abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114943846
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Eerste keer met knip was plassen pijnlijk, poepen ging vanzelf :+ doodeng maar viel heul mee.

2e keer mini scheurtje en hechting en geen last met plassen ook niet met poepen weer!

Dus zo kan het ook :D
2x knip
Eerste keer deed plassen meer pijn dan nu. Ze heeft netter gehecht ;)
Poepen duurde vorige keer langer dan dit keer :') en was vorige keer pijnlijker erna. Maar toen t eenmaal op gang was geen problemen verder gelukkig ;)
(al verbaasde k me dat er uberhaupt al wat kwam...ivm bevalling :'))

Mn dochter doet even mee met dit onderwerp _O-
pi_114945925
Milka, herkenbaar hoor. Ik kan ook niet kotsen. Gelukkig valt de misselijkheid hier wel enigzins mee dus dat scheelt.

Vergeetachtigheid daarentegen..... had een boodschappenlijstje gemaakt want anders vergeet ik de helft van de boodschappen. Vergeet ik mijn boodschappenlijstje mee te nemen }:| Gelukkig wel het meeste meegenomen, alleen voor de zoveelste keer de make-up remover vergeten. maar 'gelukkig' vergeet ik ook vaak mijn makeup er af te halen :')

Viva is wel gekocht! Leuk stuk Sorbo en erg mooie foto's. Ook interessant artikeltje over doorwerken tijdens je verlof trouwens. Moet er echt niet aan denken eerlijk gezegd.
pi_114946479
Ik was bij de AH, maar daar hadden ze de nieuwe Viva nog niet -O-
pi_114947158
Sorbo, ik heb diep respect voor je!
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_114947314
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef Mangostine het volgende:
Ik was bij de AH, maar daar hadden ze de nieuwe Viva nog niet -O-
Bij mijn AH ook nog niet, en de c1000 had m ook nog niet :( en hoef denk ik weinig boodschappen meer te halen deze week...

Klein stukje egopost... :@
Zelf ben ik weer helemaal goedgekeurd bij de verloskundige. Er werd niks inwendig gecheckt ofzo ;)
Maar.... nu komt het dilemma.
De verloskundige gaf aan dat ik vrijdag mogelijk gestript kon worden (mits ontsluiting uiteraard). Ik ben dan precies 40 weken zwanger. Ik heb dan sowieso een VK-afspraak, maar of ik ook echt laat strippen... dat weet ik nog niet.
Nu twijfel ik of ik dat moet doen... Ik heb het liefst een bevalling zo natuurlijk mogelijk, dus zo min mogelijk medisch ingrijpen. Nou wordt er bij strippen natuurlijk geen gebruik gemaakt van medicijnen en dergelijke, dus voor mijn gevoel is het een natuurlijke manier van de boel op gang helpen, dus ben ik er op zich niet tegen.
Ik weet ook dat strippen geen garanties biedt, maar de verloskundige zei wel dat wanneer de bevalling evt toch ingeleid zou moeten worden, dit na een of twee strippogingen over het algemeen wel soepeler verloopt. Dat is wel een punt wat bij me is blijven hangen. Want een inleiding wil ik echt proberen te voorkomen.
Maar vrijdag ben ik 'gewoon' 40 weken, loop dan nog niet echt overtijd, en nu strippen zou meer vanwege wat kleine lichamelijke ongemakken (vreselijk dikke voeten, elke dag dat halve voorwerk) en meer vanwege mijn eigen nieuwsgierigheid zijn.
Dus concreet gezien, weet ik niet of ik wel met de goede intenties zo'n strippoging aan zou gaan. Ik heb het ook al met mijn vriend erover gehad. Hij heeft geen bezwaar maar wil ook niet dat ik me door nieuwsgierigheid laat verleiden tot iets waar ik in beginsel eigenlijk niet achter stond. En er later misschien spijt van krijg...

Hoe hebben andere in het verleden gestripte dames de afweging gemaakt, en het strippen zelf ervaren?
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114948748
zeg, heeft Troeta zich eigenlijk al gemeld vanochtend?

Lastig Bunny, ik ben nooit gestript. Kan je anders over het weekend heen tillen? Dat ze maandag strippen of zo?
pi_114949793
Wat een achterlijke supermarkten! Gewoon de viva nog niet hebben!

Als ik dat allemaal zo lees denk ik dat ik de huisarts ook om 'iets' ga vragen als ik deze keer weer zo'n last krijg. Ik heb echt wéken verschrikkelijke pijn gehad met poepen
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:31:45 #208
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114950240
lactulose drank kan je gewoon kopen bij de drogist :)

en ik ga morgen op viva jacht :)

en sorry bunny geen stripervaringen hier.
maar zoals bij alle dingen bij twijfel niet doen.
het is een keuze die je alleen zelf kan maken en waar jij achter moet staan
ik wens je veel succes en hopelijk hoef je niet te kiezen en komt het vanzelf :)
W
Z
E
pi_114950263
Hier ook nog geen viva boehoe

plassen deed ik mooi onder de douche (heb toch al een douchestoel) al kostte dat de eerste keer wat moeite

poepen had ik movicolon ofzo voor nog ff niet aandenken

voor mn zwangerschap kon ik ook niet makkelijk kotsen nu is dat wel anders
pi_114950286
Bunny ik heb ook geen strip ervaring dus geen raad...
pi_114950573
/egopost

Net de vk gebeld, vind de baby maar minimaal bewegen gisteren en vandaag. Nou ben ik gisteren natuurlijk wel iets te druk bezig geweest... Maar had gehoopt vandaag wel wat meer beweging weer te voelen. Heb heel rustig aan gedaan vandaag. Ze doet het nog wel hoor, net na een poosje liggen en wat geduw en gewrijf over mn buik kreeg ik twee kleine tikjes terug. Maar das eigenlijk niet wat ik gewend ben. Ben een überdrukke baby gewend...dus nu moet ik zo langs de vk en gaat ze even naar het hartje luisteren. Zal wel niks aan de hand zijn hoor... Maar t zit me toch niet zo lekker.

Wordt vervolgd
pi_114950632
Succes zometeen SE, en fijn dat je meteen langs mag komen :*
pi_114950676
Succes se!
pi_114952022
Succes SupremeEvil. Altijd beter om zulke dingen even extra te laten controleren. :*
  woensdag 1 augustus 2012 @ 16:14:58 #215
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_114952047
Succes SE, belangrijk om goed in de gaten te houden hoor!!

Verder heb ik wel teruggelezen, maar ben het wel zo'n beetje vergeten, sorry :')

Thnx allemaal, jullie zijn lief O+ Ik moet strakjes om 17.30 naar de fysio, dan kunnen we even kijken of ze nog iets met die ischias kan en ik ga minder werken. Ik had eigenlijk gezegd halve dagen, leidinggevende vroeg of 5 uur per dag ook kon en dat wil ik wel proberen. Met mijn begintijd betekent dat dat ik om 13.00 uur klaar ben, dus dan heb ik het meerendeel van de middag nog om te rusten. Ben wel tevreden zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heuj, ik ben een Viva vergeten te halen! Ga ik morgen echt doen hoor, ik ben zó benieuwd!
3!
pi_114952908
Goed om te horen dat je voor jezelf hebt gekozen Incan! Nou ja, en werkt die 5 uur per dag ook niet, dan zul je dat gauw genoeg in de gaten hebben lijkt mij en zodoende tegen die tijd weer pas op de plaats maken. Succes met alles!

SE jij ook succes zometeen!
pi_114952923
SE, fijn dat je meteen even langs mag komen! Succes!

Ik ben gestopt met fysio -O-
Ze masseerde de boel los, dan deed het die middag meer pijn,met heel veel geluk de dag er na minder pijn en de dag daar na weer terug bij af.
Daarbij was ik door mijn vergoedingen heen en kon ze niks meer aan mijn ischias doen.

Morfine mag niet als je zwanger bent he? :+
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2012 @ 16:38:07 #218
43556 miss_dynastie
pi_114953065
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:35 schreef freecell het volgende:

Ze masseerde de boel los, dan deed het die middag meer pijn,met heel veel geluk de dag er na minder pijn en de dag daar na weer terug bij af.
Daarbij was ik door mijn vergoedingen heen en kon ze niks meer aan mijn ischias doen.

Rubberen hamer wel :+
Pechvogel -O- :*
  woensdag 1 augustus 2012 @ 16:48:56 #219
95408 Incantrix
pi_114953666
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:35 schreef freecell het volgende:

-O- :*

Ik herken het hoor.. Het enige dat bij mij nog enigzins goed doet is (en was, bij de zwangerschap van Stef) bewegen: zwangerschapszwemmen en fietsen. Is dat misschien iets voor je Free?
3!
pi_114953912
Vk moest naar bevalling dus mocht gelijk naar zkh, hang aan ctg....
pi_114954372
En SE, is er al wat meer actie merkbaar?
pi_114954443
Morfine is afhankelijk van het beleid van ziekenhuis
hier vindt gynaecoloog het goed maar pijnbestrijding weet er te weinig van als het langdurig wordt gebruikt tijdens zwangerschap ik heb dus bedankt
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:04:25 #223
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114954542
Incan goed dat je voor jezelf hebt gekozen :Y

Se succes :*

Hier besloten om maar niet meer teveel in bepaalde topics/fora te posten wbt uitzet ed..
Heb er verdorie al 3 groot gebracht zonder problemen en heb geen zin mezelf telkens te verantwoorden :')
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114954552
Even helemaal niet bijgelezen, maar ik ben vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis. De echo gaf aan dat de buik van de baby niet goed, bijna niet is gegroeid de afgelopen 2 weken. Ook nogsteeds weinig beweging, dus opname. Ze kunnen niet zeggen voor hoe lang, maar in de meeste gevallen is het 2 weken :(
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:05:41 #225
95408 Incantrix
pi_114954605
Jemig FTA, wat ontzettend rot.. Sterkte!! :*

SE, is er al wat bekend?

En Logi, ik lees niet overal mee, maar wat is er dan?
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')