abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:05:49 #226
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114954614
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Even helemaal niet bijgelezen, maar ik ben vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis. De echo gaf aan dat de buik van de baby niet goed, bijna niet is gegroeid de afgelopen 2 weken. Ook nogsteeds weinig beweging, dus opname. Ze kunnen niet zeggen voor hoe lang, maar in de meeste gevallen is het 2 weken :(
Awwww -O- wat balen zeg!
Hebben ze enig idee waardoor dit kan komen?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114954625
Och FTA, wat naar. Je bent in elk geval in goede handen en op de juiste plek. Sterkte meid :*

SE, succes! Hou ons op de hoogte :*

Free en Inca, klinkt erg pijnlijk....

Is troeta al ergens gesignaleerd of is die stiekem aan het bevallen?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:06:16 #228
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114954633
Ah SE, vaak is dat toch wel iets wat ze doen hoor, CTG bij minder leven op deze termijn. Hoe ziet et eruit?

Bunny, is het je eerste kindje? Dan denk ik dat een strippoging bij 40 weken nog een beetje vroeg is. Maar als ik jou zo hoor kun je ook al heel goed bevallen zijn tegen de tijd dat je je nieuwe afspraak hebt. Het hangt er echt van af hoeveel ontsluiting je hebt. Heej en wat dat voorwerk betreft, dat doet echt niet helemaal niets! Waarschijnlijk ben je straks al een stuk verstreken en dat scheelt ook een boel! Ik kan me ook wel voorstellen dat devk het voorstelt, als je nu amper slaapt vanwege voorwerk ziet zij natuurlijk dat je liever wat sneller bevalt zodat je daar nog energie voor hebt in plaats van zonog 2 weken door te gaan.

FTA, dus toch wel! Nou, lekker rustig aan proberen te doen in het ziekenhuis, fijn dat ze je kindje zo goed in de gaten willen houden! Rot is dit zeg!

Edit: Troeta kom je even melden?!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:08:07 #229
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114954710
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:05 schreef Incantrix het volgende:
Jemig FTA, wat ontzettend rot.. Sterkte!! :*

SE, is er al wat bekend?

En Logi, ik lees niet overal mee, maar wat is er dan?
Elk product wat ik leuk vind wordt weer eens de grond in gebrand vanwege allerlei nadelen, en elke zwangerschap zijn er weer 2000+ mensen die het beter weten.. ben sowieso al in een rot bui vandaag :') maar ben klaar met al dat gezeur na 3 wil ik gewoon mijn eigen keuzes maken (zolang verantwoord natuurlijk) dus om mezelf de frustratie te besparen maar een aantal topics uit mijn at gewist :+
pi_114954719
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Logician78 het volgende:
Incan goed dat je voor jezelf hebt gekozen :Y

Se succes :*

Hier besloten om maar niet meer teveel in bepaalde topics/fora te posten wbt uitzet ed..
Heb er verdorie al 3 groot gebracht zonder problemen en heb geen zin mezelf telkens te verantwoorden :')
Groot gelijk ^O^
Ik lurk mee en zag het gebeuren, hehe ;)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:10:27 #231
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114954834
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Groot gelijk ^O^
Ik lurk mee en zag het gebeuren, hehe ;)
:*

Stom rot enthousiasme van mij ook terwijl ik na 12jr fora beter zou moeten weten :D
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:11:01 #232
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114954855
En idd Troeta waar ben je?
pi_114954860
Beetje aan de late kant, maar ik meld me voor vandaag! :P
Ff wat andere dingen aan mn hoofd en de hele dag eigenlijk niet van de bank af gekomen :@

Zo even terug lezen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:11:10 #234
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_114954862
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Elk product wat ik leuk vind wordt weer eens de grond in gebrand vanwege allerlei nadelen, en elke zwangerschap zijn er weer 2000+ mensen die het beter weten.. ben sowieso al in een rot bui vandaag :') maar ben klaar met al dat gezeur na 3 wil ik gewoon mijn eigen keuzes maken (zolang verantwoord natuurlijk) dus om mezelf de frustratie te besparen maar een aantal topics uit mijn at gewist :+
Ow -O- Dat klinkt idd niet erg gezellig :{
3!
pi_114954866
FTA, wat naar... succes daar! :*

Volgens mij is mijn baby gedraaid... ik voel ineens voetjes bovenin denk ik.
Prima natuurlijk, maar stiekem is het ook wel een beetje jammer aangezien we over 2 weken nog een 3d echo hebben voor de oma's... hopen dat ze het gezichtje dan nog goed in beeld krijgen.
pi_114954884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Even helemaal niet bijgelezen, maar ik ben vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis. De echo gaf aan dat de buik van de baby niet goed, bijna niet is gegroeid de afgelopen 2 weken. Ook nogsteeds weinig beweging, dus opname. Ze kunnen niet zeggen voor hoe lang, maar in de meeste gevallen is het 2 weken :(
Shit :(
Ik wens je veel sterkte :*
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:12:19 #237
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114954904
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:11 schreef vamperotica het volgende:
Beetje aan de late kant, maar ik meld me voor vandaag! :P
Ff wat andere dingen aan mn hoofd en de hele dag eigenlijk niet van de bank af gekomen :@

Zo even terug lezen...
Bankhangen ^O^ af en toe moet dat
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:13:42 #238
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114954971
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef Logician78 het volgende:

[..]

-O-
Als jij een stokke wilt moet je dat vooral doen. Je weet hoe je em wilt gebruiken en je hebt ervaring genoeg lijkt me. Lekker doen wat je zelf wilt.
Destijds hebben wij de Phil and Teds gekocht, met het oog op snel een broertje of zusje, daar zit straks 2.5 jaar tussen, was dus niet per se nodig geweest achteraf. Ach, hij doet bet goed en doet wat wij willen, prima dus!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:13:44 #239
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114954973
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:11 schreef Mangostine het volgende:
FTA, wat naar... succes daar! :*

Volgens mij is mijn baby gedraaid... ik voel ineens voetjes bovenin denk ik.
Prima natuurlijk, maar stiekem is het ook wel een beetje jammer aangezien we over 2 weken nog een 3d echo hebben voor de oma's... hopen dat ze het gezichtje dan nog goed in beeld krijgen.
Alvast sterkte aan je ribben ;)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:14:24 #240
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114955001
Thx Pessie!
pi_114955242
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:13 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Alvast sterkte aan je ribben ;)
Ja, en bedankt hè. :P
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:45:42 #242
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114956063
Tip van de dag: Dutch cheesecake van de AH nu 4,99 en daaaaamn wat lekker :9

pi_114956612
FTA, heel veel sterkte. Hopelijk krijgt je kleintje de komende twee weken alle aandacht maar ook rust die die nodig heeft en krijgt die een mooie groeispurt.

SupremeEvil, veel succes vandaag. Hopelijk blijkt het gewoon het weer oid te zijn.

@logician, je verhaal tot op hoogte zo herkenbaar. Zelf aan het verhuizen en al die goedbedoelde adviezen, en dan vooral van de mensen die vervolgens naar huis toe gaan en niet helpen, aaaarg. Heb in dit geval ook besloten enkel te luisteren naar mijzelf, mijn man, en mijn pa die alle grote klussen aan het doen is. Mijn man geeft me sowieso snel mijn zin (damn die hormonen), en mij pa vind wat dat betreft ook het is ons huis, dus die geeft gelukkig enkel nuttig advies.

Over alle dames met opgezwollen voeten, vanavond lekker maar met de voeten omhoog.
Wat wellicht wel de moeite waard is om te proberen, doe 's ochtends direct een paar goede schoenen aan. 1 dag zelf erin getrapt om met mijn slippers te gaan werken, na een uur popten mijn aders al uit mijn voeten, later popte de rest uit de voegen. Met schoenen aan merk ik dat mijn voeten het een stuk langer beschaafd houden. Al ben ik bang dat met echte olifanten/putvoeten die sommige hebben je dan alsnog flubberende enkels hebt en dat je eerder aan de steunkousen moet :P. Dan met dit weer toch liever als het kan gewoon met de voeten omhoog of in een lekker badje.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 18:10:06 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114956978
Tante_Soesa, hoe gaaf! Lekker genieten!
Van harte gefeliciteerd! *O*
pi_114957033
FTA, sterkte :*

Logican, lekker je eigen keuzes maken hoor.
pi_114957171
FTA, jeetje, sterkte. Gelukkig houden ze je en je kindje goed in de gaten!
Logician, damn, ziet er lekker uit! Helaas (of misschien wel gelukkig) geen AH in de buurt hier. En gewoon lekker je ding doen joh! :Y

Net drie dagen rondgesjokt in Parijs met mijn 23 weken twinbuik, en peuter en kleuter. Maar het was ZO de moeite, helemaal geweldig.
Vandaag man met kindjes naar het strand en ik heerlijk alleen thuis. Zat ik net op de bank... bewoog mijn buik ineens vanzelf O+
Met een meidenkwartet
pi_114957187
quote:
6s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:11 schreef Logician78 het volgende:
En idd Troeta waar ben je?
in m'n coconnetje, sorry!!!
Nog steeds met baby, zelfs seksen helpt niet :(

Teveel om op te reageren maar een jompel *O* voor al het leuke nieuws en een :* voor iedereen die het kan gebruiken.

De nieuwe viva lag hier nog niet, wilde ik meenemen morgen in het ziekenhuis, beetje jammer.

Bunny, het strippen heeft hier dus totaal niet geholpen :') , maar ik vind het niet echt een medische ingreep zeg maar, het is echt alleen een beetje voelen en wat oprekken.
Als de baby nog niet wil, dan doet het strippen echt niks...en ik vond het ook niet pijnlijk.

Mex is net mee gegaan met mijn moeder, tasjes staan ingepakt en morgen om 7 uur bellen of er plek is voor het inleiden.
Aan de ene kant vind ik het wel relax zo, na het slapen en lekker overdag bevallen en Mex die geen rare dingen mee hoeft te maken, maar aan de andere kant vind ik het heel vreemd.
pi_114957285
oh en ik heb net filet americain gekocht voor morgen :9
Maar ik vond mijn boodschappen zo duur, dus ik checkte in de auto mijn kassabon, had ze die 14x aangeslagen..kon ik weer terug.
Ik heb wel trek, maar zoveel nou ook weer niet :+
pi_114957530
O filet!! Mjam.
Heel veel succes Troeta! Het lijkt me ook heel vreemd en eng, maar hee.... morgen is je beeb er!
Met een meidenkwartet
  woensdag 1 augustus 2012 @ 18:28:19 #250
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114957588
:o 14x lekkere doos zeg
en spannend voor je morgen hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt ^O^
en dat je snel je meisje in je armen hebt .

en FTA wat een domper zeg dat je moet blijven, maar het is voor het goed doel
en hopelijk komt het snel allemaal goed.

en logi naar voor je dat al je keuzes zo de grond in worden geboord ook al heb ik zel ook m'n mening over je wagen gegeven is het nooit m'n bedoeling geweest om je af te branden :*
W
Z
E
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')