quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Mangostine het volgende:
Zit ik trouwens net de druk van een baby op mijn middenrif enigszins weg te drukken met mijn hand, voel ik zo een handje high-fiven
Ik weet niet of ik het blokkeer,ik probeer het echt! Man,puur om die opluchting even te hebben. Ik wil ook: Bweurk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef Mangostine het volgende:
En ik kotste eerst ook nogal dramatisch, met huilen en uit mijn neus en wat dies meer zij. En nu doe ik gewoon, "bweurk" /klaar
Kun jij ook, echt!
Ohquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het blokkeer,ik probeer het echt! Man,puur om die opluchting even te hebben. Ik wil ook: Bweurk!
Lekker is dat he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja hang lekker op de bankvanmiddag nog even wat dingetjes halen om de tas klaar te hebben.
Sinds gisteren staat het bed ook op kratjes, 70 cm hoog! Maar het is wel fijner eigenlijk, heb net geen krukje nodig haha.
Een kleine Barney Stinsonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Mangostine het volgende:
Zit ik trouwens net de druk van een baby op mijn middenrif enigszins weg te drukken met mijn hand, voel ik zo een handje high-fiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |