abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114885342
Soesa! Spannend :% :% :%

Ik heb vrij veel buikaaiers, maar ze vragen het wel netjes van tevoren. Geen wildvreemden ofzo, maar bijvoorbeeld de buurvrouw of de moeder van de gastvrouw op een feestje.
Mijn buikje nodigt er kennelijk toe uit, want zelfs mijn schoonbroertje (die mij normaal gesproken een beetje eng vindt) zat er van het weekend ineens spontaan aan te voelen O+

Gisteravond de eerste cursusbijeenkomst gehad. Een vol programma met heul veul informatie en daardoor niet echt tijd om de andere a.s. mama's te leren kennen. Wel een voorstelrondje gedaan en het zijn erg diverse types, ook grote leeftijdsverschillen. Ik ben het langst zwanger :P
Vanochtend was ik wel een beetje gammel van de oefeningen die we gedaan hebben. Normaal heb ik echt geen noemenswaardige klachten, maar dat ik gisteren op een matje gelegen heb voel ik nu wel aan mijn rug en kont. En ik ben er een beetje brak van.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 09:41:42 #277
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114885390
Maaaar wat voor kleren heb je aangedaan :9
W
Z
E
pi_114885440
Oh zo'n harembroek met het kruis tot op mijn enkels (want die zit zo heerlijk) en een shirtje met vestje. En het was WARM.
pi_114885444
Egopost:
Mijn ex "vergat" dat hij mijn zoontje moest komen brengen. Word ik helemaal raaaaazend kwaad en megatriest tegelijk van.
pi_114885479
Oei Liza, kan ik me goed voorstellen dat je dan even uit je vel springt zeg! :* Is je zoontje inmiddels wel thuis?
pi_114885653
Oh Liza, dat kan ik me voorstellen hoor. Egopost mag op dat moment wel even.

Sorbo, bedankt voor de herinnering. Ik heb het in mijn agenda gezet. Ik ben benieuwd.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 10:02:10 #282
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114885924
Son, heerlijk thuis genieten met zn viertjes nu O+

Liza :o , logisch dat je er verdrietig van wordt.

Ik had vanochtend eindelijk de moed om bloed te gaan prikken dus dan moet het ook direct. Ging goed, Nathan met een koekje op schoot, en de bloedprikmevrouw was zo lief een dunne naald te pakken zodat ik niet van mn stokje zou gaan.

Oh, buikaaiers. Ik ben sowieso chagrijnig als er iemand in mijn persoonlijke zone komt van om en nabij een halve meter rondom mij (behalve man en zoonlief). Afgelopen vrijdag moest een goede vriendin opeens even aaien (heel sneaky, ik dacht dat ze een mes oid uit de la moest hebben, niet dus), ik was echt kwaad en heb gezegd dat ik dat absoluut niet op prijs stel en dat mijn lijf geen gemeenschapsgoed is. Was op de verjaardag van Nathan dus iedereen weet nu dat ze met hun poten van me af kunnen blijven }) .
pi_114886070
Jee Sorbo 29 weken *O* en de Viva! Leuk! zeker van de fotograaf :P Volgens mij vliegt deze Viva de schappen af haha

Leuk Mango, eerste cursus O+ wel beetje vermoeiend dus...

Liza :( :( gelijk heb je!!

Pessie fijn dat het prikken meeviel. :D En volgens mij ben je duidelijk geweest over je buik!
Ik ben ook niet zo van mensen in mn persoonlijke zone, ben benieuwd hoe dat gaat straks...
Alhoewel ik zelf ook altijd graag die mooie buiken wil aaien :@ maar ik doe het nooit

Straks echo, mag de klok even vooruit...
pi_114886367
Och dat is het ook Fieder, ik kan me wel voorstellen dat je even aan die buik wil voelen. En je doet er mij en de baby geen kwaad mee.

Mijn moeder trok in het begin nog hup, shirt naar boven en broek naar beneden, en dan met haar handen op mijn buik. Toen heb ik wel fijntjes aangegeven dat me dat iets te ver ging.
De enige van wie ik het buikaaien eigenlijk niet zo goed kan hebben is mijn vader :{
pi_114886456
Zet em op Soesa!! *O*

Sonnetje, wat schattig om te lezen hoe je zoontje omgaat met de kleine O+

Twinkle, ik had dat ook even gehad. Zo'n gewicht-dip of hoe je het ook maar wil noemen. Maar daarna kwam toch wel het besef dat het erbij hoort. Ben nog even iets gezonder gaan eten en wat meer gaan zwemmen. Nu weet ik ook zeker dat wat ik aankom echt nodig is voor de baby, want ik doe niks geks :P En inderdaad, na de bevalling gewoon aan de slag om weer op gewicht te komen. :Y

De buikaaiers! Ja die heb ik veel in mijn omgeving. Schijnbaar straal ik uit 'aai mij'! Vaak vind ik het ook niet erg. Ligt er heel erg aan wie het zijn. Onbekenden vind ik echt not done! Hoe halen mensen het in hun hoofd? Of de vage buurvrouw, hmm nee niet zo fijn. Maar familie en vrienden vind ik juist wel leuk als ze eraan zetten. Komt naar mij toe heel lief over.
pi_114886518
En brandende ogen, dat ervaar ik wel heel veel. Word er soms wat ongemakkelijk van!
pi_114886948
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 10:23 schreef Kwisted het volgende:
En brandende ogen, dat ervaar ik wel heel veel. Word er soms wat ongemakkelijk van!
is dat van de zwangerschap dan?
pi_114887023
Godsamme zeg, het hoofd van mijn baby (ofzo) zit klem onder mijn middenrif. AU
pi_114887177
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 10:37 schreef Mangostine het volgende:

[..]

is dat van de zwangerschap dan?
Ja want ze kijken dan naar mijn buik. En dan denk ik vaak 'heb ik iets geks ofzo? Geknoeid misschien?' Ohnee dat is waar ook, ik ben zwanger :P
pi_114887244
Oh brandende ogen van anderen :P
Ik heb serieus zelf wat meer last van brandende ogen, dus ik dacht huh?
pi_114887282
:D _O-
pi_114887389
Volgens mij is het ook een zwangerschapskwaaltje? Je eigen ogen dus :)
pi_114888479
Ja ik heb wel een tijd gehad dat ik mijn lenzen niet de hele dag in kon hebben, dat mijn ogen echt droog werden. Maar dat was vooral in het begin van de zwangerschap.

Nu nergens last van :)
pi_114889221
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 10:02 schreef pessie het volgende:
Afgelopen vrijdag moest een goede vriendin opeens even aaien (heel sneaky, ik dacht dat ze een mes oid uit de la moest hebben, niet dus), ik was echt kwaad en heb gezegd dat ik dat absoluut niet op prijs stel en dat mijn lijf geen gemeenschapsgoed is. Was op de verjaardag van Nathan dus iedereen weet nu dat ze met hun poten van me af kunnen blijven }) .
Meen je dat nou? Zoiets is toch niet verkeerd bedoeld? Dan kun je toch ook gewoon zeggen dat je dat liever niet hebt?
pi_114889386
Ik zat ook even zo :o, eerlijk gezegd.

Soesa, succes, als het tenminste nog nodig is!!

Ik mag morgen naar het ziekenhuis voor een extra groei-echo en donderdag heb ik een consult bij de gyn. Ben erg benieuwd wat eruit komt.
pi_114889404
Succes Soesa!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114889442
soesa, succes! misschien heb je je kleintje al wel in je armen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sam1993 op 31-07-2012 12:06:46 ]
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 12:05:36 #298
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114890021
Soesa Succes! (mocht het nog nodig zijn) O+

Hier vanmorgen consult in het ziekenhuis gehad, en weer een echo!
Alles zag er goed uit, maar ben dus een wk verder dan gedacht maw. ik mag onverwacht zo het 2e trimester in *O*

Ook vandaag te horen gekregen dat ik vanaf nu tot de geboorte onder medische controle blijf en daar ben ik heel erg blij mee, en volgende wk weer echo voor de nekplooi meting

Enige minpuntje is dat ik een schimmel infectie heb en dat op het moment dat we de auto in wilden stappen om naar de ikea te gaan we erachter kwamen een lekke band te hebben en nu wachten op het verwisselmannetje

Nog iets leuks :P het houdt niet op haha mijn vriend is verliefd geworden op de Stokke Xplory hij moet en zal die hebben, dus die staat al vast :D En schijnt dat bij de Prenatal alles mocht het misgaan tegen verkoopprijs teruggenomen wordt dus vriendlief wil over een poosje losgaan dmv persoonlijk shoppen oid :+

Anyway genoeg bladiebla van mij voor de komende 2dgn :D
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114890219
Even kort want moet weg:

We hebben weer een knipper! En een spartel deze keer O+ wow wat is dat bijzonder!
Het leken wel buikspieroefeningen heel grappig, armpjes en beentjes maaiden in de lucht haha
  dinsdag 31 juli 2012 @ 12:12:19 #300
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114890289
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 12:10 schreef Fieder het volgende:
Even kort want moet weg:

We hebben weer een knipper! En een spartel deze keer O+ wow wat is dat bijzonder!
Het leken wel buikspieroefeningen heel grappig, armpjes en beentjes maaiden in de lucht haha
Fieder *O*

Mooi is dat he!!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')