LB Heftig zeg .. Ja cru is dat he. Jij draagt nieuw leven in je en iemand anders kiest ervoor om een leven te beeindigen. Blijft moeilijk, zulke situaties.
Yeah Barbabientje mooie mijlpaal

.. Ooit zijn we daar allemaal begonnen he
FTA ook al zo'n heftige situatie dus .. Nee het zijn niet de leukste dingen, zoveel afspraken in het ziekenhuis. Heb je soms het gevoel dat je beter een slaapzak mee kan nemen. Ik heb hier nu soort van twee weken 'rust'. Daarna beginnen de afspraken weer en het zal eraan liggen wat de uitslagen iedere keer zijn. Daar vanuit gaande worden nieuwe afspraken geinventariseerd. Over 2 weken gaan ze pas weer naar de gaatjes kijken. Toen met de 20 weken echo dacht ik nog: Ach, ik ben pas op de helft dus dat komt wel goed. Maar nu ik morgen al 27 weken ben en het derde trimester in ga, hoop ik maar dat er goed nieuws is. Want die eindspurt komt nu wel heul snel in zicht. Ik duim voor je meis
En hier mijn 1e zwangerschapsstriem ontdekt

.. Terwijl ik nog niet zo heel breed was... Smeren maar! Heb ik in ieder geval het gevoel dat ik er IETS aan doe
Oww men en die kleine begint echt steeds krachtiger te schoppen

.. Lag vanmorgen op mijn rechterzij en had echt even het gevoel dat ie er daar ook uit wilde .. Wat een kracht! Maar mooi blijft het wel