Awwwwquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Even helemaal niet bijgelezen, maar ik ben vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis. De echo gaf aan dat de buik van de baby niet goed, bijna niet is gegroeid de afgelopen 2 weken. Ook nogsteeds weinig beweging, dus opname. Ze kunnen niet zeggen voor hoe lang, maar in de meeste gevallen is het 2 weken
Elk product wat ik leuk vind wordt weer eens de grond in gebrand vanwege allerlei nadelen, en elke zwangerschap zijn er weer 2000+ mensen die het beter weten.. ben sowieso al in een rot bui vandaagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:05 schreef Incantrix het volgende:
Jemig FTA, wat ontzettend rot.. Sterkte!!
SE, is er al wat bekend?
En Logi, ik lees niet overal mee, maar wat is er dan?
Groot gelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Logician78 het volgende:
Incan goed dat je voor jezelf hebt gekozen
Se succes
Hier besloten om maar niet meer teveel in bepaalde topics/fora te posten wbt uitzet ed..
Heb er verdorie al 3 groot gebracht zonder problemen en heb geen zin mezelf telkens te verantwoorden
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Ik lurk mee en zag het gebeuren, hehe
Owquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Elk product wat ik leuk vind wordt weer eens de grond in gebrand vanwege allerlei nadelen, en elke zwangerschap zijn er weer 2000+ mensen die het beter weten.. ben sowieso al in een rot bui vandaagmaar ben klaar met al dat gezeur na 3 wil ik gewoon mijn eigen keuzes maken (zolang verantwoord natuurlijk) dus om mezelf de frustratie te besparen maar een aantal topics uit mijn at gewist
Shitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:04 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Even helemaal niet bijgelezen, maar ik ben vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis. De echo gaf aan dat de buik van de baby niet goed, bijna niet is gegroeid de afgelopen 2 weken. Ook nogsteeds weinig beweging, dus opname. Ze kunnen niet zeggen voor hoe lang, maar in de meeste gevallen is het 2 weken
Bankhangenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:11 schreef vamperotica het volgende:
Beetje aan de late kant, maar ik meld me voor vandaag!![]()
Ff wat andere dingen aan mn hoofd en de hele dag eigenlijk niet van de bank af gekomen![]()
Zo even terug lezen...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Elk product wat ik leuk vind wordt weer eens de grond in gebrand vanwege allerlei nadelen, en elke zwangerschap zijn er weer 2000+ mensen die het beter weten.. ben sowieso al in een rot bui vandaagmaar ben klaar met al dat gezeur na 3 wil ik gewoon mijn eigen keuzes maken (zolang verantwoord natuurlijk) dus om mezelf de frustratie te besparen maar een aantal topics uit mijn at gewist
Alvast sterkte aan je ribbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:11 schreef Mangostine het volgende:
FTA, wat naar... succes daar!
Volgens mij is mijn baby gedraaid... ik voel ineens voetjes bovenin denk ik.
Prima natuurlijk, maar stiekem is het ook wel een beetje jammer aangezien we over 2 weken nog een 3d echo hebben voor de oma's... hopen dat ze het gezichtje dan nog goed in beeld krijgen.
in m'n coconnetje, sorry!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |