Ik doe mijn best, maar ze drinkt altijd weinig dus makkelijk is het niet. Ze wilde vanmiddag een fles melk dus heb ik die maar gegeven. Dat dronk ze gelukkig wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Drinkt ze wel genoeg, dat klinkt echt als een akelig virus. Kleine kindjes kunnen snel uitdrogen he, probeer genoeg vocht en ook wat zout en suiker erin te krijgen.
Dat wijkt niet eens zoveel af qua hoeveelheden. Het is qua voeding bij de knul ook volhouden. Heb wel vaker gemerkt dat het in het begin gekke bekken trekken is, maar dat-ie het uiteindelijk toch wel eet. Hij heeft al sinds het allerprilste begin moeite met nieuwe smaken. Heeft-ie niet van ons, haha!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Herkenbaar wat je vertelde, hier hebben we een mupke dat grapjes maakt, waar ze zelf om moet lachen, maar wij vooral ook.
Ik geef ook wel Cornflakes tegenwoordig, nu ben ik een miep met voeding, dus ik haal een merk wat geen vitamines, suiker, ijzer etc bevat, maar gewoon zo basic mogelijk. Wie weet is dat voor jouw mannetje ook iets?
Weet niet of je er iets aan hebt om te weten wat Lientje op een dag eet, maar dit is ongeveer haar schema.
06.30 bv
07.30 pap van 180 ml halvolle melk/1 boterham +warme melk/ bakje cornflakes + beker warme melk
09.00-11.15 slapen
11.45 1 boterham met een bekertje aangelengd sap
14.00- 15.30 bv en slapen
15.45 koekje & stukje fruit & sap/thee
17.30 soepstengel
18.00 warm eten met naturel kwark
19.00 bv en naar bed (als ze het doet ;-) )
De bv moet je je niet zoveel bij voorstellen, ik gok dat dat per keer 75/100 ml is ofzo.
Drinkt Cas al uit een glas? Dat is rap volgens mij. Wij bieden spelenderwijs dagelijks wat water aan in een beker. Hij neemt keurig slokjes, maar wij moeten de beker wel schuin houden. Zelf vasthouden gaat echt nog niet. Oefenen gaat trouwens uitstekend met dit mooie weer: een beetje water op de tuintegels is geen ramp. Aan- en uitkleden is een drama. Dan heb je 'n beentje in de broek en begin je aan het andere pijpje, trekt-ie het eerste been er weer uitquote:Op maandag 30 juli 2012 18:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Melk uit een flesje wordt hier 9 van de 10 keer geweigerd. Water en sap wil meneer nog wel, melk alleen uit een glas. Dus de fles voor het slapen gaan is hier al uit het systeem, niet heel gezellig maar goed. Is het aankleden bij jullie ook zo'n drama, Aventura?
Is dat een kika-beer? Die heeft Larissa ook namelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:26 schreef danic het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens de tussenstop bij Neeltje Jans. Krullen![]()
[ afbeelding ]
Lodderige oogjes.
Ja dat is een kika beerquote:Op maandag 30 juli 2012 23:49 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Is dat een kika-beer? Die heeft Larissa ook namelijk
VerderOok die foto's van DML
Deze beer:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 06:45 schreef danic het volgende:
Dat weet ik even niet. Ze heeft 3 beren, een witte een grijze en deze bruine. Er zijn erbij van Kika, dus zou goed kunnen dat deze er ook van is.
Het zal weer eens niet zo zijn dat ze hetzelfde hebben haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |