quote:
Nou ik blijf voorlopig even veilig hierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
nou hops terug naar dat topic dan en jubel verderwant het was zo leuk om te lezen, dat enthousiasme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier op vakantie Becky!
Can hopelijk valt het mee..en kan mij voorstellen dat je die 40wk liever niet volmaakt
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Je huisarts bellen, verhaal voorleggen en situatie uitleggen. Vragen om sterkere pijnstiller voor nu (diclofenac?). Tara vrij laten nemen om voor de jongens te zorgen en jij rust geven aan je been. Hij heeft gewoon recht op verlof nu en jij moet echt naar je lijf luisteren nu.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 05:38 schreef freecell het volgende:
Oeh Logi, wat schattig die boom
Moppie, wat balen dat het allemaal zo zwaar valt! Wel enigszins herkenbaar, ben ongeveer net zo ver zwanger van de derde, erg van plan om er van te genieten. En ik geniet ook wel van het geschop en gedraai, maar als ik de tijd 2 maanden vooruit kon toveren deed ik het onmiddellijk geloof ik!
Ik had hier gisteravond nog gereageerd met mobiel, maar dat is blijkbaar misgegaan?
Wilde iig FTA heel veel sterkte wensen!
Ziekenhuizen en onzekerheid, klote-combinatie! Succes!
Becky, veel plezier op vakantie!
Over mijn bekken: normaal kan ik al niet zwemmen met mijn lijfTe grote beweging voor mijn heupen en knieen, das vragen om taxaties. Fietsen gaan inderdaad best prima
Ik ben gisteravond flauwgevallen op mijn heupDefinitieve einde van mijn bekken geloof ik, Kwartier over gedaan om op te staan (met hulp) na het wakker worden. Auw.
En nu kan ik dus niet meer lopen... Fysio is op vakantie, ik zit op max. dosis paracetamol, iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |