Ja, dat is hier ook zo, als ze blijft geiten gaat ze na een waarschuwing terug naar dr eigen bed, waar ze dan idd ook gaat slapen zonder morren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als er niet gewoon geslapen wordt bij het tussenin leggen gaat hij terug en accepteert dat dan meestal ook zonder morren en slaapt dan in zijn eigen bed wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt zitten janken op mijn werk toen ik een appje kreeg dat hij weer een afwijzing had. Was in staat om zelf dat bedrijf te bellen. Maar tis gewoon k*t daar. Je moet er tot je ellebogen in zitten en anders bereik je niets. En daar doet mijn vriend (gelukkig!) niet aan.
Dat bedrijf iswat dit betreft.
Nee, als ze het nou maandag nog heeft, dan bel ik de ha zelf wel even.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef danic het volgende:
Wat gek KJ, wilden ze haar niet zien op de HAP?
Wij hebben ook zoiets. Twee meiden binnen het team beheren het rooster en samen met hen kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn. Helemaal top.
Bij mijn vriend moet er een briefje worden ingeleverd en die krijg je dan wel een keer terug (afhankelijk van de tijd ertussen, kan zijn dat we pas in april horen dat de aanvraag voor juni is goedgekeurd of niet). Overleggen is geen mogelijkheid, want "daar hebben de dames geen tijd voor"
maar wel nee. als ze 2 is loopt ze vast wel. hoop ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef The_Tankgirl het volgende:
Vandaag even snel heen en weer gelopen met Larissa, om melk te halen bij de supermarkt. In die 10 min. heeft ze het voor elkaar gekregen om met een flink aantal mensen te flirten. Allemaal Oeeh's en aaaahs*trots is*
Maandag gaan we weer naar de kinderfysio, de laatste keer was een maand geleden. Ik was er van overtuigd dat ze tegen die tijd wel los zou staan, maar helaas![]()
F_R: staat jouw dame al los?
KJ: ik hoop ook muggenbulten, het kan geen allergische reactie op iets zijn? (ander wasmiddel gebruikt ofzo?)
Danic: Lastige situatie met die planning, wij zijn vorige maand voor het eerst een weekje weg geweest, gewoon op een camping in NL. Is dat geen optie? Niet in december natuurlijk
@Juud Show me the Shooeezz!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:46 schreef Juud79 het volgende:
Die van ons loopt al bijna twee maanden achter karren/(kinder)stoel/de box/speelgoedkrat, door de box, stapt over van de tafel naar de bank of stapt aan een of twee hand(en). Ze kan ook los staan, bukken om iets te pakken en weer overeind komen zonder zich vast te grijpen, sinds een week of drie, en sinds een week zelf op haar hurken zitten en weer gaan staan.
Maar los lopen![]()
Ze doet het gewoon niet, we kunnen haar tussen ons in zetten, zakt ze op dr knieen om naar ons toe te kruipen. Handje loslaten ook zo, zakt ze op de grond.
Enige wat een beetje werkt is als ze een tuinbroek aan heeft, dan haar vast te houden achter op haar rug, dan wil ze een poging ondernemen.
We proberen het ook niet zo heel vaak moet ik zeggen, het komt vanzelf.
Mooie schoenen heeft ze al wel sinds vandaag.![]()
@Danic, wat een gezeur met de vakanties en wat naar dat je je rot voelt.
Keertje bij de fysio langs?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean kan het echt nog niet. die staat niet los en zet haar voeten ook raar neer. en dat maakt mij wel een beetje ongerust.
Niet vergelijken, Soneal stond ook pas los toen hij ging lopen, en dat was met 15 maanden, niet bang zijn dat er gelijk wat mis is, ieder kind ontwikkelt zich anders, mijn oudste stond met 10 maanden bovenop de eetkamertafel met de lamp in z'n handen "mama" te roepen, die kon toen dus ook al los staan (en klimmenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean kan het echt nog niet. die staat niet los en zet haar voeten ook raar neer. en dat maakt mij wel een beetje ongerust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |