In principe niet, voegt niks toe in normale omstandigheden. Waarschijnlijk gaan jullie het wel even hebben over het 'wat als' je bij de volgende controle nog zwanger bent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:14 schreef _Bunny_ het volgende:
Ik zo mijn stempeltje weer ophalen bij de Verloskundige. Ik ben benieuwd, ben nu 39+5, kan ik dan ook extra dingetjes verwachten als een inwendige check ofzo?Ik heb echt geen idee, ik ben namelijk ook maar hartstikke voor het eerst zwanger...
Ai, dat klinkt niet goed! Hopelijk voel je je snel wat beter (ik hoop tenminste dat het niet iedere dag zó heftig is). Sterkte!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:25 schreef freecell het volgende:
Maar aangezien ik vandaag letterlijk niet kan lopen en zitten zonder te janken (en ik wel de hele dag twee peuters moet verzorgen en een huishouden heb lopen) denk ik dat 'verder met de zolder' misschien wat optimistisch is
Haha, ik laat 'm aan zoveel mogelijk vrienden zien vanwege het shock-effectquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb de foto van je voet gezien Coco, dat was wel veel vocht jaMaar goed blijven bedenken dat dat er na de bevalling zó weer uit is
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:25 schreef freecell het volgende:
Bunny: ze hebben mij nooit inwendig gecheckt op spreekuur
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Coco, doe net als Mignonne, Fok in je been/enkel schrijven en kijken hoe lang het blijft staan
Haha, ik ben benieuwd hoeveel ik op de wc zit danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Coco, doe net als Mignonne, Fok in je been/enkel schrijven en kijken hoe lang het blijft staan
De eerste dagen na de bevalling is het wel veel op de wc zitten geloof ik om het vocht te lozen![]()
en dan niet met de massage straalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef Sorbootje het volgende:
Gewoon de douchekop op je doos en plassen maar.
Het .... 'andere'?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Urine was bij mij geen probleem want enkel inwendig hechtingen dus daar kwam geen plas langs![]()
Het andere sla ik ff over speciaal voor jou
Of standaard een bidon met water meenemen naar de wc... kun je ook niet te hard spuiten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef Sorbootje het volgende:
Gewoon de douchekop op je doos en plassen maar.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Mangostine het volgende:
Zit ik trouwens net de druk van een baby op mijn middenrif enigszins weg te drukken met mijn hand, voel ik zo een handje high-fiven
Ik weet niet of ik het blokkeer,ik probeer het echt! Man,puur om die opluchting even te hebben. Ik wil ook: Bweurk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef Mangostine het volgende:
En ik kotste eerst ook nogal dramatisch, met huilen en uit mijn neus en wat dies meer zij. En nu doe ik gewoon, "bweurk" /klaar
Kun jij ook, echt!
Ohquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het blokkeer,ik probeer het echt! Man,puur om die opluchting even te hebben. Ik wil ook: Bweurk!
Lekker is dat he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja hang lekker op de bankvanmiddag nog even wat dingetjes halen om de tas klaar te hebben.
Sinds gisteren staat het bed ook op kratjes, 70 cm hoog! Maar het is wel fijner eigenlijk, heb net geen krukje nodig haha.
Een kleine Barney Stinsonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Mangostine het volgende:
Zit ik trouwens net de druk van een baby op mijn middenrif enigszins weg te drukken met mijn hand, voel ik zo een handje high-fiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |