Die jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:39 schreef kidkash19 het volgende:
No. 24 Boise State at No. 13 Michigan State op vrijdag, mooi affiche
Meer scoren wil niet zeggen dat het leuker is. Een goede defensive battle kan heel wat spannender zijn dan een wedstrijd waarbij er iedere drive een score valt te noteren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:01 schreef sincerinhoo het volgende:
Bij college football heb ik ook niet echt een favoriet maar Oregon (uitstraling en outfits) en Auburn (Cam Newton tijd) volg ik wat meer. 'The Big House' is inderdaad een geweldig stadion.
Ik vind College football, mede vanwege de iets andere regels, sowieso een stuk aantrekkelijk dan de NFL. Het spel is toch wat sneller en er wordt weer gescoord (Vergeet Alabama en LSU matches van vorig jaar) En wat betreft die divisies en bowls, daar moet je je inderdaad echt even in verdiepen voordat je dat een beetje doorhebt.
Spelen die Nederlanders trouwens nog voor Boise state?
Mwah deels mee eens. Tuurlijk was de defense van 'Bama en LSU afgelopen jaar briljant maar serieus die BCS title game was echt oersaai. Het oog wil ook watquote:
Meer scoren wil niet zeggen dat het leuker is. Een goede defensive battle kan heel wat spannender zijn dan een wedstrijd waarbij er iedere drive een score valt te noteren.
8 drives voor de starting unit: 0 points!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:02 schreef The_Playmaker het volgende:
Fantasy tip: Nick Folk gaat héél veel FG's schoppen voor de Jets. Wat een waardeloze red zone offense.
Sanchez speelde nog niet eens slecht. Maar ze hebben zo weinig wapens. Shonn Greene is géén starting caliber RB, Hill is een rookie die de bal vaak laat vallen, Santonio is.....Santonio en dan heb je nog Keller. En dan komen de Tebow chants en die bakte er helemaal niks van.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:09 schreef rgras het volgende:
[..]
8 drives voor de starting unit: 0 points!
Viel me ook op...En dat vlak na een mooie run van 17 yards...Blijft toch ook een rare speler.quote:
Rare beslissing inderdaad, nog de moeilijkste worp die je kan maken ook rollend naar je verkeerde kant. Geen idee waar die met zn hoofd zatquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef Guard het volgende:
Hehehe... Na de Tebow interception
[ afbeelding ]
"I'm off"
ik vind college football juist weer minder door de andere regels.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:01 schreef sincerinhoo het volgende:
Bij college football heb ik ook niet echt een favoriet maar Oregon (uitstraling en outfits) en Auburn (Cam Newton tijd) volg ik wat meer. 'The Big House' is inderdaad een geweldig stadion.
Ik vind College football, mede vanwege de iets andere regels, sowieso een stuk aantrekkelijk dan de NFL. Het spel is toch wat sneller en er wordt weer gescoord (Vergeet Alabama en LSU matches van vorig jaar) En wat betreft die divisies en bowls, daar moet je je inderdaad echt even in verdiepen voordat je dat een beetje doorhebt.
Spelen die Nederlanders trouwens nog voor Boise state?
Ik vind het juist een zekere charme hebben dat College andere regels heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ik vind college football juist weer minder door de andere regels.
vooral dat je maar 1 voet nodig hebt voor een catch vind ik echt lelijk.
Helemaal mee eens! Op ESPN America zenden ze nu ook wel is Canadian Footbal uit. Dat is helemaal raarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind het juist een zekere charme hebben dat College andere regels heeft.
Bovendien is alles er omheen vele malen mooier dan de NFL; de pageantry, rivalries, history, studentsections.
dat vind ik juist wel weer leuk, lijn op 2yard afstand en bewegende WR's.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Op ESPN America zenden ze nu ook wel is Canadian Footbal uit. Dat is helemaal raar
Dat volg ik nooit, dat vind ik maar raar, met al die presnap movements, enorm veld, rare puntentelling en bovenal 3 downs...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Op ESPN America zenden ze nu ook wel is Canadian Footbal uit. Dat is helemaal raar
WTF was datquote:
Ik vind de penalty van maximaal 15 yard penalty voor defensive PI in College stukken beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ik vind college football juist weer minder door de andere regels.
vooral dat je maar 1 voet nodig hebt voor een catch vind ik echt lelijk.
even tussendoor een grapje
Nagelbijten voor de Lionsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:37 schreef Maravilla het volgende:
Madden is vandaag uitgekomen in Amerika, maar wij moeten nog 2 dagen wachten.
NCAA13 is al een tijdje uit hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:37 schreef Maravilla het volgende:
Madden is vandaag uitgekomen in Amerika, maar wij moeten nog 2 dagen wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |