abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115752579
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 18:10 schreef The_Playmaker het volgende:
De Jets offense. _O-
Haha, echt hč _O- _O-
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 19 augustus 2012 @ 18:18:16 #227
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115752733
Stafford en Megatron. _O_ Lions. :Y
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_115756547
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_115793224
Merrimen gereleased door de Bills. Dat lijkt ne wel 'lights out' voor zijn carričre.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_115798912

Dit ging dus gewoon 25 minuten door zo. :D
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_115831628
Voor de mensen die jaarlijks naar London gaan...
De Jaguars gaan vanaf 2013 tot 2016 ieder jaar een homegame in Londen spelen.

quote:
I am very proud to share the news that your Jacksonville Jaguars will be announced today as the featured home team in London as part of the NFL International Series.

Beginning in 2013, the Jaguars will play one of our regular season home games in Wembley Stadium through 2016 as part of the National Football League's effort to grow the NFL brand throughout the world. The Jaguars and the entire Jacksonville community will be a centerpiece in the NFL's efforts over these four seasons, and that's a very exciting and rewarding development for all of us. My ambition is to make the Jaguars one of the signature franchises in the NFL and to see Jacksonville realize its full potential as a destination for commerce, tourism and living. An annual home game in London over four years, supported by initiatives in Jacksonville and throughout the United Kingdom to further develop our following, will help us achieve these goals and much more.

I am honored to welcome NFL Commissioner Roger Goodell to Jacksonville today to announce the news, and in the weeks to come the Jaguars will have more information for our fans, partners and friends in the community. I wanted you to hear the news from me directly, and I thank you for the consistent and impressive support you've given the Jaguars over the years. I know great things are ahead for the Jacksonville Jaguars!
pi_115833009
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:20 schreef Sloppy het volgende:
Voor de mensen die jaarlijks naar London gaan...
De Jaguars gaan vanaf 2013 tot 2016 ieder jaar een homegame in Londen spelen.

[..]

:? Ik dacht dat het voorlopig de Rams zouden zijn die "thuis" spelen in London.

Jags zijn nog minder interessant, alhoewel ik wel zou gaan als ze een divisional game hier zouden spelen (m.u.v Titans), maar de kans daarop is erg gering.
pi_115833727
pi_115839283
Zit MNF van gisteren te kijken, en bij begin tweede kwart voelt het al als 4e kwart in week 4 preseason, geen starting QB's en een boel flags...
pi_115892693
Hebben we trouwens een FOK! Fantasy League?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:36:17 #236
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115899072
:D Jags in Londen....dat zal een lekkere game worden, zeker als MJD getrade word. Heerlijk naar Blaine Gabbert kijken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115901152
Ze willen het allemaal groots aanpakken daar in Londen, maar met Rams en Jags gaat het toch echt niet lukken vrees ik.
pi_115902155
"ze" hebben daar weinig invloed op, is tegenwoordig op vrijwillige basis, en dan komen de teams die moeite hebben om hun eigen stadion te vullen.
Teams als New England, NYG, NYJ, Pittsburgh, Philadelphia etc zullen nooit vrijwillig een homegame gaan opgeven.
Die zul je heel misschien een keer als uitspelend team zien.

Van alle wedstrijden die tot nu toe in London zijn gespeeld was eigenlijk alleen Saints - Chargers een leuke matchup voor de neutrale toeschouwer. Als triest dieptepunt Bucs vs Patriots, daar was niet eens sprake van een wedstrijd.

Ook roept men alweer dat er een tweede game bijkomt volgend jaar.
Ik moet het nog zien.
Ik verwacht eigenlijk dat met de commitment van de Jags voor de komende jaren, gekoppeld met een minder interessante tegenstander, zal zorgen voor minstens een keer een niet uitverkocht Wembley in de komende periode.

Ik ben al die keren met plezier naar the international series gegaan, maar met deze teams wordt het minder en minder aantrekkelijk om te gaan.

Ik heb nog steeds heimwee naar NFLEuropa ;(
pi_115903997
Ik ben de eerste paar jaren ook gegaan, maar op een gegeven moment vond ik het niet meer waard.

Ik zie het inderdaad wel gebeuren dat de Wembley een keer (of twee) niet uitverkocht raakt en dan alsnog de stekker eruit wordt getrokken. Dat is toch wel een "self fulfilling prophecy" met dit soort teams.

Ben benieuwd wie de tegenstanders gaan worden. Ik wacht nog altijd op een keertje Panthers. Tegen wie ze dan spelen maakt me weinig uit :D
pi_115904336
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef Guard het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat met de commitment van de Jags voor de komende jaren, gekoppeld met een minder interessante tegenstander, zal zorgen voor minstens een keer een niet uitverkocht Wembley in de komende periode.
Afgelopen jaar was al niet uitverkocht toch? Normaal was het bij de pre-sale uitverkocht, afgelopen jaar in ieder geval nog bij lange na niet.
pi_115905152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:19 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Afgelopen jaar was al niet uitverkocht toch? Normaal was het bij de pre-sale uitverkocht, afgelopen jaar in ieder geval nog bij lange na niet.
Vorig jaar was het voor het eerst onder de 80.000. Dit jaar zal het door de Patriots wel weer (technisch) uitverkocht zijn.
pi_115905170
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:09 schreef Aniron het volgende:

Ben benieuwd wie de tegenstanders gaan worden. Ik wacht nog altijd op een keertje Panthers. Tegen wie ze dan spelen maakt me weinig uit :D
Dan ben ik er uiteraard ook bij.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:40:42 #243
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115910069
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef Guard het volgende:

Ik heb nog steeds heimwee naar NFLEuropa ;(
Ik ook maar niet om de kwaliteit van het football maar meer om de (marginale) kansen die het de Nederlandse teams/spelers schept.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:51:08 #244
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_115996960
Wilson zet Flynn goed onder druk _O_.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_115999285
Amsterdam Admirals toch? Mooi man!
pi_116039511
Vontae Davis naar de Colts voor een 2nd round pick.
pi_116040948
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:07 schreef zeebeschuit het volgende:
Amsterdam Admirals toch? Mooi man!
Die bestaan al sinds 2007 niet meer.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_116042355
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:22 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Die bestaan al sinds 2007 niet meer.
JOH! Je meent het :')
pi_116045328
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:00 schreef zjroentje het volgende:
Vontae Davis naar de Colts voor een 2nd round pick.
Hard Knocks word steeds saaier. Geen QB battle, Johnson weg, Vontae Davis weg. Misschien kunnen ze alvast vooruit kijken naar hun hoge draft pick voor volgend jaar. :')
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:49:46 #250
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_116047874
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:15 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Hard Knocks word steeds saaier. Geen QB battle, Johnson weg, Vontae Davis weg. Misschien kunnen ze alvast vooruit kijken naar hun hoge draft pick voor volgend jaar. :')
En die storyline over die ouwe Guard (Steinbach) is ook al bijna klaar :{ .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')