abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116050628
Enige wat je overhoudt zo is de vraag welke middelmatige receiver de #1wordt...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_116050789
TO gecut door de seahawks, misschien is dat nog een mogelijkheid om Hard Knocks te redden :D
  zondag 26 augustus 2012 @ 23:51:18 #253
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_116051378
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 23:39 schreef Guard het volgende:
TO gecut door de seahawks, misschien is dat nog een mogelijkheid om Hard Knocks te redden :D
Gelukkig maar, zo'n gast is niks voor de lockerrom van de Seahawks.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_116057592
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:51 schreef PirE het volgende:
Wilson zet Flynn goed onder druk _O_.
Gisteren even Hawks - Chiefs gekeken en Wilson zag er idd goed uit.
pi_116057661
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:13 schreef Guard het volgende:

[..]

Gisteren even Hawks - Chiefs gekeken en Wilson zag er idd goed uit.
quote:
Seahawks name Wilson starting quarterback

Pete Carroll and John Schneider were overjoyed during the April NFL draft when the Seattle Seahawks were able to grab Russell Wilson in the third round.

Even they couldn't anticipate that Wilson would be the Seahawks' Week 1 starter.

Carroll announced Sunday night that the undersized, but highly successful rookie quarterback from Wisconsin will be the starter when the Seahawks open the regular season on Sept. 9 at Arizona. Wilson beat out Matt Flynn and Tarvaris Jackson - in the process of being traded to Buffalo - for the starting gig.

"It's been a very exciting competition that has gone on and Russell has taken full advantage of his opportunities and has done everything that we have asked for on the field and more than what you guys could know off the field in meeting rooms and with our players and how he's represented. He's earned this job," Carroll said on a conference call Sunday night. "It was a legitimate competition as we said from the beginning and with the opportunity he's taken advantage of he deserves to start."

Read more: http://sportsillustrated.(...)x.html#ixzz24jEQCScq
Get it and Bet it
pi_116062384
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:34 schreef rgras het volgende:

[..]

Je praat hier wel over de NFL. Waarom zouden ze nu iets gratis aanbieden waar ze vorig jaar ongeveer ¤240,- voor vingen? Daarnaast kunnen ze het niet maken tegenover de omringende landen, die betalen ¤160 (UK) tot ¤205 (DE) voor hetzelfde product.

EDIT: Zojuist even met iemand van de helpdesk gechat, volgens hem liep mijn complimentary subscription af op 9 februari 2013... zeer vreemd. 8)7

EDIT 2:
NFL Game Pass: "The NFL is constantly evaluating our relationships in particular territories. Currently, the NFL is offering full access to NFL Game Pass in select territories"
Ik: "Will it be subject to blackouts or other restrictions?"
NFL Game Pass: "No, the subscription will act as normal in your area you will not receive any black outs on games, however if the NFL decides to exclude features they could do so."
NFL Game Pass: "But, currently, the NFL is offering full access to NFL Game Pass in select territories. You will receive full access to all of the features of NFL Game Pass."
Super dit! Een aantal jaar geleden heb ik hier ook nog wel eens het volle pond voor betaald. Zal het alleen gratis blijven voor diegenen die zich voor het seizoen aanmelden? Ik zag gisteren trouwens wel dat ik het scherm niet helemaal vullend kreeg op m'n laptop, maar misschien ligt dat aan mij...
pi_116062758
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Super dit! Een aantal jaar geleden heb ik hier ook nog wel eens het volle pond voor betaald. Zal het alleen gratis blijven voor diegenen die zich voor het seizoen aanmelden? Ik zag gisteren trouwens wel dat ik het scherm niet helemaal vullend kreeg op m'n laptop, maar misschien ligt dat aan mij...
Hoogste resolutie is pas beschikbaar tijdens regular season.
Get it and Bet it
pi_116063327
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Ah, OK. Bedankt!
pi_116063376
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

ik kon vanaf de 2e pre-season game gewoon 4500kbit kijken hoor.
pi_116063928
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef denniz0229 het volgende:

[..]

ik kon vanaf de 2e pre-season game gewoon 4500kbit kijken hoor.
Regular season is volgens mij ook in 6000kbit (misschien nog hoger) te kijken
Get it and Bet it
pi_116064532
Vorig seizoen van 3000kbps de hoogste kwaliteit, gedurende het regular season.
Dat zag er fullscreen op een 50inch plasma ook al top uit!
pi_116065317
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:20 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Regular season is volgens mij ook in 6000kbit (misschien nog hoger) te kijken
nee 4500 is max dit jaar.
vorig jaar was dat 3000 en toen was het al scherper als ESPN HD via kpn
pi_116067302
Weet niet waarom ik hier niet eerder terecht ben gekomen, maar eindelijk is een plek waar de NFL besproken wordt in het Nederlands.

Sluit me dus gaan aan hier en kan niet wachten tot het seizoen echt begint (zaterdag ook College Football :))

Zoals jullie kunnen zien heb ik een voorliefde voor de Carolina Panthers. Ik volg de NFL al jaren maar nooit echt een favoriet team gehad. Nadat ik ook college football ben gaan volgen fan geworden van Auburn en Cam Newton dus nu automatische fan van de Panthers. Ben er benieuwd wat ze kunnen klaarspelen dit jaar...

BTW jullie hadden het over Russell Wilson. Las gisteravond laat dat Carroll hem al als starter heeft benoemd voor de laatste pre-season game en de 1e regular season game. Was zelf ook erg onder de indruk van hem. Net als het 1e kwart van ene Peyton Manning gister tegen de 49ers.

Tavaris Jackson trouwens ook getrade naar de Bills. Zal wel einde verhaal betekenen voor Vince Young dus.

Weet iemand hier of die gratis Gamepass echt alleen voor NL geldt? Vriend van mij woont in Frankrijk en had uiteraard dit aanbod niet. Ik heb toen via zijn account de game pass gratis geactiveerd, maar dit schijnt niet werken dan in Frankrijk zelf. Vast IP gebonden aan Locatie
pi_116067928
Ik heb begrepen dat er maar een paar landen hier gebruik van kunnen maken, waaronder wij en Argentinië.

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef sincerinhoo het volgende:
Weet iemand hier of die gratis Gamepass echt alleen voor NL geldt? Vriend van mij woont in Frankrijk en had uiteraard dit aanbod niet. Ik heb toen via zijn account de game pass gratis geactiveerd, maar dit schijnt niet werken dan in Frankrijk zelf. Vast IP gebonden aan Locatie
Laat hem eens via een Nederlandse proxy een nieuw account aanmaken. Hij moet gewoon met zijn 'Nederlandse' account kunnen inloggen in Frankrijk en alles kunnen zien. Gamepass houdt alleen rekening met eventuele blackouts of andere beperkingen die in sommige landen gelden (met je Nederlandse Gamepass kan je dus geen Redzone kijken in de UK).
pi_116068154
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef rgras het volgende:
Ik heb begrepen dat er maar een paar landen hier gebruik van kunnen maken, waaronder wij en Argentinië.

[..]

Laat hem eens via een Nederlandse proxy een nieuw account aanmaken. Hij moet gewoon met zijn 'Nederlandse' account kunnen inloggen in Frankrijk en alles kunnen zien. Gamepass houdt alleen rekening met eventuele blackouts of andere beperkingen die in sommige landen gelden (met je Nederlandse Gamepass kan je dus geen Redzone kijken in de UK).
Zijn account is inderdaad wel aangemaakt in Frankrijk (voor Fantasy Football) Ga dit vanavond is proberen. Thanks voor de tip.
pi_116069766
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef rgras het volgende:

[..]

Dat zou ik niet zo zeker van zijn.
Gamepass checkt wel degelijk je locatie (op ipad bv werkt het niet als je locatieservices uit hebt staan).
Ik vermoed dan ook dat als je je op een locatie bevindt waar geen complimetary GP wordt aangeboden je ook niet met dit account kan kijken.
Zo wel heel dom zijn als je gewoon een gratis account kunt aanmaken achter een proxy en vervolgens overal gratis kan kijken.
pi_116069885
De locatie wordt in ieder geval gechecked om te zien of er in je regio bepaalde restricties gelden (blackouts, geen Redzone etc.). Support heeft meerdere keren bevestigd dat je bijv. met je Spaanse Gamepass (¤105 euro ofzo) gewoon in Duitsland (waar hetzelfde product ¤215 kost) kan kijken.
pi_116069978
Ik ben heel benieuwd. Wat Guard zegt lijkt mij ook het meest logische. Die vriend van mij ziet ook gewoon op zijn account dat hij moet betalen. Terwijl ik een paar minuten daarvoor zijn Complimentary Game Pass heb aangemaakt en het heb zien werken op mijn PC. Ongetwijfeld locatie gebonden...

Maar goed pech voor hem dan, ik hoef naast ESPN America niet meer naar die treurige streams te kijken
pi_116070052
Holy shit! Is gamepass dit jaar voor Nl'ers echt gratis?
Dan ga ik snel eens even een accountje aanmaken als dat nog lukt.

Heb trouwens nog niet echt het 'NFLgevoel' te pakken dit jaar, maar ik denk dat dat snel weer komt als het seizoen echt op punt van beginnen staat.
pi_116070098
Ik heb het net even gechecked, als ik via een Britse proxy inlog kan ik geen Game Pass kijken. Dit gratis abonnement is dus een uitzondering op de regel dat je ook in het buitenland gebruik kan maken van je betaalde abonnement.
pi_116070164
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef rgras het volgende:
Ik heb het net even gechecked, als ik via een Britse proxy inlog kan ik geen Game Pass kijken. Dit gratis abonnement is dus een uitzondering op de regel dat je ook in het buitenland gebruik kan maken van je betaalde abonnement.
Cool, thanks voor checking

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:11 schreef vivelafete het volgende:
Holy shit! Is gamepass dit jaar voor Nl'ers echt gratis?
Dan ga ik snel eens even een accountje aanmaken als dat nog lukt.

Heb trouwens nog niet echt het 'NFLgevoel' te pakken dit jaar, maar ik denk dat dat snel weer komt als het seizoen echt op punt van beginnen staat.
Ja geen probleem, gister nog gedaan en works like a charm.Wat NFL gevoel betreft, pre-season is leuk maar inderaad het echte werk moet nog beginnen :)
pi_116070431
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:14 schreef sincerinhoo het volgende:

het echte werk moet nog beginnen :)
Vanaf donderdag begint het echt werk :Y
Nou ja vrijdag hier natuurlijk...

http://espn.go.com/college-football/schedule
pi_116070739
quote:
0s.gif
Vanaf donderdag begint het echt werk :Y
Nou ja vrijdag hier natuurlijk...

http://espn.go.com/college-football/schedule
Mwah Gamecocks is dan de enige interessante, buiten het feit dat ik vrijdag ook gewoon weer om 8:30 op werk moet zijn :)

Zaterdagmiddag wel lekker naar Navy - Notre Dame kijken
  maandag 27 augustus 2012 @ 16:39:39 #274
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_116071185
No. 24 Boise State at No. 13 Michigan State op vrijdag, mooi affiche
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_116071637
Ik kijk ook af en toe wat college football, maar heb geen favoriet team. Vind het allemaal behoorlijk onoverzichtelijk met al die divisies en bowls. Ik vind het ook jammer dat de sterkste ploegen in regular season niet wat regelmatiger tegen andere sterke ploegen spelen. Wel een schitterend sfeertje altijd!
Kijk wel wat vaker naar Michigan omdat ik dat stadion zo ontzettend gaaf vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')