ja joh, heel bijzonder kindquote:Op zondag 29 juli 2012 09:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
5?
De stand is hier nu 12. Snijtanden, hoektanden (puntjes) en 4 kiezen. Maar van 1 of 2 echt last gehad gelukkig. Verder niet zoveel te vertellen, het gaat hier gewoon zijn gangetje.
Gefeliciteerd alle jarigen
Herkenbaar wat je vertelde, hier hebben we een mupke dat grapjes maakt, waar ze zelf om moet lachen, maar wij vooral ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:29 schreef Aventura het volgende:
Oh, ik vergeet heel z'n avondmaaltijd! Daarbij krijgt hij uiteraard wel groente. Spinazie en wortelen zijn favoriet! Ik zat ook aan pap te denken. Tijdje geleden al wel geprobeerd, vond-ie niet lekker, maar misschien eens een andere smaak of merk proberen.
Ik vind dat niet gezond klinken, ik zou het in een potje stoppen en er even mee langsgaan bij de huisarts. Dan kunnen ze het even checken.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck heeft al meer dan een maand dunnige poep. Niet dat het er compleet uit loopt maar wel zodanig dat als je de poep niet direct opmerkt hij doorlekt.
Op het kdv zegt men tand/kies poep en er is nu net een kies door ook maar is het normaal dat het zo lang aanhoudt?
Ik wil niet voor tandjespoep bij de huisarts gaan zitten maar ik ben dat doorlekken ook wel beuIk sta dagelijks vanalles te weken.
Ja, hier ook, zodra we poep ruiken meteen verschonen, ook al zijn we in de auto, zit ze net te eten of wat dan ook.... Dat is idd wel de remedie tegen kapotte billen en idd smeren, zodra het ook wat beter is stop ik wel met smeren, ik denk dat de huid zichzelf dan kan reguleren.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:30 schreef danic het volgende:
Billenproblemen lijkt hier beter te gaan. Direct verschonen blijft het belangrijkste, maar deden we eigenlijk altijd al. Veel smeren en duimen dat het snel er weer rustig uit ziet. Maar ze huilt iig niet meer bij verschonen en dus ook aanraken, dat vind ik al heel fijn. Ik kan er echt niet tegen als tuttie pijn heeft.
Kan het echt niet eerder? Ik vind het ook wel lang, hoor, een maand.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja we gaan in september nog twee weken naar Frankrijk.
Ik zal eens een afspraak maken voor mijn vrije dagen deze week. Mits de HA niet weer op vakantie is
Op vakantie dus dan kan ik er pas volgende week donderdag op zijn vroegst terechtDe vervangende huisartsen vinden het niet spoed genoeg.
De vervanging weigert het over te nemen en de huisarts is a.s. maandag weer terug maar ja beiden net een nieuwe baan dus dan moet het wachten totdat ik donderdag vrij ben.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kan het echt niet eerder? Ik vind het ook wel lang, hoor, een maand.
Rottig is dat! Mijn ervaring is wel dat er meer mogelijk is als je stellig bent ('ik maak me zorgen, ik wil graag dat ernaar gekeken wordt') dan als je je terughoudender opstelt ('ik weet niet of het ernstig is, maar wat vinden jullie?). Ik doe meestal het laatste, ga dan van de uitkomst zitten balen en bel dan nog eens met de eerste houding.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De vervanging weigert het over te nemen en de huisarts is a.s. maandag weer terug maar ja beiden net een nieuwe baan dus dan moet het wachten totdat ik donderdag vrij ben.
Misschien heeft ze ook wel gelijk. Als er geen andere symptomen zijn en hij niet uitgedroogd dreigt te raken... Maar ik vind 1,5 week wachten toch wel veel gevraagd. Ik begrijp ook niet zo goed waarom invallers dit niet over willen nemen. Het is niet alsof je het over avond- of weekeindebezoek hebt of zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tja, ik zei ook dat ik me zorgen maakte maar ze zei dat als het al een maand zo was dat het nog wel tot volgende week kon wachten en geen spoed was
Drinkt ze wel genoeg, dat klinkt echt als een akelig virus. Kleine kindjes kunnen snel uitdrogen he, probeer genoeg vocht en ook wat zout en suiker erin te krijgen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:51 schreef Fannetje het volgende:
Anne heeft normaal gesproken ook meer smurrie dan mooie drollen.
Ik ben het met je eens dat het stom is dat je anderhalve week moet wachten voordat iemand er naar kan kijken.
Wij zitten inmiddels op diarreeluier #5 vandaag. Ik snap niet waar het allemaal vandaan komt, ze eet al dagen slecht.
Nou, ik heb hier ook wel eens gelezen over ouders die, bij iedere scheet die dwars zit, bij een huisarts zitten.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:55 schreef MamaPurk het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat je zo lang moet wachten om de HA op vakantie is, daar heeft ie een waarnemer voor toch?! Lekker makkelijk om alles wat niet spoed geacht word door te schuiven, collegiaal ook, komt je collega terug heeft hij een overvol spreekuur..
Ik vind trouwens dat als een ouder van een kind onder de 4 belt dat je gewoon een afspraak maakt, wat de klacht ook is, een ouder belt volgens mij alleen als die zich zorgen maakt.
Die zitten er altijd tussen, maar ik vind gewoon dat je ieder telefoontje serieus moet nemen. Ik denk dat de gemiddelde ouder niet voor niets belt. Tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou, ik heb hier ook wel eens gelezen over ouders die, bij iedere scheet die dwars zit, bij een huisarts zitten.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |