We wilden eerst heel graag de bugaboo, maar toen we vanmiddag in de prenatal (leggin halen) waren toen liepen we langs de wagens en toen moest meneer er even aanzitten. Het viel ons op dat de Bugaboo heel erg laag bij de grond zit, dat idee vinden we niet fijn. Toen even achter de stokke gelopenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:17 schreef rebel-angel het volgende:
ik vond die stokke ook eerst heel erg tof eruit zien elke keer als ik hem voorbij zag komen
maar in het echt vond ik hem toch best tegen vallen, erg plasticerig zeg maar.
m'n vriend was bang dat als hij de stoep op wilde rijden dat hij het zou ombuigen ofzo.
en de bak lijkt mij ook kleiner.
niet om je enthousiastme de grond in te trappen hoor, just saying dat ik het in het echt erg tegen vond vallen.
maar tof zo maar opeens in je 2e trimester![]()
en balen dat je nou op de bandenman moet wachten
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gewoon knop open nieuw deel en je hebt alles
[ afbeelding ]
En een foto nog van mn dametje als we toch wachten op Soesa dr meisje![]()
je staat erbijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:33 schreef Fieder het volgende:
Sonhmmm snuiffffffff
Logician wat fijn! Goed nieuws!!
Ik ben ook altidj bang om een nieuw deel te openenhoeft dus niet!
Ik ben nu 10 weken en 4 dagen, 2 dagen kado gekregendus voortaan op vrijdag mijlpaaldag
22 febr uitgerekend, mag ik in de op
Ja, dat was ik. Thx voor je reactiequote:Op zondag 29 juli 2012 08:11 schreef Kyara het volgende:
Iemand vroeg in het vorige topic of vocht in het gezicht ook kan. JA! Ik had vanaf 35 weken echt een plofkok. En toen heeft mijn zwager foto's gemaakt en die vind ik echt zo ontzettend lelijk maar ze duiken in elk fotoboek weer op
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:39 schreef Mangostine het volgende:
Godsamme zeg, het hoofd van mijn baby (ofzo) zit klem onder mijn middenrif. AU
Stom hè? Ik zit hier nou ook met mijn boterham met kaas, zo van bruine bonen???quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:44 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ik van de week in chili con carne, terwijl ik toch echt niet van bruine bonen hou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |