abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114938143
Joh! Met de andere kant van het verhaal heb ik nooit rekening gehouden :D

Gelukkig ben ik expert op dat vlak, dus hopelijk scheelt dat :+
pi_114938176
oh mijn god :X

Daar ben ik allemaal mentaal nog niet op voorbereid hoor!
pi_114938178
Kwisted, wat fijn dat je man weer een baan hebt. En dan nog wel zo dicht bij huis *O*
En je klaagpost is volkomen begrijpelijk hoor.
pi_114938331
Oh Freecell, sterkte :*

Kwisted, fijn dat je man weer een baan heeft. Geeft toch weer wat meer rust of niet?

Oh ja, plassen na de bevalling :X Standaard bidon mee inderdaad.En die lucht :X
pi_114938351
Of, toevallig gisteren weer een aflevering van Southpark gekeken. Dit kan natuurlijk ook altijd nog:

:+ :')
pi_114938386
Ik vond het plassen best meevallen, qua pijn eigenlijk :D en ik had een knip, dus ook uitwendige hechtingen. En poepen vond ik doodeng de eerste keer :P
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_114938657
Eerste keer met knip was plassen pijnlijk, poepen ging vanzelf :+ doodeng maar viel heul mee.

2e keer mini scheurtje en hechting en geen last met plassen ook niet met poepen weer!

Dus zo kan het ook :D
pi_114939046
Poepen heb ik ook 5 dagen of zo uitgesteld... Hoefde ook niet echt, maar toen heeft de kraamzorg een klysma geregeld en was het zo geklaard... deed helemaal geen zeer meer toen. :+
  woensdag 1 augustus 2012 @ 11:31:56 #184
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_114939431
Ik heb met poepen gejankt van angst en pijn de eerste keren. Omdat ik de (onwillekeurige) bewegingen van je darm zo op de uitdrijving van t kind vond lijken. Ik kon het niet stoppen en de daaropvolgende pijn dus ook niet. Maar ik was het daarna wel kwijt en het ging al snel beter!
pi_114939527
Plassen was in het begin wel wat pijnlijk had alleen wat kleine hechtingen.

Poepen vond ik ook eng besproken en daarna mijn tijd voor genomen maar deed helemaal geen pijn.
pi_114939733
Ik poep sowieso niet :{w
pi_114940130
Zit ik trouwens net de druk van een baby op mijn middenrif enigszins weg te drukken met mijn hand, voel ik zo een handje high-fiven O+
pi_114940503
Bwegh,ik join Fieder,zo misselijk. En ik kan gewoon niet kotsen,ik kots zelden dus ik blijf ook misselijk de hele dag..... Vooral niet bukken (heel handig bij de toko schoonmaken met een negen en een 2 jarige die vakantie hebben en dus alles uit de kast trekken).
pi_114940515
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Mangostine het volgende:
Zit ik trouwens net de druk van een baby op mijn middenrif enigszins weg te drukken met mijn hand, voel ik zo een handje high-fiven O+
O+
pi_114940642
Oh maar Milka, ik kon ook niet kotsen... maar blokkeerde het ook. Maar als het hoog zit, is het uiteindelijk toch een opluchting. Sinds mijn zwangerschap ben ik af van mijn kotsfobie.
pi_114940691
En ik kotste eerst ook nogal dramatisch, met huilen en uit mijn neus en wat dies meer zij. En nu doe ik gewoon, "bweurk" /klaar :)
Kun jij ook, echt!
pi_114940697
Nohh, Mango leuk is dat he O+ zo'n reactie van baby (niet het kotsen! Haha)
Ik val trouwens precies binnen bij een mooi onderwerp :') Dat stukje skip ik gewoon. Daar stop ik mee na de bevalling.
Maarre meld! Ouders hebben gister super geholpen in huis. Mama heeft de hele bovenverdieping gesopt en papa heeft extra opbergruimte gecreeerd. (Heb geen zolder). Maar heb gisteren ook zelf iets teveel gedaan, baby was dus best rustig maar maakt ze vandaag helemaal goed geloof ik :)
pi_114940777
Fijn SE! En nu weer met de voetjes omhoog?
pi_114940804
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef Mangostine het volgende:
En ik kotste eerst ook nogal dramatisch, met huilen en uit mijn neus en wat dies meer zij. En nu doe ik gewoon, "bweurk" /klaar :)
Kun jij ook, echt!
Ik weet niet of ik het blokkeer,ik probeer het echt! Man,puur om die opluchting even te hebben. Ik wil ook: Bweurk!
pi_114940856
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef milka82 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het blokkeer,ik probeer het echt! Man,puur om die opluchting even te hebben. Ik wil ook: Bweurk!
Oh -O-
Dan is het nog irritanter... als het niet lukt.
pi_114940933
Ter bemoediging: Bij beide kinderen kon ik gewoon de volgende dag weer poepen. Wel aambeien, maar die gingen daar geen pijn van doen en ik vond het niet eng of raar.
En alleen de eerste dag voelde plassen een beetje als blaasontsteking-plassen, maar dat was ook snel over.

Dus :P Zo kan het ook.

En kotsen doe ik nu ook even tussen de bedrijven door. Ik word eerst meer misselijk dan ik al was, dan denk ik: hmmmm... En dan nog ruim tijd om naar de WC te wandelen. Das best relaxed. :Y
pi_114940951
Ja hang lekker op de bank :) vanmiddag nog even wat dingetjes halen om de tas klaar te hebben.
Sinds gisteren staat het bed ook op kratjes, 70 cm hoog! Maar het is wel fijner eigenlijk, heb net geen krukje nodig haha.
pi_114941162
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja hang lekker op de bank :) vanmiddag nog even wat dingetjes halen om de tas klaar te hebben.
Sinds gisteren staat het bed ook op kratjes, 70 cm hoog! Maar het is wel fijner eigenlijk, heb net geen krukje nodig haha.
Lekker is dat he? :Y
Ik hees me vanmorgen ook van het bed af en dacht: Nog een weekje of 10 en dan klossen, hoezee! Je glijdt er zo uit :D
pi_114941205
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Mangostine het volgende:
Een kleine Barney Stinson O+
  woensdag 1 augustus 2012 @ 12:36:19 #200
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114942107
Mango wat lief van je kleine!

Plassen heb ik zo'n week of 2 volgehouden met lauwwarm water in een bidon, daarna durfde ik weer zonder en dat ging toen redelijk. Ik had in totaal 4 hechtingen maar heej, verkeerde kant op :') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')