quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:09 schreef denniz0229 het volgende:
dat ik de HoF game ging kijken, in herhaling dat wel, was er max 3000kb/s beschikbaar en was het gedeelte tot 4500kb/s nog grijs.
ik begrijp dat jij hem wel in 4500 kon kijken?
Iemand zin om snel 25 dollar p.p. te besparen op NFL Game Pass?quote:Earning Rewards
Referrer shall receive one (1) Reward valued at Fifty US Dollars ($USD50.00) for each verified Qualified Referral generated by Referrer.
Het is nog steeds gratisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:48 schreef rgras het volgende:
[..]
Iemand zin om snel 25 dollar p.p. te besparen op NFL Game Pass?
quote:
Ze hebben Chad Johnson nogquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:54 schreef kidkash19 het volgende:
[..]vind de Dolphins zon niks zeggend team
Hij kan volgens mij amper tot 10 tellen, maar zorgt wel voor leuke TVquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:46 schreef kidkash19 het volgende:
Nooit een fan van die overrated loudmouth geweest
T'zelfde...Pas op einde van vorig NFL seizoen ben ik pas beginnen volgen nu vanaf het begin.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef TheFastOne het volgende:
Die persconferentie van Johnson was wel vet
Dit is m'n eerste NFL seizoen dat ik actief wil gaan volgen, dus ook m'n eerste Hard Knocks.
Die actie van hem om de conference room binnen te lopen en om een stoel te vragen was hilarischquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef TheFastOne het volgende:
Die persconferentie van Johnson was wel vet
Dit is m'n eerste NFL seizoen dat ik actief wil gaan volgen, dus ook m'n eerste Hard Knocks.
Chadquote:DAVIE, Fla. (AP) -- Dolphins receiver Chad Johnson was arrested Saturday on a domestic violence charge, accused of head-butting his newlywed wife during an argument in front of their home outside Miami.
Ik heb gisteren afl 1 van Hard Knocks zitten kijken, en daarin zegt ie letterlijk: I'm gonna get arrested...quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:42 schreef Terreros85 het volgende:
Zocht er nog iemand storylines voor Hard Knocks?
[..]
Chad
Wat doe jij wanneer er een vrouw met een mes op jou afkomt?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar goed een echte man slaat een vrouw niet (nou ja slaan, kopstoten geven)
quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:26 schreef rgras het volgende:
[..]
Wat doe jij wanneer er een vrouw met een mes op jou afkomt?
Hij is zeker een loudmouth en houd van aandacht maar ik vind hem niet overrated. Hij was van 2003 tot 2007 één van de beste WR's in de NFL. Ik kan me nog menig wedstrijd tegen de sterke Steelers en Ravens D herinneren waar ze hem gewoon niet konden afstoppen. Rex Ryan en Dick LeBeau werden er gek van. Nu is hij gewoon over the hill.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:46 schreef kidkash19 het volgende:
Nooit een fan van die overrated loudmouth geweest
Run like hellquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:26 schreef rgras het volgende:
[..]
Wat doe jij wanneer er een vrouw met een mes op jou afkomt?
Zoals ik al enkele keren gezegd heb: het is (hoogstwaarschijnlijk) ter compensatie van het feit dat iedereen behalve wij zich al een tijdje heeft kunnen inschrijven voor NFL Game Pass. Dit heeft ongeveer een maand geduurd, dus ik denk dat wij hier nog uiterlijk 2/2,5 week van kunnen genieten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:59 schreef Nagil het volgende:
Dat gratis Gamepass verhaal is toch bijna niet te geloven, wat zou daar toch in vredesnaam achter zitten? Heb al mijn vrienden maar even op de hoogte gesteld want normaal delen we hem met een paar man.
Ook maar eens even kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef Guard het volgende:
Nou game pass maar eens aanslingeren, Luck bekijken
Nogmaalsquote:the "heated argument" started over a receipt for condoms found in the car. Engle originally told NFL.com and NFL Network that Johnson had found the receipt, but he later clarified it indeed was Lozada who found it and then confronted her husband.
Resolutie is best ok, maar echt vloeiend is het niet idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ook maar eens even kijken.
Kwaliteit vind ik nog niet al te best, loopt net niet helemaal vloeiend.
Chad mocht er toch ook niet op als ie slecht speelde? Dan zal zijn vrouwtje wel benieuwd zijn geweest waarom ie condooms nodig hadquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:46 schreef Terreros85 het volgende:
Het verhaal achter de ruzie van Chad en miss Chad is ook echt
[..]
Nogmaals
Je kan met 1 account niet op 2 devices tegelijk kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef Guard het volgende:
Zo gamepass op de ipad heeft precies 7 min 18 sec gewerkt![]()
"no access to content" krijg ik nu bij iedere game, terwijl ik op de pc nog wel gewoon kan kijken
Bleek aan de app te liggen, crashte en bij het opnieuw starten leek het alsof ik ingelogd was, maar dat bleek dus niet zo te zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan met 1 account niet op 2 devices tegelijk kijken.
Je zou bijna zeggen dat ie opgelucht is...twitter:JimIrsay twitterde op zondag 12-08-2012 om 19:51:37Historic beginning!!!!!!!!!!!!! The legend has begun!!!!!!!!!!!!!!!!!! reageer retweet
Ik zou niet te vroeg juichen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:51 schreef Guard het volgende:
Je zou bijna zeggen dat ie opgelucht is...twitter:JimIrsay twitterde op zondag 12-08-2012 om 19:51:37Historic beginning!!!!!!!!!!!!! The legend has begun!!!!!!!!!!!!!!!!!! reageer retweet
quote:The Green Bay Packers have signed free-agent RB Cedric Benson (Bengals) to a one-year deal. Financial terms were not disclosed.
dit lijkt me toch niet, anders zouden we toch ook de optie hebben om nu al voor het hele seizoen te kopen? Heb op fora in andere landen gelezen dat het ook voor bepaalde andere landen gratis is, dus ik durf er wel van uit te gaan dat dit voor het hele seizoen is. Zeker als je de voorwaarden en features van het complimentary-pakket bekijkt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:53 schreef rgras het volgende:
[..]
Zoals ik al enkele keren gezegd heb: het is (hoogstwaarschijnlijk) ter compensatie van het feit dat iedereen behalve wij zich al een tijdje heeft kunnen inschrijven voor NFL Game Pass. Dit heeft ongeveer een maand geduurd, dus ik denk dat wij hier nog uiterlijk 2/2,5 week van kunnen genieten.
Je praat hier wel over de NFL. Waarom zouden ze nu iets gratis aanbieden waar ze vorig jaar ongeveer ¤240,- voor vingen? Daarnaast kunnen ze het niet maken tegenover de omringende landen, die betalen ¤160 (UK) tot ¤205 (DE) voor hetzelfde product.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:58 schreef Nagil het volgende:
[..]
dit lijkt me toch niet, anders zouden we toch ook de optie hebben om nu al voor het hele seizoen te kopen? Heb op fora in andere landen gelezen dat het ook voor bepaalde andere landen gratis is, dus ik durf er wel van uit te gaan dat dit voor het hele seizoen is. Zeker als je de voorwaarden en features van het complimentary-pakket bekijkt.
Anyway, Luck zag er idd zeer scherp uit. Zijn de Colts eindelijk weer om aan te zien dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |