abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114957695
Fta wat vervelend zeg! ik duim voor een goede afloop

Haha troeta.. nog even volhouden meis!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 18:44:29 #252
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114958124
Troet ik kan me zo voorstellen dat dat vreemd moet voelen, maar voor hetzelfde geld lig je vannacht alsnog te persen :)

En mên wat een muts 14x hahaha! Ben stiekem wel een beetje jaloers wij aten hier op de zondag altijd broodjes gezond of broodjes filet met ei en rucola (ovenbroodjes) :9

En rebel, er is een verschil tussen een mening geven en insinueren dat iemand geen verantwoordelijke keuze maakt ;) :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114958418
Ach FTA; wat rot zeg. :{ Gelukkig ben je daar in het zh in goede handen. Ik duim voor jou en je beeb :*

SE; veel sterkte, goed dat je CTG krijgt. Hoop dat alles oké is. :*

En verder nog voor alle dames met opgezwollen voeten, klachten en baaldagen :*

Morgen naar de vk, ben benieuwd of Beppie al gezakt is, zo voelt het wel namelijk. En het lijkt wel of er vingers in mijn blaas prikken af en en toe :D
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 1 augustus 2012 @ 18:54:42 #254
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114958543
Misschien lange vingers? :P

En bah -O- net chocolade brownies gehaald die ik altijd heerlijk vind en ze smaken gewoon niet hoe kan dit nou! :(
  woensdag 1 augustus 2012 @ 19:00:29 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_114958786
@sorbootje: ik heb je verhaal gelezen in Viva! Mooi opgetekend en leuke foto 's!
pi_114958947
Fta, jeetje wat vervelend en eng :( Sterkte. Ook ik duim voor een goede afloop :*

Hoi.
Nou, ja uiteindelijk was alles hier goed. Stoute baby! Beetje lui zijn. Op de ctg was de hartslag goed, 130 gemiddeld. Met een paar uitschieters van 110 naar 150. Beweging was wel wat minder volgens het ctg-vrouwtje. Want er moeten blokjes tevoorschijn komen oid? En er waren weinig blokjes, ze verwachtte een ander patroon adhv de hartslag. Dus toen mocht ik nog even op mn linker zij gaan liggen en ging ze beetje in mn buik duwen enzo, en toen kwam er wel wat meer activiteit. Vervolgens door naar de gyn. En die zei dat alles er netjes uit zag. Zelfs 5 harde buiken geregistreerd, maar dat hoefde dan weer niks te betekenen. Uit echo bleek ook nog voldoende vruchtwater te zijn, een kindje in goede conditie zei ze.

Naja, niks aan de hand dus. Maar wel fijn om weer even gerustgesteld te zijn. Twas vast de warmte ofzo...
  woensdag 1 augustus 2012 @ 19:20:36 #257
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114959625
Wat fijn SE! :)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 19:38:57 #258
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_114960430
Poeh, dat is een opluchting SE. :*

FTA, wat rot allemaal zeg. :( Heb je volledige bedrust opgelegd gekregen? Hoe zwaar wordt je kindje geschat? Sterkte. :*
A grand adventure has begun.
pi_114961430
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef Keshet het volgende:
Poeh, dat is een opluchting SE. :*

FTA, wat rot allemaal zeg. :( Heb je volledige bedrust opgelegd gekregen? Hoe zwaar wordt je kindje geschat? Sterkte. :*
Bedankt allemaal!

Ik mag een rondje over de afdeling, maar meer niet idd. Over de gewichtsschatting hebben ze nu niks gezegd, vorige keer was dat 800 gram, en nu praktisch niks gegroeid in 2 wk.
pi_114961449
SE wat fijn!

FTA -O- blegh!! Sterkte :*

Troeta nog heeeel even!!!!
pi_114961485
FTA heel veel sterkte gewenst. Is je bloeddruk ed wel in orde? Heb je van nature een lage bloeddruk?
pi_114961652
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
FTA heel veel sterkte gewenst. Is je bloeddruk ed wel in orde? Heb je van nature een lage bloeddruk?
Bloeddruk was vandaag 115/56 en is meestal zoiets, iets lager is ook niet gek.
pi_114961670
Dat is in ieder geval prima.
pi_114961741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef Aventura het volgende:
@sorbootje: ik heb je verhaal gelezen in Viva! Mooi opgetekend en leuke foto 's!
Jaa, ik heb hem ook; de nieuwe Viva. Leuke foto's idd. Geweldig verhaal.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_114962353
SupremeEvil, fijn dat je weer gerustgesteld bent. En dat met beeb alles goed is.
pi_114962710
SE, fijn dat alles goed is en je gerustgesteld bent.

Troeta, heel veel succes voor morgen! :% :% :% als ze vannacht nog niet spontaan komt ;)
pi_114963451
Troeta, lang kan het niet meer duren, sterkte met de allerlaatste loodjes!

FTA, wat ontzettend vervelend dat je kleintje te weinig groeit en je opgenomen moet worden. Heel veel sterkte met de rust, en hopen dat de baby toch besluit wat rapper te gaan groeien.

SE, fijn dat je baby het goed doet!

Mijnes doet het toch echt wat te "goed", bevestigde de echo in het ziekenhuis. Het hoofd meten was een beetje lastig omdat de baby daar net wat te diep voor lag (wat op zich goed is), maar lijkt "maar" een week of 2 voor te lopen. Het bovenbeen en de buik zijn andere koek. Het bovenbeen zit op het 95ste percentiel en de buikomtrek daar nog boven. Dat komt overeen met ruim 41 weken zwangerschap (ik ben nu 36 weken). Ik heb ook erg veel vruchtwater, dat zat ruim boven het 95ste percentiel. Degene die de echo uitvoerde vond dit wel typisch voor zwangerschapsdiabetes. Morgen consult bij de gynaecoloog, ik ben heel benieuwd wat daaruit komt.

Wat wél leuk is: er waren haartjes te zien op de echo. :D O+ En een lekker bol, mooi toetje. En ik heb net de digitale proefdruk van het geboortekaartje gekregen en ben blij verrast, het is echt mooi en past zo goed bij ons.
pi_114964087
Jeeee Cantare :o dan zal jij de 40 weken niet gaan halen, of wel?
pi_114964279
Ik hoop het eerlijk gezegd niet, maar aan de andere kant staat mijn hoofd ook nog even niet naar bevallen. Als ik ergens zou kunnen tekenen voor een bevalling met 38 weken... Maar goed, het is aan de gynaecoloog om te beoordelen waar we beide (baby en ik) 't meest bij gebaat zijn - in elk geval zolang de baby zich zelf niet aandient -, dus we wachten het maar even af. Ik vind het wel spannend.
pi_114964642
SE op een ctg wordt een lijntje voor de hartslag van de baby opgetekend. Daarbij willen de gyns in ziekenhuizen vaak een aantal stijgingen zien van meer dan 150 voor min. 15 sec. Daarom moest je nog even op je linkerzij liggen, want dan schijnen baby's actiever te zijn. De blokjes, die op de ctg opgetekend worden vertegenwordigen bewegingen van de baby of harde buiken. Waarbij je dacht ik de harde buiken ook nog op een apart lijntje ziet.
Wat je toch allemaal leert bij een ziekenhuis oponthoudt van 2 weken met dagelijks een ctg.

Sterkte Troeta

Fta, wat vervelend. Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis erachter komen hoe dat komt. De rust die je daar krijgt helpt misschien ook om je baby te laten groeien. Sterkte ermee!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114964901
Tijdens mijn weekendje ziekenhuis moest ik ook 2x per dag aan de ctg. Alleen kon ik er meestal na 10 minuten alweer vanaf omdat het een continue stroom van blokjes was (kickboxen tegen die dingen).

Spannend Cantare. Succes morgen.
pi_114964942
FTA, jeetje, heel erg veel succes :*

troeta succes morgen.

Sorbo wat een mooi verhaal en prachtige foto's in de viva!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114965827
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Logician78 het volgende:
Incan goed dat je voor jezelf hebt gekozen :Y

Se succes :*

Hier besloten om maar niet meer teveel in bepaalde topics/fora te posten wbt uitzet ed..
Heb er verdorie al 3 groot gebracht zonder problemen en heb geen zin mezelf telkens te verantwoorden :')
Nee niet doen!! :o -O-
ik geniet juist zo van je heerlijke genestel en rondneuzen voor spulletjes :{

please?
pretty please?

krijg je n albertheijn-cheesecake van me :7
:)
pi_114965953
FTA, hier ook nog een :* voor jou (jullie!) wat rot en wat moeilijk. Hopelijk zet dit zoden vetjes aan de dijk.

Inca liefje, hang in there!

Cantare, ik ben heel benieuwd wat er uit de tests komt dan voor je. Succes!
pi_114967575
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef Cantare het volgende:
Troeta, lang kan het niet meer duren, sterkte met de allerlaatste loodjes!

FTA, wat ontzettend vervelend dat je kleintje te weinig groeit en je opgenomen moet worden. Heel veel sterkte met de rust, en hopen dat de baby toch besluit wat rapper te gaan groeien.

SE, fijn dat je baby het goed doet!

Mijnes doet het toch echt wat te "goed", bevestigde de echo in het ziekenhuis. Het hoofd meten was een beetje lastig omdat de baby daar net wat te diep voor lag (wat op zich goed is), maar lijkt "maar" een week of 2 voor te lopen. Het bovenbeen en de buik zijn andere koek. Het bovenbeen zit op het 95ste percentiel en de buikomtrek daar nog boven. Dat komt overeen met ruim 41 weken zwangerschap (ik ben nu 36 weken). Ik heb ook erg veel vruchtwater, dat zat ruim boven het 95ste percentiel. Degene die de echo uitvoerde vond dit wel typisch voor zwangerschapsdiabetes. Morgen consult bij de gynaecoloog, ik ben heel benieuwd wat daaruit komt.

Wat wél leuk is: er waren haartjes te zien op de echo. :D O+ En een lekker bol, mooi toetje. En ik heb net de digitale proefdruk van het geboortekaartje gekregen en ben blij verrast, het is echt mooi en past zo goed bij ons.
:o hier zat het buikje op de 5 lijn. Wel ook al wat haartjes te zien trouwens O+
pi_114968170
SE fijn om te lezen!

Troeta veel succes!
pi_114968573
Oh ctg's mooi dat het er is maar na 24uur non stop aan dat ding gelegen te hebben snakte ik er na om te kunnen draaien.
pi_114968930
SE fijn dat alles toch goed bleek te zijn! Hele opluchting denk ik :-)
pi_114969995
Thanks allemaal!! :*

Logician, gewoon kopen wat jij wilt hoor! en als het een miskoop is, gewoon niks zeggen,hihih

FTA, heel veel succes, fijn dat je zo goed in de gaten gehouden word.
Jij ook succes cantare, ik duim dat het geen suiker is, maar gewoon een flinkerd.

SE, fijn dat alles goed was.

Verder ben ik alles weer vergeten, excuus!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:28:21 #280
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114970213
FTA heel veel succes de komende tijd! Ik ga hard duimen dat je kindje nog veel gaat groeien.

Troeta jij ook veel succes.

Ik zwaai af voor een week of 2 (mits ik daar wifi heb maar dan nog.... :D ), wij zijn op vakantie!!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:31:40 #281
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114970405
Mig O+ ik doe alles voor die taart
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:32:04 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114970428
Fijne vakantie Becky! :W

En Troeta, je wordt morgen ingeleid begrijp ik? Succes alvast!!!

FTA.... pfoe :{ dat zijn geen fijne berichten. Hopelijk doet de strenge rust je kindje goed!

Cantare het omgekeerde verhaal eigenlijk, jeetje :o Hoop niet dat het diabetes is :{
pi_114970595
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Logician78 het volgende:
Mig O+ ik doe alles voor die taart
:D

nou hops terug naar dat topic dan en jubel verder :+ want het was zo leuk om te lezen, dat enthousiasme O+
pi_114972224
Becky, geniet van je vakantie! En daarna ben je vast een bollie! O+
pi_114972246
Fta sterkte daar :*

Se fijn dat het ok was

becky fijne vakantie!

Ik geloof toch echt weer plopjes vanavond , waarom twijfel ik toch..
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:06:49 #286
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114972683
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D

nou hops terug naar dat topic dan en jubel verder :+ want het was zo leuk om te lezen, dat enthousiasme O+
Nou ik blijf voorlopig even veilig hier :) O+

Maar heb wel iets nieuws gezien wat ik wil ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier op vakantie Becky! :W

Can hopelijk valt het mee..en kan mij voorstellen dat je die 40wk liever niet volmaakt ;)
pi_114972757
Wat een leuke boom O+

FTA wat een narigheid. Sterkte met de weken bedrust doorkomen :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114972764
ooooh leuk ja!
pi_114973695
Nou die boom is echt niet zo goed voor je kindje hoor. Veel te veel prikkels. En behang op een babykamer? Wat denk je wat het effect van behangplaksel is op de longetjes?

:+ :* mooi boompje hoor
pi_114973710
Hoi allemaal,

Ik gooi me hier ook maar in de groep :-) Ik lees al een aantal weken zo'n beetje heel OUD mee, maar nooit iets gepost of wat dan ook.
Vandaag besloten dat het misschien toch maar een goed idee is om met andere zwangere mensen te praten.
Ik ben een belgje, maar ik woon in nederland en ben 25w zwanger van mijn (ons) eerste kindje. Hoewel ik er heel erg naar uitkeek om zwanger te worden en een baby te krijgen ben ik er eigenlijk klaar mee. Ik krijg niet echt de kans om te genieten van mijn zwangerschap vanwege heel erge bandenpijn in het begin, daarna zwangerschapseczeem, ondertussen ook 4 weken bekkeninstabiliteit en krijg nu ronde 2 van de bandenpijn.
Ik heb niet echt een opvangnet om me heen. Ik heb eigenlijk alles en iedereen "achtergelaten" in belgie. Geen vrienden hier, en de familie van mijn man...Tja, daar zwijgen we maar over.
Mijn eigen ouders zijn slecht te been/hebben geen rijbewijs, dus ik ben toch echt alleen met mijn mannetje.
Stiekem ben ik het zat om zwanger te zijn. En daar voel ik me best schuldig om! Iemand die dat toevallig herkent?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:28:39 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114974011
Welkom :W

Is het een idee om een zwangerschapsclub te zoeken? Dan heb je IRL ook wat andere mensen om je heen :)
Vervelend dat je zwangerschap je zo zwaar valt :{
pi_114983225
Oeh Logi, wat schattig die boom :Y

Moppie, wat balen dat het allemaal zo zwaar valt! Wel enigszins herkenbaar, ben ongeveer net zo ver zwanger van de derde, erg van plan om er van te genieten. En ik geniet ook wel van het geschop en gedraai, maar als ik de tijd 2 maanden vooruit kon toveren deed ik het onmiddellijk geloof ik!

Ik had hier gisteravond nog gereageerd met mobiel, maar dat is blijkbaar misgegaan?
Wilde iig FTA heel veel sterkte wensen!
Ziekenhuizen en onzekerheid, klote-combinatie! Succes!

Becky, veel plezier op vakantie!

Over mijn bekken: normaal kan ik al niet zwemmen met mijn lijf :+ Te grote beweging voor mijn heupen en knieen, das vragen om taxaties. Fietsen gaan inderdaad best prima :Y

Ik ben gisteravond flauwgevallen op mijn heup :X Definitieve einde van mijn bekken geloof ik, Kwartier over gedaan om op te staan (met hulp) na het wakker worden. Auw.
En nu kan ik dus niet meer lopen... Fysio is op vakantie, ik zit op max. dosis paracetamol, iemand tips?
pi_114983324
Moppie, welkom op het forum :)

Freecell, sterkte :*

Becky, fijne vakantie *O*

Vandaag ook mijn laatste werkdag. Vanavond ga ik 3 weken naar de Ardennen. *O*
pi_114983417
Freecel, een osteopaat?
Ik heb tijdens mijn zwangerschap onwijs veel last van mijn been gehad en geen fysio of huisarts wist wat het was en wat te doen. Beetje wat jij ook omschreef; masseren, meer pijn, minder pijn, terug bij af in twee dagen.
Na de bevalling op advies van mijn moeder naar haar osteopaat gegaan. Die zei gelijk 'oh, je hebt *insert latijnse benaming*. Een beknelde zenuw dus. Daar ben ik nu voor onder behandeling. (ja nog steeds ja, Eva is 15 maanden :X )
  donderdag 2 augustus 2012 @ 07:03:16 #295
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_114983420
Succes vandaag Troeta! *O*
A grand adventure has begun.
pi_114983476
feest gaat niet door! Er is geen plek. Moet er wel vandaag heen voor een ctg..

Fijne vakantie becky!!
En sterkte freecell, klinkt niet zo best zeg...
pi_114983478
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 05:38 schreef freecell het volgende:
Oeh Logi, wat schattig die boom :Y

Moppie, wat balen dat het allemaal zo zwaar valt! Wel enigszins herkenbaar, ben ongeveer net zo ver zwanger van de derde, erg van plan om er van te genieten. En ik geniet ook wel van het geschop en gedraai, maar als ik de tijd 2 maanden vooruit kon toveren deed ik het onmiddellijk geloof ik!

Ik had hier gisteravond nog gereageerd met mobiel, maar dat is blijkbaar misgegaan?
Wilde iig FTA heel veel sterkte wensen!
Ziekenhuizen en onzekerheid, klote-combinatie! Succes!

Becky, veel plezier op vakantie!

Over mijn bekken: normaal kan ik al niet zwemmen met mijn lijf :+ Te grote beweging voor mijn heupen en knieen, das vragen om taxaties. Fietsen gaan inderdaad best prima :Y

Ik ben gisteravond flauwgevallen op mijn heup :X Definitieve einde van mijn bekken geloof ik, Kwartier over gedaan om op te staan (met hulp) na het wakker worden. Auw.
En nu kan ik dus niet meer lopen... Fysio is op vakantie, ik zit op max. dosis paracetamol, iemand tips?
Je huisarts bellen, verhaal voorleggen en situatie uitleggen. Vragen om sterkere pijnstiller voor nu (diclofenac?). Tara vrij laten nemen om voor de jongens te zorgen en jij rust geven aan je been. Hij heeft gewoon recht op verlof nu en jij moet echt naar je lijf luisteren nu.
Verder zou ik bij gebrek aan fysio gewoon maar een andere praktijk bellen voor een spoedconsult.

Sterkte :*
pi_114983481
Succes Troeta!

Oh, geen plek. Balen! En nu?
pi_114983528
Nu mag ik morgen. Waarom dan niet meteen een afspraak voor morgen vraag ik me af?
Mex komt zo weer terug naar huis, want 2 nachten logeren is nog teveel voor hem en na een nachtje logeren slaapt hij altijd zo slecht, zo niet handig allemaal.
Maar ja, het is zoals het is, er zijn ergere dingen.
Misschien toch maar m'n keukenkastjes eens op gaan ruimen :+
pi_114983924
Troeta, wat balen...

Freecell, auw :X
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')