abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114885091
Kortom jullie hebben stinkerds en ik niet :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114885921
Eva O+ en Puck O+ (wat heeft ie leuke kleren aan DML!)

Fannetje beterschap voor je meisje!

Over poep, Sarah zegt het als ze gepoept heeft, wijst ze naar haar luier en zegt 'poep'. Duidelijker kan niet volgens mij ;)
En de beker die L'tiekje heeft heb ik hier ook staan, Sarah heeft hem 1 dag gebruikt en drinkt nu uit een gewone beker. (uit gemak soms nog wel een rietjesbeker ;))
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_114886469
Poep is hier ook niet te missen :') Mehn wat een geur!
Cas drinkt uit zijn fles of beker die wij vasthouden, rietjes of tuitbeker snapt hij niet :? Gisteren at hij zomaar 2 broodjes tussen de middag!
pi_114886920
Bartje drinkt ook wel uit een rietje, de fles geven we niet zoveel meer. Het is dat hij met het warme weer te weinig leek te drinken dat we de fles nog weer gegeven hebben, maar als meneer geen zin heeft, dan drinkt hij daar ook niet uit..
pi_114910071
Ja dat is em idd Tankgirl.
In de auto poept Eva pas sinds korte tijd en tja, ik merk dat niet altijd helaas. Maar de meeste ritjes zijn niet heel lang, dus langer dan ong een kwartier kan het dan niet geweest zijn. Tijdens een rit naar opa en oma zoals afgelopen weekend, slaapt ze dus poept ze niet :P

Fannetje hoe was het bij de huisarts?

Cynthiaa, niet druk om maken hoor, Eva dronk tot voor kort ook nog uit haar fles. Al een tijd af en aan alternatieven aangeboden, maar ineens leek ze er klaar voor en koos ze voor de rietjesbeker. Ze geven het zelf wel aan.
pi_114946873
Vergeten hier te updaten zie ik.

Toen ik een afspraak met de huisarts had gemaakt, knapte Anne zienderogen op en zat ik dus een beetje voor Piet Snot bij de huisarts. En dat was niet de eerste keer... :')
Maar goed, de huisarts zag dus ook geen tekenen van uitdroging en geen signalen voor infecties. Moest vanzelf over gaan en als het over drie dagen nog niet over was even terugkomen.

Maar de diarree was gisteren dus al een stuk minder dun en vannacht heeft ze gewoon doorgeslapen. Vanmorgen was ze zo vrolijk dat ik haar gewoon naar het KDV heb gebracht.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:53:22 #82
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_114956365
Kiran gaat er altijd ff lekker voor staan of op handen en knieen.
Daarna komt ie ff bij je langs en dan weet je t meteen :)

En vorige week zonder luier in t badje op t balkon, kwam ie ff speciaal naar me toegekropne om voor mn voeten 2 drollen neer te leggen en daarna weer t badje in te gaan :+
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_115002819
Dit boefje (hier onderweg naar Frankrijk) is echt een schatje, maar na dik een week ons bed inpikken, ben ik het een beetje beu.

Vorige week dinsdagavond mocht ik em niet in bed leggen. Hij bleef maar huilen. Nou ja, we gingen op vakantie, dat had ie vast aangevoeld, het was niet rustig in huis, dus tja. Bij ons in bed genomen en na een uurtje of twee terug naar eigen bed. Hij huilde nog even en toen was het goed.
Op vakantie was het niet veel anders, al konden we em toen ook niet meer terugleggen in bed en ook niet na de nachtfles(sen). Met andere woorden, hij ligt de hele nacht in ons bed. Overdag wil hij wel in zijn eigen bed slapen, geen enkel probleem, alleen de nacht dus niet.
Afgelopen nacht waren we weer thuis en hebben we zelfs zijn eigen bedje naast ons eigen bed gezet, onder het mom van 'dan ziet hij ons, is vast genoeg'. Nou niet dus. Hij bleef krijsen, brullen, schreeuwen totdat hij bij ons in bed mocht. Dan friemelt ie wat, gaat tegen ons beide aanliggen door zijn voetjes bij de een en zijn hoofd bij de ander te leggen en slaapt in no time.

Alles goed en wel, maar ik wil mijn bed terug...Hoe? Iemand een idee?

Verder gaat het allemaal prima. Hij kletst ons de oren van de kop, er valt nog niet heel veel van te maken. Lopen doet ie prima achter een wagen, een stoel of aan je hand en soms wat stapjes los. Vandaag zijn we ook nog gestopt met de refluxmedicatie, maar mijn inschatting is dat die zo weer terug is want dat lijkt nog niet heel goed te gaan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_115004206
Toen Puck steeds vroeger bij ons in bed belandde zijn we daar ook aan gaan werken. Zijn bed staat sowieso naast ons natuurlijk.
Het kwam toch aan op niet werkdagen iig beginnen en wel troosten maar in het eigen bed. Er is gehuild maar zijn hand door de spijlen heen vast houden hielp ook redelijk.
Maar het protest ontkom je niet aan helaas -O- maar dat was hier van korte duur gelukkig. Het was echt gewenning wat hij af moest leren even omdat ik fysiek in één bed slapen niet meer trok.
The way you rock'n'roll
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:51:53 #85
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_115004661
@Mefke, lees maar even terug. Zowel Aventura als ook ik hadden problemen met ons minimensje.
Hier gaat het langzaam vanzelf beter (klopt af), de ene nacht dr eigen bed, de andere nacht of een deel vd nacht bij ons.

Wij zitten er inmiddels ook niet echt meer op te wachten, maar ik maak er 's nachts niet zo'n punt van, het zal vast een fase zijn. Maar ze begint uit bed te klimmen e.d. dus ik vind het gewoon niet veilig momenteel. Dat maakt dat ik in een soort waakstand slaap, blegh....

Het gaan slapen of zich was ook brullen een week lang vorige week, dat gaat nu ook beter, ze huilt bijna niet meer of 3 minuten en is dan stil.

En nog dank voor de zwemvest en broek tip, we hebben nu een Splash About vest en broekje. ;)
pi_115004773
Op protest had ik wel gerekend, maar pff, meneer was na een kwartier brullen, krijsen, schreeuwen en huilen zo overstuur dat hij bijna moest spugen van verdriet. En dat terwijl ik vanuit ons bed zijn handje vast had. Ik denk dat ik vannacht met een matras op zijn kamer leg, ga ik bij hem liggen. Kijken wat dat doet.

Teruglezen had ik nog niet gedaan, krijg je na een vakantie. En geen dank voor de tip, beide jongens hebben de hele vakantie in hun blauwe sterren broeken van Splash About gespeeld.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:57:05 #87
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_115005057
Ja, das een goed plan, dan weet oe dat je er bent, maar ligt ie wel op zijn eigen kamer en in zijn eigen bed.

Lampje aanlaten nog een optie? Wie weet is ie een beetje bang.

Hier vorige week ook brulbuien tot kokhalzen aan toen, dan haalde ik haar er maar weer uit, gaf ik haar een flesje koude melk, want ze had het bloedheet en nestelde ze zich tegen me aan om in slaap te vallen.
Als er niets aan de hand is begint ze meteen te geiten als je dr oppakt, dat was nu dus niet zo, zo wou gewoon heel graag bij me zijn. Ze is ook ineens aan het knuffelen enz, dus er zal wel van alles veranderen. En het leren lopen, los staan, woordjes zeggen, eigen wil krijgen, och het is van alles samen denk ik.

Ik hoop dat het snel weer zal verbeteren. ;)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:58:44 #88
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_115005185
Wij hebben een roze met sterren en een blauw met limegroen vestje.
Was de vakantie leuk verder, ging het autorijden goed en hebben ze zich vermaakt op vakantie?
pi_115005238
Als er niet gewoon geslapen wordt bij het tussenin leggen gaat hij terug en accepteert dat dan meestal ook zonder morren en slaapt dan in zijn eigen bed wel.
The way you rock'n'roll
pi_115005865
De vakantie was voor de kinderen perfect. Geef ze mooi weer en een zwembad en die zijn tevreden. Voor ons was het aanpoten door het slechte slapen (het bed was al niet groot, met Tienus erbij echt te klein en te warm) en een sluimerende voorhoofdsholteontsteking bij mijn man. Halverwege kwamen onze buren van thuis met hun kinderen ook op de camping, dat maakte het voor onszelf wat beter.
Het autorijden ging eigenlijk prima. Zelfs gisteren toen we maar weinig gestopt zijn omdat oudste ziek was. Wel heeft hij een keer of tig de babytv promo cd gezien.
Eenmaal op de camping vond het het vooral erg leuk om op een stoel te klimmen en dan over de reling te kijken. En het zwemmen dus, hij kan alleen drijven in het diepe. En in het peuterbad konden we em mooi alleen laten scharrelen, bandjes om en gaan. Moet je er natuurlijk wel bij blijven, maar ik durfde em gerust een meter of drie van mij af alleen te laten spelen.

pi_115006432
Wat vervelend dat hij niet in zijn egen bed wil slapen Mefke, maar de meeste tips zijn denk ik al gegeven.
Wat wij momenteel doen als Sarah krijsend wakker wordt is haar uit bed halen even bij ons nemen, we bieden haar water aan en dentinox (oorzaal van het wakker worden is dus duidelijk ;)) En daarna vraag ik haar of ze weer gaat slapen in haar eigen bed soms zegt ze ja en soms gaat ze me knuffelen dat betekent nog niet, na het knuffelen vraag ik het nog een keer en meestal zegt ze dan ja en wijst ze een van ons aan en die moet haar dan brengen en dan gaat ze zonder protest weer slapen. Is wel eens anders geweest maar ik ben zo blij dat het nu zo ontspannen gaat allemaal.

En jaja het lijkt er dus op dat tandje nummer 5 half is doorgebroken *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 17:30:30 #92
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_115006758
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als er niet gewoon geslapen wordt bij het tussenin leggen gaat hij terug en accepteert dat dan meestal ook zonder morren en slaapt dan in zijn eigen bed wel.
Ja, dat is hier ook zo, als ze blijft geiten gaat ze na een waarschuwing terug naar dr eigen bed, waar ze dan idd ook gaat slapen zonder morren.
pi_115009591
Fijn te lezen dat ik in ieder geval niet de enige moeder ben met een kindje die een sterke eigen wil heeft. Het inslapen gaat hier ook tezamen met brullen en niet willen maar even troosten, slokje water/melk en dan weer het bed in. Duurt even maar dan slaapt hij wel :) En hier ook last van doorkomende tandjes, net als bij de dame van MamaPurk :Y) Cas accepteert wel weer een klein avondflesje, gelukkig!
pi_115016935
Hier zit onze vakantie er bijna op. Ean heeft het heel goed gedaan alleen het slapen ging wat moeizamer. En nadat ze op de trampoline was geweest moest zit dit ook 's nachts in haar eigen bed uitproberen. En als bedankje voor de vakantie kotste ze vandaag de auto onder. En ook hier de. Dame met een echte eigen wil. En lopen ho maar maar er wel vandoor gaan op haar knieën om steentjes te gaan eten. En een drama ervan maken als dat van ons niet mag/ze uit het zwembad moet alleen het woordje nee is al reden om zich vol overgave op de grond te storten.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:19:57 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_115017467
Oh mefke, héél herkenbaar! Hier was het een fááase. Ventje laat zich inmiddels alweer een paar dagen probleemloos in bed leggen. Er is niet zoveel aan te doen, behalve het bedritueel zoveel mogelijk aanhouden, rustig praten, troosten. Even laten huilen mits niet volledig overstuur, en anders toch maar uit bed en in het grote bed (die van ons brulde soms zo hard dat hij inderdaad kokhalsde, dat vind ik te ver gaan). Het ging vanzelf weer over. Ik vrees dat het er gewoon bijhoort. Ik weet helaas niet wat te doen als het slaapweigeren echt weken lang aahoudt. Sterkte ermee!
pi_115020702
Het helpt ook niet dat manlief voorhoofdsholteontsteking heeft, dat oudste ziek is (iets met luchtwegen en buikgrieperig) en ik gewoonweg doodop ben. Dus er ligt nu een matras op Tienus zijn kamer klaar en daar ga ik straks maar liggen. Hopelijk niet al te lang, maar met een beetje pech voor de hele nacht.
En ik hoop dat dit inderdaad een fase is. En dat met het einde van die fase ook een einde komt aan de nachtvoedingen. Zou goed zijn voor mij, voor ons en voor ons humeur. We zitten er namelijk echt doorheen.
/einde klaagpost.
pi_115023809
Even op iets anders inhaken. Waar halen jullie die minizwemvleugels? Wij vinden er alleen die Dot praktisch van schouder tot pols omsluiten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_115024557
Vanyel: bij het zwembad. Bij ons zwembad zijn er lessen babyzwemmen en daar heb je die dingen nodig vanaf vier maanden en dus verkopen ze ze zelf. Net als de kurkjes. De bandjes zijn van Beco en deze kleintjes zijn tot 15 kilo. Onze oudste heeft gewoon 1 paar bandjes 'versleten' na dik 2 jaar.
pi_115036785
Hmm. Die van ons zwembad (waar ze ook verplicht zijn) zijn vrij groot. Hebben maar 1 maat.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 07:00:28 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115036826
Ik heb ze gewoon bij de Bart Smit/Intertoys gehaald, idd wel even goed zoeken om de juiste maat te vinden.
Het juiste seizoen wil ook wel helpen, maar dat is nu in principe.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115037340
Geen idee vanyel ik zou zeggen speelgoedwinkel maar wij doen niet aan zwemvleugels. Vind het echt ondingen. Wij hebben een zwemvest.
pi_115037358
Daar had ik het nog niet eens geprobeerd :D
Wij hebben nu een band waar ze in zit maar dat is toch minder vrij.
pi_115037396
Ik heb ze vorige week in een zwitsers warenhuis op de speelgoed afdeling gekocht maar ons zwembad heeft een hele bak grote en kleine bij de rand staan dus dat is lekker makkelijk voor ons bent lui en zunig :+
The way you rock'n'roll
pi_115037807
tienus viel gisteren op de bank op mijn man in slaap. Zijn luier was nog droog, dus zo in bed gelegd en....geslapen! In zijn eigen bed, zijn eigen kamer en tot vier uur. Zo, is me dat effe fijn, een nachtje slaap.

Dml, gaat het nu met drijven en de bandjes?
pi_115106475
Ik moet een beetje lachen nu, Eva ligt sinds 19.15 op bed, maar slaapt nog niet.
Niks verwonderlijks verder.
Maar er komt me een gezucht en gesteun uit die kamer alsof het een volwassene is met een zware dag. Ze kan haar draai niet helemaal vinden geloof ik :D
pi_115106554
ah die Eva het is ook zo vermoeiend om dreumes te zijn.
Ean is heel erg moe maar slapen ho maar ik hoor een hoop geklets uit d'r kamer komen.
pi_115106779
Nou, Eva is even niet zo blij met haar situatie hoor :P Meestal is het ook kletsen wat ze doet en dan is het ineens stil. Maar nu is het zuchten en steunen, soms jammeren en een traan.
Ach, ze is doodmoe dus ze zal zo wel in slaap vallen, ik zit vlakbij dus als er iets is ben ik er zo.

Vanmorgen wel echt weekend hoor, 09.00 was ze pas wakker :o Meestal is het rond 07.30.
Helaas was ik er om 07.45 al uit omdat ik een geluidje van d'r hoorde en alvast gedoucht wilde hebben. Zat ik daar met mijn goede gedrag te 'wachten' tot ze wakker werd -O- Ik had gewoon nog kunnen slapen.
Morgen doen we het anders :P
pi_115106879
Dat ken ik. Dan denk ik ik ga vast douchen want ze wordt zo wakker. En mooi dat ze dan uitslaapt en als ik denk ik blijf nog even liggen is ze vroeg wakker. Nu was ze morgen redelijk vroeg wakker 07:30 na de lange reisdag van gisteren en vanmiddag was ze zo moe. Ze kon alleen nog maar huilen en wild om zich slaan toen ik d'r aan het verschonen was.
pi_115106935
Ach gos, dus ze is lekker d'r bedje ingegaan?
Hoeveel slaapt Ean nog op een dag?
pi_115107178
Overdag 1x van 13:00 tot 16:00 ongeveer. En dan 's avonds rond 19:00 gaat ze weer naar bed.
Als ze naar de gastouder gaat legt die haar 's morgens nog 30min a 45min in bed omdat ze dan vroeg op is (06:45 uiterlijk) maar echt slapen doet ze dan niet meer rusten omdat die dagen best intensief voor d'r zijn.

En hoeveel slaapt Eva nog?
pi_115107394
Beetje hetzelfde wel, hoe laat ze dan weer naar bed gaat scheelt enorm. Hangt er ook vanaf hoe laat ze wakker was inderdaad. Vandaag was het 12.30.
Maar meestal tussen 11.00 en 11.30 en dan slaapt ze 2,5 á 3 uur ongeveer.

En ze is zojuist in slaap gevallen volgens mij.
pi_115107481
Ean ook volgens mij net voor het OS zwemmen
pi_115108312
Oh dat volg ik echt totaal niet.
Ik zit hier een beetje op FOK! rond te hangen. Heb echt een godsgruwelijke rotdag en ben even overal klaar mee }:|
pi_115108340
:* voor je hoop dat je je gauw beter voelt.
Wij zijn net terug van vakantie dus heb nog niks van de OS gezien.
pi_115108426
Ik ook niet. En vakantie, hou maar op! Das één van de irritatiepunten. Wij proberen ook nog weg te gaan, maar mijn vriend krijgt alleen maar afwijzingen op zijn aanvragen. We hebben nu maar laatste week januari/eerste week februari aangevraagd.
Laatste keer was een weekend met mijn ouders in maart ;(
pi_115108498
Dat is wel echt balen gaan jullie dan op wintersport? Ik kan alleen maar in de schoolvakanties op vakantie gaan. Gelukkig doet de werkgever van mijn vriend niet zo lastig met vakanties.
pi_115108626
Danic een vakantie afwijzen mag niet zomaar hè? Je werkgever moet je wel de kans geven op vakantie te kunnen.
The way you rock'n'roll
pi_115108700
Tis echt verschrikkelijk. In de schoolvakanties mag hij niet, want gezinnen met schoolgaande kinderen gaan voor. Helemaal prima natuurlijk. Is dan ook duurder, dus voor mij hoeft dat ook niet.
Juni kon al niet meer. Dus verzoek voor sept ingeleverd, was ook al vergeven. Ik nagevraagd bij mij, eerste 3 weken okt kon. Hij vraag het aan, nee eerste twee weken niet, derde week kan en heeeeeel misschien erna ook. Maar die krijg ik weer geen vrij -O-
Echt.......

We gaan nog ff kijken voor een weekje center parks in november als dat lukt.
We willen in januari naar een huisje in Duitsland en dan lekker sleeën met Eva. We gaan nooit op wintersport en kunnen dan ook niet skiën/snowboarden, maar dat hoeft voor mij ook niet.
En gelijk ook verzoek ingeleverd voor juni/juli :6
pi_115108780
Ik vind het een belachelijke gang van zaken en zou meer op mijn strepen staan als mijn werkgever zo met mij omging :(
The way you rock'n'roll
pi_115108785
wat een drama zeg. Ik hoop voor jullie dat een vakantie volgend jaar in juni door kan gaan. Lekker genieten ergens van de zon.
pi_115108793
Ben ik met je eens DML, maar er staat bij hem in de CAO dat er een max is van 3 personen per ploeg die tegelijk met vakantie kunnen en als het max bereikt is kunnen we niet zoveel helaas.
Zijn collega had een tijdje terug een briefje ingeleverd voor 1 dag, omdat hij naar het oogziekenhuis moest, werd afgewezen. Dit heeft zich nog 2 x herhaalt. Daarna is de collega maar naar hoofd personeelszaken gestapt om aan te geven dat het geen vraag was, maar een mededeling dat hij die dag niet aanwezig was ivm ziekenhuisbezoek.

Echt, dat bedrijf :N
pi_115108999
Die zon heb ik hard nodig op het moment merk ik. Ik zit er toch een beetje doorheen geloof ik. Kan niks hebben, baal van alles, als er een scheet dwars zit ben ik de rest van de dag sacherijnig...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt zitten janken op mijn werk toen ik een appje kreeg dat hij weer een afwijzing had. Was in staat om zelf dat bedrijf te bellen. Maar tis gewoon k*t daar. Je moet er tot je ellebogen in zitten en anders bereik je niets. En daar doet mijn vriend (gelukkig!) niet aan.
Dat bedrijf is :r wat dit betreft.
pi_115109088
Is hij al een beetje aan het kijken naar ander werk Danic? dit lijkt me voor hem ook geen situatie.
pi_115109125
Ja, er loopt een procedure bij een nieuw te starten bedrijf. Daar horen we hopelijk in het voorjaar van 2013 iets van. Hij heeft een open sollicitatie gedaan, omdat meerdere functies voor hem mogelijk zouden zijn.
En toch vind ik dat ook eng, hij heeft hier een vast contract met een goed salaris en is al 13 jaar in dienst. Daar krijgt hij ws een jaarcontract.
pi_115109183
Dan ga ik duimen dat hij gauw bij een bedrijf aan de slag kan die wel goed zijn voor hun personeel qua secundaire arbeidsvoorwaarden.
pi_115109195
En normaal is het wel te regelen hoor die vakanties, maar dit jaar lijkt het maar niet te lukken. Hij bewaard ook alle afwijzingen ervan, als bewijs.
pi_115109198
Pffff ben je klaar mee dan -O-
Maar dan nog moet het evenredig verdeeld worden en moet je de kans krijgen je vakantiedagen binnen het kalenderjaar te genieten.
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat telkens dezelfde mensen gaan omdat ze de aanvraag eerder indienen.
The way you rock'n'roll
pi_115109272
Tja wij zitten beiden nu op een halfjaar- en jaarcontract. Het is niet ideaal maar als je vooruit wilt in je carrière of je hebt het zo niet naar je zin (zoals ik) dan moet je toch de gok maar nemen.
The way you rock'n'roll
pi_115109293
Nee maar wij hebben dan ook nog eisen :+
We kunnen ws wel in nov/dec vrij krijgen, maar we willen graag naar de zon en niet ver vliegen. Egypte zie ik niet zitten met Eva. Ben er 2x geweest en beide keren ziek geweest (eerste keer inclusief ziekenhuisopname :') ) Dus dan is er niet zoveel keuze meer.

DML, klopt hoor, daarom heeft hij ook wel gesolliciteerd.
pi_115109572
bij ons mogen er opok maar 3 tegelijk op vakantie, maar we gaan in december zitten met zijn allen en dan komen we er elk jaar wel uit. Soms moet er geschoven worden, of moeten er andere afspraken gemaakt worden. Zo heb ik dit jaar 3 weken, ben alleen oproepbaar het laatste weekend als het echt nodig is.

Wat Sofie nou weer heeft.. Ze heeft al ruim een week vlekjes, 2 op dr gezicht, 3 op dr arm en 3 op dr been. Het waren rode stipjes, waren vanmorgen ineens grotere plekken. Op dr been zaten er korstjes op.
Ook ivm mijn zwangerschap heeft N vanmorgen de hap gebeld. (ik was aan het werk), zij wisten het ook niet. Het konden muggenbulten zijn, ontstoken muggenbulten, waterpokken of misschien ook wel krentenbaard. Hij heeft voor Sofie een zalfje meegekregen, voor als het krentenbaard zou zijn.
Ik heb zelf toch het vermoeden dat het muggenbulten zijn, die op dr been heeft ze vanmiddag even laten zien hoe ze ze openpulkt.
Ze ligt nu dus in bed in een pyjama met lange mouwen/pijpen.
*poef* nu is het weg
pi_115109794
Wat gek KJ, wilden ze haar niet zien op de HAP?

Wij hebben ook zoiets. Twee meiden binnen het team beheren het rooster en samen met hen kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn. Helemaal top.
Bij mijn vriend moet er een briefje worden ingeleverd en die krijg je dan wel een keer terug (afhankelijk van de tijd ertussen, kan zijn dat we pas in april horen dat de aanvraag voor juni is goedgekeurd of niet). Overleggen is geen mogelijkheid, want "daar hebben de dames geen tijd voor" 8)7
pi_115115478
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef danic het volgende:
Wat gek KJ, wilden ze haar niet zien op de HAP?

Wij hebben ook zoiets. Twee meiden binnen het team beheren het rooster en samen met hen kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn. Helemaal top.
Bij mijn vriend moet er een briefje worden ingeleverd en die krijg je dan wel een keer terug (afhankelijk van de tijd ertussen, kan zijn dat we pas in april horen dat de aanvraag voor juni is goedgekeurd of niet). Overleggen is geen mogelijkheid, want "daar hebben de dames geen tijd voor" 8)7
Nee, als ze het nou maandag nog heeft, dan bel ik de ha zelf wel even.
*poef* nu is het weg
pi_115116556
Ja, zou ik denk ik ook doen.

Dank trouwens meiden, merk dat het me opgelucht heeft het even van me af te typen. Nu weer ontopic!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:52:20 #134
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_115118474
Vandaag even snel heen en weer gelopen met Larissa, om melk te halen bij de supermarkt. In die 10 min. heeft ze het voor elkaar gekregen om met een flink aantal mensen te flirten. Allemaal Oeeh's en aaaahs :P *trots is*

Maandag gaan we weer naar de kinderfysio, de laatste keer was een maand geleden. Ik was er van overtuigd dat ze tegen die tijd wel los zou staan, maar helaas ;(

F_R: staat jouw dame al los?

KJ: ik hoop ook muggenbulten, het kan geen allergische reactie op iets zijn? (ander wasmiddel gebruikt ofzo?)

Danic: Lastige situatie met die planning, wij zijn vorige maand voor het eerst een weekje weg geweest, gewoon op een camping in NL. Is dat geen optie? Niet in december natuurlijk 8)7
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_115118869
Ja op zich wel hoor, maar dat wordt dan derde werk oktober, hopelijk.... Dus op lekker weer hoeven we dan ws niet te rekenen. Maar misschien dat we in november nog een weekje cp doen.

Hoe lang loopt larissa al langs de tafel? Tenminste er van uit gaand dat ze dat doet? Eva deed dit vanaf 7,5 maand. Toen ze 11 mnd was vroeg ik me af of ze het niet gewoon zou kunnen, los lopen. Dus heb ik een open plekje in de woonkamer opgezocht, haar stevig op dr voetjes gezet, los gelaten en net buiten bereik voor dr gaan zitten. Ze liep toen 3 stappen. Dit een paar keer gedaan en ineens leek ze het te snappen. Binnen een week liep ze.
Oefenen jullie ook wel eens zo?
  zondag 5 augustus 2012 @ 00:46:35 #136
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_115121213
Die van ons loopt al bijna twee maanden achter karren/(kinder)stoel/de box/speelgoedkrat, door de box, stapt over van de tafel naar de bank of stapt aan een of twee hand(en). Ze kan ook los staan, bukken om iets te pakken en weer overeind komen zonder zich vast te grijpen, sinds een week of drie, en sinds een week zelf op haar hurken zitten en weer gaan staan.

Maar los lopen :N
Ze doet het gewoon niet, we kunnen haar tussen ons in zetten, zakt ze op dr knieen om naar ons toe te kruipen. Handje loslaten ook zo, zakt ze op de grond.
Enige wat een beetje werkt is als ze een tuinbroek aan heeft, dan haar vast te houden achter op haar rug, dan wil ze een poging ondernemen.

We proberen het ook niet zo heel vaak moet ik zeggen, het komt vanzelf.
Mooie schoenen heeft ze al wel sinds vandaag. O+

@Danic, wat een gezeur met de vakanties en wat naar dat je je rot voelt. :*
pi_115127987
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef The_Tankgirl het volgende:
Vandaag even snel heen en weer gelopen met Larissa, om melk te halen bij de supermarkt. In die 10 min. heeft ze het voor elkaar gekregen om met een flink aantal mensen te flirten. Allemaal Oeeh's en aaaahs :P *trots is*

Maandag gaan we weer naar de kinderfysio, de laatste keer was een maand geleden. Ik was er van overtuigd dat ze tegen die tijd wel los zou staan, maar helaas ;(

F_R: staat jouw dame al los?

KJ: ik hoop ook muggenbulten, het kan geen allergische reactie op iets zijn? (ander wasmiddel gebruikt ofzo?)

Danic: Lastige situatie met die planning, wij zijn vorige maand voor het eerst een weekje weg geweest, gewoon op een camping in NL. Is dat geen optie? Niet in december natuurlijk 8)7
maar wel nee. als ze 2 is loopt ze vast wel. hoop ik
pi_115128203
Wij hebben op een gegeven moment wel een beetje geoefend, maar toen wilde Bartje ook zelf heel graag. Dan merkte dat hij wel los kon/wilde lopen, maar niet echt durfde. En als je hem dan bij zijn shirt "vasthield", dan ging hij wel.. Hij liep toen ook binnen no time los.. Ik denk dat hij al bijna 2 maanden loopt...
pi_115128225
Dot is inmiddels anderhalf en die loopt nog niet. Sterker nog, die gaat niet vrijwillig staan. Lopen aan twee handen wil ze nog wel eens doen, maar niet van harte. Gaat allemaal veel te langzaam vergeleken met kruipen.

Praten daarentegen...
pi_115128229
Wij zijn op een gegeven moment ook gaan oefenen met lopen. Een stukje uit elkaar gaan zitten en dan van de een naar de ander lopen. En daarna van een persoon naar de tafel ofzo. Na een week of twee kreeg ze toen wel door dat lopen echt makkelijker was dan kruipen.

Danic wat vervelend van die vakantie toestanden. Ik zou er ook heel erg van balen als ik niet op vakantie kon gaan...
  zondag 5 augustus 2012 @ 10:47:29 #141
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_115129510
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:46 schreef Juud79 het volgende:
Die van ons loopt al bijna twee maanden achter karren/(kinder)stoel/de box/speelgoedkrat, door de box, stapt over van de tafel naar de bank of stapt aan een of twee hand(en). Ze kan ook los staan, bukken om iets te pakken en weer overeind komen zonder zich vast te grijpen, sinds een week of drie, en sinds een week zelf op haar hurken zitten en weer gaan staan.

Maar los lopen :N
Ze doet het gewoon niet, we kunnen haar tussen ons in zetten, zakt ze op dr knieen om naar ons toe te kruipen. Handje loslaten ook zo, zakt ze op de grond.
Enige wat een beetje werkt is als ze een tuinbroek aan heeft, dan haar vast te houden achter op haar rug, dan wil ze een poging ondernemen.

We proberen het ook niet zo heel vaak moet ik zeggen, het komt vanzelf.
Mooie schoenen heeft ze al wel sinds vandaag. O+

@Danic, wat een gezeur met de vakanties en wat naar dat je je rot voelt. :*
@Juud Show me the Shooeezz!

@ Danic: Langs de tafel lopen doet ze sinds ze een jaar is. Volgens de fysio, zou ze het fysiek gewoon moeten kunnen, ze staat stevig op haar voeten, en houdt zich amper vast, maar dit is al eigenlijk dus vanaf dat ze langs de tafel loopt.

Achter de loopkar gaat prima, maar zodra ze al door heeft dat je los-staan wilt oefenen, trekt ze haar beentjes omhoog. Het is ook meer een kwestie van niet willen/durven dan niet kunnen.

Bij mijn zus daarentegen doet ze wel haar best, gaat ze op de bank telkens eventjes los-staan met een gezicht erbij van: "kijk eens wat ik kan :o "
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:28:33 #142
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_115130513
O+

pi_115130645
Ean kan het echt nog niet. die staat niet los en zet haar voeten ook raar neer. en dat maakt mij wel een beetje ongerust.
pi_115131689
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean kan het echt nog niet. die staat niet los en zet haar voeten ook raar neer. en dat maakt mij wel een beetje ongerust.
Keertje bij de fysio langs?
Aan de andere kant is ze toch ook nog niet zo oud?
pi_115131931
Vraag maar eens aan gerberaatje. L. Liep met 23 maanden pas en wilde ook niet staan etc.
Komt vanzelf goed.
The way you rock'n'roll
pi_115131981
Ze is even oud als Eva, 15 maanden. Als je het niet vertrouwd zou ik inderdaad even langs een fysio gaan, maar anders komt het vanzelf hoor.
En wat Vanyel zegt: niet lopen, wel praten. De mijne praat dus echt niet. Ja, papa/mama/opa/die/daar dat is het wel. Ze kunnen niet overal snel mee zijn.
Er zijn ook kindjes die heel lang 'niks' doen en dan ineens een spurt hebben waarbij ze weer op hetzelfde niveau zitten als leeftijdsgenootjes die het al wel konden.
Mijn neefje is er zo één. Die is nu net een jaar en een week oud, wil zitten maar dan moet je hem neerzetten en rolt. That's it. Komt echt wel goed, hij is bijdehand zat.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:18:34 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115132163
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet vergelijken, Soneal stond ook pas los toen hij ging lopen, en dat was met 15 maanden, niet bang zijn dat er gelijk wat mis is, ieder kind ontwikkelt zich anders, mijn oudste stond met 10 maanden bovenop de eetkamertafel met de lamp in z'n handen "mama" te roepen, die kon toen dus ook al los staan (en klimmen }:| ), terwijl Soneal nu met 20 maanden zelfs nog nooit op de tafel geklommen is (en geen "mama" zegt }:| ), maar ik maak me geen zorgen dat Soneal zich minder goed zal ontwikkelen dan de oudste, het komt allemaal vanzelf wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115133603
Grrrr, ik heb Eva net op bed gelegd (om 11.50, want moe) en ze slaapt nog niet. Normaal niet erg, maar ik heb afgesproken om bij een oud-tante langs te gaan vanmiddag. Als ze niet snel slaapt is straks de hele middag 'weg'.
Voor nu hoor ik 'pok, pok, pok, plof' alle spenen en vervolgens egel op de grond vallen. Als ik ze dan kom terugbrengen (want zonder slaapt ze niet), gaat ze weer lief liggen en zwaait ze me gedag :')
Kind, ga slapen!! :P
Ik geef d'r nog een kwartiertje, slaapt ze dan nog niet dan zal ze niet moe zijn.
Dan lekker wat eten en naar Rotterdam naar de oud-tante (mensje is 87 geloof ik). Dan zal ze in de auto wel een slaapje doen.
pi_115133911
Ah ze slaapt.
pi_115133915
Ik hoor ook hier wederom een hoop geklets maar meestal valt ze dan toch redelijk snel in slaap.
Ik hoop dat Eva snel gaat slapen en anders dat ze lekker in de auto slaapt.

Ean zegt ook alleen mama/papa/die/ja en dat is het. Het zal wel komen maar vooral door haar start zit het mij niet helemaal lekker. Eens even met vriend overleggen of we nog een keer contact met de fysio opnemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')