We wilden eerst heel graag de bugaboo, maar toen we vanmiddag in de prenatal (leggin halen) waren toen liepen we langs de wagens en toen moest meneer er even aanzitten. Het viel ons op dat de Bugaboo heel erg laag bij de grond zit, dat idee vinden we niet fijn. Toen even achter de stokke gelopenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:17 schreef rebel-angel het volgende:
ik vond die stokke ook eerst heel erg tof eruit zien elke keer als ik hem voorbij zag komen
maar in het echt vond ik hem toch best tegen vallen, erg plasticerig zeg maar.
m'n vriend was bang dat als hij de stoep op wilde rijden dat hij het zou ombuigen ofzo.
en de bak lijkt mij ook kleiner.
niet om je enthousiastme de grond in te trappen hoor, just saying dat ik het in het echt erg tegen vond vallen.
maar tof zo maar opeens in je 2e trimester![]()
en balen dat je nou op de bandenman moet wachten
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gewoon knop open nieuw deel en je hebt alles
[ afbeelding ]
En een foto nog van mn dametje als we toch wachten op Soesa dr meisje![]()
je staat erbijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:33 schreef Fieder het volgende:
Sonhmmm snuiffffffff
Logician wat fijn! Goed nieuws!!
Ik ben ook altidj bang om een nieuw deel te openenhoeft dus niet!
Ik ben nu 10 weken en 4 dagen, 2 dagen kado gekregendus voortaan op vrijdag mijlpaaldag
22 febr uitgerekend, mag ik in de op
Ja, dat was ik. Thx voor je reactiequote:Op zondag 29 juli 2012 08:11 schreef Kyara het volgende:
Iemand vroeg in het vorige topic of vocht in het gezicht ook kan. JA! Ik had vanaf 35 weken echt een plofkok. En toen heeft mijn zwager foto's gemaakt en die vind ik echt zo ontzettend lelijk maar ze duiken in elk fotoboek weer op
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:39 schreef Mangostine het volgende:
Godsamme zeg, het hoofd van mijn baby (ofzo) zit klem onder mijn middenrif. AU
Stom hè? Ik zit hier nou ook met mijn boterham met kaas, zo van bruine bonen???quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:44 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ik van de week in chili con carne, terwijl ik toch echt niet van bruine bonen hou
Ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:53 schreef Mangostine het volgende:
oh en goeie deal Coco! Alleen ik hou niet van rood. Wij hebben ook de zwarte MC nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Op deze kan dus ook gewoon een MC dan hoef je dus alleen maar het onderstel mee te nemen in de autoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:02 schreef Mangostine het volgende:
Logi, dat is wel een model waar ik zelf ook nog mee zou lopen. Met alle respect, maar wat een ontzettende scootmobielen zijn die wagens zeg.
Of zo'n frame waar je de MC op kan klikken lijkt me ook nog wel iets. Als het maar niet zo groot is.
Oh, maar rood vind ik ook voor jongetjes acceptabelquote:
Ja, maar qua gevoelig plekje waar ie ligt te porren!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, maar rood vind ik ook voor jongetjes acceptabel![]()
Als het nou roze of heel lichtblauw was geweest, dan had ik t waarschijnlijk niet gedaan. Maar rood valt voor mij onder de neutrale kleuren.
Misschien ga ik alsnog voor een zwarte. Dan stuur ik de rode terug en koop ik op die site iets anders voor dat geldZit op een veilingsite, en ben een daar een zwarte Pebble in de gaten aan het houden. Nu voor ¤50, maar nog 7 uur te gaan. Ga alles weg snipen op het laatste moment. Althans, dat is de bedoeling. Zul je zien dat ik nog niks 'win', haha
Ohhhhh.....!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:04 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ja, maar qua gevoelig plekje waar ie ligt te porren!
Stokke Xploryquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mooie wagen LogicianWelke was dat nu precies?
Ja en nee, voor iets wat 3jr mee gaat wil ik graag wel een a merk en iets wat er mooi uit zietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
Belachelijk wat een geld voor die wagens hè! Pffff laat maar
Je zou natuurlijk ook gewoon op marktplaats kunnen zoeken op de naam v.d. wagen die je mooi vindtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:09 schreef Mangostine het volgende:
Ja is ook zo, maar als er nou een 1.8 motor in zou liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op met spammen srry folks!
[ Bericht 11% gewijzigd door Logician78 op 31-07-2012 13:18:21 ]Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Je kan autostoel adapters kopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:16 schreef Mangostine het volgende:
en dat onderstel is bruikbaar voor de MC? Waar vind ik die informatie?
Er zit garantie opquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:17 schreef Mangostine het volgende:
en ik vind wagens eigenlijk een beetje tricky om via marktplaats te kopen, je weet nooit hoe intensief ze gebruikt zijn en hoe lang ze nog mee kunnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:47 schreef _Bunny_ het volgende:
Welkom Milka! Ik begrijp dat het nog pril is, maar voor je het weet heb je een knipper te pakken!
Fieder! Wat fijn te horen dat het nu ook al spartelt enzo
Ook bij Logician een goede echo en ook al wat dagen kado! Veel plezier bij de Ikea!
Die Stokke is inderdaad mooi voor lange mensen. Vind m alleen zo plastic-igOok is de wandelwagenbak gemiddeld 15 cm korter dan een gewone wagen. Dus daar doe je dan niet zo lang mee lijkt me, en dat dus meegenomen vind ik m dus veeeeeeel te duur. gelukkig is het voor iedereen anders. Zoveel mensen, zoveel wensen toch?
Zelf heb ik de Maxi Cosi Mura overgenomen van een collega van me. Scheelde toch een hoop geld en ik ben er erg blij mee! Onderstel kan lekker klein en de Maxi Cosi kan er ook gemakkelijk op (wat logisch is, als het dezelfde fabrikant is haha).
Egopost:Brandnetelthee al geprobeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het aan de Mutsy o.a. heel fijn dat je de duwstang heel makkelijk in hoogte kan verstellen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:17 schreef Logician78 het volgende:
Ik ben niet lang, 162 maar vond het heel fijn lopen mijn vriend is wel langer. En die vond het ook prettig zal wel iets persoonlijks zijn. Maar verwacht geen hele lange baby
Leuk he dat eerste (wenslijstjes)shoppen, maar eng ook stiekem vind ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:18 schreef Fieder het volgende:
Spannend Klumsy!! Hoop dat jij ook een mooie spartel gaat zien![]()
Gefeliciteerd Milka!!
Pff LB wat heftig!
Ik sta in de opvoor t eerst bedankt rebel angel
Vandaag voor t eerst gaan babyshoppen. Wagen uitgezocht voorlopig! En een positiebroek voor de halve prijs.Zo leuk!!
he meid toch, wat een toestand allemaal! En wat word je geleefd zegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Fieder wat fijn van de goede echo!
Milka welkom!
Mangostine, wij hebben vorige week via marktplaats een joolz bloom gekocht, zag er nog perfect uit, echt een koopje. De stang van de joolz is goed van hoog naar laag te verstellen, maar volgens mij zijn ze dat tegenwoordig allemaal wel.
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis, op de korte echo wel weer gefriemel van de vingertjes te zien en 1 schopje, verder geen beweging, ook op de ctg weinig beweging, dus morgen na de uitgebreide echo ook weer aan de ctg, dagvullend die ziekenhuisbezoeken.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef becky27 het volgende:
Oh ik heb vandaag mijn SEO gehad, heel vroeg met 18.2 maar ze hebben alles goed kunnen zien. Toch weer een pak van mijn hart. En het is nog steeds een dame. Zusjes dus
gefeli! Da's fijn nieuws!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef becky27 het volgende:
Oh ik heb vandaag mijn SEO gehad, heel vroeg met 18.2 maar ze hebben alles goed kunnen zien. Toch weer een pak van mijn hart. En het is nog steeds een dame. Zusjes dus
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hi meiden! Laat berichtje van mij maar vandaag is ook zo snel gegaan. Ze is er! Haar naam is E.lin en ze is zo mooi en zo lief. Alles is zo goed gegaan, ik kan er niet over uit. Van eerste wee tot geboorte precies 12 uur waarvan half uurtje persen. Ze is om 13:00 uur geboren en had direct apgar 10/10. Ze heeft al bij me gedronken en dat deed ze super. Ze weegt 3530 gram en heeft nog best wat huidsmeer over haar lijfje, en dat met 41 weken. Met mij gaat het ook goed, ik was snel weer op de been en voel me hartstikke top. Hier dus een enorme roze wolk <3
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef becky27 het volgende:
Stom hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef Kyara het volgende:
oh, die had ik nog niet eerder gehoord. Rammelen tijdens je zwangerschap
Nee hoor helemaal niet stom!!quote:
In principe niet, voegt niks toe in normale omstandigheden. Waarschijnlijk gaan jullie het wel even hebben over het 'wat als' je bij de volgende controle nog zwanger bent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:14 schreef _Bunny_ het volgende:
Ik zo mijn stempeltje weer ophalen bij de Verloskundige. Ik ben benieuwd, ben nu 39+5, kan ik dan ook extra dingetjes verwachten als een inwendige check ofzo?Ik heb echt geen idee, ik ben namelijk ook maar hartstikke voor het eerst zwanger...
Ai, dat klinkt niet goed! Hopelijk voel je je snel wat beter (ik hoop tenminste dat het niet iedere dag zó heftig is). Sterkte!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:25 schreef freecell het volgende:
Maar aangezien ik vandaag letterlijk niet kan lopen en zitten zonder te janken (en ik wel de hele dag twee peuters moet verzorgen en een huishouden heb lopen) denk ik dat 'verder met de zolder' misschien wat optimistisch is
Haha, ik laat 'm aan zoveel mogelijk vrienden zien vanwege het shock-effectquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb de foto van je voet gezien Coco, dat was wel veel vocht jaMaar goed blijven bedenken dat dat er na de bevalling zó weer uit is
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:25 schreef freecell het volgende:
Bunny: ze hebben mij nooit inwendig gecheckt op spreekuur
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Coco, doe net als Mignonne, Fok in je been/enkel schrijven en kijken hoe lang het blijft staan
Haha, ik ben benieuwd hoeveel ik op de wc zit danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Coco, doe net als Mignonne, Fok in je been/enkel schrijven en kijken hoe lang het blijft staan
De eerste dagen na de bevalling is het wel veel op de wc zitten geloof ik om het vocht te lozen![]()
en dan niet met de massage straalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef Sorbootje het volgende:
Gewoon de douchekop op je doos en plassen maar.
Het .... 'andere'?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Urine was bij mij geen probleem want enkel inwendig hechtingen dus daar kwam geen plas langs![]()
Het andere sla ik ff over speciaal voor jou
Of standaard een bidon met water meenemen naar de wc... kun je ook niet te hard spuiten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef Sorbootje het volgende:
Gewoon de douchekop op je doos en plassen maar.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Mangostine het volgende:
Zit ik trouwens net de druk van een baby op mijn middenrif enigszins weg te drukken met mijn hand, voel ik zo een handje high-fiven
Ik weet niet of ik het blokkeer,ik probeer het echt! Man,puur om die opluchting even te hebben. Ik wil ook: Bweurk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef Mangostine het volgende:
En ik kotste eerst ook nogal dramatisch, met huilen en uit mijn neus en wat dies meer zij. En nu doe ik gewoon, "bweurk" /klaar
Kun jij ook, echt!
Ohquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het blokkeer,ik probeer het echt! Man,puur om die opluchting even te hebben. Ik wil ook: Bweurk!
Lekker is dat he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja hang lekker op de bankvanmiddag nog even wat dingetjes halen om de tas klaar te hebben.
Sinds gisteren staat het bed ook op kratjes, 70 cm hoog! Maar het is wel fijner eigenlijk, heb net geen krukje nodig haha.
Een kleine Barney Stinsonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Mangostine het volgende:
Zit ik trouwens net de druk van een baby op mijn middenrif enigszins weg te drukken met mijn hand, voel ik zo een handje high-fiven
2x knipquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Eerste keer met knip was plassen pijnlijk, poepen ging vanzelfdoodeng maar viel heul mee.
2e keer mini scheurtje en hechting en geen last met plassen ook niet met poepen weer!
Dus zo kan het ook
Bij mijn AH ook nog niet, en de c1000 had m ook nog nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef Mangostine het volgende:
Ik was bij de AH, maar daar hadden ze de nieuwe Viva nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heuj, ik ben een Viva vergeten te halen! Ga ik morgen echt doen hoor, ik ben zó benieuwd!3!
Rubberen hamer welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:35 schreef freecell het volgende:
SE, fijn dat je meteen even langs mag komen! Succes!
Ik ben gestopt met fysio
Ze masseerde de boel los, dan deed het die middag meer pijn,met heel veel geluk de dag er na minder pijn en de dag daar na weer terug bij af.
Daarbij was ik door mijn vergoedingen heen en kon ze niks meer aan mijn ischias doen.
Morfine mag niet als je zwanger bent he?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:35 schreef freecell het volgende:
SE, fijn dat je meteen even langs mag komen! Succes!
Ik ben gestopt met fysio
Ze masseerde de boel los, dan deed het die middag meer pijn,met heel veel geluk de dag er na minder pijn en de dag daar na weer terug bij af.
Daarbij was ik door mijn vergoedingen heen en kon ze niks meer aan mijn ischias doen.
Morfine mag niet als je zwanger bent he?
Awwwwquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Even helemaal niet bijgelezen, maar ik ben vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis. De echo gaf aan dat de buik van de baby niet goed, bijna niet is gegroeid de afgelopen 2 weken. Ook nogsteeds weinig beweging, dus opname. Ze kunnen niet zeggen voor hoe lang, maar in de meeste gevallen is het 2 weken
Elk product wat ik leuk vind wordt weer eens de grond in gebrand vanwege allerlei nadelen, en elke zwangerschap zijn er weer 2000+ mensen die het beter weten.. ben sowieso al in een rot bui vandaagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:05 schreef Incantrix het volgende:
Jemig FTA, wat ontzettend rot.. Sterkte!!
SE, is er al wat bekend?
En Logi, ik lees niet overal mee, maar wat is er dan?
Groot gelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Logician78 het volgende:
Incan goed dat je voor jezelf hebt gekozen
Se succes
Hier besloten om maar niet meer teveel in bepaalde topics/fora te posten wbt uitzet ed..
Heb er verdorie al 3 groot gebracht zonder problemen en heb geen zin mezelf telkens te verantwoorden
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Ik lurk mee en zag het gebeuren, hehe
Owquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Elk product wat ik leuk vind wordt weer eens de grond in gebrand vanwege allerlei nadelen, en elke zwangerschap zijn er weer 2000+ mensen die het beter weten.. ben sowieso al in een rot bui vandaagmaar ben klaar met al dat gezeur na 3 wil ik gewoon mijn eigen keuzes maken (zolang verantwoord natuurlijk) dus om mezelf de frustratie te besparen maar een aantal topics uit mijn at gewist
Shitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Even helemaal niet bijgelezen, maar ik ben vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis. De echo gaf aan dat de buik van de baby niet goed, bijna niet is gegroeid de afgelopen 2 weken. Ook nogsteeds weinig beweging, dus opname. Ze kunnen niet zeggen voor hoe lang, maar in de meeste gevallen is het 2 weken
Bankhangenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:11 schreef vamperotica het volgende:
Beetje aan de late kant, maar ik meld me voor vandaag!![]()
Ff wat andere dingen aan mn hoofd en de hele dag eigenlijk niet van de bank af gekomen![]()
Zo even terug lezen...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Elk product wat ik leuk vind wordt weer eens de grond in gebrand vanwege allerlei nadelen, en elke zwangerschap zijn er weer 2000+ mensen die het beter weten.. ben sowieso al in een rot bui vandaagmaar ben klaar met al dat gezeur na 3 wil ik gewoon mijn eigen keuzes maken (zolang verantwoord natuurlijk) dus om mezelf de frustratie te besparen maar een aantal topics uit mijn at gewist
Alvast sterkte aan je ribbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:11 schreef Mangostine het volgende:
FTA, wat naar... succes daar!
Volgens mij is mijn baby gedraaid... ik voel ineens voetjes bovenin denk ik.
Prima natuurlijk, maar stiekem is het ook wel een beetje jammer aangezien we over 2 weken nog een 3d echo hebben voor de oma's... hopen dat ze het gezichtje dan nog goed in beeld krijgen.
in m'n coconnetje, sorry!!!quote:
Bedankt allemaal!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef Keshet het volgende:
Poeh, dat is een opluchting SE.![]()
FTA, wat rot allemaal zeg.Heb je volledige bedrust opgelegd gekregen? Hoe zwaar wordt je kindje geschat? Sterkte.
Bloeddruk was vandaag 115/56 en is meestal zoiets, iets lager is ook niet gek.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
FTA heel veel sterkte gewenst. Is je bloeddruk ed wel in orde? Heb je van nature een lage bloeddruk?
Jaa, ik heb hem ook; de nieuwe Viva. Leuke foto's idd. Geweldig verhaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef Aventura het volgende:
@sorbootje: ik heb je verhaal gelezen in Viva! Mooi opgetekend en leuke foto 's!
Nee niet doen!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Logician78 het volgende:
Incan goed dat je voor jezelf hebt gekozen
Se succes
Hier besloten om maar niet meer teveel in bepaalde topics/fora te posten wbt uitzet ed..
Heb er verdorie al 3 groot gebracht zonder problemen en heb geen zin mezelf telkens te verantwoorden
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef Cantare het volgende:
Troeta, lang kan het niet meer duren, sterkte met de allerlaatste loodjes!
FTA, wat ontzettend vervelend dat je kleintje te weinig groeit en je opgenomen moet worden. Heel veel sterkte met de rust, en hopen dat de baby toch besluit wat rapper te gaan groeien.
SE, fijn dat je baby het goed doet!
Mijnes doet het toch echt wat te "goed", bevestigde de echo in het ziekenhuis. Het hoofd meten was een beetje lastig omdat de baby daar net wat te diep voor lag (wat op zich goed is), maar lijkt "maar" een week of 2 voor te lopen. Het bovenbeen en de buik zijn andere koek. Het bovenbeen zit op het 95ste percentiel en de buikomtrek daar nog boven. Dat komt overeen met ruim 41 weken zwangerschap (ik ben nu 36 weken). Ik heb ook erg veel vruchtwater, dat zat ruim boven het 95ste percentiel. Degene die de echo uitvoerde vond dit wel typisch voor zwangerschapsdiabetes. Morgen consult bij de gynaecoloog, ik ben heel benieuwd wat daaruit komt.
Wat wél leuk is: er waren haartjes te zien op de echo.![]()
En een lekker bol, mooi toetje. En ik heb net de digitale proefdruk van het geboortekaartje gekregen en ben blij verrast, het is echt mooi en past zo goed bij ons.
quote:
Nou ik blijf voorlopig even veilig hierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
nou hops terug naar dat topic dan en jubel verderwant het was zo leuk om te lezen, dat enthousiasme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier op vakantie Becky!
Can hopelijk valt het mee..en kan mij voorstellen dat je die 40wk liever niet volmaakt
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Je huisarts bellen, verhaal voorleggen en situatie uitleggen. Vragen om sterkere pijnstiller voor nu (diclofenac?). Tara vrij laten nemen om voor de jongens te zorgen en jij rust geven aan je been. Hij heeft gewoon recht op verlof nu en jij moet echt naar je lijf luisteren nu.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 05:38 schreef freecell het volgende:
Oeh Logi, wat schattig die boom
Moppie, wat balen dat het allemaal zo zwaar valt! Wel enigszins herkenbaar, ben ongeveer net zo ver zwanger van de derde, erg van plan om er van te genieten. En ik geniet ook wel van het geschop en gedraai, maar als ik de tijd 2 maanden vooruit kon toveren deed ik het onmiddellijk geloof ik!
Ik had hier gisteravond nog gereageerd met mobiel, maar dat is blijkbaar misgegaan?
Wilde iig FTA heel veel sterkte wensen!
Ziekenhuizen en onzekerheid, klote-combinatie! Succes!
Becky, veel plezier op vakantie!
Over mijn bekken: normaal kan ik al niet zwemmen met mijn lijfTe grote beweging voor mijn heupen en knieen, das vragen om taxaties. Fietsen gaan inderdaad best prima
Ik ben gisteravond flauwgevallen op mijn heupDefinitieve einde van mijn bekken geloof ik, Kwartier over gedaan om op te staan (met hulp) na het wakker worden. Auw.
En nu kan ik dus niet meer lopen... Fysio is op vakantie, ik zit op max. dosis paracetamol, iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |