Zo doen wij het ook. Het is trouwens al knap als we allemaal samen voor zes uur thuis zijn op de dagen dat we beide werken. Dus er is ook geen andere optie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:30 schreef Leandra het volgende:
Wij eten in principe gewoon samen, ongeacht het tijdstip, en als dat betekent dat we om 19.00 of later aan tafel zitten dan krijgt Soneal tussendoor nog een extra boterham/krentenbol/fruit/weetikveel.
Hier wel, maar het is de gewoonte dat N kookt, dus dat is de reden dat we vaak later eten, als we in mijn huis zijn wachten we met eten tot de oudste thuis is, dus dan eten we ook laat, plus dat hij daar ook nogal eens kookt....quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:31 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Zo doen wij het ook. Het is trouwens al knap als we allemaal samen voor zes uur thuis zijn op de dagen dat we beide werken. Dus er is ook geen andere optie.
Oja, aanvulling op mijn post, da's ook wel zo. De keren dat ik iets zelf maakte trok mannetje zijn neusje ervoor op. Tis bijna beledigend!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie heeft ook tot lang potjes gehad hoor, ze weigerde iets anders. Tot bij haar zelf de knop omging en ze vond dat ze wel hetzelfde als ons kon eten.
Ja idd, je zou het bijna persoonlijk nemenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oja, aanvulling op mijn post, da's ook wel zo. De keren dat ik iets zelf maakte trok mannetje zijn neusje ervoor op. Tis bijna beledigend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |