abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114968170
SE fijn om te lezen!

Troeta veel succes!
pi_114968573
Oh ctg's mooi dat het er is maar na 24uur non stop aan dat ding gelegen te hebben snakte ik er na om te kunnen draaien.
pi_114968930
SE fijn dat alles toch goed bleek te zijn! Hele opluchting denk ik :-)
pi_114969995
Thanks allemaal!! :*

Logician, gewoon kopen wat jij wilt hoor! en als het een miskoop is, gewoon niks zeggen,hihih

FTA, heel veel succes, fijn dat je zo goed in de gaten gehouden word.
Jij ook succes cantare, ik duim dat het geen suiker is, maar gewoon een flinkerd.

SE, fijn dat alles goed was.

Verder ben ik alles weer vergeten, excuus!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:28:21 #280
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114970213
FTA heel veel succes de komende tijd! Ik ga hard duimen dat je kindje nog veel gaat groeien.

Troeta jij ook veel succes.

Ik zwaai af voor een week of 2 (mits ik daar wifi heb maar dan nog.... :D ), wij zijn op vakantie!!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:31:40 #281
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114970405
Mig O+ ik doe alles voor die taart
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:32:04 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114970428
Fijne vakantie Becky! :W

En Troeta, je wordt morgen ingeleid begrijp ik? Succes alvast!!!

FTA.... pfoe :{ dat zijn geen fijne berichten. Hopelijk doet de strenge rust je kindje goed!

Cantare het omgekeerde verhaal eigenlijk, jeetje :o Hoop niet dat het diabetes is :{
pi_114970595
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:31 schreef Logician78 het volgende:
Mig O+ ik doe alles voor die taart
:D

nou hops terug naar dat topic dan en jubel verder :+ want het was zo leuk om te lezen, dat enthousiasme O+
:)
pi_114972224
Becky, geniet van je vakantie! En daarna ben je vast een bollie! O+
pi_114972246
Fta sterkte daar :*

Se fijn dat het ok was

becky fijne vakantie!

Ik geloof toch echt weer plopjes vanavond , waarom twijfel ik toch..
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:06:49 #286
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114972683
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D

nou hops terug naar dat topic dan en jubel verder :+ want het was zo leuk om te lezen, dat enthousiasme O+
Nou ik blijf voorlopig even veilig hier :) O+

Maar heb wel iets nieuws gezien wat ik wil ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier op vakantie Becky! :W

Can hopelijk valt het mee..en kan mij voorstellen dat je die 40wk liever niet volmaakt ;)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114972757
Wat een leuke boom O+

FTA wat een narigheid. Sterkte met de weken bedrust doorkomen :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114972764
ooooh leuk ja!
pi_114973695
Nou die boom is echt niet zo goed voor je kindje hoor. Veel te veel prikkels. En behang op een babykamer? Wat denk je wat het effect van behangplaksel is op de longetjes?

:+ :* mooi boompje hoor
pi_114973710
Hoi allemaal,

Ik gooi me hier ook maar in de groep :-) Ik lees al een aantal weken zo'n beetje heel OUD mee, maar nooit iets gepost of wat dan ook.
Vandaag besloten dat het misschien toch maar een goed idee is om met andere zwangere mensen te praten.
Ik ben een belgje, maar ik woon in nederland en ben 25w zwanger van mijn (ons) eerste kindje. Hoewel ik er heel erg naar uitkeek om zwanger te worden en een baby te krijgen ben ik er eigenlijk klaar mee. Ik krijg niet echt de kans om te genieten van mijn zwangerschap vanwege heel erge bandenpijn in het begin, daarna zwangerschapseczeem, ondertussen ook 4 weken bekkeninstabiliteit en krijg nu ronde 2 van de bandenpijn.
Ik heb niet echt een opvangnet om me heen. Ik heb eigenlijk alles en iedereen "achtergelaten" in belgie. Geen vrienden hier, en de familie van mijn man...Tja, daar zwijgen we maar over.
Mijn eigen ouders zijn slecht te been/hebben geen rijbewijs, dus ik ben toch echt alleen met mijn mannetje.
Stiekem ben ik het zat om zwanger te zijn. En daar voel ik me best schuldig om! Iemand die dat toevallig herkent?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:28:39 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114974011
Welkom :W

Is het een idee om een zwangerschapsclub te zoeken? Dan heb je IRL ook wat andere mensen om je heen :)
Vervelend dat je zwangerschap je zo zwaar valt :{
pi_114983225
Oeh Logi, wat schattig die boom :Y

Moppie, wat balen dat het allemaal zo zwaar valt! Wel enigszins herkenbaar, ben ongeveer net zo ver zwanger van de derde, erg van plan om er van te genieten. En ik geniet ook wel van het geschop en gedraai, maar als ik de tijd 2 maanden vooruit kon toveren deed ik het onmiddellijk geloof ik!

Ik had hier gisteravond nog gereageerd met mobiel, maar dat is blijkbaar misgegaan?
Wilde iig FTA heel veel sterkte wensen!
Ziekenhuizen en onzekerheid, klote-combinatie! Succes!

Becky, veel plezier op vakantie!

Over mijn bekken: normaal kan ik al niet zwemmen met mijn lijf :+ Te grote beweging voor mijn heupen en knieen, das vragen om taxaties. Fietsen gaan inderdaad best prima :Y

Ik ben gisteravond flauwgevallen op mijn heup :X Definitieve einde van mijn bekken geloof ik, Kwartier over gedaan om op te staan (met hulp) na het wakker worden. Auw.
En nu kan ik dus niet meer lopen... Fysio is op vakantie, ik zit op max. dosis paracetamol, iemand tips?
pi_114983324
Moppie, welkom op het forum :)

Freecell, sterkte :*

Becky, fijne vakantie *O*

Vandaag ook mijn laatste werkdag. Vanavond ga ik 3 weken naar de Ardennen. *O*
pi_114983417
Freecel, een osteopaat?
Ik heb tijdens mijn zwangerschap onwijs veel last van mijn been gehad en geen fysio of huisarts wist wat het was en wat te doen. Beetje wat jij ook omschreef; masseren, meer pijn, minder pijn, terug bij af in twee dagen.
Na de bevalling op advies van mijn moeder naar haar osteopaat gegaan. Die zei gelijk 'oh, je hebt *insert latijnse benaming*. Een beknelde zenuw dus. Daar ben ik nu voor onder behandeling. (ja nog steeds ja, Eva is 15 maanden :X )
  donderdag 2 augustus 2012 @ 07:03:16 #295
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_114983420
Succes vandaag Troeta! *O*
A grand adventure has begun.
pi_114983476
feest gaat niet door! Er is geen plek. Moet er wel vandaag heen voor een ctg..

Fijne vakantie becky!!
En sterkte freecell, klinkt niet zo best zeg...
pi_114983478
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 05:38 schreef freecell het volgende:
Oeh Logi, wat schattig die boom :Y

Moppie, wat balen dat het allemaal zo zwaar valt! Wel enigszins herkenbaar, ben ongeveer net zo ver zwanger van de derde, erg van plan om er van te genieten. En ik geniet ook wel van het geschop en gedraai, maar als ik de tijd 2 maanden vooruit kon toveren deed ik het onmiddellijk geloof ik!

Ik had hier gisteravond nog gereageerd met mobiel, maar dat is blijkbaar misgegaan?
Wilde iig FTA heel veel sterkte wensen!
Ziekenhuizen en onzekerheid, klote-combinatie! Succes!

Becky, veel plezier op vakantie!

Over mijn bekken: normaal kan ik al niet zwemmen met mijn lijf :+ Te grote beweging voor mijn heupen en knieen, das vragen om taxaties. Fietsen gaan inderdaad best prima :Y

Ik ben gisteravond flauwgevallen op mijn heup :X Definitieve einde van mijn bekken geloof ik, Kwartier over gedaan om op te staan (met hulp) na het wakker worden. Auw.
En nu kan ik dus niet meer lopen... Fysio is op vakantie, ik zit op max. dosis paracetamol, iemand tips?
Je huisarts bellen, verhaal voorleggen en situatie uitleggen. Vragen om sterkere pijnstiller voor nu (diclofenac?). Tara vrij laten nemen om voor de jongens te zorgen en jij rust geven aan je been. Hij heeft gewoon recht op verlof nu en jij moet echt naar je lijf luisteren nu.
Verder zou ik bij gebrek aan fysio gewoon maar een andere praktijk bellen voor een spoedconsult.

Sterkte :*
pi_114983481
Succes Troeta!

Oh, geen plek. Balen! En nu?
pi_114983528
Nu mag ik morgen. Waarom dan niet meteen een afspraak voor morgen vraag ik me af?
Mex komt zo weer terug naar huis, want 2 nachten logeren is nog teveel voor hem en na een nachtje logeren slaapt hij altijd zo slecht, zo niet handig allemaal.
Maar ja, het is zoals het is, er zijn ergere dingen.
Misschien toch maar m'n keukenkastjes eens op gaan ruimen :+
pi_114983924
Troeta, wat balen...

Freecell, auw :X
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')