Ja gaat allemaal best lekker.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:43 schreef Troeta het volgende:
Toch nog in juli! Spannend hoor!
Hoe is het met jullie Son? Hoe vind Floris het allemaal?
Speciale reden Pessie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:27 schreef pessie het volgende:
Ik heb besloten zo maar even te gaan bloedprikken, wordt nog leuk met puberende peuter...
Aah de willekeurige buik-aaiers in de supermarkt... CHECK! Maar van oude lieve omaatjes kan ik het op een of andere manier wel hebben. Al zou het bij mij NOOIT in me opkomen om een volslagen wildvreemde zwangere op haar buik te aaien!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:58 schreef SupremeEvil het volgende:
Haha Twinkle, niks van aantrekken! Ik liep vorige week ook in m'n ehh 'vakantie outfit' zegmaar. Kreeg van die medelijdende blikken. En in de rij bij de kassa moest de mevrouw voor me toch nog iets afwegen. Komt ze daarna teruggelopen zegt ze 'Sorry dat je zolang moest wachten, met je dikke buik' en aait zo over m'n buik!
Zijn moeder nu al niet meer op de eerste plekquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nooit gehad buikaaiers.
As, ja komt wel goed. Zn zus kreeg net al handkusjes en een dag elise, dag baby en ik kreeg niks.
is dat van de zwangerschap dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:23 schreef Kwisted het volgende:
En brandende ogen, dat ervaar ik wel heel veel. Word er soms wat ongemakkelijk van!
Ja want ze kijken dan naar mijn buik. En dan denk ik vaak 'heb ik iets geks ofzo? Geknoeid misschien?' Ohnee dat is waar ook, ik ben zwangerquote:
Meen je dat nou? Zoiets is toch niet verkeerd bedoeld? Dan kun je toch ook gewoon zeggen dat je dat liever niet hebt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:02 schreef pessie het volgende:
Afgelopen vrijdag moest een goede vriendin opeens even aaien (heel sneaky, ik dacht dat ze een mes oid uit de la moest hebben, niet dus), ik was echt kwaad en heb gezegd dat ik dat absoluut niet op prijs stel en dat mijn lijf geen gemeenschapsgoed is. Was op de verjaardag van Nathan dus iedereen weet nu dat ze met hun poten van me af kunnen blijven.
Fiederquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:10 schreef Fieder het volgende:
Even kort want moet weg:
We hebben weer een knipper! En een spartel deze keerwow wat is dat bijzonder!
Het leken wel buikspieroefeningen heel grappig, armpjes en beentjes maaiden in de lucht haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |