abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2012 @ 07:44:01 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114883963
Succes Soesa! :%
pi_114884001
Succes Soesa.
pi_114884018
succes soesa!!!!!
pi_114884026
Iemand trouwens enig idee waar je ronde ballonnen kan kopen? (dus niet de typische peer-vorm)?
pi_114884031
Soesa succes :% :% :%
pi_114884044
Hé bah, FTA nog in onzekerheid :*

Twinkle, ik heb dat nog elk moment als ik in de spiegel kijk, dat ik denk... WOW, maar dan relativeer ik vrij snel. Er groeit een kindje in je, en dat heeft plek nodig. Zo lang je gezond en gevarieerd blijft eten en niet te veel sapjes/zoetigheid ed drinkt, maar vooral water en thee kan er weinig mis mee. En so what als je een keer uit de ban vliegt. Je bent zwanger!

Lenehe, die onzekerheid speelt bij mij ineens ook wel eens op. Dat je in ene denkt; wat nou als het nu toch... Zal voor een groot deel met hormonen te maken hebben. En helaas toch vaak na het lezen of horen van nare verhalen uit de omgeving :(

Jaaaa Soesa is bezig aan een verse beeb! :% :% :% Zet m op meid, gewoon een 31 juli kindje!

Troeta, bij jou nog wat gaande?

En labelloo ook al LLM? Gefeliciteerd! *O*

Hier gisteravond flink gerommel, maar helaas nog steeds niets!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114884063
Succes Soesa :%
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114884094
Go Soesa! :%
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_114884225
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 07:43 schreef Troeta het volgende:
Toch nog in juli! Spannend hoor!

Hoe is het met jullie Son? Hoe vind Floris het allemaal?
Ja gaat allemaal best lekker.
Gisteren uit t ziekenhuis gekomen.
Ze is zo anders dan floris kwa gedrag, echt een meisje O+
Floris moest zondag niets van ons hebben (in t ziekenhuis dus). Werd gezellig gezwaaid, dag mama. Nou ja dat was al vooruitgang, want hij liep eerst linea recta de kamer af en alles wat gevraagd werd over mama werd genegeerd :D
De ballon voor zn zus werd meegenomen :D
Gisteren toen ie thuis kwam (na zn middagslaap, waren pas om 12 uur thuis) kwam ie wel gelijk op bed, waar ook elise lag. Ik kreeg een kus, zij ook. S avonds bij t eten kreeg ze een kusje op dr voeten, ging onderdelen aanwijzen bij dr.
Ze kreeg zn beer zelfs O+ toen ze in de box lag (of bed volgens hem) ging ie bij haar kijken.
Dus hij begint eraan te wennen.
Hij zegt nu ook dr naam (hoewel ook vaak baby).

Lekker genieten dus O+
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:27:36 #260
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114884229
Soesa :% zet em op meid!! Ze komt eraan!

Ik heb besloten zo maar even te gaan bloedprikken :') , wordt nog leuk met puberende peuter...
pi_114884427
klinkt alsof hij lekker zijn eigen tijd neemt Son!

Succes Pessie.
pi_114884486
Enf: Dus nog steeds letterlijk en figuurlijk een dwarsliggertje :+ .. Kun je je vast voorbereiden op de toekomst hehe :+

Tante Soesa zet hem op! :% :% :% ... 5 cm al! :o

Vandaag is weer voor verschillende mensen mijlpalendag *O* *O* *O*

Aahh Sonnetje wat aandoenlijk om te lezen! Veel geluk jullie viertjes! :)

Bunny, je hebt gelijk. Proberen gewoon te relativeren en niet te vaak uit de bocht te vliegen v.w.b. voeding. Ik ben niet echt een zoetekauw, maar haal het ook bewust niet in huis. Want dan moet het ook op ook (had ik ook al voor mijn zwangerschap hoor). Ik kan mijzelf prima bedwingen in de supermarkt. En ach, als het dan inderdaad een keertje 'verkeerd' gaat, wat gisteren het geval was ... So be it.
Denk dat ik me meer druk zat te maken om het feit dat deze 'koe' dan het zwemwater in meot en dat iedereen me dan aanstaart enzo. Zal toch wel gebeuren, maar dan waarschijnlijk meer vanwege de voorkant c.q. buikje :+ ..

Vorige week met dat hete weer liep ik dus gewoon met mijn KampeNellie jurkjes over straat, ook ik had het warm! En ik voelde de ogen van de mensen gewoon in mijn rug prikken .. Jammer dan! :)
pi_114884491
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 08:27 schreef pessie het volgende:

Ik heb besloten zo maar even te gaan bloedprikken :') , wordt nog leuk met puberende peuter...
Speciale reden Pessie?
pi_114884618
Haha Twinkle, niks van aantrekken! Ik liep vorige week ook in m'n ehh 'vakantie outfit' zegmaar. Kreeg van die medelijdende blikken :'). En in de rij bij de kassa moest de mevrouw voor me toch nog iets afwegen. Komt ze daarna teruggelopen zegt ze 'Sorry dat je zolang moest wachten, met je dikke buik' en aait zo over m'n buik!
pi_114884680
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 08:58 schreef SupremeEvil het volgende:
Haha Twinkle, niks van aantrekken! Ik liep vorige week ook in m'n ehh 'vakantie outfit' zegmaar. Kreeg van die medelijdende blikken :'). En in de rij bij de kassa moest de mevrouw voor me toch nog iets afwegen. Komt ze daarna teruggelopen zegt ze 'Sorry dat je zolang moest wachten, met je dikke buik' en aait zo over m'n buik!
Aah de willekeurige buik-aaiers in de supermarkt... CHECK! Maar van oude lieve omaatjes kan ik het op een of andere manier wel hebben. Al zou het bij mij NOOIT in me opkomen om een volslagen wildvreemde zwangere op haar buik te aaien!

Ik kom er gemiddeld dagelijks en ze kennen me daar al... en elke keer die medelijdende blik... 'Nóg niet?' en 'Je zal het wel zwaar hebben'.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114884714
Snel even doorgescrold want niet geslapen :@ zo even terug...

FTA spannende tijd, ik zal hard duimen dat alles in orde is

Lenehe :*

Son wat lief O+ vooral van die beer

En Soesa :% zet m op!!
pi_114884749
Nooit gehad buikaaiers.

As, ja komt wel goed. Zn zus kreeg net al handkusjes en een dag elise, dag baby en ik kreeg niks. :D
pi_114884761
FTA wat vreselijk naar die onzekerheid! :*

Son, dat klinkt gezellig zeg! O+

Soesa, you kick some ass! :%
pi_114884781
Oh wacht!

*O* *O* 29 weken! *O* *O*

Oioioi volgende week gewoon 30!

(enne morgen allemaal Viva 32 kopen he?! Ik kreeg gisteren het artikel en de foto's binnen. Volgens mij heeft de fotograaf er tien kilo af gephotosjopt. De schat!)
pi_114884982
Soesa baby on the way! Zet em op!

Enfermera wat fijn dat de groeiecho goed was! En geen dubbelgevoel hebben bij het posten oh, hardstikke fijn juist dat jullie echo goed was! Wel een redelijk lage hb nu al. Ik at de vorige keer veel van die kleine tomaatjes, ook goed voor je ijzer!

LeNeHe begrijpelijk gevoel, ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van de laatste weken.

Sorbo wat leuk dat je in de Viva staat, heb even gemist denk ik waarmee?
pi_114885036
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 09:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nooit gehad buikaaiers.

As, ja komt wel goed. Zn zus kreeg net al handkusjes en een dag elise, dag baby en ik kreeg niks. :D
Zijn moeder nu al niet meer op de eerste plek :D

buikaaiers ook niet echt gehad, 1 iemand op de sportclub maar daar kon ik het van hebben.
Wel de vragen en bemoeiennissen na de bevalling.
Hier kreeg ik de vraag van de kassierre hoe de bevalling was. Mijn antwoord "Super". En dat meende ik ook echt maar had niet het idee dat ze het geloofde :D
pi_114885042
oja morgen de viva kopen!
pi_114885074
:% Soesa :% Ik hoop dat alles goed gaat!
Sorbo, ik ga morgen een Viva halen. Geen idee waar ik op moet letten, maar ik kom er wel uit.
*O* voor de goede groeiecho!

Hier geen onverwachte buikaaiers, ik kan heel boos kijken van mezelf terwijl ik zelden boos ben. *)
Oh en laatste werkdag vandaag! ^O^
pi_114885336
Gewoon in de zomerbijlage zoeken naar het verhaal over die draagmoeder.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 09:39:51 #275
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114885341
Wow soesa zet hem op *O*

en check voor de viva morgen

morgen komt de babykamer en wagen al
helaas valt er niks uit te pakken omdat we in november eerst nog gaan verhuizen :{
W
Z
E
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')