ja joh, heel bijzonder kindquote:Op zondag 29 juli 2012 09:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
5?
De stand is hier nu 12. Snijtanden, hoektanden (puntjes) en 4 kiezen. Maar van 1 of 2 echt last gehad gelukkig. Verder niet zoveel te vertellen, het gaat hier gewoon zijn gangetje.
Gefeliciteerd alle jarigen
Herkenbaar wat je vertelde, hier hebben we een mupke dat grapjes maakt, waar ze zelf om moet lachen, maar wij vooral ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:29 schreef Aventura het volgende:
Oh, ik vergeet heel z'n avondmaaltijd! Daarbij krijgt hij uiteraard wel groente. Spinazie en wortelen zijn favoriet! Ik zat ook aan pap te denken. Tijdje geleden al wel geprobeerd, vond-ie niet lekker, maar misschien eens een andere smaak of merk proberen.
Ik vind dat niet gezond klinken, ik zou het in een potje stoppen en er even mee langsgaan bij de huisarts. Dan kunnen ze het even checken.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck heeft al meer dan een maand dunnige poep. Niet dat het er compleet uit loopt maar wel zodanig dat als je de poep niet direct opmerkt hij doorlekt.
Op het kdv zegt men tand/kies poep en er is nu net een kies door ook maar is het normaal dat het zo lang aanhoudt?
Ik wil niet voor tandjespoep bij de huisarts gaan zitten maar ik ben dat doorlekken ook wel beuIk sta dagelijks vanalles te weken.
Ja, hier ook, zodra we poep ruiken meteen verschonen, ook al zijn we in de auto, zit ze net te eten of wat dan ook.... Dat is idd wel de remedie tegen kapotte billen en idd smeren, zodra het ook wat beter is stop ik wel met smeren, ik denk dat de huid zichzelf dan kan reguleren.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:30 schreef danic het volgende:
Billenproblemen lijkt hier beter te gaan. Direct verschonen blijft het belangrijkste, maar deden we eigenlijk altijd al. Veel smeren en duimen dat het snel er weer rustig uit ziet. Maar ze huilt iig niet meer bij verschonen en dus ook aanraken, dat vind ik al heel fijn. Ik kan er echt niet tegen als tuttie pijn heeft.
Kan het echt niet eerder? Ik vind het ook wel lang, hoor, een maand.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja we gaan in september nog twee weken naar Frankrijk.
Ik zal eens een afspraak maken voor mijn vrije dagen deze week. Mits de HA niet weer op vakantie is
Op vakantie dus dan kan ik er pas volgende week donderdag op zijn vroegst terechtDe vervangende huisartsen vinden het niet spoed genoeg.
De vervanging weigert het over te nemen en de huisarts is a.s. maandag weer terug maar ja beiden net een nieuwe baan dus dan moet het wachten totdat ik donderdag vrij ben.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kan het echt niet eerder? Ik vind het ook wel lang, hoor, een maand.
Rottig is dat! Mijn ervaring is wel dat er meer mogelijk is als je stellig bent ('ik maak me zorgen, ik wil graag dat ernaar gekeken wordt') dan als je je terughoudender opstelt ('ik weet niet of het ernstig is, maar wat vinden jullie?). Ik doe meestal het laatste, ga dan van de uitkomst zitten balen en bel dan nog eens met de eerste houding.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De vervanging weigert het over te nemen en de huisarts is a.s. maandag weer terug maar ja beiden net een nieuwe baan dus dan moet het wachten totdat ik donderdag vrij ben.
Misschien heeft ze ook wel gelijk. Als er geen andere symptomen zijn en hij niet uitgedroogd dreigt te raken... Maar ik vind 1,5 week wachten toch wel veel gevraagd. Ik begrijp ook niet zo goed waarom invallers dit niet over willen nemen. Het is niet alsof je het over avond- of weekeindebezoek hebt of zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tja, ik zei ook dat ik me zorgen maakte maar ze zei dat als het al een maand zo was dat het nog wel tot volgende week kon wachten en geen spoed was
Drinkt ze wel genoeg, dat klinkt echt als een akelig virus. Kleine kindjes kunnen snel uitdrogen he, probeer genoeg vocht en ook wat zout en suiker erin te krijgen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:51 schreef Fannetje het volgende:
Anne heeft normaal gesproken ook meer smurrie dan mooie drollen.
Ik ben het met je eens dat het stom is dat je anderhalve week moet wachten voordat iemand er naar kan kijken.
Wij zitten inmiddels op diarreeluier #5 vandaag. Ik snap niet waar het allemaal vandaan komt, ze eet al dagen slecht.
Nou, ik heb hier ook wel eens gelezen over ouders die, bij iedere scheet die dwars zit, bij een huisarts zitten.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef MamaPurk het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat je zo lang moet wachten om de HA op vakantie is, daar heeft ie een waarnemer voor toch?! Lekker makkelijk om alles wat niet spoed geacht word door te schuiven, collegiaal ook, komt je collega terug heeft hij een overvol spreekuur..
Ik vind trouwens dat als een ouder van een kind onder de 4 belt dat je gewoon een afspraak maakt, wat de klacht ook is, een ouder belt volgens mij alleen als die zich zorgen maakt.
Die zitten er altijd tussen, maar ik vind gewoon dat je ieder telefoontje serieus moet nemen. Ik denk dat de gemiddelde ouder niet voor niets belt. Tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou, ik heb hier ook wel eens gelezen over ouders die, bij iedere scheet die dwars zit, bij een huisarts zitten.![]()
![]()
Ik doe mijn best, maar ze drinkt altijd weinig dus makkelijk is het niet. Ze wilde vanmiddag een fles melk dus heb ik die maar gegeven. Dat dronk ze gelukkig wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Drinkt ze wel genoeg, dat klinkt echt als een akelig virus. Kleine kindjes kunnen snel uitdrogen he, probeer genoeg vocht en ook wat zout en suiker erin te krijgen.
Dat wijkt niet eens zoveel af qua hoeveelheden. Het is qua voeding bij de knul ook volhouden. Heb wel vaker gemerkt dat het in het begin gekke bekken trekken is, maar dat-ie het uiteindelijk toch wel eet. Hij heeft al sinds het allerprilste begin moeite met nieuwe smaken. Heeft-ie niet van ons, haha!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Herkenbaar wat je vertelde, hier hebben we een mupke dat grapjes maakt, waar ze zelf om moet lachen, maar wij vooral ook.
Ik geef ook wel Cornflakes tegenwoordig, nu ben ik een miep met voeding, dus ik haal een merk wat geen vitamines, suiker, ijzer etc bevat, maar gewoon zo basic mogelijk. Wie weet is dat voor jouw mannetje ook iets?
Weet niet of je er iets aan hebt om te weten wat Lientje op een dag eet, maar dit is ongeveer haar schema.
06.30 bv
07.30 pap van 180 ml halvolle melk/1 boterham +warme melk/ bakje cornflakes + beker warme melk
09.00-11.15 slapen
11.45 1 boterham met een bekertje aangelengd sap
14.00- 15.30 bv en slapen
15.45 koekje & stukje fruit & sap/thee
17.30 soepstengel
18.00 warm eten met naturel kwark
19.00 bv en naar bed (als ze het doet ;-) )
De bv moet je je niet zoveel bij voorstellen, ik gok dat dat per keer 75/100 ml is ofzo.
Drinkt Cas al uit een glas? Dat is rap volgens mij. Wij bieden spelenderwijs dagelijks wat water aan in een beker. Hij neemt keurig slokjes, maar wij moeten de beker wel schuin houden. Zelf vasthouden gaat echt nog niet. Oefenen gaat trouwens uitstekend met dit mooie weer: een beetje water op de tuintegels is geen ramp. Aan- en uitkleden is een drama. Dan heb je 'n beentje in de broek en begin je aan het andere pijpje, trekt-ie het eerste been er weer uitquote:Op maandag 30 juli 2012 18:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Melk uit een flesje wordt hier 9 van de 10 keer geweigerd. Water en sap wil meneer nog wel, melk alleen uit een glas. Dus de fles voor het slapen gaan is hier al uit het systeem, niet heel gezellig maar goed. Is het aankleden bij jullie ook zo'n drama, Aventura?
Is dat een kika-beer? Die heeft Larissa ook namelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:26 schreef danic het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens de tussenstop bij Neeltje Jans. Krullen![]()
[ afbeelding ]
Lodderige oogjes.
Ja dat is een kika beerquote:Op maandag 30 juli 2012 23:49 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Is dat een kika-beer? Die heeft Larissa ook namelijk
VerderOok die foto's van DML
Deze beer:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 06:45 schreef danic het volgende:
Dat weet ik even niet. Ze heeft 3 beren, een witte een grijze en deze bruine. Er zijn erbij van Kika, dus zou goed kunnen dat deze er ook van is.
Het zal weer eens niet zo zijn dat ze hetzelfde hebben haha
Ja, dat is hier ook zo, als ze blijft geiten gaat ze na een waarschuwing terug naar dr eigen bed, waar ze dan idd ook gaat slapen zonder morren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als er niet gewoon geslapen wordt bij het tussenin leggen gaat hij terug en accepteert dat dan meestal ook zonder morren en slaapt dan in zijn eigen bed wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt zitten janken op mijn werk toen ik een appje kreeg dat hij weer een afwijzing had. Was in staat om zelf dat bedrijf te bellen. Maar tis gewoon k*t daar. Je moet er tot je ellebogen in zitten en anders bereik je niets. En daar doet mijn vriend (gelukkig!) niet aan.
Dat bedrijf iswat dit betreft.
Nee, als ze het nou maandag nog heeft, dan bel ik de ha zelf wel even.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef danic het volgende:
Wat gek KJ, wilden ze haar niet zien op de HAP?
Wij hebben ook zoiets. Twee meiden binnen het team beheren het rooster en samen met hen kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn. Helemaal top.
Bij mijn vriend moet er een briefje worden ingeleverd en die krijg je dan wel een keer terug (afhankelijk van de tijd ertussen, kan zijn dat we pas in april horen dat de aanvraag voor juni is goedgekeurd of niet). Overleggen is geen mogelijkheid, want "daar hebben de dames geen tijd voor"
maar wel nee. als ze 2 is loopt ze vast wel. hoop ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef The_Tankgirl het volgende:
Vandaag even snel heen en weer gelopen met Larissa, om melk te halen bij de supermarkt. In die 10 min. heeft ze het voor elkaar gekregen om met een flink aantal mensen te flirten. Allemaal Oeeh's en aaaahs*trots is*
Maandag gaan we weer naar de kinderfysio, de laatste keer was een maand geleden. Ik was er van overtuigd dat ze tegen die tijd wel los zou staan, maar helaas![]()
F_R: staat jouw dame al los?
KJ: ik hoop ook muggenbulten, het kan geen allergische reactie op iets zijn? (ander wasmiddel gebruikt ofzo?)
Danic: Lastige situatie met die planning, wij zijn vorige maand voor het eerst een weekje weg geweest, gewoon op een camping in NL. Is dat geen optie? Niet in december natuurlijk
@Juud Show me the Shooeezz!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:46 schreef Juud79 het volgende:
Die van ons loopt al bijna twee maanden achter karren/(kinder)stoel/de box/speelgoedkrat, door de box, stapt over van de tafel naar de bank of stapt aan een of twee hand(en). Ze kan ook los staan, bukken om iets te pakken en weer overeind komen zonder zich vast te grijpen, sinds een week of drie, en sinds een week zelf op haar hurken zitten en weer gaan staan.
Maar los lopen![]()
Ze doet het gewoon niet, we kunnen haar tussen ons in zetten, zakt ze op dr knieen om naar ons toe te kruipen. Handje loslaten ook zo, zakt ze op de grond.
Enige wat een beetje werkt is als ze een tuinbroek aan heeft, dan haar vast te houden achter op haar rug, dan wil ze een poging ondernemen.
We proberen het ook niet zo heel vaak moet ik zeggen, het komt vanzelf.
Mooie schoenen heeft ze al wel sinds vandaag.![]()
@Danic, wat een gezeur met de vakanties en wat naar dat je je rot voelt.
Keertje bij de fysio langs?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean kan het echt nog niet. die staat niet los en zet haar voeten ook raar neer. en dat maakt mij wel een beetje ongerust.
Niet vergelijken, Soneal stond ook pas los toen hij ging lopen, en dat was met 15 maanden, niet bang zijn dat er gelijk wat mis is, ieder kind ontwikkelt zich anders, mijn oudste stond met 10 maanden bovenop de eetkamertafel met de lamp in z'n handen "mama" te roepen, die kon toen dus ook al los staan (en klimmenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean kan het echt nog niet. die staat niet los en zet haar voeten ook raar neer. en dat maakt mij wel een beetje ongerust.
Soort van wet van Murphy; als je iets afspreekt willen ze plotseling hun normale dutjes niet meer doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:57 schreef danic het volgende:
Grrrr, ik heb Eva net op bed gelegd (om 11.50, want moe) en ze slaapt nog niet. Normaal niet erg, maar ik heb afgesproken om bij een oud-tante langs te gaan vanmiddag. Als ze niet snel slaapt is straks de hele middag 'weg'.
Voor nu hoor ik 'pok, pok, pok, plof' alle spenen en vervolgens egel op de grond vallen. Als ik ze dan kom terugbrengen (want zonder slaapt ze niet), gaat ze weer lief liggen en zwaait ze me gedag![]()
Kind, ga slapen!!![]()
Ik geef d'r nog een kwartiertje, slaapt ze dan nog niet dan zal ze niet moe zijn.
Dan lekker wat eten en naar Rotterdam naar de oud-tante (mensje is 87 geloof ik). Dan zal ze in de auto wel een slaapje doen.
Dat dus! Soms denk ik echt hu kun je dat allemaal al.. Maar ze gaat gewoon lekker mee met J.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:15 schreef mignonne het volgende:
leuk is dat begrijpen ja![]()
Onze doerak zegt eigenlijk ook al redelijk wat, ik moet eerlijk bekennen dat ik er helemaal niet zo op let, bij de oudste was ik er veel meer van bewust als ze weer een nieuw woordje gebruikte, bij de jongste valt het me minder op![]()
![]()
Vandaag niet meer gebeld. De plekjes trekken weg. We smeren wel met de zalf, de plekjes die we zaterdag niet ingesmeerd hadden trekken minder snel weg. Volgens mij heeft ze gewoon een rare reactie op muggen ofzo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:05 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Nee, als ze het nou maandag nog heeft, dan bel ik de ha zelf wel even.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:11 schreef Juud79 het volgende:
Op een gegeven moment vraag ik dan aan haar ''Is het nu klaar?'' Dan zegt ze ja en haal ik haar er weer uit, of ze zegt nee en gaat nog even door.![]()
Ik zeg nu al vaak tegen Lientje, niet zo gillen, we doen hier 'lalala' en dat zeg/zing ik dan zachtjes...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik merk trouwens wel dat het wat beter gaat nu ze kan praten en meer begrijpt.
Sinds een week of twee kan ze dat, schudden doet ze er ook bij, knikken nog niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Olivier kan een vraag nog niet met ja of nee beantwoorden dus knap dat Lientje dat al kan en zich daar dan ook aan houdt![]()
In het winkelwagentje zitten is hier eerst frustratie omdat hij iets wil vast houden en daarna is hij het gewoon in zijn geheel zat en dan gaat het alarm ook af
Ik doe nu net alsof Lena heel onredelijk is, maar dat is ze niet. Ze komt bijvoorbeeld niet aan mijn telefoon of aan de afstandsbediening. Als ze die toevallig tegenkomt, dan geeft ze ze meteen aan mij. Ze zit ook nooit in kastjes, trekt nooit onze boeken uit de kast. Er zijn alleen een paar dingen die haar heilig zijn. Als ze haar eten op heeft moet je METEEN haar bordje aanpakken, want anders ligt het op de grond. En appeltjes zijn ook heilig. Net als Charlie & Lola.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zeg nu al vaak tegen Lientje, niet zo gillen, we doen hier 'lalala' en dat zeg/zing ik dan zachtjes...
Dan gaat ze me vaak nadoen en stopt ze met gillen, ik kan dr heul slecht tegen.
Ja, kan ik me goed voorstellen! Yaro is een energiek jongetje. Bij Ivan heb ik dat ook veel gedaan, voordoen hoe hij woede of frustratie kon uiten. Dan zei ik bijvoorbeeld: "Als ik boos ben, stamp ik heel hard met mijn voeten op de grond. Heel hard!" En dan deed ik dat voor. (Heb ik uit The happiest toddler on the block.)quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef As1981 het volgende:
Hier zit er nog wel veel pit in waardoor ik het idee heb dat uitten van emoties die hij niet goed kwijt kan moet uiten door te gillen of met dingen te gooien. Dit proberen we dan gecontroleerd te doen. Even hard mogen gillen, daarna lachen of fluisteren e.d. Of met iets mogen gooien wat geen kwaad kan. Lekker even naar buiten en/of ravotten helpt hier ook goed.
Eten is hier ook wel een onderneming. Ze eet eigenlijk bijna alles zelf, behalve pap. Als ze klaar is gooit ze graag haar eten met haar handjes op de grond, dan komen de katten namelijk bij haar kijken. Of ze kiept haar bord om op tafel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik doe nu net alsof Lena heel onredelijk is, maar dat is ze niet. Ze komt bijvoorbeeld niet aan mijn telefoon of aan de afstandsbediening. Als ze die toevallig tegenkomt, dan geeft ze ze meteen aan mij. Ze zit ook nooit in kastjes, trekt nooit onze boeken uit de kast. Er zijn alleen een paar dingen die haar heilig zijn. Als ze haar eten op heeft moet je METEEN haar bordje aanpakken, want anders ligt het op de grond. En appeltjes zijn ook heilig. Net als Charlie & Lola.
Ja jaloers zijn ze hier allebei! En als ik dan zeg dat ik twee knieën heb is dat ook weer een rede om te gillen want mama's aandacht word niet gedeeld...quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:05 schreef Claudia_x het volgende:
Herkenbaar, hoor, MamaPurk! Vooral dat bij je willen zitten, of nee, toch niet. En als Ivan dan bij me komt zitten heel jaloers worden. Ivan moet dan van me af, maar zelf wil ze nog niet bij me zitten. Zucht.
Erg herkenbaar hier gaat het bord van tafel als ze vindt dat ze klaar is. En alleen eten met handjes vooral een succes met yoghurt. Maar helpen mag ik niet dan is het echt krijsen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Eten is hier ook wel een onderneming. Ze eet eigenlijk bijna alles zelf, behalve pap. Als ze klaar is gooit ze graag haar eten met haar handjes op de grond, dan komen de katten namelijk bij haar kijken. Of ze kiept haar bord om op tafel.![]()
Als ze boos is of het gaat niet zoals ze wil dan maait ze ook in een beweging haar bord van tafel, gevolgd door een beker als ik niet snel genoeg ben.![]()
Maar het gaat steeds beter, het scheelt hier dat we er nog maar een hebben en zij vaak de volle aandacht krijgt en we op haar kunnen letten, dat maakt dat ze zich steeds meer graag net zoals ons wil gaan gedragen.
Ze zit ook driftig met vork en lepel snijbewegingen te maken door het eten e.d.![]()
Al eet ze daarna met haar handjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Oh dat is ook zo hoor, ik maak me niet direct druk om de lymfeklier zelf, die doet het blijkbaar, das mooi. Maar wel de reden waarom ie vergroot is. Die koortstuipen kwamen mogelijk door een blaas/urinewegontsteking, ze is getest en gekweekt, die kweek was positief maar ze hebben het iuteindelijk op een vervuilde sample gegooid en het daarbij gelaten. Dat die lymfe daar nu opgezet is geeft me de indruk dat er toch iets op te ruimen was of misschien wel is. En blaasontsteking op die leeftijd vind k niet zo'n jofel idee, zeker met die koortsstuipen dr bij, hoe onschuldig die dingen ook mogen zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
He gets Mignonne, da's niet prettig. Op zich de groei niet, maar dat ze zich gewoon niet lekker lijkt te voelen, dat is buitengewoon stom. Hopelijk kunnen ze iets voor haar doen.
En die vergrote lymfeklier is op zich een teken dat haar lijfje doet wat t moet doen. Hopelijk vinden ze iets makkelijk op te lossen en heeft je mini daarna een zorgeloze groeispurt
Zeg, niet spugen naar mn liefste kleinste he?!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie dat niet zo op foto's, hoor, dat beroerde. Bruine toet, ondernemend meisje, alert, heel voorlijk. Ik krijg er haast een minderwaardigheidscomplex van.
Na deze zin moest ik een fluim van m'n beeldscherm vegen.![]()
Nee ze is zeker geen achterblijver! Ik weet niet of ik haar voorlijk zou durven noemen zoals Claudia en buuf zeggen, maar aan de vlotte kant van gemiddeld is ze wel denk ik. Zeker met de fysieke dingen, lopen, rennen, springen, traplopen maar ook fijnmotorische dingen als ze het geduld op kan brengen. Dat gaat allemaal heel goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Vanyel het volgende:
Ook wel fijn dat ze zich op allerlei gebieden goed ontwikkelt. Op de groei na is het nou niet bepaald een achterblijvertje, toch?
Dat klinkt logischer inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
Danic, volgens mij zijn ze niet bezorgd om de groei als doel op zich, maar als symptoom van iets dat mis zou kunnen zijn.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef danic het volgende:
Hier ook nog even het nieuws:
Eva wordt grote zus
Yeah! gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef danic het volgende:
Eva wordt grote zus
Gefeliciteerd ik had het al verwacht. Maar ik ga niet mee voor weer een datum tweelingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef danic het volgende:
Eva wordt grote zus
In theorie heb ik misschien nog 6wk maar ik wil eerst verhuizen en dan pas er eventueel over nadenken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef danic het volgende:
Nee? Valt me van je tegen f_r![]()
Maar al verwacht ja??
Isis, ik heb vanmorgen net positief getest, dusseh....4 weken?
Ja dat doen we ook, maar dan wil ie het niet en vraagt dan om sap.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:55 schreef MamaPurk het volgende:
Leuk ding Cleany!
Hij wil geen melk zeg je, bieden jullie het koud aan of lauw? Hier was de truc lauwe melk, babymelk is natuurlijk ook nooit ijskoud. Dus wij piepen de melk een half minuutje op en dan word het gewoon opgedronken.
En karnemelk?? (daar is Sarah eecht gek op)quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:04 schreef cleany het volgende:
[..]
Ja dat doen we ook, maar dan wil ie het niet en vraagt dan om sap.
Zo doen wij het ook. Het is trouwens al knap als we allemaal samen voor zes uur thuis zijn op de dagen dat we beide werken. Dus er is ook geen andere optie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:30 schreef Leandra het volgende:
Wij eten in principe gewoon samen, ongeacht het tijdstip, en als dat betekent dat we om 19.00 of later aan tafel zitten dan krijgt Soneal tussendoor nog een extra boterham/krentenbol/fruit/weetikveel.
Hier wel, maar het is de gewoonte dat N kookt, dus dat is de reden dat we vaak later eten, als we in mijn huis zijn wachten we met eten tot de oudste thuis is, dus dan eten we ook laat, plus dat hij daar ook nogal eens kookt....quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:31 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Zo doen wij het ook. Het is trouwens al knap als we allemaal samen voor zes uur thuis zijn op de dagen dat we beide werken. Dus er is ook geen andere optie.
Oja, aanvulling op mijn post, da's ook wel zo. De keren dat ik iets zelf maakte trok mannetje zijn neusje ervoor op. Tis bijna beledigend!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie heeft ook tot lang potjes gehad hoor, ze weigerde iets anders. Tot bij haar zelf de knop omging en ze vond dat ze wel hetzelfde als ons kon eten.
Ja idd, je zou het bijna persoonlijk nemenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oja, aanvulling op mijn post, da's ook wel zo. De keren dat ik iets zelf maakte trok mannetje zijn neusje ervoor op. Tis bijna beledigend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |