Ja, maar in het voetbal beginnen ook niet alle teams tegelijkertijd met de eerste officiële wedstrijd. Als je Europese voorrondes speelt, moet je al een paar weken eerder aan de bak dan wanneer je geen Europees voetbal speelt. FC Twente moest bijvoorbeeld een aantal weken terug al spelen, terwijl een ploeg als NEC of VVV nog geen officiële wedstrijd gespeeld heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:47 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
In "ons" voetbal zie je ook dat het ene team eerder begint dan het andere, ligt aan de voorkeur van de coaches al is het aantal trainingen en bv trainingen in pads wel gereguleerd vanuit de league
Ik moest overigens lachen met een gedeelte van je signature, gewoon omdat het dit jaar toepasselijk is...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:24 schreef kidkash19 het volgende:
Klopt, ieder team traint weer anders en hebben andere schemas, Team 1 begint bv op dag 2 al in pads terwijl Team 2 pas na 3 dagen begint. Dit heeft te maken met de regels voor trainingskampen die de NFL heeft opgelegd, je mag bv maar een x aantal trainingen in pads doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onderaan de site staan, voorheen stond dit er dus niet.
en ook de hele site is nu scheef weergegeven bij mij.
zou natuurlijk wel super zijn als het daadwerkelijk gratis wordt, alhoewel ik dat niet echt geloof.
Waarschijnlijk inderdaad een pre-season actie om mensen te teasen. Maar desalniettemin de moeite waard om eens een kijkje te nemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef denniz0229 het volgende:
nou ik heb me er net even voor aangemeld, wel met een account dat al vaker gamepass heeft gehad.
en ik kan nu wel vrolijk NFL network kijken.
maar het zal vlak voor het seizoen vast wel betaald worden.
ik zou in ieder geval er nu je voordeel mee doen en gamepass voor gratis activeren op je account.
Tuurlijk, maandag 02.00 beginnen met preseason, HoF game, Cards vs Saintsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:07 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Zendt ESPN dit jaar ook weer gewoon wedstrijden uit?
De Sign in knop is kapotquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef denniz0229 het volgende:
nou ik heb me er net even voor aangemeld, wel met een account dat al vaker gamepass heeft gehad.
en ik kan nu wel vrolijk NFL network kijken.
maar het zal vlak voor het seizoen vast wel betaald worden.
ik zou in ieder geval er nu je voordeel mee doen en gamepass voor gratis activeren op je account.
Ja de layout is een beetje naar de klote...quote:
Ik ben al blij als ik wat stukken van de preseason wedstrijden kan kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:19 schreef Rahl het volgende:
Mij ook, maar ik reken me pas rijk als ik de eerste regular games erop heb.
pre-season is toch nooit spannend. altijd 3rd string mensen er in. enige leuke is om rookies te zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:23 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik wat stukken van de preseason wedstrijden kan kijken.
Ik kijk alleen de stukken van de 1st stringquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:30 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
pre-season is toch nooit spannend. altijd 3rd string mensen er in. enige leuke is om rookies te zien.
ben eerder blij dat ik NFL-network kan zien, aangezien ik altijd net aan NFL live mis op ESPN
Ik heb geen CC gegevens ingevuld. Hij ging gelijk door en de CC die ik vorig jaar heb gebruikt is ondertussen al verlopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:31 schreef kidkash19 het volgende:
Je moet wel gewoon CC gegevens invullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |