een jippie voor alle mijlpalen!
Inca laat ze maar gewoon lekker op t werk, mensen hebben altijd iets te klagen! Gewoon naar huis gaan als het niet gaat. Jij en jouw baby staan op 1!
Over klagen gesproken, daar heb ik ook wel even zin in!
De kwaaltjes beginnen nu echt toe te nemen, en ik word er helemaal hormonster van. Ik ben echt niet goed in stilzitten, en wil altijd bezig zijn en dingen aanpakken. Maar mijn lijf begint me echt tegen te werken. Krijg mijn sokken en schoenen niet goed aan, ik hou heel veel vocht vast (net als coco kan ik er ook putjes in drukken

) en ik kan helemaal niet tegen warmte. Ik ben dus ook minder blij met deze dag

En mijn boobies beginnen echt aan alle kanten te lekken, waardoor ik nu moet slapen met een bh aan met compressen erin.
Gisteren ben ik weer begonnen met werken na 2 weken vakantie en het viel me eigenlijk helemaal niet tegen. Maar toen ik thuis was kreeg ik toch pijnlijke steken vanonder en een drukkend en beurs gevoel. Ik denk dat het indalingspijn was. Iemand ervaring mee? Ik hoop dat het snel ophoudt, want ik wil nog door kunnen werken tot 36 weken, dus heb nog wel 2,5 week te gaan.
Zo dat was mijn klaagpost

Bedankt voor de aandacht.
Nu ook nog even wat fijn nieuws. Mijn man was 3 maanden geleden ontslagen (crisis) en dat gaf behoorlijk wat stress. Maar hij heeft gisteren werk gevonden echt 5 minuten van huis