets gratis aanbieden waar ze vorig jaar ongeveer ¤240,- voor vingen? Daarnaast kunnen ze het niet maken tegenover de omringende landen, die betalen ¤160 (UK) tot ¤205 (DE) voor hetzelfde product.
EDIT: Zojuist even met iemand van de helpdesk gechat, volgens hem liep mijn complimentary subscription af op 9 februari 2013... zeer vreemd.![]()
EDIT 2:
NFL Game Pass: "The NFL is constantly evaluating our relationships in particular territories. Currently, the NFL is offering full access to NFL Game Pass in select territories"
Ik: "Will it be subject to blackouts or other restrictions?"
NFL Game Pass: "No, the subscription will act as normal in your area you will not receive any black outs on games, however if the NFL decides to exclude features they could do so."
NFL Game Pass: "But, currently, the NFL is offering full access to NFL Game Pass in select territories. You will receive full access to all of the features of NFL Game Pass."
Hoogste resolutie is pas beschikbaar tijdens regular season.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Super dit! Een aantal jaar geleden heb ik hier ook nog wel eens het volle pond voor betaald. Zal het alleen gratis blijven voor diegenen die zich voor het seizoen aanmelden? Ik zag gisteren trouwens wel dat ik het scherm niet helemaal vullend kreeg op m'n laptop, maar misschien ligt dat aan mij...
Ah, OK. Bedankt!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Hoogste resolutie is pas beschikbaar tijdens regular season.
ik kon vanaf de 2e pre-season game gewoon 4500kbit kijken hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Hoogste resolutie is pas beschikbaar tijdens regular season.
Regular season is volgens mij ook in 6000kbit (misschien nog hoger) te kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ik kon vanaf de 2e pre-season game gewoon 4500kbit kijken hoor.
nee 4500 is max dit jaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:20 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Regular season is volgens mij ook in 6000kbit (misschien nog hoger) te kijken
Laat hem eens via een Nederlandse proxy een nieuw account aanmaken. Hij moet gewoon met zijn 'Nederlandse' account kunnen inloggen in Frankrijk en alles kunnen zien. Gamepass houdt alleen rekening met eventuele blackouts of andere beperkingen die in sommige landen gelden (met je Nederlandse Gamepass kan je dus geen Redzone kijken in de UK).quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef sincerinhoo het volgende:
Weet iemand hier of die gratis Gamepass echt alleen voor NL geldt? Vriend van mij woont in Frankrijk en had uiteraard dit aanbod niet. Ik heb toen via zijn account de game pass gratis geactiveerd, maar dit schijnt niet werken dan in Frankrijk zelf. Vast IP gebonden aan Locatie
Zijn account is inderdaad wel aangemaakt in Frankrijk (voor Fantasy Football) Ga dit vanavond is proberen. Thanks voor de tip.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef rgras het volgende:
Ik heb begrepen dat er maar een paar landen hier gebruik van kunnen maken, waaronder wij en Argentinië.
[..]
Laat hem eens via een Nederlandse proxy een nieuw account aanmaken. Hij moet gewoon met zijn 'Nederlandse' account kunnen inloggen in Frankrijk en alles kunnen zien. Gamepass houdt alleen rekening met eventuele blackouts of andere beperkingen die in sommige landen gelden (met je Nederlandse Gamepass kan je dus geen Redzone kijken in de UK).
Dat zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef rgras het volgende:
Ik heb begrepen dat er maar een paar landen hier gebruik van kunnen maken, waaronder wij en Argentinië.
[..]
Laat hem eens via een Nederlandse proxy een nieuw account aanmaken. Hij moet gewoon met zijn 'Nederlandse' account kunnen inloggen in Frankrijk en alles kunnen zien. Gamepass houdt alleen rekening met eventuele blackouts of andere beperkingen die in sommige landen gelden (met je Nederlandse Gamepass kan je dus geen Redzone kijken in de UK).
Cool, thanks voor checkingquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef rgras het volgende:
Ik heb het net even gechecked, als ik via een Britse proxy inlog kan ik geen Game Pass kijken. Dit gratis abonnement is dus een uitzondering op de regel dat je ook in het buitenland gebruik kan maken van je betaalde abonnement.
Ja geen probleem, gister nog gedaan en works like a charm.Wat NFL gevoel betreft, pre-season is leuk maar inderaad het echte werk moet nog beginnenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:11 schreef vivelafete het volgende:
Holy shit! Is gamepass dit jaar voor Nl'ers echt gratis?
Dan ga ik snel eens even een accountje aanmaken als dat nog lukt.
Heb trouwens nog niet echt het 'NFLgevoel' te pakken dit jaar, maar ik denk dat dat snel weer komt als het seizoen echt op punt van beginnen staat.
Vanaf donderdag begint het echt werkquote:
Mwah Gamecocks is dan de enige interessante, buiten het feit dat ik vrijdag ook gewoon weer om 8:30 op werk moet zijnquote:
Vanaf donderdag begint het echt werk![]()
Nou ja vrijdag hier natuurlijk...
http://espn.go.com/college-football/schedule
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |